SAGA este un program de contabilitate integrat pentru principalele necesitati contabile ale unei firme mici si mijlocii, ale unui cabinet de contabilitate sau ale unui contabil independent. Este unul dintre cele mai utilizate si mai facile programe de contabilitate din Romania la ora actuala, avand avantajul versatilitatii si al eficientei in operare.
Foloseste o interfata intuitiva, nefiind necesara o pregatire anterioara, si prezinta numeroase alte avantaje:
- Actualizarea rapida la modificarile legislative
- Existenta posibilitatii unui multi-user pentru multi-firme
- Accesarea simultana a acelorasi optiuni de program, prin retea
- Usurinta in asimilare si utilizare
- Manevrabilitate facila
- Rapiditate si robustete
1. Meniul „Fisiere” – deosebit de important pentru verificarea furnizorilor si clientilor, definirea analiticelor in planul de conturi, setarea gestiunilor in functie de tipul de activitate, definirea articolelor, definirea operatiilor automate si evidenta salariatilor;
2. Meniul „Operatii” – practic, este calea de acces pentru operarea datelor. In acest capitol, aveti acces la exemple reprezentate grafic (Foarte practic! Print screen-uri! Exemplificari pas cu pas!) pentru diverse tipuri de situatii, in lei.
Atentie! Pentru fiecare din aceste operatiuni, veti regasi si monografia completa.
BONUS! Operarea manuala a articolelor contabile in Saga
Exista situatii in care unele operatii nu pot fi introduse intr-un modul specializat. Ghidul prezinta informatii detaliate despre modalitatea manuala de efectuare a acestor operatii, plus o serie de recomandari si atentionari extrem de utile. Inchiderea de luna si stabilirea diferentelor de curs la sfarsitul lunii nu vor mai fi decat o formalitate daca operati corect datele in program.
3. Meniul „Situatii – Listari” - cuprinde rapoartele de lucru de care aveti nevoie. Aveti acces la exemplificari grafice cu pasii de urmat pentru tiparirea diferitelor tipuri de rapoarte precum:
- Fise de cont;
- Balante de verificare;
- Situatii furnizori;
- Bilant;
- Fise articole;
- Registre obligatorii;
- Jurnale de TVA;
- Situatii stocuri;
- Situatii financiare anuale/semestriale etc.
4. Meniul „Diverse” – util pentru automatizarea cheltuielilor/veniturilor in avans, evidenta contractelor, diverse situatii manageriale etc.
5. Meniul „Administrare” – contine recomandari utile, cu exemple ilustrate, pentru configurarea salariilor, definirea de serii si numere documente, definire/restrictionare utilizatori, operatiuni cu baza de date (salvare, restaurare).
Aflati cum sa utilizati in avantajul dvs. TOATE functiile extrem de utile ale acestui soft, din lucrarea "Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!"
Ghidul se poate comanda aici >>