Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau! - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Esti antreprenor? Iata de ce sa cumperi doar imprimante second hand pentru biroul tau!

Ai avut o idee de afaceri stralucita, ai invins prejudecatile si birocratia si ti-ai deschis propria firma, devenind antreprenor? Ce-i mai greu, dar si mai frumos, abia acum incepe! Daca ai inchiriat un spatiu pe care il vei folosi drept sediu si ai angajat deja 2-3 subalterni, este momentul sa iti dotezi biroul cu aparatura IT. In ceea ce priveste echipamentele individuale, poti opta pentru calculatoare sau laptopuri, insa trebuie de asemenea sa achizitionezi si una sau mai multe imprimante. Iata in continuare cateva sfaturi pentru a te asigura ca iei decizia cea mai buna si mai rentabila pentru tine si afacerea ta:

 

1. Orienteaza-te catre piata de imprimante second hand

 

Deoarece business-ul tau se afla la inceput de drum, cel mai probabil esti foarte grijuliu cu bugetul si nu vrei sa faci cheltuieli mari, care sa iti puna in pericol profitul. Ca sa te asiguri ca nu cheltui foarte multi bani pe echipamentele IT, este recomandat sa achizitionezi imprimante second hand. Acestea pot fi chiar si de 2-3 ori mai ieftine decat modelele similare noi! Daca apelezi la un furnizor cu o experienta indelungata pe piata si numai cu recenzii pozitive din partea clientilor, ai garantia ca vei obtine produse fiabile, cu o durata de viata indelungata si care nu se deosebesc cu nimic, nici ca performante, nici ca aspect, de unele noi.

 

La Interlink, companie care furnizeaza inca din 1997 echipamente IT second hand si refurbished, gasesti sute de modele de imprimante second hand. Acestea provin exclusiv de la branduri recunoscute la nivel international - Brother, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Samsung, Wincor Nixdorf, Xerox. Majoritatea acestor printere sunt modele de business, prin urmare ai certitudinea ca acestea nu se vor defecta in primele luni de utilizare. Totodata, gasesti numeroase tipuri de imprimante - laser monocrom, laser color, multifunctionale, matriciale si scanere.

 

2. Alege imprimante multifunctionale

 

Avand in vedere ca vorbim despre imprimante second hand care vor fi folosite intr-un birou, iti recomandam sa te orientezi catre multifunctionale. Pe langa printerul propriu-zis, acestea mai includ si scaner, copiator si fax. Toate aceste dispozitive se vor dovedi extrem de utile in anumite situatii, spre exemplu cand trebuie sa fotocopiezi sau sa scanezi documente sau acte.

 

In mod logic, achizitionarea unei imprimante second hand multifunctionale este mult mai ieftina decat daca ai cumpara separat un printer, un xerox sau alt aparat. Prin urmare, si aceasta decizie te va ajuta sa economisesti bani, pe care ii vei putea folosi in alte scopuri mai importante.

 

3. Alege imprimante second hand cu o viteza de tiparire mare

 

Chiar daca nu esti foarte priceput in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale unei imprimante, o anumita caracteristica trebuie urmarita neaparat. Este vorba despre viteza de tiparire, esentiala in cazul printarii unui volum foarte mare de documente sau a unui numar mare de utilizatori care vor sa printeze in acelasi timp.

 

La Interlink, gasesti imprimante second hand cu o viteza de tiparire de pana la 60 de pagini alb-negru pe minut si pana la 50 de pagini color pe minut.




Formulare editabile de legislatia muncii si salarizare

Sunt redactate impecabil, gata pentru a fi completate si printate!

Detalii AICI >>


 

Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Conta.ro - www.conta.ro
Data: 2018-10-23
Vizualizari: 134


  Alte ContaArticole
postat la: 2019-01-08
ANAF a publicat calendarul cu obligatiile fiscale ale lunii ianuarie 2019. Iata ce declaratiile fiscale trebuie depuse in aceasta luna si care sunte termenele limita! Citeste mai mult ...
postat la: 2018-12-03
Nu suntem scutiti de depunerea declaratiilor fiscale nici in ultima luna a anului. In calendarul fiscal publicat de ANAF se regasesc mai multe obligatii fiscale pe care contribuabilii nu ar trebui sa le treaca cu vederea. Citeste mai mult ...
postat la: 2018-10-15
Este oficial! Incepand cu data de 1 noiembrie 2018 se aplica cota de TVA de 5% pentru anumite categorii de servicii. Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2019 Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2019



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2019. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services