Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dinu George's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Dinu George's Content

There have been 316 items by Dinu George (Search limited from 25-December 07)



Sort by                Order  

#117056 registru de evidenta a salariatilor

Postat de Dinu George on 19 January 2007 - 10:55 AM in Arhiva

quote]

Buna ziua,
incerc sa descarc programul Revisal si nu reusesc imi spune ca nu am versiunea 2.0.6 a bazei de date. Ce ar trebui sa fac, daca s-a lovit cineva de asta?
Multumesc anticipat oricarui ajutor.
[/quote]

Daca ati primit acest mesaj inseamna ca deja ati instalat programul. Presupun ca aveti in windows 98 si nu ati instalat si mdac. Trebuie descarcat acest fisier si instalat, dupa care revisal merge. Vedeti cateva topicuri mai inainte sau si la www.inspectiamuncii.ro. Desi spune ca fisierul lor de instalare cuprinde mdac, fara a instala aceasta componenta separat pe win98, nu mi-a mers programul si dadea acelasi mesaj cu ver.bazei 2.0.6.
Daca este winxp sistemul dvs.de operare atinci aveti alta problema.



#116733 registru de evidenta a salariatilor

Postat de Dinu George on 17 January 2007 - 08:38 PM in Arhiva

Pt. win 98 se poate descarca MDAC 2.8 direct de la Microsoft http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en , dar trebuie sa aveti licenta valida de windows.
Varianta din mesajul anterior merge si direct cu http://www.download.com/Microsoft-Data-Acc...ml?tag=lst-0-10 , care permite descarcarea de la download.com (care nu va intreba de licenta).

A gasit cineva modalitatea de a importa datele din alte aplicatii ?



#178052 registru de evidenta a salariatilor

Postat de Dinu George on 14 July 2008 - 03:45 PM in Arhiva

Pina in 31 martie 2007 trebuia depusa discheta (generata din ReviSal) cu situatia angajatilor pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 au avut personal încadrat cu contract individual de muncă. Dupa acea data se depun la ITM (sau se transmit direct pe site pe baza de utilizator si parola primita de la ITM) doar modificarile care apar (desfacere contract, schimbare tip contract, adaugare angajati .......................) evident generate tot din ReviSal.
Deci ar fi trebuit depusa situatia initiala (de la 31 dec.2006) si daca nu au aparut alte modificari, atat.



#244413 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de Dinu George on 12 September 2011 - 12:02 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaantoneladelia, la 30 August 2011 - 03:13 PM, a spus:

Buna ziua!
De o luna de zile m-am angajat la o institutie privata si am fost incadrata pe post de contabil cu 4 ore si un salar brut de 400 ron, desi am studii superioare am terminat facultate de stiinte economice ramura de contabilitate si informatica de gestiune. Daca va rog frumos ar putea sa imi raspunda cineva care ar trebuie sa fie salarul meu de incadrare? Este un salar bun ceea ce primesc?
Conform noilor reglementari nu mai exista coeficienti pentru nivelul de pregatire necesar postului ocupat. Pina anul acesta pentru o activitate de studii superioare la 8 ore era 2 x sal.min.pe economie. Deci la dvs. cu 4 ore ar fi fost 670, dar asta doar daca postul pe care il ocupati necesita studii superioare (de ex. la noi in firma aveam un agent de paza cu studii de inginer, retribuit evident ca agent de paza). Cum am spus din acest an nu mai exista coeficienti obligatorii (erau in CCM pe tara), deci chair daca ar necesita studii superioare firma poate sa va dea cat vrea (limita este sal.min.pe economie proportional cu orele din contract)



#225008 NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile

Postat de Dinu George on 29 April 2010 - 10:42 AM in Arhiva

Vezi postareamariana07, la Apr 29 2010, 08:56 AM, a spus:

Vezi postareacriscont, la Apr 28 2010, 03:06 PM, a spus:

:frusty: buna ! e adevarat ca legislatia spune sa dam - prin decizie interna - serii si numere la documentele "ce au fost cu regim special " dar de aici la a nu iti deduce TVA-ul si cheltuiala mi se pare ca intradevar exagerezi; de ce ar considera organele de control ca nu sunt deductibile (tva-ul si cheltuiala) ? in baza a ce ? :laugh:

Codul Fiscal, art. 146 : Conditii de exercitare a dreptului de deducere "
"(1) Pentru exercitarea dreptului de deducere a taxei, persoana impozabila trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) pentru taxa datorata sau achitata, aferenta bunurilor care i-au fost ori urmeaza sa ii fie livrate sau serviciilor care i-au fost ori urmeaza sa ii fie prestate in beneficiul sau de catre o persoana impozabila, sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 155;"
Art. 155, alin. (5) :
"(5) Factura cuprinde in mod obligatoriu urmatoarele informatii:
a) numarul de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, care identifica factura în mod unic;"

Deci?
Identifica factura in mod unic unde ? : in RO nu se poate deorece fiecare firma poate avea factura nr.1 si seria de ex CS (si garantez ca exista multiple dubluri la nr. si serie in toata tara), deci unic in cadrul firmei caz in care daca numere de ordine a facturilor merg crescator chiar daca nu exista serie (sau seria este spatiu) ele sunt unice si unic identificate in cadrul aceleasi firme. Evident ca pentru a fi in concordanta cu legislatia se poate pune si o serie (mai ales la firmele cu clienti foarte multi si eventual din judete diferite).



#101937 Campanie de promovare conta.ro

Postat de Dinu George on 27 September 2006 - 04:15 PM in Arhiva

Eu am Bookmark in browser direct in forumulul de salarii si nu am vazut pina acum topicul acesta.
Adresa mea de email este georgedinu1950@gmail.com (Timisoara).



#137632 Ordin nr. 702

Postat de Dinu George on 19 July 2007 - 02:01 PM in Arhiva

Daca se copiaza fisierul txt cu date din alte aplicatii in folderul 390_uf, acesta trebuie sa aiba structura si denumirea fisierului final de dus la finante 394_S107_Jcui firma.txt. Acest fisier poate fi doar verificat si tiparit cu secventa de verificare a programului de la MF si nu poate fi importat in pogram.
Pentru import se poate face fisier txt conform celor scrise in mesajul anterior (cu stop1, stop2 ...) si se poate lucra in doua feluri fie suprascrie fisierul d394.txt din aplicatie, cand datele sunt incarcate in firma curenta, fie se poate copia in folderul 394 cu denumirea D394_2007S1_cui firma.txt si se incarca in program prin secventa Restaurare.



#136009 Ordin nr. 702

Postat de Dinu George on 03 July 2007 - 01:52 PM in Arhiva

Vezi postareaDinu George, la Jul 3 2007, 08:11 AM, a spus:

Puteti sa-mi spuneti mai pe larg cum ati facut preluarea datelor in programul de la finante. Am multe pozitii cu firme distincte si ar fi f.greu sa le introduc toate manual (mai ales ca pot sa export din programul meu de conta fisier txt dupa cum se cere in norme).
Se pare ca o sa-mi raspund singur. In folderul aplicatiei trebuie completat fisierul d394.txt, care are alta structura decat fisierul txt cu care se face raportarea.
Si o alta nedumerire : ce fac daca am mai multe firme? Din cate am vazut eu, aplicatia de la MF nu permite introducerea datelor de la mai multe firme.

Si un rapuns la intrebarea cu modul de completare : facturile se insumeaza pe coduri fiscale si se introduc totalurile in declaratie.



#135949 Ordin nr. 702

Postat de Dinu George on 03 July 2007 - 07:11 AM in Arhiva

Vezi postareasdnr, la Jun 28 2007, 09:56 AM, a spus:

Eu am preluat datele din excel direct in fisierul .txt din folderul \394 respectand configuratia acestuia. A trebui sa folosesc pivot si functia "concatenate". Daca vrei iti dau un exemplu.

Puteti sa-mi spuneti mai pe larg cum ati facut preluarea datelor in programul de la finante. Am multe pozitii cu firme distincte si ar fi f.greu sa le introduc toate manual (mai ales ca pot sa export din programul meu de conta fisier txt dupa cum se cere in norme).



#75518 Calcul Salarii (Fonduri baza de calcul,Procente) 08.02.2006

Postat de Dinu George on 22 March 2006 - 04:46 PM in Arhiva

gfecker a spus:

ciobanu a spus:

are un singur loc de munca cu 2 ore? care este deducerea personala?
Deducerea personala se acorda la functia de baza,doar la norma intreaga(8-7sau 6 ore).Nu se acorda la fractiuni de norma,chiar daca este singurul loc de munca.
toata stima george

Lil_c are dreptate : un angajat care are unul sau mai multe contracte de munca beneficiaza de deduceri personale la locul de munca care se (il) considera de baza, indiferent de tipul contractului cu timp normal sau partial.



#75520 Calcul Salarii (Fonduri baza de calcul,Procente) 08.02.2006

Postat de Dinu George on 22 March 2006 - 04:55 PM in Arhiva

pop dana a spus:

ma scuzati ca redeschid subiectul asta, am citit tot ce tine de salarii pe forum si-n legi dar am o nelamuriere.
ati spus ca 6.5 % se aplica doar la salariul realizat fara indemnizatii de boala suportate de uitate.
in ordinul 221/2005 am gasit insa articolul care spune:

Inearca urmatorul link http://www.conta.ro/forum/viewtopic.php?t=...r=asc&&start=60



#225017 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de Dinu George on 29 April 2010 - 11:14 AM in Arhiva

Nu inteleg de ce i-a fost oprit la asigurari ! Daca nu exista originalul (sau copie legalizata a acestuia) nu puteti sa-i treceti decat CFS (concediul fara salar) daca firma este de acord (si exista cerere scrisa a angajatului) daca nu NEMOTIVAT.



#226788 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de Dinu George on 10 June 2010 - 10:00 AM in Arhiva

Sunt cateva probleme in ceea ce ati scris. In primul rand pe forum sunt multe postari care explica cum se calculeza atat CO cat si CM vedeti la Cautare.
Dar, pe scurt CO se calculeza ca media zilnica pe ultimele 3 luni a veniturilor cu caracter permanet inmultit cu nr. de zile de CO, iar CM ca media zilnica a veniturilor lunare din ultimele 6 luni inmultita cu nr.de zile CM si cu un coeficient care difera in functie de tipul CM (normal - 75%, urgenta 100%, ....).
Iar "nu are bani sa-mi plateasca", legal nu prea se poate. Noi am avut probleme cu ITM deorece am redus intr-o luna salariile cu 80% datorita nerealizarilor, si am avut si acceptul sindicatului si a angajatilor pentru aceasta.



#178054 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 14 July 2008 - 03:54 PM in Arhiva

De vreme ce nu folosesc programul lor de generare si de vreme ce structura anexelor e la fel, din puctul meu de vedere cum am mai scris s-a schimbat continutul nu forma. Orice program mai serios permite schimbarea coeficientilor de calcul si nu a intregului program doar pentru o modificare de coeficient .



#188222 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 26 November 2008 - 01:43 PM in Arhiva

Vezi postareaDinu George, la Nov 21 2008, 01:56 PM, a spus:

Intrebarea mea este care legislatie in vigoare la 01.11.2008 si ce difera fata de cea de la 01.10.2008 de exemplu ?

Eu intreb eu raspund. Ordinul care modifica Normele metologice este cel cu nr.754 din 2 oct.2008 (MO 706 din 17.oct 2008)



#187914 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 21 November 2008 - 01:56 PM in Arhiva

Vezi postareagalboiu, la Nov 20 2008, 04:46 PM, a spus:

Sigur. Cautati pe www.casmb.ro.

Pe situl www.casmb.ro adica la http://www.casmb.ro/...i_asigurati.php este aplicatia versiunea 2.02 - 2008.05.15 .
In schimb la http://www.cnas.ro/default.asp?id=140 este la 2. Aplicatie angajatori (modificata la data de 17.11.2008 12:00)
Raportare FNUASS - varianta executabila [versiunea 1.4.0.3] iar la istoric scrie :Actualizat categoriile de asigurati conform legislatiei in vigoare la data de 01.11.2008.

Intrebarea mea este Care legislatie in vigoare la 01.11.2008 si ce difera fata de cea de la 01.10.2008 de exemplu ?

Tot la cnas la http://www.cnas.ro/SIUI/ANGAJATORI/Anexa%2..._Angajatori.pdf este modificata structura Fisierul de raportare pentru evidenta nominala persoane asigurate platitoare de contributii de la angajatori (ANEXA_2A.DBF) si anume modul de completare pentru pozitia CAT Character 3 Categorie asigurat:
S = salariat,
CM = concediu medical în baza OUG nr. 158/2005
AM = accident de munca
CT = cenzori, membri ai consiliului de administratie, alte catelgorii care realizeaza venituri asimilate salariilor
SOM = somer
CIC = concediu de crestere copil până la vârsta de 2 ani,
DIS = persoana disponibilizata cu plati compensatorii acordate in baza unor acte normative
DCM = persoană disponibilizată cu plati compensatorii acordate in baza contractului colectiv de munca sau a
contractului individual de munca,
TAS = persoană beneficiară de ajutor social acordat în baza Legii nr. 416/2001
SCS = salariat care nu are domiciliu sau resedinta in Romania (numai persoanele care intra in
cimpul personal de aplicare al Regulamentelor CEE nr.1408/71 si 574/72)

Si revin cu intrebarea stie cineva pe ce se bazeaza modificarile gasite la situl cnas ?



#177517 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 08 July 2008 - 12:09 PM in Arhiva

Stie cineva noua structura a fisierelor de raportare concedii medicale si Fnuass (a1 si a2) ? Am fost la Casa de sanatate Timis si nu preiau decat in noul format adica noua structura a fisierelor !

Structura pe care ei nu o stiu !!!!
Cica este pe situl casei adica www.cnas.ro !!!!
Acolo este totul nemodificat din 2007 !!!!

Este si la alte case de sanatate aceasi situatie ? Daca stie cineva cum arata noile structuri si denumiri de fisiere, normativ care le prevede, rugaminte atasare sau linkuri. (Ar fi existat o vesiune din mai 2008 unde anul era cu 3 (trei) cifre ????)

:frusty:



#150126 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 08 November 2007 - 11:10 AM in Arhiva

Nu am gasit nici unde pe site informatia ca au aparut modificarile pentru declaratiile de 6 si 6,5% de la sananate (conform ordinului 811). Schimbari nu sunt foarte mari si se refera la structura fisierelor de raportare contributii angajati si angajator (cred ca puteau lejer sa lase modificarile pentru anul viitor).
Programul a aparut pe siteul www.cnas.ro la sectiunea download, aplicatii medici si angajatori, unde este si ordinul mai sus pomenit.
Problema este ce cei din judet (Timis) nu stiu nimic in plus fata de ce scrie pe site si deocamdata se preiau declaratiile in format vechi. Daca actulizam programul de salarii cu declaratiile noi, ce facem cu ele caci se pare ca deocamdata program nou de preluare nu exista ? Sau daca folosim programul nou de la CNAS ce facem cu fisierele ce rezulta de acolo ?



#177751 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 10 July 2008 - 06:46 AM in Arhiva

Nu vad unde s-au schimbat declaratiile de la CNPAS (pensii) ?
Dupa cate am vazut se va schimba doar coef. de la sanatate (CASS145A=ROUND( TSUMAIT * 5.5/100,0) si nimic altceva (adica "continutul" si nu "forma") !

:frusty:



#177528 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 08 July 2008 - 12:58 PM in Arhiva

Exact asta ziceam si eu ! Sunt cele vechi ! Dar fetele de la ghiseu anunta pe toti ca se folosesc noile structuri ( care sunt ele nu stiu) !!!!!!!

Voi incerca sa ma duc cu vechea forma de fisiere si le spun ca este cea noua si vad ce se intimpla !

:frusty:

mai tarziu, 03:13 PM

Ca la noi la nimeni ( cel putin la declaratii din Timis).
NOILE structuri sunt cele din Ordinului CNAS nr. 617/13.08.2007 . Nu stiu cine sau cum a lucrat pina acum daca aceste fisiere sunt noi. Le-am predat fara probleme dar am vazut si eu afisul care avertizeaza despre NOILE structuri de baze de date. Scuzati daca am agitat pe careva degeaba dar cei din Timis sa stie ca daca datele din raportari sunt conform ord.617 din 2007 sunt OK.



#177685 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 09 July 2008 - 01:16 PM in Arhiva

In sfirsit m-am luminat.
Nu trebuie modificat nimic la structura declaratiilor ci doar eventual le denumirea fisierelor.
Pina acum la Timis puteai sa predai si fisiere a3_luna an_cui, 3b.. ,3c..., de acum trebuie neaparat conform ordinului de mai sus, adica 1a...,1b...,1c....,a1....,a2....
Fetele de la ghiseu cat si cel care a pus anuntul in cauza la casa Timis, au fost ca deobicei cam pe linga (aplicatii noi ?, structuri noi ?, buton actualizare ? si alte sugestii clare si la obiect fara nici o legatura cu realitatea).
Structurile se gasesc nu la CNPAS (pensii) si la CNAS (sanatate) si sunt tot acelea din 2007
http://www.cnas.ro/?id=302
(date SIUI)

sau

http://www.cnas.ro/?id=140
(aplicatie angajatori)

:frusty:



#150228 Declaratie sanatate CASS

Postat de Dinu George on 09 November 2007 - 12:13 PM in Arhiva

Nu conteaza programul care este folosit ci ceea ce genereaza el. Presupun ca si cei de la casa de sanatate bucuresti isi vor (sau au facut deja) modifica programul in concordanta cu legislatia in vigoare.
Nedumerirea mea a fost si este daca luna aceasta se merge cu structura veche a declaratiilor de sanatate (contributia angajati si angajator) sau cea noua.
Iar programul de la www.cnas.ro este de fapt programul de la casa de sanatate Iasi si desi este mic (sub 1 MB) are si toate declararatiile de sanatate, cu optiuni de import si sau de verificare ale bazelor (anexelor) generate de alte programe.



#193101 fise fiscale

Postat de Dinu George on 03 February 2009 - 03:34 PM in Arhiva

La intrebarea aceasta s-a raspuns de nu stiu cate ori dar ...

1. Nu conteaza care ore lucreaza ci daca este functia de baza (adica nu este angajat altundeva sau a declarat ca aici este functia lui de baza). Deci daca e functia de baza se copleteaza la fisa fiscala tipul 1 daca nu tupul 2.
2. Daca este functia de baza primeste deducerea personala completa indiferent de nr. de ore adica 250 ( sau mai mica in functie de cat este baza de calcul adica daca este mai mare de 1000 si cu cat)
3. Daca are copil (in intretinerea lui si nu al sotiei sau sotului) si este functia de baza se adauga 100 ( care de asemea se reduce daca baza de calul este mai mare de 1000)



#163346 fise fiscale

Postat de Dinu George on 20 February 2008 - 07:42 AM in Arhiva

Vezi postareaSteluta_knvl, la Feb 19 2008, 08:08 PM, a spus:

stie cineva? daca am o firma care a avut niste coduri fiscale pe pct de lucru in perioada ian 2007-nov 2007 si nov 2007-dec 2007, aceste coduri s-au schimbat...eu cum fac fisele? pe ultimul cod fiscal sau pe fiecare cod in parte? multumesc.
Fisele fiscale trebuie sa cuprinda datele angajatilor si ale angajatorului (adrese, nume etc ) din 31 dec. a anului de raportare.



#161238 fise fiscale

Postat de Dinu George on 04 February 2008 - 01:30 PM in Arhiva

Din pacate calculatorul nu genereaza absolut nimic automat. Eventual programele folosite pot genera diferite situatii, documente, declaratii, fise fiscale etc.
Deci daca programul de salarii folosit are optiunea de salvare a fiselor fiscale in format cerut de MF si daca ati lucrat tot anul in el, atunci le face daca nu atunci se foloseste programul de la MF si se introduc datele manual de pe statele de plata.




Cometa SQL