Doriti sa obtineti informatii generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Iata cum puteti lua legatura cu institutia! - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Doriti sa obtineti informatii generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Iata cum puteti lua legatura cu institutia!

Este in Monitor! Incepe reorganizarea ANAF  reducerea anumitor posturi si transferul intre institutii

“Doriti sa obtineti informatii generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Sunati la Call - Center! SAU Completati Formularul de contact!”, atrage atentia ANAF intr-un comunicat. 
 
 
Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
 
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF. 
 
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici. 
 
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, ANAF le recomanda contribuabililor sa utilizeze si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact. 
 
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, institutia roaga contribuabilii sa apeleze CALL-CENTER, la numarul de telefon 031.403.91.60. 
 
Specialistii ANAF raspund intrebarilor primite in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. 
 
 
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat. 
 
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual. 
 
 
ANAF reaminteste contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro. 
 



Asociatiile de Proprietari
- modificari majore in 2020 -


- Drepturi + Obligatii
- Contabilitate si Fiscalitate
pentru o activitate fara greseli

...vezi AICI detalii >>


 

Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Conta - www.conta.ro
Data: 2020-04-29
Vizualizari: 3188


  Alte ContaArticole
postat la: 2020-12-03
Guvernul a majorat la 800 de lei nivelul de venituri pana la care gospodariile au dreptul la ajutor pentru incalzirea locuintei cu energie termica, gaze naturale, energie electrica si lemne, carbuni, combustibili petrolieri, anunta Ministerul Muncii. Citeste mai mult ...
postat la: 2020-12-02
Guvernul Romaniei, la initiativa Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, a analizat in prima lectura doua proiecte de Ordonanta de Urgenta, care vizeaza sectorul HoReCa si turismul.  Citeste mai mult ...
postat la: 2020-12-02
Domeniul HoReCa si intreprinderile din turism sunt unele dintre cele mai afectate sectoare de pandemia Covid 19. Pentru a le veni in sprijin, Guvernul a luat decizia de a elabora o Ordonanta de Urgenta care instituie un ajutor de stat de 20% din pierderile inregistrate de aceste companii in anul 2020, fata de cifra de afaceri din 2019.  Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2020. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services