Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
tony's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


tony's Content

There have been 467 items by tony (Search limited from 04-January 08)



Sort by                Order  

#7908 schimbari cod fiscal 2005

Postat de tony on 20 January 2005 - 04:02 PM in Arhiva

am si eu o asociatie la care tin toate hartiile astea. procedura a fost cam asa: se face conventie civila cu personajele, iar pe anul trecut s-a platit 10%. Nu se inregistreaza la administrtia financ conventia. Anul asta am facut un 205 pe care l-am inregistrat la administratia financ si pe acesta am sa il completez cu adeverinte de salariu pt angajati ca sa-si poata intocmi decl 200.
aveti dreptate e prea mare tevatura la admin fin cu aceste tipuri de contracte, ar dupa ei se incheie numai intre asociatie si PFA.
tocmai de aceea, eu anul acesta am sa fac contracte partiale de munca.
sper ca va ajuta



#7910 schimbari cod fiscal 2005

Postat de tony on 20 January 2005 - 04:04 PM in Arhiva

as avea si eu o intrebare totusi....de unde am sa stiu sa calculez, chiar si cu aproximatie pana se trezesc aia de la casa de pensii cota pt accidende, daca este vorba de o asociatie care logik, nu are cod CAEN.....adik nu prezinta decat cod fiscal si autorizatie de functionare. poate cineva sa ma ajute?



#8086 cota pt accidente de munca in cazul in care nu exista CAEN

Postat de tony on 21 January 2005 - 03:14 PM in Arhiva

stie cineva care este procedura de calcul pt asociatiile care nu prezinta decat autorizatii de functionare?....prin urmare nu ai cod CAEN trecut pe certificatul fiscal?
se considera oare aleator cel de la asociatii diverse?



#8093 cota pt accidente de munca in cazul in care nu exista CAEN

Postat de tony on 21 January 2005 - 03:48 PM in Arhiva

reformulare: daca in normele de calcul arata clar care este cota in functie de codul CAEN al societatii....de unde stiu in ce procent va fi aceasta la o asociatie de proprietari care pe certificatul fiscal nu are trecut decat codul fiscal si numarul autorizatiei de functionare?



#8417 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 25 January 2005 - 01:53 PM in Arhiva

oricum..eu la chestia asta tot am o problema ca la asociatiile de proprietari si la reprezentante nu exista cod CAEN...asha ca....sa vedem ce vom declara pe propria raspundere



#8418 biland la societatile cu pierdere

Postat de tony on 25 January 2005 - 01:56 PM in Arhiva

am o societate nou infiintata care a iesit pe pierdere anul trecut...am vrut sa fiu mai vrednicuta si am fost sa depun bilantul....mi l-au respins ca nu am rulaje pe contul 117
ori eu nu mai stiu inregistrari la societati nou infiinta si pe pierdere...ori....
din cate stiu eu...singura inregistrare de facut in acest caz...este la 1 ian anul urmator si aceea suna cam asha..
121=117
prin urmare ce rulaj pe 117 se dorea in acesti bilant?...daca sunt pe pierdere?...nici macar rezerva legala nu o pot constitui
ar fi perfect daca cineva poate sa-mi dea si mie sfaturi de contabilitate de invatat in scoala...ca se pare ca mie imi lipseste ceva....sau....
multumesc



#8813 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 28 January 2005 - 10:21 AM in Arhiva

e cu de unde se plateste contributia
da....ai dreptate nu poti sa treci toti salariatii deci 100%....chiar si daca ai un singur salariat....e o mare tampenie



#8816 impozit de restituit la FF regularizate

Postat de tony on 28 January 2005 - 10:28 AM in Arhiva

poate sa-mi suna cineva care este procedura de restituire catre salariati a impozitului in urma regularizarii FF?
adica toti salariatii lucreaza la un singur loc de munca tot anul, regularizezi fisa fiscala...si trebuie sa-i restitui angajatului banii pe care i-ai virat in plus la stat avand in vede ca in acest caz el nu mai depune declaratia 200
care sunt inregistrarile contabile si cu ce se compenseaza suma de restituit. presupun ca tot cu impozitul pe salarii din luna curenta dar cum faci cu administratia financiara ca sa nu te incurci de doamne-ajuta?



#8824 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 28 January 2005 - 10:39 AM in Arhiva

ai dreptate....marea majoritate au un singur salariat....si totusi aplicatia aia nu te lasa sa bagi 100%....stie cineva mai multe amanunte?



#8825 impozit de restituit la FF regularizate

Postat de tony on 28 January 2005 - 10:42 AM in Arhiva

multumesc ciprian....
la mine la firma ma tot cert cu astia si le spun ca societatea trebuie sa restituie suma rezultata din regularizarea impozitului in acest caz....da' nu se prinde deloc de ei



#8834 impozit de restituit la FF regularizate

Postat de tony on 28 January 2005 - 10:59 AM in Arhiva

va multumesc...
eu le-am explicat ca nu este vorba de dat bani din buzunar...ci pur si simplu de dat mai putin acum la stat
dar...am uitat un aspect....vorbesc de impozitul anului 2003
prin urmare cum era faza cu cel mult 60 zile? :D



#8837 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 28 January 2005 - 11:01 AM in Arhiva

trebuie s-l intomeasca toata lumea...sau ca sa fiu mai explicita toti cei cu salariati....iar termenul este 07 februarie 2004



#8838 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 28 January 2005 - 11:01 AM in Arhiva

erata
07 februarie 2005



#8840 impozit de restituit la FF regularizate

Postat de tony on 28 January 2005 - 11:03 AM in Arhiva

amenzi pentru ei ca nu au restituit banii???....nu prea cred ...nu ar avea de ce....statul s-a mai folosit 1 an de acei bani pe care societatea nu i-a reglat



#8841 impozit de restituit la FF regularizate

Postat de tony on 28 January 2005 - 11:04 AM in Arhiva

la cele pentru 2004 au scapat nu mai am nevoie de asha ceva....am cerut sa nu se faca regularizarea, avand si alte venituri
oricum la cele pe 2003 vorbim de o suma mica....insa ma supara ca principiu



#9233 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 01 February 2005 - 01:14 PM in Arhiva

este intr-adevar simpla procedura....si se depune chiar fara coada...cel putin in bucuresti....se da numar de inregistrare, iar discheta nu o verifica nimeni
pt cei interesati in cazul in care au asociatii...si merg pe autorizatii de functionare....am intrebat ieri la casa de pensii direct...si se ia cod caen 9133
sper sa va ajute si pe voi



#9493 inregistrare registre la admin fin

Postat de tony on 03 February 2005 - 11:03 AM in Arhiva

este adevarat ca mai nou nu mai trebuie inregistrate la administratiile financiare registrele jurnal si inventar?
la fel este si cu registrul de evidenta fiscala?



#9504 inregistrare registre la admin fin

Postat de tony on 03 February 2005 - 11:46 AM in Arhiva

multumesc....asta zice si acolo...insa nu specifica nimik de registrul de evidenta fiscala



#9590 inregistrare registre la admin fin

Postat de tony on 04 February 2005 - 09:41 AM in Arhiva

in registrul de evidenta fiscala se trece calculul impozitului pe profit...asta in cazul in care esti platitor de impozit pe profit



#9591 facturi

Postat de tony on 04 February 2005 - 09:42 AM in Arhiva

poate sa-mi dea cineva baza legala prin care....in functie de activitatile prestate, anumite societati comerciale nu au voie sa factureze catre populatie?....deci doar cu numele clientului, CNP si adresa



#9598 "aplicatia" pt fondul de risc si accidente

Postat de tony on 04 February 2005 - 11:50 AM in Arhiva

sa vedem.....se listeaza pdf-ul si se completeaza cu pixul.....
se completeaza xls-ul si se pune pe discheta....
se ia chestiunea completata cu pixul in 2 exemplare + 1 buc dicheta si se merge la casa de pensii..... acolo se arunca undeva discheta ta...ti se da nr de inreg pe una din foi si te trimit acasa....
cam asta e toata procedura



#9599 facturi

Postat de tony on 04 February 2005 - 11:52 AM in Arhiva

o alta informatie ar fi ca a fost doar un proiect de lege care nu a devenit si altceva.
oricum, daca are cineva chiar si acest proiect de lege, mi-ar fi de mare ajutor
va multumesc



#9600 inchidere an 2004

Postat de tony on 04 February 2005 - 12:02 PM in Arhiva

imi spune si mie cineva care sunt inregistrarile de sf de an si de inceput de an...daca societatea este in primul an de activitate si a inregistrat pierdere?
dupa parerea mea la sf de an nu se face nimik...singura inregistrare ar fi la inceputul anului 117=121
puteti sa-mi confirmati, va rog?



#9602 inchidere an 2004

Postat de tony on 04 February 2005 - 12:19 PM in Arhiva

multumesc



#9604 inchidere an 2004

Postat de tony on 04 February 2005 - 12:50 PM in Arhiva

parerea mea este ca se face la sf de an:
129=117
117=457
la inceput de an de face
121=129
asha mi se pare corect
pt ca 129 nu merge cu 457 direct




Cometa SQL