search

Gestionarea avizelor de insotire a marfii. Cum desemnam persoana responsabila?

Politici contabile pentru ONG: modele EDITABILE, usor de personalizat, elaborate in doar 5 minute
In ce priveste gestionarea avizelor, vom stabili cum procedam la desemnarea unei persoane prin decizie scrisa.

In Normele privind regimul intern de numerotare a facturii, prevazute in anexa nr. 4 la OMFP 2226/2006 se prevede obligativitatea administratorilor/persoanelor care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii de a desemna, prin decizie interna scrisa, una sau mai multe persoane care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente facturilor emise de societate.

Totodata, conform art. 5 alin. 1 din OMEFP 2226/2006, normele privind regimul intern de numerotare a facturilor se aplica si altor formulare financiar-contabile care stau la baza inregistrarii de venituri, cum ar fi: monetar, chitanta si altele, dupa caz, precum si avizului de insotire a marfii.

Aceleasi prevederi se regasesc si la pct. 17 din Normele metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile care stabileste asigurarea unui regim intern de numerotare a tuturor formularelor financiar-contabile si desemnarea, prin decizie interna scrisa, a persoanei/persoanelor care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente.

Rezulta ca si pentru avizele de insotire a marfii trebuie numita, prin decizie scrisa, o persoana care sa raspunda de gestionarea acestora.

Noutati contabile 1713646800
Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice