search

Doriti sa obtineti informatii generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Iata cum puteti lua legatura cu institutia!

Este in Monitor! Incepe reorganizarea ANAF – reducerea anumitor posturi si transferul intre institutii

“Doriti sa obtineti informatii generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Sunati la Call - Center! SAU Completati Formularul de contact!”, atrage atentia ANAF intr-un comunicat. 
 
 
Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
 
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF. 
 
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici. 
 
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, ANAF le recomanda contribuabililor sa utilizeze si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact. 
 
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, institutia roaga contribuabilii sa apeleze CALL-CENTER, la numarul de telefon 031.403.91.60. 
 
Specialistii ANAF raspund intrebarilor primite in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. 
 
 
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat. 
 
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual. 
 
 
ANAF reaminteste contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro. 
 


Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile