Gestionarea avizelor de insotire a marfii. Cum desemnam persoana responsabila? - articole conta.ro
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Gestionarea avizelor de insotire a marfii. Cum desemnam persoana responsabila?

In ce priveste gestionarea avizelor, vom stabili cum procedam la desemnarea unei persoane prin decizie scrisa.

In Normele privind regimul intern de numerotare a facturii, prevazute in anexa nr. 4 la OMFP 2226/2006 se prevede obligativitatea administratorilor/persoanelor care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii de a desemna, prin decizie interna scrisa, una sau mai multe persoane care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente facturilor emise de societate.

Totodata, conform art. 5 alin. 1 din OMEFP 2226/2006, normele privind regimul intern de numerotare a facturilor se aplica si altor formulare financiar-contabile care stau la baza inregistrarii de venituri, cum ar fi: monetar, chitanta si altele, dupa caz, precum si avizului de insotire a marfii.

Aceleasi prevederi se regasesc si la pct. 17 din Normele metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile care stabileste asigurarea unui regim intern de numerotare a tuturor formularelor financiar-contabile si desemnarea, prin decizie interna scrisa, a persoanei/persoanelor care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente.

Rezulta ca si pentru avizele de insotire a marfii trebuie numita, prin decizie scrisa, o persoana care sa raspunda de gestionarea acestora.


Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Andrei Constantinescu - www.conta.ro
Data: 2013-12-19
Vizualizari: 2374


  Alte ContaArticole
postat la: 2020-11-26
Pentru a combate efectele economice provocate de pandemie, Guvernul a introdus o noua facilitate pentru contribuabilii care au acumulat obliga?ii fiscale ulterior declar?rii st?rii de urgen??, respectiv dup? data de 16 martie 2020: esalonarea la plata.  Citeste mai mult ...
postat la: 2020-11-26
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman informeza ca in Monitorul Oficial nr. 1041/2020 a fost publicata Legea nr. 242/2020 pentru modificarea si completarea art. 1 din Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri. Citeste mai mult ...
postat la: 2020-11-24
OUG 130/2020 a fost modificata recent printr-un nou act normativ publicat in Monitorul Oficial. Pe lista beneficiarilor eligibili pentru microgranturi au aparut noi categorii. In plus, a fost suplimentat bugetul pentru granturile de capital de lucru.  Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2020. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services