Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaci's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 14

Salt la continut


mihaci's Content

There have been 387 items by mihaci (Search limited from 02-January 08)



Sort by                Order  

#124414 Conta cafenea

Postat de mihaci on 07 March 2007 - 05:11 PM in Arhiva

Buna ziua, cred ca Alex are o propunere interesanta , sa ne intalnim, noi contabilii, la o cafea, daca stabiliti zi, data si loc in Bucuresti, ma intereseaza si pe mine! Ne recunoastem dupa Cartea Verde? La reverede si o zi buna!



#123937 NOUA DECL. 010

Postat de mihaci on 05 March 2007 - 09:57 AM in Arhiva

Vezi postareaana-op, la Mar 4 2007, 05:35 PM, a spus:

pt mihaci

in aceasta nebunie....la cluj s-a putut depune si completata cu pixul nu stiu daca este valabila si pt alte adm.financiare nu am disponibil formatul doc.acum dar de pe forum l-am luat daca nu il gasesti trimit maine...

multumesc mult daca imi poti trimite un doc sa pot completa pe computer



#123908 note explicative bilant

Postat de mihaci on 04 March 2007 - 07:30 PM in Arhiva

Buna seara, va rog, imi poate spune cineva cum trebuiesc detaliate notele de la bilant, de exemplu, nota 1, la cheltuielile de constituire, le`am constituit in 2006 si le`am amortizat tot in 2006, intr`un numar de luni ales de minece sa scriu la motivele amortizarii si perioada amortizarii? La nota 6, care sunt cheltuielile indirecte de productie, cele de baza, cele auxiliare? Ce scriem la notele 6,7,8? Ce indicatori suntem obligati sa calculam la nota 9? Multumesc!



#123907 NOUA DECL. 010

Postat de mihaci on 04 March 2007 - 07:25 PM in Arhiva

Buna seara, stie cineva daca declaratia 010 trebuie completata pe computer? daca da, imi poate trimite cineva pe mihaci@hotmail.com un format doc care sa poata fi completat pe computer, cel de pe mfinante este pdf .Multumesc



#123895 monografie pentru firma cu cod CAEN 7012

Postat de mihaci on 04 March 2007 - 03:51 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa ma lamuriti si pe mine, la o soc.com. cu acelasi cod CAEN 7012, s`a cumparat o casa cu teren in scopul turistic, va fi renovata, o inregistrez ca imobilizare, intrebarea este : in contractul de vanzare--cumparare nu s specificat cat este valoare terenului si cat a casei, cum inregistrez in contabilitate? dupa cum apreciaza asociatii? nu s`a efectuat evaluare imobiliara, achizitia a fost in oct.2006.Multumesc



#123688 problema urgenta, plata avans leasing cash

Postat de mihaci on 02 March 2007 - 04:13 PM in Arhiva

Buna ziua, sunt intr`o mare dilema, un srl care nu are cont bancar a platit prin foaie de varsamant la banca catre firma de leasing avansul la un leasing auto, in suma de 22.000 ron, deci din casa, cum sa procedez pentru inregistrare contabila, suma platita de societate altei societati fiind mai mare de 5000 ron? multumesc



#123684 va rog, urgent, achizitie casa cu teren, 212 sau 371?

Postat de mihaci on 02 March 2007 - 04:09 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarea situatie la o firma, cod CAEN 7012, cumpararea si vanzarea bunurilor imobiliare proprii, firma a cumparat de la o persoana fizica o casa cu teren intr`o zona turistica, casa fiind foarte degradata, asociatii doresc renovarea casei si folosirea in scop turistic, cred ca trebuie sa consider casa si terenul mijloace fixe, este corect? Nu am raport de evaluare, a evaluat asociatul cam cat ar fi valoare terenului si cat a casei, este corect sa inregistrez in contabilitate in acets mod? cand s`au platit taxele la primarie, doamna de acolo a zis ca nu trebuie facut raport de evalaure, ci sa evalueze asociatii. Multumesc



#122864 INCHIDERE 31.12.2006

Postat de mihaci on 26 February 2007 - 11:32 AM in Arhiva

Buna ziua, nu inteleg cum se inchide anul 2006 la dec daca am profit? daca am rezerva legala din ani precedenti, atunci la 31.12.2006, las 121 creditor, in ian 2007 fac 121=117 si repartizez 117 dupa aprobare bilant? conform caror normative? daca trebuie sa creez rezerva legala, atunci la dec.2006 fac 129=1061 si restul ramane in 121 creditor? multumesc



#121708 Declaratia 392

Postat de mihaci on 19 February 2007 - 09:45 PM in Arhiva

poate sa ne lamureasca cineva, un cabinet medical individual considerat PFA , avand CIF de la 01.01.2007, neplatitor de TVA, trebuie sa depuna 392?multumesc



#121296 INCHIDERE 31.12.2006

Postat de mihaci on 16 February 2007 - 07:47 PM in Arhiva

Vezi postareapampu2001, la Feb 16 2007, 04:24 PM, a spus:

Vezi postareaOhrana, la Feb 16 2007, 05:21 PM, a spus:

Parerea mea este urmatoarea:
dec. - nu fac nimic
ianuarie: 121 = 117
Dupa aprobare bilant:
a) 117 = %
1068
457

b) nimic daca nu am chef sa repartizez (ca poate nici nu am ce repartiza !)

Alte pareri?

De acord cu tine!
Dar daca am profit si rez. legala e 0 sunt obligata sa o constitui la dec. si pot numai prin 129 si numai cu suma rezervei. Restul in ian. prin 117. Corect!


daca am creat rezerva legala in anii precedenti, iar la 31.12.2006 am profit, cum inchid anul? 129=117 si in ian.2007 repartizez profitul?



#119624 462 sau 4551?

Postat de mihaci on 02 February 2007 - 09:27 PM in Arhiva

Vezi postareaCris Raicu, la Feb 2 2007, 06:53 PM, a spus:

Contul 455 " Sume datorate actionarilor / asociatilor" : cu ajutorul acestui cont se tine evidenta sumelor lasate temporar la dispozitia entitatii de catre actionari / asociati.

Contul 462 "Creditori diversi" : cu ajutorul acestui cont se tine evidenta sumelor datorate tertilor, pe baza titlurilor executorii sau a unor obligatii ale entitatii fata de terti provenind din alte operatii, altii decat entitatile afiliate si entitatile legate prin interese de participare.

Se foloseste 4551 !


multumesc, am inteles, fac aport de bani prin 4551. In cazul in care exista un contract de imprumut intre asociat si firma, folosesc tot 4551 sau 462? multumesc si weekend placut!



#119379 fise fiscale concediu ingrijire copil

Postat de mihaci on 01 February 2007 - 09:11 PM in Arhiva

Vezi postareaFlorian2005, la Feb 1 2007, 05:52 PM, a spus:

Daca a avut contractul suspendat 01.01-31.12 ambele date inclusiv, nu se face FF; daca suspendarea a aparut in dupa 01.01. sau a incetat pana la 31.12 eu cred ca trebuie intocmita: trebuie trecute deducerile daca are functie de baza chiar daca nu plateste impozit (suma ipozabila este mai mica de 1); trebuie trecut impozitul calculat si retinut la locurile unde nu are f. de baza!


angajatele sunt in CIC din anul 2005 si urmeaza sa inceapa activitatea anul acesta, in 2006, in unele luni am scris pe statul de salarii...angajata X in CIC, iar in alte luni nu am mentionat, considerand contractul suspendat. In concluzie, daca tot anul 2006 au fost in CIC, fac FF cu 0 sau nu?Multumesc



#119041 achizitie auto in leasing, cheltuiala deductibila?

Postat de mihaci on 30 January 2007 - 09:17 PM in Arhiva

un cmi a achizitionat un automobil in leasing, avansul s`a platit in dec 2006, masina a sosit si a fost receptionata in ian.2007, va rog sa imi spuneti care sunt cheltuielile deductibile si care nu. Avansul, rata de capital, dobanda, RCA, comisioanele. Multumesc



#118988 fise fiscale concediu ingrijire copil

Postat de mihaci on 30 January 2007 - 05:29 PM in Arhiva

buna ziua, la angajatele in CIC facem fise fiscale? daca nu le`am trecut in statul de salarii sau daca am mentionat ca sunt in CIC?
multumesc



#118812 462 sau 4551?

Postat de mihaci on 29 January 2007 - 09:24 PM in Arhiva

Buna seara, am o problema legata de contul pe care sa il folosesc in cazul in care un administrator imprumuta firma. Ce cont ar fi mai indicat sa folosesc pentru imprumutul acordat de asociat administrator pentru infiintarea firmei, adica pentru cheltuielile de constituire si pe urma pentru diverse plati, telefon, chirie,etc.462 sau 4551? cheltuielile de constituire le pot considera din 462 fara a mai face o incasare in casa 5311-462 sau 4551? multumesc.



#118781 declaratia 010, ve rog, urgent

Postat de mihaci on 29 January 2007 - 07:46 PM in Arhiva

Vezi postareaBrigante, la Jan 29 2007, 03:06 PM, a spus:

Stati cuminti ca va da nenea Ministeru' de Finante de toate.
Pentru inceput, intrebati-va daca nu sunteti in categoria celor care declara veniturile din salarii si contributiile aferente, TRIMESTRIAL. Cred ca mai aveti timp.
Depuneti, mai intai, 010 pentru obligatii de plata trimestriale, daca sunteti microintreprinderi, conform Legii 346/2004, modificata.


Buna seara, ba da, am si microintreprinderi si un PFA, pana cand trebuie sa depun acest 010 pentru plati trimestriale tanand cont ca modificarea este din 26.01.2007?Multumesc



#118737 declaratia 010, ve rog, urgent

Postat de mihaci on 29 January 2007 - 04:42 PM in Arhiva

Vezi postareaciobanu, la Jan 29 2007, 02:38 PM, a spus:

termen 31.01.2007
nu cred ca exista si cu fd.garantare, asa cu nu s-a tiparit cu fnuass


trebuie sa depunem 010 cu fondul de garantare scris in ce rubrica? termenul il stiu, dar acest fond unde il trecem?



#118734 declaratia 010, ve rog, urgent

Postat de mihaci on 29 January 2007 - 04:32 PM in Arhiva

Buna ziua, am auzit ca trebuie sa depunem 010 care contine si fondul de garantare, dar pe site mfinante exista doar formularul vechi , are cineva noul formular? si care e termenul limita?multumesc



#118554 Declaratia 100 - depunere trimestriala

Postat de mihaci on 28 January 2007 - 12:38 PM in Arhiva

Vezi postareaAlina_C, la Jan 28 2007, 10:36 AM, a spus:

Poti sa imi spui unde ai gasit acesta hotarare. Sincera sa fiu este prima oara cand citesc acest lucru. As dori sa citesc si eu hotararea.
multumesc

Presa - Guvern > Comunicate și informații de presă
Incepand cu 1 Ianuarie 2007 s-au modificat termenele de depunere a declaratiilor privind impozitele si contributiile aferente veniturilor din salarii si implicit termenele de plata, pentru:


 contribuabilii care fac parte din categoria microintreprinderilor definite conform Legii nr. 346/2004;
 persoanele fizice care desfasoara activitati independente,
 asociatii, fundatii sau alte entitati fara scop patrimonial, cu exceptia institutiilor publice.

In acest sens s-a reglement, prin exceptie de la dispozitiile legale in vigoare privind declararea si plata – majoritatea din Codul fiscal – , ca microintreprinderile, astfel cum sunt definite de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si persoanele fizice care desfasoara activitati independente, sa depuna declaratiile fiscale si sa efectueze platile trimestrial, iar asociatiile, fundatiile sau alte entitati fara scop patrimonial, cu exceptia institutiilor publice, anual.

Masura a fost aprobata prin Ordonanta Guvernului nr. 35/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, publicata in Monitorul, Partea I , nr.675 din 7.09.2006, si a avut ca scop eficientizarea administrarii impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat, in sensul reducerii cheltuielilor de administrare a unor contribuabili cu contributie bugetara nesemnificativa, tinand cont de asemenea si de interesele contribuabililor, si anume simplificarea poverii obligatiilor de declarare si plata a impozitelor.

Agenția Națională de Administrare Fiscală - 26.01.2007



#118538 Declaratia 100 - depunere trimestriala

Postat de mihaci on 28 January 2007 - 10:48 AM in Arhiva

Buna ziua, s`a hotarat ca microintreprinderile si PFA sa plateasca impozitele pe veniturile din salarii trimestrial si sa depuna declaratiile trimestrial. Este vorba de impozitul pe salarii sau de toate obligatiile salariale, somaj, CAS, CASS, ITM? si despre care declaratii este vorba, 100? sau si cele de somaj, CAS, sanatate, comision ITM?Multumesc



#118283 INCHIDERE 31.12.2006

Postat de mihaci on 26 January 2007 - 04:07 PM in Arhiva

Buna ziua, am citit toate parerile si tot nu prea am inteles cum face la 31.12.2006.
1)daca e pierdere, e clar, cred, 121 ramane cu sold debitor si la 01.01.07 facem 117=121, , este corect?
2) daca avem profit, am mai multe situatii:
a) nu am sold in 117 din ani precedenti si nu vreau sa creez dividende, creez rezerva legala, daca e cazul, dacu nu, ce inregistrare fac? pot 129=1068 cu profitul contabil sau la 31.12.2006 fac 121=117 si profitul nerepartizat il las in 117 creditor in 2007?in acest caz la 31.12.2006 121 va fi 0? soldul 129 nu il mai folosim la 31.12.2006?
b)am sold debitor in 117 din ani precedenti si profit la 31.12.2006, ce inregistrari fac? daca profitul acopera 117 si mai ramane ceva? daca profitul nu acopera integral 117 debitor? Multumesc



#118253 fisa fiscala FF2, va rog, urgent

Postat de mihaci on 26 January 2007 - 12:02 PM in Arhiva

Buna ziua, la fisa fiscala corespunzatoare veniturilor in afara functiei de baza, la tip venit, completez casuta 1 cu X, pentru contract de munca cu timp partial, la listare imi apare acest X in dreptul casutei 2, corespunzatoare veniturilor in afara functiei de baza pentru administratori etc, va rog, daca imi poate spune cineva unde gresesc.Multumesc



#118167 cont 473, va rog, urgent

Postat de mihaci on 25 January 2007 - 09:27 PM in Arhiva

Buna seara, am o problema cu contul 473 si nu stiu cum sa o rezolv, in anul 2005 am inregistrat in acest cont o suma reprezentand
valoarea marfurilor furate din magazin, este vorba de un srl. Intre timp, firma a renuntat la procesul intentat celor ce au furat marfa si a renuntat la sesizarea facuta la POlitie. Acum vreau sa scap de soldul din acest cont, este vorba de 2000 ron. Cum trebuie sa procedez? Multumesc



#117850 va rog, urgent, fise fiscale

Postat de mihaci on 24 January 2007 - 11:37 AM in Arhiva

Vezi postareafboji, la Jan 24 2007, 09:23 AM, a spus:

Bineinteles ca impozitul este calculat si retinut! Adica retinut din salariu, chiar daca nu l-ai platit mai departe la buget. Dar este o chestie destul de... ilegala :lostit (13):

Sunt de acord cu dvs, dar nu e vina mea, nu eu sunt patronul firmei, ce vina am eu daca nu a vrut sa plateasca? i`am spus in fiecare luna ca trebuie sa plateasca.
eu vreau doar sa completez corect fisele. Va multumesc din nou pt ajutor.



#117847 va rog, urgent, fise fiscale

Postat de mihaci on 24 January 2007 - 11:18 AM in Arhiva

Vezi postareamihaci, la Jan 24 2007, 07:51 AM, a spus:

Buna ziua, am o neclaritate in ceea ce priveste fisa fiscala a unui angajat in cazul in care angajatorul nu a platit obligatiile salariale in 2006, deci nici impozitul pe salarii. In coloana 1.4 trec impozitul pe salarii calculat in statul de salarii sau trec 0 daca impozitul nu s`a virat? Multumesc


Buna ziua, ma refer la coloana "impozit lunar calculat si retinut", ultima coloana. Daca impozitul pe salarii nu s`a platit de catre angajator, trec impozitul calculat din stat dar nevirat sau 0? multumesc




Cometa SQL