Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ctanela's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 40

Salt la continut


ctanela's Content

There have been 1000 items by ctanela (Search limited from 04-January 08)



Sort by                Order  

#60120 IMPOZIT PROFIT

Postat de ctanela on 15 January 2006 - 10:02 PM in Arhiva

IANY, ma irita faptul ca nu cautati si nu cititi. Am mai spus-o si altora, nu va bazati pe FORUM pentru a invata contabilitate si fiscalitate. Odata ce ai primit un text de lege, incearca sa-l interpretezi. Daca nu te inveti sa faci asta singur, te vei trezi in situatii delicate, in care nu ai cui pune intrebari. :(



#60122 IMPOZIT PROFIT

Postat de ctanela on 15 January 2006 - 10:06 PM in Arhiva

paidolat a spus:

La declaratia din septembrie declari si platesti 700 ron, iar la declaratia din decembrie declari 300 ron (diferenta dintre 1000 si 700 deja declarati)
Cei 300 ron trebuie sa-i achiti pana pe 25.01.2006
Sper ca acum ai inteles! :lol:

Numai daca depune decl. 101 pana pe 25.01.2005! :wink:



#60132 Factura fiscala

Postat de ctanela on 15 January 2006 - 10:48 PM in Arhiva

Cand a depus banii in contul firmei respective, in mod normal, ar fi trebuit sa aiba deja o factura pe care sa o mentioneze pe FV. :wink:



#60394 Control Garda Financiara

Postat de ctanela on 16 January 2006 - 08:40 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Trei luni, daca nu exista alte suspiciuni. :wink:



#60934 TVA la refacturare

Postat de ctanela on 19 January 2006 - 12:43 AM in Arhiva

Codul fiscal
...
Art. 126: Sfera de aplicare

(1)În sfera de aplicare a taxei pe valoarea adaugata se cuprind operatiunile care îndeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a)constituie o livrare de bunuri sau o prestare de servicii efectuate cu plata;
b)locul de livrare a bunurilor sau de prestare a serviciilor este considerat a fi în România;
c)livrarea bunurilor sau prestarea serviciilor este realizata de o persoana impozabila, astfel cum este definita la art. 127 alin. (1);

Norme:
(3) Pentru a se cuprinde în sfera de aplicare a taxei pe valoarea adăugată livrările de bunuri și/sau prestările de servicii trebuie să fie efectuate cu plată. Această condiție implică existența unei legături directe între operațiune și contrapartida obținută. Pentru a se determina dacă o operațiune poate fi plasată în sfera de aplicare a taxei pe valoarea adăugată trebuie ca aceasta să aducă un avantaj clientului și prețul să fie în legătură cu avantajul primit, astfel:
a) condiția referitoare la existența unui avantaj în folosul clientului este îndeplinită atunci când există un angajament al furnizorului sau al prestatorului de a furniza un bun sau un serviciu determinabil unei persoane care asigură finanțarea sau, în absența acestuia, atunci când operațiunea a fost efectuată, să permită să se stabilească un asemenea angajament. Această condiție este compatibilă cu faptul că serviciul a fost colectiv, nu a fost măsurabil cu exactitate sau se înscrie în cadrul unei obligații legale;
B) condiția referitoare la existența unei legături între operațiune și contrapartida obținută este respectată chiar dacă prețul nu reflectă valoarea normală a operațiunii, este achitat sub formă de abonamente, servicii sau bunuri, ia forma unei sume calificate drept reducere de preț, nu este plătit de către beneficiar, ci de un terț.

Art. 129: Prestarea de servicii

(1)Se considera prestare de servicii orice operatiune care nu constituie livrare de bunuri.
(2)Prestarile de servicii cuprind operatiuni cum sunt:
a)închirierea de bunuri sau transmiterea folosintei bunurilor, în cadrul unui contract de leasing;
b)transferul si/sau transmiterea folosintei drepturilor de autor, brevetelor, licentelor, marcilor comerciale si a altor drepturi similare;
c)angajamentul de a nu desfasura o activitate economica, de a nu concura cu alta persoana sau de a tolera o actiune ori o situatie;
d)prestarile de servicii efectuate în baza unui ordin emis de/sau în numele unei autoritati publice sau potrivit legii;
e)intermedierea efectuata de comisionari, care actioneaza în numele si în contul comitentului, atunci când intervin într-o livrare de bunuri sau o prestare de servicii.
(3)Se considera prestari de servicii cu plata:
a)utilizarea temporara a bunurilor care fac parte din activele unei persoane impozabile, în scopuri ce nu au legatura cu activitatea sa economica, sau pentru a fi puse la dispozitie, în vederea utilizarii în mod gratuit, altor persoane, daca taxa pe valoarea adaugata pentru bunurile respective a fost dedusa total sau partial;
b)prestarile de servicii efectuate în mod gratuit de catre o persoana impozabila, în scopuri care nu au legatura cu activitatea sa economica pentru uzul personal al angajatilor sai sau al altor persoane.
(4)Nu constituie prestari de servicii cu plata operatiunile constând în utilizarea temporara a bunurilor care fac parte din activele unei persoane impozabile, punerea gratuita la dispozitia altor persoane a acestor bunuri si/sau prestarea de servicii în mod gratuit, efectuate în cadrul actiunilor de sponsorizare, de mecenat, de protocol sau pentru alte destinatii prevazute de lege, în conditii stabilite prin norme, precum si aceleasi operatiuni efectuate în scopuri publicitare sau în scopul stimularii vânzarilor.
(5)Persoana impozabila care actioneaza în nume propriu, dar în contul unei alte persoane, în legatura cu o prestare de servicii, se considera ca a primit si a prestat ea însasi acele servicii.
(6)În cazul prestarii unui serviciu de catre mai multe persoane impozabile, prin tranzactii succesive, fiecare tranzactie se considera o prestare separata si se impoziteaza distinct, chiar daca serviciul respectiv este prestat direct catre beneficiarul final.
....
Baza de impozitare pentru operațiuni în interiorul țării
Art. 137. - (1) Baza de impozitare a taxei pe valoarea adăugată este constituită din:
a) pentru livrări de bunuri și prestări de servicii, altele decât cele prevăzute la lit. B) și c), din tot ceea ce constituie contrapartidă obținută sau care urmează a fi obținută de furnizor ori prestator din partea cumpărătorului, beneficiarului sau a unui terț, inclusiv subvențiile direct legate de prețul acestor operațiuni;

...
Situatia nu este mentionata mai jos, deci se cuprinde in baza de impozitare:

(3) Nu se cuprind în baza de impozitare a taxei pe valoarea adăugată următoarele:
a) rabaturile, remizele, risturnele, sconturile și alte reduceri de preț acordate de furnizori direct clienților;
B) sumele reprezentând daune-interese stabilite prin hotărâre judecătorească definitivă, penalizările și orice alte sume solicitate pentru neîndeplinirea totală sau parțială a obligațiilor contractuale, dacă sunt percepute peste prețurile și/sau tarifele negociate. Nu se exclud din baza de impozitare orice sume care, în fapt, reprezintă contravaloarea bunurilor livrate sau serviciilor prestate;
c) dobânzile percepute pentru: plăți cu întârziere, livrări cu plata în rate, operațiuni de leasing;
d) valoarea ambalajelor care circulă între furnizorii de marfă și clienți, prin schimb, fără facturare;
e) sumele achitate de furnizor sau prestator în contul clientului și care apoi se decontează acestuia;
f) taxa de reclamă și publicitate și taxa hotelieră care sunt percepute de către autoritățile publice locale prin intermediul prestatorilor.
:wink:



#60936 neplatitor - platitor TVA

Postat de ctanela on 19 January 2006 - 12:48 AM in Arhiva

CODUL FISCAL
...
Art. 152: Sfera de aplicare si regulile pentru regimul special de scutire

(1)Sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata persoanele impozabile a caror cifra de afaceri anuala, declarata sau realizata, este inferioara plafonului de 2 miliarde lei, denumit în continuare plafon de scutire, dar acestea pot opta pentru aplicarea regimului normal de taxa pe valoarea adaugata.
:wink:



#60940 Facturi scrise la calculator

Postat de ctanela on 19 January 2006 - 01:16 AM in Arhiva

Achizitia respectiva nu are nici o legatura cu obiectul de activitate. Explica-i ca investitia trebuie facuta de persoana fizica, pentru ca daca umbla cu prostii, vine fiscul si i le confisca. Iar daca este supraevaluata, este si mai grav... :lol:



#61497 TVA - AGENTIE DE TURISM

Postat de ctanela on 22 January 2006 - 12:00 AM in Arhiva

Codul fiscal:
(4) Prin norme se stabilesc reguli diferite pentru operațiunile de intermediere în turism, vânzările de bunuri second-hand, operațiunile realizate de casele de amanet.


Norme metodologice:
68. Reguli speciale pentru operațiunile de intermediere în turism
(1) Agențiile de turism touroperatoare și detailiste, denumite în continuare agenții de turism, pot aplica regulile speciale în măsura în care acționează în nume propriu în folosul turistului și utilizează pentru realizarea pachetului de servicii turistice sau a unor componente ale acestuia bunuri și/sau servicii achiziționate de la alte persoane impozabile. Pachetul de servicii turistice, părțile componente ale acestuia și turistul sunt noțiuni reglementate de legislația în vigoare privind comercializarea pachetelor de servicii turistice.

(- Ordinul nr. 516/12.04.2005
- O.G. nr. 107/30.07.1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor turistice
- Legea nr. 631/16.11.2001 pentru aprobarea O.G. nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor turistice
- O.G. nr. 70/2000 pentru modificarea O.G. nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice( respinsa prin Legea nr. 668/20.11.2000 privind respingerea O.G. nr. 70/2000 pentru modificarea O.G. nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor turistice))

(2) Toate operațiunile efectuate de agențiile de turism pentru realizarea pachetului de servicii turistice sau a unor componente ale acestuia, în condițiile precizate la alin. (1), sunt considerate ca o prestare de servicii unică a agenției de turism. Această prestație unică se impune în țara în care agenția de turism își are stabilit sediul activității economice sau un sediu permanent de la care sunt prestate serviciile.
(3) Baza de impozitare a serviciului unic furnizat de agenția de turism este constituită din beneficiul realizat de agenție, diminuat cu suma taxei pe valoarea adăugată inclusă în beneficiul respectiv. Acest beneficiu este egal cu diferența dintre prețul de vânzare solicitat de agenția de turism și costul real al pachetului de servicii turistice sau al unor componente ale acestuia. În înțelesul prezentului alineat se înțelege prin:
a) preț de vânzare - tot ceea ce constituie contrapartida obținută sau care se va obține de către agenția de turism de la client sau de la un terț pentru pachetul de servicii turistice sau, după caz, pentru componente ale acestuia, inclusiv subvențiile legate direct de această operațiune, impozitele, taxele, cheltuielile accesorii, cum sunt comisioanele și asigurarea solicitată de agenție clientului, dar exclusiv sumele prevăzute la art. 137 alin. (3) din Codul fiscal;
B) costul real al pachetului de servicii turistice sau, după caz, al unor componente ale acestuia - prețul, inclusiv taxa pe valoarea adăugată care nu se deduce, facturat de prestatorii unor servicii, precum servicii de transport, hoteliere, de alimentație publică, și alte cheltuieli, precum asigurarea auto a mijlocului de transport, taxe pentru viză, diurnă și cazare pentru șofer, taxe de autostradă, taxe de parcare, combustibil, cu excepția cheltuielilor generale care intră în costul pachetului de servicii turistice sau, după caz, al unor componente ale acestuia.
(4) Taxa pe valoarea adăugată colectată aferentă serviciului unic al agenției de turism se determină prin aplicarea procedeului sutei mărite asupra bazei de impozitare determinate conform alin. (3). Cota de taxă pe valoarea adăugată este cota standard de 19%. Pentru determinarea sumei taxei pe valoarea adăugată aferente pachetelor de servicii turistice sau unor componente ale acestora, comercializate într-o perioadă fiscală, se țin jurnale de vânzări sau, după caz, borderouri de vânzări (încasări), separate de operațiunile pentru care se aplică regim normal de taxă pe valoarea adăugată, în care se evidențiază numai totalul documentului de vânzare, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, precum și jurnale de cumpărări, separate, în care se evidențiază cumpărările de bunuri/servicii care se cuprind în costul real al pachetului de servicii turistice. Baza de impozitare și suma taxei pe valoarea adăugată colectate pentru aceste operațiuni într-o perioadă fiscală se determină pe baza unor situații de calcul și se evidențiază corespunzător în decontul de taxă pe valoarea adăugată.
(5) Agențiile de turism nu au dreptul să înscrie taxa pe valoarea adăugată, în mod distinct, în facturile fiscale sau în alte documente legale care se predau turistului, pentru operațiunile cărora le sunt aplicate regulile speciale de determinare a taxei pe valoarea adăugată.
(6) Exigibilitatea taxei pe valoarea adăugată pentru serviciul unic furnizat de agenția de turism intervine la data la care toate elementele necesare determinării bazei de impozitare prevăzute la alin. (3) sunt certe.
(7) Taxa pe valoarea adăugată aferentă bunurilor și serviciilor achiziționate în vederea realizării de operațiuni supuse regulilor speciale nu este deductibilă de către agențiile de turism.
(8) Agențiile de turism pot opta pentru aplicarea regimului normal de taxă pe valoarea adăugată pentru operațiunile prevăzute la alin. (1), cu excepția cazului în care turistul este o persoană fizică, situație în care aplicarea regulilor speciale este obligatorie.
(9) Atunci când agențiile de turism efectuează atât operațiuni supuse regimului normal de taxă pe valoarea adăugată, cât și operațiuni supuse regulilor speciale, acestea trebuie să conducă evidențe contabile separate.



#61499 declaratia 101

Postat de ctanela on 22 January 2006 - 12:19 AM in Arhiva

http://www.conta.ro/.../regulament.php

Va rugam sa cititi si sa respectati acest regulament. :roll:



#61523 concediu medical in mai multe locuri?

Postat de ctanela on 22 January 2006 - 04:37 PM in Arhiva

Concediul medical se calculeaza la ambele locuri de munca. La stabilirea cuantumului indemnizatiei de CM se iau in calcul toate veniturile asupra carora s-a calculat CAS. :wink:



#61529 REEVALUARE CLADIRE

Postat de ctanela on 22 January 2006 - 05:24 PM in Arhiva

Un raport de re-evaluare costa cateva milioane, probabil mai putin decat a costat cel intocmit in 2003, sau cam tot atat.
Ideea este ca valoarea de piata a imobilelor a crescut spectaculos din 2003 pana acum, asa ca daca se aplica cuantumul impozitului fara acest 5% la noua valoare a cladirii s-ar putea sa ajungi la acelasi rezultat.
Impozitul se recalculeaza de la momentul in care modifici val. de inregistrare a imobilului la Admin. :wink:



#61530 Acordare dividende

Postat de ctanela on 22 January 2006 - 05:36 PM in Arhiva

Nu. Legea 31/1990R:

Art. 272. - Se pedepsește cu închisoare de la unu la 3 ani fondatorul, administratorul, directorul, directorul executiv sau reprezentantul legal al societății, care:

1. dobândește, în contul societății, acțiuni ale altor societăți la un preț pe care îl știe vădit superior valorii lor efective sau vinde, pe seama societății, acțiuni pe care aceasta le deține, la prețuri despre care are cunoștință că sunt vădit inferioare valorii lor efective, în scopul obținerii, pentru el sau pentru alte persoane, a unui folos în paguba societății;
2. folosește, cu rea-credință, bunuri sau creditul de care se bucură societatea, într-un scop contrar intereselor acesteia sau în folosul lui propriu ori pentru a favoriza o altă societate în care are interese direct sau indirect;
3. se împrumută, sub orice formă, direct sau printr-o persoană interpusă, de la societatea pe care o administrează, de la o societate controlată de aceasta ori de la o societate care controlează societatea pe care el o administrează sau face ca una dintre aceste societăți să îi acorde vreo garanție pentru datorii proprii;
4. răspândește știri false sau întrebuințează alte mijloace frauduloase care au ca efect mărirea sau scăderea valorii acțiunilor sau a obligațiunilor societății ori a altor titluri ce îi aparțin, în scopul obținerii, pentru el sau pentru alte persoane, a unui folos în paguba societății;
5. încasează sau plătește dividende, sub orice formă, din profituri fictive sau care nu puteau fi distribuite, în lipsă de situație financiară ori contrarii celor rezultate din aceasta;
6. încalcă dispozițiile art. 183.

Obs.: nu Finantele aproba situatiile financiare, ci AGA. :wink:



#62522 repartizare profit 2004

Postat de ctanela on 27 January 2006 - 04:08 PM in Arhiva

Este corect. :wink:



#62561 repartizare profit 2004

Postat de ctanela on 27 January 2006 - 05:10 PM in Arhiva

Adrianas, am zis ca e corecta interpretarea prevederilor legale, nu ca e corect fata de unii contribabili care, in situatia expusa de tine, "au adus bani de acasa pentru a plati impozitul pe venit". De altfel, s-au prins si ei Min. Finantelor) ca au impus in mod abuziv aplicarea unei "facilitati" si s-au corectat ulterior, devenind obtionala. Asta este, am mai spus-o, Romania este o tara vesela. Se poate trai in ea, dar sa ai nervii tari. :evil:



#62568 donatie

Postat de ctanela on 27 January 2006 - 05:17 PM in Arhiva

http://www.conta.ro/forum/viewtopic.php?t=...ghlight=donatii



#62580 de la impozit pe profit la micro?

Postat de ctanela on 27 January 2006 - 05:53 PM in Arhiva

Codul fiscal:

Art. 103. - În sensul prezentului titlu, o microîntreprindere este o persoană juridică română care îndeplinește cumulativ următoarele condiții, la data de 31 decembrie a anului fiscal precedent:
a) are înscrisă în obiectul de activitate producția de bunuri materiale, prestarea de servicii și/sau comerțul;
B) are de la 1 până la 9 salariați inclusiv;
c) a realizat venituri care nu au depășit echivalentul în lei a 100.000 euro;
d) capitalul social al persoanei juridice este deținut de persoane, altele decât statul, autoritățile locale și instituțiile publice.
Art. 104. -
(1) Impozitul reglementat de prezentul titlu este opțional.
(2) Microîntreprinderile plătitoare de impozit pe profit pot opta pentru plata impozitului reglementat de prezentul titlu începând cu anul fiscal următor, dacă îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 103 și dacă nu au mai fost plătitoare de impozit pe veniturile microîntreprinderilor.

Deci, NU. Ar fi trebuit sa aveti minim un salariat la 31.12.2005. :wink:



#66580 Completare "Fisa de Magazie cu Regim Special"

Postat de ctanela on 12 February 2006 - 09:26 PM in Arhiva

1. Nu treci nimic la pret unitar, acesta se modifica si nu este o informatie relevanta in acest caz. Codul nu este cel mentionat de tine (aceste patru litere reprezinta o serie ce contine si prescurtarea numelui judetului in care functioneaza societatea si de unde achizitioneaza doc. cu regim special - probabail Bacau, in cazul tau). Codul este undeva in dreapta jos, ceva de genul: 14-4-1
2.Formularele ramase neutilizate la 31.12.2004 se trec in aceste fise de magazie la poz. formulare neutilizabile
3.Vezi pct 2, precum si formularele anulate sau eronat imprimate
4.Ti-ai raspuns singur(a); tocmai pentru ca traim in Romania, trebuie sa faca Gheorghe bon de consum :smt045



#66596 Completare "Fisa de Magazie cu Regim Special"

Postat de ctanela on 12 February 2006 - 10:17 PM in Arhiva

Sa nu exageram :oops:
Poate are program de gestiune si le listeaza...



#66597 ce inseamna asta?

Postat de ctanela on 12 February 2006 - 10:19 PM in Arhiva

Nici la mine nu merge :shock:



#66947 Data distribuiri dividendelor catre asociati

Postat de ctanela on 14 February 2006 - 12:28 AM in Arhiva

lorenzo a spus:

Mie mi se pare ca numai varianta 3 e corecta, cel putin in momentul de fata. E corecta dpdv al faptului ca dividendele sunt incluse intr-un bilant.
Bineinteles ca achitarea lor in cursul lui nov.2005 (cand nu exista bilantul pe 2005, care le cuprinde ca dividende repartizate din profit, nu ca si achitate) este tot ilegala. Ar trebui achitate dupa depunerea bilantului pe 2005, adica in 2006.

Inca ceva: daca soc.X e micro, s-a ars ! Sit.fin.la micro (pe 2004) sunt fara note explicative.

Sa va aud/vad.

Nelinistile tale provin din interpretarea corecta a unor prevederi legale incomplete. Asa se intampla cand lucram cu materialul clientului. :lol:

Intr-adevar, varianta 3 expusa de tine este cea mai sigura. Dar, in acest caz, dividendele din profitul anului N nerepartizat la aprobarea bilantului aferent, ar putea fi ridicate abia in anul N+2. Si vine onor fiscul si ma pune sa platesc impozitul pana la 31.12. a anului N+1, fiindca atunci a avut loc AGA.
Asa ca mai bine ar fi sa gandim cine ar putea reclama ilegalitatea distribuirii de dividende, fara ca acestea sa fie mentionate in bilant:
1. Asociatii/actionarii - nu este cazul - daca au lichiditati i-ar lua si fara bilant (glumesc)
2. Fiscul - daca isi ia impozitul, nici nu te intreaba de hot. AGA (bineinteles, daca nu ai facut alte prostii).
Asa ca, partial, putem fi linistiti. Sau NU?

Un jurist, ceva?



#67306 plata salarii!!!!!!!!!!!!!!

Postat de ctanela on 14 February 2006 - 10:31 PM in Arhiva

Legea nr.53/24.01.2003 - CODUL MUNCII
...
ART. 156

Salariile se plătesc înaintea oricăror alte obligații bănești ale angajatorilor.

Este suficient? :wink:



#68150 diurna la micro

Postat de ctanela on 17 February 2006 - 05:12 PM in Arhiva

CODUL FISCAL
TITLUL III: Impozitul pe venit

CAPITOLUL III: Venituri din salarii
...
Art. 55: Definirea veniturilor din salarii

(4)Urmatoarele sume nu sunt incluse în veniturile salariale si nu sunt impozabile, în întelesul impozitului pe venit:
...
g)sumele primite de angajati pentru acoperirea cheltuielilor de transport si cazare a indemnizatiei primite pe perioada delegarii si detasarii în alta localitate, în tara si în strainatate, în interesul serviciului. Sunt exceptate de la aceste prevederi sumele acordate de persoanele juridice fara scop patrimonial si de alte entitati neplatitoare de impozit pe profit peste limita de 2,5 ori indemnizatia acordata salariatilor din institutiile publice;

Asa ca, in cazul microintreprinderilor, diurna acordata peste limita mentionata, se considera venit din salarii si se impoziteaza ca atare.



#68160 diurna la micro

Postat de ctanela on 17 February 2006 - 05:28 PM in Arhiva

Daca nu este angajat, nu are dreptul la diurna. I se deconteaza numai transportul si cazarea.



#68176 SINDICATUL CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de ctanela on 17 February 2006 - 07:00 PM in Arhiva

Bine spus. Numai ca nu ajuta. Nu suntem uniti. Ne adaptam la toate prostiile. :evil:



#68182 urgent,acoperire pierderi la macro fosta micro

Postat de ctanela on 17 February 2006 - 07:26 PM in Arhiva

1) Din profitul anului 2005 acoperi doar pierderea fiscala a anului 2004, an in care spui ca a fost tot platitoare de impozit pe profit
2) Nu ai pierdere fiscala in 117. Pentru acest caz nu ai ce recupera.

Citeaza

Multumesc mult, dar problema este ca patronii stiu ca nu trebuiau sa plateasca impozit pe profit,iar eu nu pot sa le spun acum ca au de plata , ce pot sa fac?

Ba poti sa le spui ca au de plata. Trebuie sa recalculezi impozitul pe profit la ambele firme, corect, trimestrial. Faci rectificative la decl.100 la fiecare trimestru si le spui oamenilor adevarul. AI GRESIT. Este cea mai buna minciuna. Nu pot sa anticipez reactia, dar nu ai alta solutie.




Cometa SQL