Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
GOIA ADRIAN-NICOLAE's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


GOIA ADRIAN-NICOLAE's Content

There have been 201 items by GOIA ADRIAN-NICOLAE (Search limited from 28-December 07)



Sort by                Order  

#69368 INCHIDERE CONT 711

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 February 2006 - 05:43 PM in PRODUCTIE

In bilant la variatia stocurilor ai numai ce ai trecut de la 711 la 121 in cursul unui an de zile (pentru bilantul la 31.12.2005), nu inseamna ca ai sold la 711. In ceea ce priveste redeschiderea contului 711 la inceputul lunii urmatoare aceasta se face numai pentru productia neterminata, nu si pentru diferenta dintre produsele finite obtinute si cele vandute.



#69369 probleme decl. 100

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 February 2006 - 05:51 PM in Arhiva

Daca ai efectuat plata, faci o adresa catre finante sa iti transfere suma platita in contul eronat in contul corect. Eu asa am facut odata.
Totusi nu ai facut cam repede platile la buget pentru luna ianuarie in 31.01.2006. Graba strica treaba.
:lol: :lol: :lol:



#69389 cereri SUBIECTE 2005 -2006

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 February 2006 - 06:54 PM in Arhiva

Si eu vreau. Mii de multumiri.
Adresa mea este: adygoia@yahoo.com



#69402 Bilant 2005

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 February 2006 - 07:33 PM in Arhiva

Stie cineva pana cand trebuie depuse situatiile financiare la 31.12.2005 pentru cei care au aplicat in 2005 ordinul 306. Pe site-ul ministerului de finante m-am uitat si nu am gasit decat situatiile financiare la 30.06.2005.
Multumesc anticipat.



#72871 De unde sunteti?

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 11 March 2006 - 11:58 AM in Arhiva

Sunt din Galautas (oaza romaneasca a judetului Harghita). :D



#72873 Ce salariu din contracte aveti - pe hartie adica

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 11 March 2006 - 12:06 PM in Arhiva

Am votat si eu... 590 lei. Atat cat este pe hartie atata iau si in mana.



#72875 Cine sunteti? Ce varsta aveti! Obligatoriu pentru toti!

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 11 March 2006 - 12:13 PM in Arhiva

25 ani B.



#72917 contabilizare contributii

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 11 March 2006 - 06:51 PM in Arhiva

Sunt de acord cu tine cu cateva mici observatii daca imi este permis:
421=4372 somaj asigurati
6453=4313.1 cci
635=447 comision itm
Poate mai are cineva si alte pareri.



#74237 Ce salariu din contracte aveti - pe hartie adica

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 17 March 2006 - 03:52 PM in Arhiva

Pentru ggf:
Nu inteleg de ce te superi asa. Daca vrei sa raspunzi pe forum bine, daca nu vrei si mai bine. Asta nu inseamna ca trebuie sa arunci cu sageti catre cei care vor sa vada ce categorii de vizitatori navigheaza pe forum.
In rest, toate cele bune.



#76315 din nou fond mediu masa lemnoasa

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 25 March 2006 - 09:52 AM in Arhiva

Taxa de mediu pentru masa lemnoasa se plateste de catre Regia Nationala a Padurilor si de catre proprietarii de paduri. Daca cumperi material lemnos si il vinzi mai departe nu platesti taxa de mediu, dar probabil ca Ocoalele Silvice o sa-ti factureze cu 3% mai mult la mc de material lemnos.



#77517 repartizarea profitului

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 30 March 2006 - 05:45 PM in Arhiva

Nu este corect. Faci la sfarsitul anului 129=1061,1068,etc., iar la depunerea situatiilor financiare faci 121=129.



#79068 vanzare cherestea productie proprie

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 07 April 2006 - 05:05 PM in Arhiva

Dupa parerea mea tot pe baza de factura. E mai sigur, crede-ma.



#80341 FOND DE MEDIU

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 16 April 2006 - 11:08 AM in MODELE, FISIERE UTILE

Inca nu a aparut, dar probabil ca trebuie sa apara curand. Cand i-am intrebat pe cei de la mediu mi-au spus ca pentru acest an taxa se plateste si nu se declara pana apar normele. Totusi este pe site-ul lor un proiect care cred eu ca inlatura putin din nebuloasa numita taxa pentru fondul de mediu.

Fisiere atasate




#94727 emitere cec fara respectarea datei

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 21 July 2006 - 01:26 PM in Arhiva

Nu are nici o legatura ordinea cronologica a facturilor. Poti foarte bine sa dai un cec cu scadenta de 30 de zile si urmatoarea fila cu scadenta de maine spre exemplu. Probabil ca cei de la audit vroiau sa se dea si ei mari. Ar trebui sa se lege de probleme mai serioase nu de astfel de nimicuri. Iar cand nu sunt de acord cu ceva poti sa faci un lucru foarte simplu: care este baza legala pentru ceea ce sustineti??? Si sunt sigur ca multi o sa se blocheze la aceasta intrebare.



#112906 NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 21 December 2006 - 06:58 PM in Arhiva

Nu vreau sa incurc si mai tare lucrurile dar semnatura pe factura nu inseamna ca clientul a primit marfa, ci pur si simplu ca a primit factura. Acuma nu vad ce rost are fisa de magazie a formularelor cu regim special din moment ce facturile isi pierd calitatea de regim special.



#113293 Adio, Nr.evidenta a platii, OMF 2235/2006

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 29 December 2006 - 10:52 AM in Arhiva

Acest ordin inseamna un lucru foarte simplu. Se desfiinteaza numarul de evidenta a platii. Asa ca de la anul indiferent ce scriem pe ordinul de plata daca avem datorii mai vechi se va scadea prima data acele datorii accesoriile aferente acelor datorii si abia apoi debitele curente. Asa ca fratilor daca aveti datorii restante din alti ani e de belea de la anul.



#114832 facturare cu sau fara tva pt. transport

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 09 January 2007 - 12:38 PM in Arhiva

Buna ziua.

Totusi nu m-am lamurit cu acest ordin. Eu daca vand o marfa in Grecia sa spunem, dar prin intermediul unui comisionar din Romania, beneficiez sau nu de scutire cu drept de deducere?
Pentru ca:
"(9) Livrarea intracomunitară reprezintă o livrare de bunuri, în înțelesul alin. (1), care sunt expediate sau transportate dintr-un stat membru în alt stat membru de către furnizor sau de persoana către care se efectuează livrarea ori de altă persoană în contul acestora." art. 128 alin (9) din legea 343/2006;
Deci eu facturez la comisionar cu mentiunea "scutit cu drept de deducere", iar el face mai departe factura externa fara tva. Mentionez ca marfa pleaca de la noi direct in Grecia si partenerul extern a furnizat un cod de inregistrare in scopuri de TVA valid.
Deci este operatiune scutita cu drept de deducere sau nu.

Va multumesc pentru atentie si astept un raspuns de la cei care sunt mai informati ca mine.



#114860 facturare cu sau fara tva pt. transport

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 09 January 2007 - 02:13 PM in Arhiva

Eu stiam ca TVA se plateste la achizitia intracomunitara nu la livrare. Si chiar si asa nu se face plata efectiva a TVA intre furnizor si cumparator, ci prin decontul de TVA. La cumparator functioneaza ca si taxarea inversa, iar la vanzator cu cota TVA 0, de regula (pentru ca sunt si exceptii).
Mai astept pareri..



#115340 inregistrare tva achizitii intracomunitare

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 11 January 2007 - 09:06 AM in Arhiva

Vezi postareaocoleanuionut, la Jan 3 2007, 05:27 PM, a spus:

se plateste tva in vama!!!!pentru ca e un import nu o achizitie intracomunitara cara sa aplice taxare inversa!!!


Nu se plateste in vama ci prin decontul de TVA. E exact la fel ca la achizitia intracomunitara. Asta e una din facilitatile aderarii la UE. Nu il platesti cand bunurile intra in spatiu comunitar, ci prin decontul de taxa pana in data de 25 a lunii urmatoare celei in care ai facut achizitia.



#115672 LEGEA BUGETULUI ASIG SOC DE STAT

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 12 January 2007 - 11:56 AM in Arhiva

[quote name='mteddy' date='Jan 12 2007, 11:43 AM' post='115663']
Deci pe 2007, Legea Asig sociale, are 131 de pagini, cu toate ca nu apasa pe nimeni tot pomelnicul de acolo EVIDENT, contributiile sunt:

(ASTEA AU RAMAS NESCHIMBATE)
1% somaj angajat (pensionarii nu vireaza)
6.5% sanatate angajat
9.5% pensie angajat

La angajator au aparut modificari:
2% somaj
6% sanatate
18.65% pensie
0.25% NOU - Fond garantare salarii
0.75% - comision ITM - Camera de Munca - nu e clar daca se modifica, ramane cel putin conf normativelor in vigoare
0.85% - fond concedii medicale
- fond risc accidente - intre 0.4% si 1.98% - nu e clar, probabil ca va fi ca pe 2006

Vezi ca din somaj se scade cota de 0.25% reprezentand contributia la fondul de garantare a drepturilor salariale.



#115689 Inregistrare comision administrare credit

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 12 January 2007 - 12:29 PM in Arhiva

Da.



#117517 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 January 2007 - 05:45 PM in Arhiva

Astia nu sunt normali. Nu puteau sa dea la inceput o hotarare de Guvern in care sa spuna clar ca salariul minim este 440 lei? Iti faci calculele sa vezi cu cat trebuie sa vinzi produsele ca sa iesi cu profit, faci contracte cu clientii si .... surpriza. Salariul minim nu mai e 390 lei ca e 440 lei. Si ghiciti ce fac clientii cand le spui de marirea preturilor.... :lostit (13):
E foarte bine ca s-a majorat la 440 lei dar trebuia sa spuna asta de la bun inceput.



#117522 PIERDERE CONTABILA SI FISCALA 6 ANI

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 22 January 2007 - 05:56 PM in Arhiva

Si administratorul societatii nu a facut nimic???? Daca tot ai pierdere o data si o data ti se cam termina banii si nu mai ai cum sa continui activitatea. Asta ca o paranteza.
Codul fiscal zice ca pierderea fiscala se recupereaza din profitul urmatorilor cinci ani. Primul an din cei sase s-a dus, nu mai poti recupera din profitul brut ci numai din profitul net.



#117697 PIERDERE CONTABILA SI FISCALA 6 ANI

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 23 January 2007 - 03:59 PM in Arhiva

Vezi postarealucyan, la Jan 23 2007, 10:56 AM, a spus:

Vezi postareaGOIA ADRIAN-NICOLAE, la Jan 22 2007, 05:56 PM, a spus:

Codul fiscal zice ca pierderea fiscala se recupereaza din profitul urmatorilor cinci ani. Primul an din cei sase s-a dus, nu mai poti recupera din profitul brut ci numai din profitul net.

Este o diferenta intre recuperarea pierderii contabile si a celei fiscale.........pierderea fiscala nu se recupereaza din profitul brut ci din profitul impozabil ...ex:

pierdere fiscala 1000 ron
ch .nedeductibile 2000 ron
profit brut contabil 100.000 ron
profit impozabil = 100.000 + 2000 =102 000 ron
profit fiscal = 102 000 ron - 1000 ron =101.000 ron
impozit pe profit =101.000x16% =16160
profit net contabil = 100000-16160 = 83840

Nu inteleg cum ar putea recupera pierderea fiscala din profitul net .

Ai dreptate. Nu m-am exprimat cum trebuie. Vroiam sa spun ca pierderea contabila se poate recupera din profitul net al urmatorilor ani, pentru ca ce trece de cinci ani nu mai este recunoascuta ca pierdere fiscala.



#118035 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de GOIA ADRIAN-NICOLAE on 25 January 2007 - 11:21 AM in Arhiva

Vezi postarealucyan, la Jan 24 2007, 11:08 PM, a spus:

.......intre timp aude o discutie cum ca nu ar mai fi obligatorii salariile de 440 la societatile ce nu au contract colectiv de munca ......neincrezatoare persoana merge la ghiseu si intreaba......da domne nu mai trebuie de astazi -primeste raspunsul functionarei ... :pullhair: ........in consecinta nu mai scoate si actele aditionale..... :lnr (1):
Nu vreau sa raspandesc zvonuri dar persoana cu care am discutat a fost de incredere pana acum .....parca nici mie nu-mi vine sa cred ......daca stie cineva ceva de ce se intampla la Suceava sa ne anunte si pe noi sa vedem cum se aplica pana la urma legea ...pe zone economice ?
Dupa ce am aflat vestea asta sun pe cineva de la Timisoara ..la ei era tot 440 .....sun la Craiova ...tot atat... :thumbup:

La societatile la care nu exista contract colectiv de munca sa aplica contractul colectiv la nivel de ramura sau contractul colectiv unic la nivel national. La noi la Harghita au spus ca salariul minim s-a modificat de la 390 lei la 440 lei si cred ca asa este pentru ca ei de regula nu au spus prostii pana acuma.
Eu nu cred ca sindicatele si cei de la guvern au negociat contractul colectiv unic la nivel national ca sa nu fie obligatoriu. Din punctul meu de vedere este obligatoriu si salariul minim pentru necalificati si coeficientii de ierarhizare pentru toata lumea in functie de calificare si studii.
Pana se clarifica lucrurile o sa mai treaca ceva timp. Asa e in fiecare an. :lostit (13):




Cometa SQL