Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
madalinab's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


madalinab's Content

There have been 1000 items by madalinab (Search limited from 06-January 08)



Sort by                Order  

#188334 Control Garda Financiara

Postat de madalinab on 27 November 2008 - 02:14 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

da, Ionut, dupa 07.11.2008...dar pana la aceasta data trebuie sa existe acest registru/caiet.



#188379 Control Garda Financiara

Postat de madalinab on 27 November 2008 - 04:25 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Foarte corect a.d.n.

Lege nr. 264 din 07/11/2008
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 767 din 14/11/2008
Intrare in vigoare: 17/11/2008

:thumbup:



#198979 Control Garda Financiara

Postat de madalinab on 09 April 2009 - 06:42 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Draga Dana42, felicitari :sad:
Citind mesajul tau am avut senzatia ca a si inceput controlul pe care-l voi avea...maine :smile:
Va transmit concluziile.



#199279 Control Garda Financiara

Postat de madalinab on 14 April 2009 - 11:20 AM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Vezi postareamadalinab, la Apr 9 2009, 07:42 PM, a spus:

Draga Dana42, felicitari :sad:
Citind mesajul tau am avut senzatia ca a si inceput controlul pe care-l voi avea...maine :bann: Va transmit concluziile.
Abia luni (ieri) s-a concretizat si finalizat controlul, din motive subiective - din partea GF.
Perioada supusa controlului, conform invitatiei - iunie, 2008-martie, 2009. Au verificat, in special, decembrie 2008 si perioada din 2009: registrul de casa, facturi emise si primite, facturi de cumparari din UE, jurnalele de vz - cump, corelatia cu decont si balanta, inventarierea anuala.
Am avut si registrele de ctb, deciziile pt documente interne, cea pt onpcsb, etc...le-au frunzarit doar, fara insistente.
Controlul s-a efectuat la G.F. Comisariatul General de la Alba Iulia. Inspectorii au fost draguti, s-au facut si glume...a fost o atmosfera destul de relaxata.
Exceptand 2 nopti nedormite (pt mine), altfel a fost ok. :smile:



#168618 bilant la 31.12.2007

Postat de madalinab on 03 April 2008 - 03:59 PM in Arhiva

Vezi postareamushired, la Apr 2 2008, 09:33 PM, a spus:

Ma gandeam ca este mult m complicat. Deci ar tb sa fac doar o Aga si atat ? Sau m tb specimen de semnatura ? Si ceva acte de modificat ? Declaratii ceva ?
Sunt 2 variante si ambele costa ceva banuti:
1) angajare cu cim - administrator - sotul, apoi d-voastra - dir.ec/ctb sef(asa cum a precizat nopris)
Costurile ar fi taxele la stat - contributii salarii(plus timpul petrecut la itm, afp - dupa caz)
2) numire sot ca administrator la onrc(dosar de mentiuni cu aga, act constitutiv...+taxele aferente), apoi va angajati cu cim


Vezi postareaALUPEI OTILIA, la Apr 2 2008, 06:57 PM, a spus:

eu mi le predau in term. de 120 zile, ca sa fiu mai sigura si fiindca vreau sa scap de-o grija.

:pullhair: asa ma gandeam si eu



#168502 bilant la 31.12.2007

Postat de madalinab on 02 April 2008 - 06:47 PM in Arhiva

Vezi postarea27ELENA, la Apr 1 2008, 12:41 PM, a spus:

A FOST PRELUNGIT TERMENUL PENTRU DEPUNEREA BILANTULUI ?
DACA DA UN NR DE AT NORMATIV .

Am studiat si topicul, am studiat si legea actualizata...dar eu tot nu pricep - poate din cauza faptului ca ma incapatanez :frusty:

Legea spune asa:
Art. 1. - (1) Societățile comerciale, societățile/companiile naționale, regiile autonome, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, societățile cooperatiste și celelalte persoane juridice au obligația să organizeze și să conducă contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiară, potrivit prezentei legi, și contabilitatea de gestiune adaptată la specificul activității.
(2) Instituțiile publice, asociațiile și celelalte persoane juridice cu și fără scop patrimonial, precum și persoanele fizice care desfășoară activități producătoare de venituri au, de asemenea, obligația să organizeze și să conducă contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiară și, după caz, contabilitatea de gestiune.
(3) Subunitățile fără personalitate juridică, cu sediul în străinătate, care aparțin persoanelor prevăzute la alin. (1) și (2), cu sediul sau domiciliul în România, precum și subunitățile fără personalitate juridică din România care aparțin unor persoane juridice cu sediul sau domiciliul în străinătate au obligația să organizeze și să conducă contabilitatea proprie, potrivit prezentei legi.
[...]
Art. 35. - (1) Termenele pentru întocmirea situațiilor financiare anuale sunt următoarele:
a) pentru societățile comerciale, societățile/companiile naționale, regiile autonome, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la încheierea exercițiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevăzute la art. 1, 120 de zile de la încheierea exercițiului financiar.
(11) Termenele pentru depunerea situațiilor financiare anuale la unitățile teritoriale ale Ministerului Economiei și Finanțelor sunt:
a) 150 de zile de la încheierea exercițiului financiar, pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. a), cu excepția societăților comerciale;
b) 120 de zile de la încheierea exercițiului financiar, pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. b).


Sunt extrase din legea ctb actualizata pana la 10/10/2007(prevederile legii 259).

In programul de bilant zice cam asa:
Pentru asigurarea informatiilor destinate sistemului institutional al statului, un exemplar al situatiilor financiare anuale se depune la unitatile teritoriale ale Ministerului Economiei si Finantelor astfel:
a) pentru societatile comerciale, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar;


La AFP Sector 4 raspunsul este 150 zile pt soc.com.

Deci, cum ramane? :pullhair: ...120 sau 150...



#169270 bilant la 31.12.2007

Postat de madalinab on 09 April 2008 - 05:42 PM in Arhiva

daca stii datele societatii(cui sau j sau numele si localitatea) poti vizualiza gratis pe site-ul onrc, sectiunea recom - daca a fost depus la ei - sau pe mfinante



#168188 bilant la 31.12.2007

Postat de madalinab on 31 March 2008 - 02:35 PM in Arhiva

101 se poate depune fara viza consultantului fiscal.
Pentru semnarea bilantului numiti alta persoana administrator(act constitutiv, contract de administrare...)



#190870 infiintare societate

Postat de madalinab on 12 January 2009 - 10:29 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Anca, observ ca una spui si alta faci...pai daca iti place ''ordine si disciplina'', de ce mai postezi si in alt topic un mesaj asemanator?!

Asa cum ai punctat si tu exista deja muuulte topicuri legate de acest subiect (sau subiecte, cum bine a punctat Nopris) deci nu vad de ce l-ai mai deschis pe acesta. Asa cum spune si Nopris, daca tu doresti sa tratam o firma de la ''A la Z'' cred ca in final am putea scrie o carte cu cate informatii sunt necesare.

Sfatul meu: Cauta legislatia indicata de Nopris, scrie neclaritatile in topicurile deja existente.
Decizia mea: inchid acest topic.

Numai bine.



#131613 infiintare societate

Postat de madalinab on 18 May 2007 - 02:13 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna.
Inteleg ca vei inchiria apartamentul firmei. OK. Poti face contract de comodat, nu implica inregistrarea lui la fisc dar nici nu vor fi deductibile cheltuielile ocazionate de o eventuala chirie sau utilitati(exceptand cazul in care pe factura apare numele societatii). Se poate face contract de inchiriere care se inregistreaza la adm. financiara, caz in care tu, persoana fizica-beneficiar al venitului din chirii, va trebui sa platesti impozit pt acel venit. Dar pt societate este o situatie favorabila avand dreptul de a deduce cheltuieli cu chiria, cu amenajari, reparatii, cu utilitati-cu conditia ca facturile primite de la furnizorii de utilitati sa fie pe numele societatii. Pentru aceasta se incheie contracte cu fiecare din acesti furnizori. Se poate deduce si cheltuiala cu intretinerea, daca pe chitanta este trecut numele societatii.

Pentru infiintarea societatii nu este neaparat nevoie sa apelezi la un avocat sau notar. Si nu dureaza mai mult de 2-3 saptamani.
Depui capital social la o banca, minimul legal este 200 lei. Faci rezervarea de nume la ONRC-costa 50 lei. Se completeaza un formular, se depune la ONRC, in cateva ore se elibereaza. Dupa ce ai numele societatii, vei intocmi urmatoarele acte:
- Actul constitutiv
- Declaratie pe proprie raspundere ca poti avea calitatea de unic asociat si administrator-formular tip
- Declaratie pt autorizarea activitatilor-formular tip
- Specimen de semnaturi
- Act pentru sediu, respectiv contractul de inchiriere(Pentru asta va fi nevoie de acordul asociatiei, banuiesc ca apartamentul este in bloc)
- cerere pt ONRC si anexa unde se precizeaza date pt vectorul fiscal.

Toate actele se fac sub semnatura privata, legea permite acest lucru, deci nu mai este nevoie de cheltuieli suplimentare pt avocat/notar.
Depunerea dosarului la ONRC inseamna statul la coada pana la ora 15-intr-o zi, daca totul este ok, apoi va mai fi ziua de judecata si ziua cand se ridica actele eliberate de ONRC.

In mare, cam asta ar fi.
E posibil sa fi uitat ceva in toata enumerarea asta, dar revin daca constat lipsuri :biggrin:

Eu sunt contabil, dar am infiintat si firme si te pot ajuta cu mai multe sfaturi, eventual iti pot trimite chiar model pt toate actele necesare.
Imi poti scrie pe mail daca consideri ca te pot ajuta. Numai bine



#131690 infiintare societate

Postat de madalinab on 20 May 2007 - 01:56 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Daca este unic asociat si administrator nu se poate angaja. Numind prin actul constitutiv un alt administrator, acea persoana il va putea angaja. In lege nu se fac diferentieri in privinta faptului ca societatea este IMM sau micro. Poti da cautare pe forum, s-a discutat mult despre acest subiect.



#194473 infiintare societate

Postat de madalinab on 17 February 2009 - 05:39 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Dragos - kyotox, am inteles ca ti-ai dorit sa te ajute cineva, postand, in zile diferite, 4 mesaje consecutive desi Regulamentul nu permite astfel de actiuni. Si tot Regulamentul este cel care nu permite citarea mesajului anterior daca nu este cazul, ceea ce ai facut in mesajul anterior.
Te rog sa fii mai atent la postarea mesajelor pentru a nu primi sanctiuni de la moderatori. Daca este necesar reciteste Regulamentul forumului.

Multumesc pt. intelegere.
Numai bine.



#130436 infiintare societate

Postat de madalinab on 06 May 2007 - 02:32 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareavioleta, la Jan 30 2007, 04:27 PM, a spus:

contez fiiecare act de constituie si le creditez cu contul ,,201" / dupa o luna incep sa amortizez cheltuielile de constituire in 10 transe...e bine?

Cheltuielile de constituire se pot inregistra astfel:
201 = 462/analitic
sau
5311 = 4551/462 - analitic
201 = 5311
Se poate intocmi un decont de cheltuieli care sa contina toate actele aferente constituirii societatii, iar in ctb se inreg decont nr ..../data....

Referitor la amortizare, cf OMF 1752/2005 la sectiunea 7.2 ACTIVE IMOBILIZATE, 7.2.2 Imobilizari necorporale se precizeaza urmatoarele:
'' Recunoasterea imobilizarilor necorporale
72. (1) O entitate poate include cheltuielile de constituire la ACTIVE, caz in care poate imobiliza cheltuielile de constituire. In aceasta situatie, cheltuielile de constituire trebuie amortizate in cadrul unei perioade de maximum 5 ani''

Deoarece cadrul legal nu specifica o perioada de amortizare exacta, cred ca este corect ca perioada de amortizare mai mica de cinci ani sa fie stabilita-respectiv consemnata printr-o hotarare AGA/decizie asociat unic.

Intr-adevar, amortizarea se calculeaza incepand cu luna urmatoare inregistrarii activului in ctb.



#209339 infiintare societate

Postat de madalinab on 18 August 2009 - 04:32 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Nu.
Teoretic, asociatul participa la capitalul social si are atributiile specificate in actul constitutiv, iar pregatirea profesionala nu reprezinta o conditie de necesitate, indiferent de domeniul de activitate (cu exceptiile existente, desigur).



#130435 infiintare societate

Postat de madalinab on 06 May 2007 - 02:16 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

pt Gianinutza:
Pentru infiintarea unei societati nu este nevoie de notar, respectiv bani cheltuiti inutil, dupa parerea mea.
Majoritatea actelor se pot face sub semnatura privata, conform legii. Asa incat, actul constitutiv se semneaza pe fiecare pagina de catre asociatul unic/asociati, specimenul de semnatura se poate da in fata judecatorului, la ONRC, declaratia de administrator-de asemenea...In felul acesta se reduc substantial costurile. De asemenea, infiintarea unei societati nu dureaza mai mult de 2 sapatamani, in functie de aglomeratia de la ONRC-de regula, termenul dat de la depunerea dosarului pana la judecata este de o saptamana.
Mai mult chiar, exista modele pentru fiecare act in parte pe internet, probabil ca si pe conta...daca este nevoie pot trimite si eu.
Multa bafta



#177746 infiintare societate

Postat de madalinab on 09 July 2008 - 09:11 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

bubu, eu iti recomand sa iei legatura cu o persoana pregatita in domeniu (contabil/firma). Teoretic, iti va lamuri/rezolva toate neclaritatile.
Pe de alta parte, pentru informarea ta, da o cautare pe forum si vei gasi multe discutii legate de spete asemanatoare...daca le pricepi pe acelea este ok, iar daca nu, inseamna ca este inutil sa continuam aici discutiile pentru ca oricum nu ai intelege.



#170261 infiintare societate

Postat de madalinab on 18 April 2008 - 01:35 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

denumirea noua a societatii este autorizata dupa inregistrarea la onrc. deci vei folosi noua denumire dupa data incheierii de sedinta.



#169106 infiintare societate

Postat de madalinab on 08 April 2008 - 04:23 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

1. Daca voi incheia actul constitutiv sub semnatura privata am inteles ca unele banci ar putea sa respinga deschiderea contului ptr. capitalul social. Il pot redacta eu fara probleme iar apoi sa iau data certa de la RC. Stiti vreo dificultate care ar putea sa apara in situatia asta? E mai bine sa il fac in forma autentica?
Atat timp cat legea permite reducerea costurilor(avocat, notar) - prin acceptarea semnaturii private, nu vad de ce s-ar opune banca...poate ca ar trebui sa schimbati orientarea in alegerea bancii...mai ales ca nu este obligatoriu sa lucrati cu banca la care se depune capitalul social.
2. Daca in actul constitutiv voi prevedea 2 administratori (eu - asociat unic si admin + o a doua persoana); al doilea admin trebuie sa fie angajat? Sau eventual se incheie un alt gen de contract ori isi poate exercita functia numai prin faptul ca este prevazut in Act?
Nu este obligatorie angajarea administratorului. Acesta isi poate exercita atributiile in virtutea actului constitutiv. In orice caz, incheierea unui contract de administrare sau de munca implica plata unor taxe la buget(contributii la sanatate, pensii...dupa caz)
3. Daca odata cu firma voi inregistra si o emblema la RC, aceasta trebuie inregistrata apoi si la OSIM?
Din cate stiu nu este obligatorie inreg. la OSIM, dar este bine sa va interesati care ar fi avantajele.
4. Sediul firnei este in mediul rural, la curte. Banuiesc ca nu este nevoie de acordul vecinilor ?!
Este necesar acordul tuturor proprietarilor spatiului. Vecinii...doar daca locuiesc in aceeasi casa.
5. In ce fel este influentata activitatea societatii de cuantumul capitalului social?
Teoretic nu este influentata...practic, veti vedea pe parcurs. Un aspect important este faptul ca asociatii raspund numai in limita capitalului social.
1. Activitatea principala a firmei va fi 4719 - Comert cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare, plus alte coduri, majoritatea legate de prestari de servicii. Pentru activitatea principala va fi deschis un magazin la adresa sediului social. In situatia asta se va considera ca am activitate la sediul social sau va trebui sa declar punct de lucru? Ce avize ar fi necesare, avand in vedere ca nu se vor comercializa produse alimentare? In cazul asta voi avea nevoie de acordul vecinilor?
Veti declara, in cererea de inregistrare model II, ca desfasurati activitati la sediu social si le enumerati...punct de lucru deschideti eventual la alta locatie. cat despre autorizatii, le veti obtine - dupa caz - dupa infiintarea societatii. De altfel, la momentul semnarii cererii model II va luati angajamentul de a obtine autorizatiile necesare daca activitatile pe care le veti desfasura necesita autorizare.
2. Utilitatile vor trebui inregistrate separat pt. societate? De ex. daca am un control si am electricitate de la contorul casei, as putea avea probleme? Stiu ca sunt costuri mai mari pt societati si banuiesc ca va trebui sa inregistrez alt contor separat.
pentru deductibilitatea chelt tb sa aveti factura emisa in numele firmei. intr-adevar pt a trece pe firma curentul electric sunt taxe ffff mari iar costurile ulterioare - lunare - sunt, de asemenea, mai mari. se considera a fi consumator industrial. dar daca nu inregistrati aceste chelt in ctb firmei, nu vad de ce ar fi probleme la un eventual control.
3. Cum deduc TVA? De ex platesc unui furnizor 100ron + 19ron tva = 119ron. Pun adaos 10 => 129. Apoi TVA 19% din 129. Spuneti-mi va rog daca este corect, pt ca am vazut mai multe variante, asta mi se pare cea mai logica.
tva este o taxa si nu o cheltuiala. costul - ca si cheltuiala - platit furnizorului este de 100 lei. cei 19 lei ii voi recupera ulterior de la stat. adaosul se pune la cost adica la 100, deci voi avea 110 lei - pret de vz fara tva. pt ca sunt platitor de tva la facturare calculez taxa si voi avea: 110 lei - baza, 20,9 lei tva. practic, voi avea de plata la stat - tva - 20,9 lei - 19 lei.
4. Cum se aplica TVA pentru prestarile de servicii in situatia in care pentrui a le realiza voi cumpara materiale necesare, cu TVA? Voi percepe intai pretul materialului folosit + adaos, dar adaug sau nu TVA?
orice societate platitoare de tva isi poate deduce tva - in conditiile codului fiscal si este obligata sa factureze cu tva - cu exceptiile de rigoare(conf cod fiscal). Daca serviciile prestate nu sunt scutite de tva, calculati desigur tva la baza impozabila. Cred ca v-ar fi de folos un studiu pe marginea codului fiscal...
5. Bunurile achizitionate in numele firmei se inregistreaza ca mijloace fixe sau ca obiecte de inventar? Exista o valoare anume pein care se face delimitarea?
...asa cum ati spus la final, discutati cu un contabil si veti afla mai multe lucruri...



#168767 infiintare societate

Postat de madalinab on 04 April 2008 - 08:36 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

consultanta pt ce?...expert contabil -asociat, minim 51% - este obligatoriu in cazul unei societati de ctb...un angajat este obligatoriu pt micro(conf cod fiscal)...in orice soc com departamentul ctb este condus fie de o societate de ctb, fie de o persoana angajata care sa aiba studii economice superioare...deci, care este de fapt intrebarea ta?



#157062 infiintare societate

Postat de madalinab on 07 January 2008 - 01:30 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

criss2007, de unde ai concluzionat tu ca inter aduce auto ca aport la capitalul social?!

inter, parerea mea este ca inregistrarile contabile trebuiesc facute din momentul in care onrc a eliberat certificatul de inmatriculare. mai ales ca in decembrie sunt deja operatiuni.
declaratiile ce trebuiau depuse erau 1)sept: decl 100(este ok pt ca ai depus), decont 300 daca esti platitor de tva;2) urmeaza dec2007 -pana la 25ian 2008 - decl100/decont 300-dupa caz. De asemenea bilantul la 2007, in prealabil apare programul pe mfinante.
Cat despre balanta la decembrie, eu insist ca documentele sa fie inregistrate la momentul la care se refera, respectiv in lunile in care au fost emise/primite, asa cum spune legea contabilitatii referitor la inregistrarea cronologica a documentelor.



#130434 infiintare societate

Postat de madalinab on 06 May 2007 - 02:08 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postarealizuca_p, la Jan 19 2007, 02:45 PM, a spus:

Societatea s-a infiintat in 15 dec. 2006 (cheltuieli de constituire s-au efectuat in luna decembrie), dar actele le-am ridicat in luna ianuarie.
Cum si cand trebuie contabilizate?

Am avut aceeasi situatie:
societate infiintata la sfarsitul lunii decembrie-2004, certificat emis de ONRC ridicat in ianuarie-2005 - apare mentionat clar data ridicarii.
practic, la AFP de sector societatea apare infiintata in decembrie.
la fel de practic si logic, atat timp cat nu am ridicat certificatul in decembrie nu aveam cum sa-mi desfasor vreo activitate, neavand nici macar stampila-care se cumpara in baza certificatului in original.
contabil, am inregistrat toate actele in ianuarie. deci, la decembrie nu am depus nimic la fisc.
prin luna iunie a anului urmator primesc scrisoare de la AFP ca nu am depus situatiile financiare la finele anului, cand m-am infiintat ca societate. in urma discutiilor cu ei am rezolvat situatia cu o declaratie pe proprie raspundere ca nu am avut nici o activitate de la data infiintarii pana la 31.12.2004. Nu am primit amenda deoarece s-a considerat de comun acord ca nu este cazul. Probabil ca se rezolva oricum fara amenda, cu un avertisment doar.
Multa bafta.



#169582 infiintare societate

Postat de madalinab on 12 April 2008 - 12:07 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Nu cred ca exista un impediment pentru a indeplini calitatea de administrator...cine a zis ca administratorul numit prin act constitutiv trebuie sa aiba studii superioare? Daca ar fi asa inseamna ca ffff multe societati ar fi in ilegalitate. Studiile superioare sunt necesare pt administratorul angajat cu CIM(tocmai ce s-a introdus in COR functia de administrator).
Pentru a fi micro in sensul codului fiscal trebuie sa angajezi o persoana in maxim 60 zile de la infiintare, altfel se considera ca esti platitor de imp/profit de la infiintare si esti obligat sa depui 010 la afp...
Daca esti platitor de imp/profit nu ai obligatia de a avea salariati...conf legii ctb trebuie sa ai fie contabil angajat(contabil cu studii superioare) fie societate de ctb.
cat despre ce si cum sa fii - ca societate - micro sau nu...vezi pe forum discutii multiple, vezi in codul fiscal diferentele...daca, totusi, nu te lamuresc toate acestea ia legatura cu un economist(de preferat o persoana care lucreaza in domeniul ctb) si cere lamuriri.



#168470 infiintare societate

Postat de madalinab on 02 April 2008 - 03:36 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

puteti lucra prin aceeasi societate, ideea este sa aveti aceasta activitate cuprinsa in actul constitutiv(daca nu o aveti deja, o adaugati).
In privinta personalului, in general se lucreaza in baza unui contract individual de munca...persoane fizice autorizate - depinde de conjunctura.



#170253 infiintare societate

Postat de madalinab on 18 April 2008 - 01:13 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

ai putea sa explici un pic mai clar care ar fi nelamurirea ta?
daca te referi la inregistrarea noilor cheltuieli facute la onrc cu schimbarea denumirii, ele se pot inregistra in 201 sau in alt cont de cheltuiala. Dar daca aceste cheltuieli s-au facut de catre firma de consultanta, tu nu mai inregistrezi nimic.



#170388 infiintare societate

Postat de madalinab on 20 April 2008 - 11:17 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

puteti folosi aceleasi facturi dar scrieti noua adresa. Parerea mea...avand in vedere ca este o grija in plus si chiar munca, daca scrieti de mana, de ce nu folositi facturi noi, cu datele corecte?




Cometa SQL