Buna seara,
Detin o firma de tip SRL, neplatitoare de TVA.
AM urmatoarele intrebari:
1. Daca contabilul s-a inregistrat la ANAF cu imputernicirea facuta de mine(ca administrator) la notar, mai este nevoie de vreun document suplimentar(contract prestari servicii) si acesta ar trebui sa imi elibereze facturi si chitante pentru serviciile prestate?
2. Daca mi s-a gresit numele in toate declaratiile depuse, reprezinta aceasta o abatere grava si care ar fi pasii pentru remedierea acestei situatii?
3. Facturile si chitante de la Vodafone(facturi telefonie mobila si internet) si cea de la infiintarea firmei trebuie declarate obligatoriu daca plata s-a facut din fonduri proprii si nu ale firmei?
4. Pana pe ce data se poate face declaratia anuala de activitate a firmei, avand in vedere ca firma mea nu a avut activitate din momentul infiintarii.
O zi buna.
Alina90's Content
There have been 1 items by Alina90 (Search limited from 06-January 08)