Gestionarea avizelor de insotire a marfii. Cum desemnam persoana responsabila? - articole conta.ro
 
 
 
 
 
 
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Gestionarea avizelor de insotire a marfii. Cum desemnam persoana responsabila?

In ce priveste gestionarea avizelor, vom stabili cum procedam la desemnarea unei persoane prin decizie scrisa.

In Normele privind regimul intern de numerotare a facturii, prevazute in anexa nr. 4 la OMFP 2226/2006 se prevede obligativitatea administratorilor/persoanelor care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii de a desemna, prin decizie interna scrisa, una sau mai multe persoane care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente facturilor emise de societate.

Totodata, conform art. 5 alin. 1 din OMEFP 2226/2006, normele privind regimul intern de numerotare a facturilor se aplica si altor formulare financiar-contabile care stau la baza inregistrarii de venituri, cum ar fi: monetar, chitanta si altele, dupa caz, precum si avizului de insotire a marfii.

Aceleasi prevederi se regasesc si la pct. 17 din Normele metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile care stabileste asigurarea unui regim intern de numerotare a tuturor formularelor financiar-contabile si desemnarea, prin decizie interna scrisa, a persoanei/persoanelor care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente.

Rezulta ca si pentru avizele de insotire a marfii trebuie numita, prin decizie scrisa, o persoana care sa raspunda de gestionarea acestora.


Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Andrei Constantinescu - www.conta.ro
Data: 2013-12-19
Vizualizari: 3511


  Alte ContaArticole
postat la: 2022-05-26
In prezent exista multa incertitudine cu privire la ceea ce se intampla pe piata. Comportamentul clientilor s-a schimbat atat de repede, incat este imposibil sa stii ce urmeaza. In business, acest lucru face dificila luarea deciziilor, deoarece nu exista foarte multe date care sa ne ghideze in adoptarea lor. In astfel de momente, intr-un mediu cu risc ridicat, miza mare si multa nesiguranta, rolul tau de lider este unul foarte important. Dezvoltarea afacerii depinde de tine, asa ca iata ce poti face pentru a avea mai multe sanse de a-ti creste afacerea in astfel de vremuri: Citeste mai mult ...
postat la: 2022-05-25
ANAF a anuntat cum au decurs actiunilor de control facute recent de Antifrauda la distribuitorii de legume si fructe, dar si la balastiere.  Citeste mai mult ...
postat la: 2022-05-23
AJFP Teleorman informeaza contribuabilii ca miercuri, 25 mai 2022, este termenul de depunere a zece declaratii fiscale printre care se afla si Declaratia unica si Formularul 230. Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Firme de contabilitate
  Conta Site
NG Audit SRL,Cabinet de audit financiar Nichitovici Gabriela
http://www.ngaudit.conta.ro

Creaza-ti site-ul tau acum
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2022. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services