4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei

Eficienta unei firme, fie ca vorbim despre un startup, despre o companie de dimensiuni mari sau de o adevarata corporatie, trebuie sa ramana mereu o prioritate. Aici nu vorbim numai despre capacitatea de a livra la timp si de a oferi rezultatele promise, ci si despre eficientizarea interna a companiei, de la nivel micro, adica de la fiecare angajat in parte, pana la cel macro, prin automatizare, colaborarea interdepartamentala si stabilirea unui workflow pe care toata organizatia sa-l respecte. Desi nu toate aspectele sunt de natura financiara, o activitate impecabila a firmei se va reflecta si in bilantul anual, oferind stabilitate din punct de vedere economic.

4 solutii pentru o eficientizare financiara mai buna a firmei:


1. Traininguri si workshopuri pentru angajati

Unul dintre cele mai importante aspecte ale eficientizarii firmei este invatarea angajatilor sa foloseasca toate resursele pe care le au la dispozitie la capacitate maxima. Acest lucru poate fi realizabil doar printr-un proces continuu de instruire. Organizarea de traininguri si workshopuri poate reprezenta un cost initial care va oferi insa multe beneficii pe termen lung. In primul rand, angajatii vor reusi sa lucreze mai rapid si mai bine in echipa. Apoi, vor intelege cum pot imbunatati actvitatea firmei, pentru ca nu in ultimul rand sa aiba satisfactia faptului ca lucreaza intr-un mediu unde au oportunitatea de a invata lucruri noi si de a evolua. Aceste traininguri reprezinta nu numai un castig de cunoastere, dar si posibilitatea de a aduce mai multa fidelitate in companie, un lucru extrem de important.


2. Integrarea tehnologiei in procesele firmei

O firma care activeaza in 2018 nu poate avea procese interne vechi de 10 sau chiar 20 de ani. Tehnologia a avansat pentru zona de business atat de mult incat acum automatizarea a devenit o obligatie pentru orice firma care vrea sa-si eficientizeze la maximum potentialul. De la un program de pontaj de ultima generatie, care va oferi posibilitatea de a gestiona si organiza mai bine activitatea interna a angajatilor din firma, pana la programe de comunicare interna pentru a putea mentine un dialog permanent cu toti reprezentantii firmei, astfel de mici imbunatatiri se vor regasi intr-o mai buna activitate a firmei, ceea ce se poate traduce in beneficii de ordin financiar.

 

3. Colaborarea intre departamente

O comunicare fluenta intre departamente este cheia succesului in orice firma. Pentru ca intreg mecanismul firmei sa functioneze la capacitate maxima, fiecare piesa trebuie sa performeze, altfel apar probleme. Acesta este si motivul pentru care departamentele trebuie tinute mereu la curent cu activitatea generala a firmei, pentru a putea aduce propria viziune intr-un eventual proiect. Vederea de ansamblu este de multe ori foarte greu de obtinut, mai ales atunci cand piese importante din firma nu sunt tinute la curent cu ultimele evolutii interne.


4. Externalizarea in zonele cheie

Eficientizarea financiara a firmei tine si de luarea unor decizii care se potrivesc cu contextul real al businessului. Daca firma nu poate suporta un numar mare de angajati, riscul de a intra in incapacitate de plata fiind ridicat, atunci este de recomandat ca anumite activitati ale firmei sa fie externalizate, acolo unde aceasta decizie poate fi de succes.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright: William Perugini




Formulare editabile de legislatia muncii si salarizare

Sunt redactate impecabil, gata pentru a fi completate si printate!

Detalii AICI >>


 

Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Conta.ro - www.conta.ro
Data: 2018-07-26
Vizualizari: 2348


  Alte ContaArticole
postat la: 2018-10-15
Este oficial! Incepand cu data de 1 noiembrie 2018 se aplica cota de TVA de 5% pentru anumite categorii de servicii. Citeste mai mult ...
postat la: 2018-10-03
Consultati calendarul ANAF ce prezinta lista de declaratii fiscale cu termen in luna octombrie 2018. Acestea trebuie completate si depuse fie online, fie la ghiseul institutiei, la datele prevazute in document. Citeste mai mult ...
postat la: 2018-09-19
In Monitorul Oficial din data de 17 septembrie 2018 a fost publicat Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 3067 din 10 septembrie 2018 privind completarea unor reglementari contabile. Astfel, in planul de conturi general, la punctul 196 si la punctul 594, se introduce contul 463 - "Creante reprezentand dividende repartizate in cursul exercitiului financiar" (A). Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter
Vino alaturi de Conta.ro - aici sunt toti contabilii inteligenti!

Inspectia fiscala: 7 proceduri prealabile controlului Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

Inspectia fiscala: 7 proceduri prealabile controlului


Afla de la experti in contabilitate totul despre:
- Impozitul pe profit
- Impozitul pe veniturile microintreprinderilor
- Impozitul pe venit
- Contributii sociale obligatorii
- Taxa pe valoarea adaugata
- Accize si alte taxe speciale
- Impozite si taxe locale
- Impozitul pe constructii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
Onofrei Artemizia
Expert contabil membru CECCAR.
Servicii:
-Contabilitate financiara si de gestiune
-Consultanta financiar fiscala
-Consultanta si asistenta manageriala
-Salarizare
Alte situatii financiare
-intocmire dosare credite
vezi mai multe detalii
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2018. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services