Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
gigi's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 6

Salt la continut


gigi's Content

There have been 143 items by gigi (Search limited from 19-December 07)



Sort by                Order  

#225554 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 09 May 2010 - 06:20 AM in Arhiva

Vezi postareaOtilia Alupei, la May 8 2010, 12:56 PM, a spus:

eu m-am retras complet din orice activitate legata de aceasta asociatie.

mi se pare corect.
uitati aici, ca alternativa, un "corp" mai uman decat ala al lu' "profesoru'" universal toma :frusty: :laugh: :laugh:

http://www.asociatia...or.ro/index.php

cu un statut, evident mai elegant decat ala al lu' toma

http://www.asociatiaeconomistilor.ro/docum...AGER_Statut.pdf



#224106 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 12 April 2010 - 05:50 AM in Arhiva

"cine sunt propagandisti-activisti infiltrati?"
szarbura, e un exemplu. ce treaba poate avea acea persoana cu "proiectu'" ala cu "2 contabili si gogoseria" si care a fost motivul 100% al ideii de o noua asociatie? nicio treaba!

"persoane pe care nu le cunoasteti"
ce mai trebuie cunoscut, in afara de "atitudinile publice "? nu mai e nevoie de nimic.

"Despre cate persoane ati auzit sa ia atitudine publica impotriva ANAF?"
nimeni! pentru ca e fara cap si fara rost. macar d-ar intra in greva foamei, poate atunci ne-ar impresiona. ce se expune acolo cu anaf-u' sunt patanii personale, exceptii. nu caracterizeaza sistemul. si pe urma, am mai spus-o, ce se propune sunt numai si numai utopii. nu se poate schimba nimic important pentru ca totul tine de sistem, de esenta sistemului. si sistemul e impus d-afara prin intermediari locali, ori prosti, ori spaguiti. vin legi pe care "boc" si altii asemenea care au fost si vor mai fi, nici nu se mai chinuie sa le traduca. vin deja traduse. ce beatrice, suntem copii?
rezultatu' "atitudinii"? zero! a fost, este si va fi for ever, zero!!!

personal, ideea infiintari unei noi asociatii o consider buna, macar numai ca alternativa de ales, daca tot trebuie ales, de un economist.

"partea organizatorica legata de infiintare nu este asa de simpla"
sigur ca nu este simpla, pentru ca nu se poate beneficia de o "ordonanta" de infiintare, cum a beneficiat corpu'...



#222873 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 20 March 2010 - 11:20 AM in Arhiva

Vezi postareaPaturcai, la Mar 20 2010, 10:40 AM, a spus:

Membrii CECCAR (cel putin cunosc cativa iar unul dintre nume este chiar de referinta pana si in presa scrisa referitoare la probleme contabile este vorba de M.J.) au mai multa experienta decat multi dintre noi pentru ca s-au lovit de mult mai multe situatii decat noi cei care mergem pana la un anumit nivel in contabilitate.

Majoritatea membrilor ceccar nu poate avea mai multa experienta decat majoritatea nemembrilor ne-ceccar. Pentru simplu motiv ca inrolarea masiva in ceccar a inceput dupa aparitia ordonantei din 1994, perioada in care a inceput si "manelizarea" invatamantului romanesc. Se "termina" un spiru haret sau ceva "la distanta", si hop! in ceccar. Astia sunt majoritatea celor inrolati.



#224102 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 11 April 2010 - 08:54 PM in Arhiva

Vezi postareasvaiter, la Apr 11 2010, 09:02 PM, a spus:

E de ajuns sa ma refer doar la acele prevederi legale in care se instituie obligatia semnarii bilanturilor si a nu stiu carei declaratii de catre experti contabili sau auditori acreditati de CECCAR.
este IM-PO-SI-BIL sa apara astfel de "prevederi legale". nu-ti fa pt asta probleme! si n-ai vazut ca s-au infiltrat cecaristi propagandisti-activisti in "idee"? ca securistii in pnt in 90!... d-asta a murit totu'.



#224098 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 11 April 2010 - 05:50 PM in Arhiva

Vezi postareatchibos, la Apr 11 2010, 03:43 AM, a spus:

Valentina e singura care are mintea mai limpede :frusty: :laugh: :laugh: , dar care a realizat tarziu cat de naiva a fost si ca acest proiect este ca un copil nascut mort.
.
.
.

Imi aduc aminte ca, atunci cand invatam de rascoala din 1907, am intrebat pe cineva care traise pe viu evenimentele, cum a fost? Si mi-a spus ca au fost cativa tarani beti care s-au intalnit cu un boier ce ii persecuta si l-au batut, dupa care au mers in carciuma si au povestit ce au facut si dupa ce au ingrosat randurile s-au hotarat sa mearga la toti boierii sa ii bata. Dupa ce i-au batut bine, s-au intors la carciuma si s-au luat la bataie intre ei cum sa imparta pamanturile boierilor. Sunt off topic? Poate. Dar cam asa s-au desfasurat si ostilitatile la APEC. :laugh: :frusty: :sad:

tchibos, canta la alta masa! ia-ti si dizeuza!



#224149 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 12 April 2010 - 06:57 PM in Arhiva

"dar ce mai cauti pe topicul asta?"

asta ma intreb si eu. :agree: :frusty:



#225671 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 12 May 2010 - 06:13 AM in Arhiva

aici e un deghizat(mascarici) in femeie, membru cecar si ccf, care face pe inteligentu. ce panorama.



#222868 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de gigi on 20 March 2010 - 09:06 AM in Arhiva

Vezi postareasvaiter, la Mar 19 2010, 10:39 PM, a spus:

- In organele de conducere a acestei asociatii sa nu fie nici un fin, nas, cumatru al celor din CECCAR.
-....
Pai sa nu fie!!! Iar eu nu inteleg cum de un membru ceccar a trecut "la 'naintare" in discutiile cu anaf-u'. Mai e si impresionata! Ce treaba poate avea o asemenea persoana cu APEC? Poate numai daca-si depune "carnetu'" ceccar. Dar nici atunci! Obiectivele ei cu perfectionarea "contului unic" si a anaf-ului si a ministerului si a parlamentului si a nu stiu cui sunt utopii. Pentru ca tin de sistem. De esenta sistemului. Nimeni nu poate schimba ceva. Cred ca are alte "obiective" persoana. Si in niciun caz obiectivele APEC!!! Pentru ca asociatia, inteleg, este o reactie la "proiectu'" cu luatu' "angajatorilor" economistilor neinrolati ceccar, si transformarea lor (a "angajatorilor") in "clienti" ai economistilor (firmelor) inrolati/inrolate ceccar. Furt cu premeditare!!! Asta e problema "arzatoare"!!! Nu poate rezolva un economist inrolat (membru) ceccar o asemenea problema! De fapt, nici n-are ce cauta in asociatie.



#247548 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 30 January 2012 - 07:02 PM in Arhiva

"puterinta" trebuie s-o aiba un guvern, sau sa lase p-altu'.

si degeaba ne pierdem noi in formule, ecuatii si grafice atat timp cat...

"Coruptia a dus la furaciuni cu carul din banii publici si la cresterea economiei subterane. Lipsa unei strategii de tara a fost bomboana de pe tort." (fiind politica, asta e de retinut din link-u' indicat)



#247245 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 18 January 2012 - 10:35 PM in Arhiva

Vezi postareaTzica, la 18 January 2012 - 08:06 PM, a spus:

Dupa cum am mai spus si mai sus..o marire de salariu, nu se face asa...doar asa de dragul maririi.Trbuie sa fie si sustinuta pe termen lung

pai nu se face doar asa de dragul maririi...

Art. 47(1)- Constitutie- Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.

uite, va dau eu un exemplu (usor generalizabil), din experienta proprie, de "masura" a la basescu/boc de "dezvoltare" (sau, ma rog, anticriza :laugh: )...

... programul "kogalniceanu", daca a interesat pe cineva... (eu, personal, am avizu' "guvernului" din octombrie 2011, si nici pana azi "guvernul" nu are banii :laugh: cu care sa garanteze bancii creditul, la care el singur, guvernul, s-a obligat, prin ordonanta, sa-i aibe!!!!!!) :laugh:


ce scrie omu' asta aici e perfect adevarat (cred ca nu-i trece cuiva prin cap ca eu am vreo treaba cu partidu' omului)...


"De ce nu funcționează Cardul Kogalniceanu?

Am fost întrebat de mai mulți mici întreprinzători din Brașov, dar și din alte orașe din țară în care am fost, de ce nu merge Cardul Kogălniceanu. Dacă ar fi să fiu răutăcios, aș spune pentru că este făcut de guvernul Boc care nu știe decât să oprească, să reducă sau să taie. Preocupările actualei puteri nu vizează niciodată lucruri care să funcționeze și să creeze reacții în lanț, pozitive pentru economie.

Am mai făcut acum câteva luni o scurtă comparație a sistemului Kogălniceanu cu binecunoscutul sistem unguresc, Széchenyi, după care s-a inspirat guvernul Boc. Aș vrea să reiau analiza și să punctez câteva fisuri ale Cardului Kogălniceanu care îl fac nefiabil.

În primul rând, valoarea creditului:
• În România, linia de credit (mai exact, de microcredit) este în valoare maximă de 125.000 RON (cca. 30.000 euro)/ IMM/ an.
• În Ungaria, creditul de tip revolving presupune un card atașat și limita de creditare în patru trepte pornind de la 1 milion HUF (cca. 4.000 euro) până la 25 milioane HUF (cca. 100.000 euro)/ IMM/ an.

În al doilea rând, modul în care pot fi folosiți banii:
Cardul Kogălniceanu, sumele trase din linia de credit pot fi utilizate numai pentru:
• plata impozitelor, taxelor, contribuțiilor și a altor sume datorate bugetului general consolidat;
• cheltuieli privind aprovizionarea, productia, desfacerea;
• cheltuieli privind executarea de lucrari și/ sau prestarea de servicii;
• cheltuieli privind constituirea, prelucrarea, valorificarea stocurilor;
• alte tipuri de cheltuieli necesare desfășurării activității curente;
• cheltuieli cu salariile și asimilatele acestora;
• alte costuri de operare.

Cardul Széchenyi, clienții pot folosi, în mod neîngrădit, banii din credit pentru a face diverse plăți, cu excepția unui număr restrâns de activități nominalizate de Comisia Europeană.

Cardul Széchenyi oferă o serie de beneficii:
• este disponibil pentru o gamă largă de IMM-uri, cărora le satisface nevoile individuale de finanțare pe termen scurt;
• este oferit într-un timp extrem de scurt: circa două săptămâni;
• beneficiază de cea mai scăzută rată a dobânzii şi de cel mai mic nivel al costurilor de pe piaţa creditului;
• este oferit clienților printr-un serviciu de tip door-to-door;
• prin sistemul special de cooperare, acceptă şi ia în considerare toate aspectele şi interesele părților implicate (stakeholders);
• are durata de 1 an, cu posibilitatea prelungirii până la 3 ani;
• are posibilitatea creşterii volumului și/sau a duratei creditului;
• este un card bancar valabil pentru titular și, respectiv, pentru partenerii acestuia, având acceptare internaţională la plată;
• clientul are obligaţia de rambursare trimestrială a sumelor trase.
• Cardul Széchenyi a devenit un adevărat brand financiar pe piața maghiară de profil, astfel încât IMM-urile deținătoare ale acestui card constituie, practic, un club select al beneficiarilor de bonitate financiar-bancară și fiscală.

Schema de funcționare

În România,
Presupune implicarea a cel puțin 5 instituții publice și necesită parcurgerea a minimum 12 pași procedurali. Lista documentelor standard necesare pentru contractarea liniei de credit cuprinde cel puțin 7 documente juridice și 6 de natură financiar-contabilă. Rolul central revine băncilor care acordă, sau nu, liniile de credit.
În cadrul Cardului Kogălniceanu, AIPPIMM are un rol relativ restrâns, birocratic:
• înregistrarea IMM-urilor aplicante;
• confirmarea celor eligibile în Cardul Kogălniceanu;
• ținerea evidenței celor care au achitat cota parte din dobânda la creditul tras;
• efectuarea plății lunare a subvenției de dobândă.
• AIPPIMM este o instituție publică, subordonată MECMA, finanțată integral de la bugetul statului.

În Ungaria,
Schema de funcționare este foarte simplă și funcțională, redusă la strictul necesar: cel mult 3 instituții publice implicate și necesită maximum 6 pași procedurali. Rolul central revine KA-VOSZ, care operează un sofisticat sistem informatic aferent Cardului Széchenyi și, totodată, deservește o întreagă rețea națională de IMM/PFA beneficiare ale Cardului Széchenyi, intermediind în relația acestora cu băncile afiliate. KA-VOSZ funcționează exclusiv pe baza încasării unui comision anual de administrare a SC, perceput IMM-urilor beneficiare.

Și, pentru că nu putem renunța la birocrație, criteriile de eligibilitate ne omoară:
IMM-urile aplicante care îndeplinesc cumulativ următoarele cerințe sunt declarate eligibile d.p.v. al Cardul Kogălniceanu, la data aprobării creditului:
• nu se află în dificultate în sensul Liniilor directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicate în JO al UE nr. C 244/2 din 1 octombrie 2004;
• în cazul în care au fost emise decizii de recuperare a ajutorului de stat împotriva lor, acestea au fost deja executate, creanţele fiind integral recuperate;
• nu se află în litigiu, în calitate de pârâte, cu MFP, MECMA şi băncile partenere;
• sumele ajutoarelor de minimis de care au beneficiat într-o perioadă de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent), nu depăşesc, echivalentul în lei, a 200.000 euro sau a 100.000 euro pentru transportul rutier;
• nu figurează cu credite restante, în baza de date a CRB;
• nu figurează cu incidente majore, cu cecuri şi bilete la ordin, în ultimele 12 luni, în baza de date a CIP;
• nu s-a instituit procedura judiciară a insolvenţei;
• prezintă băncii partenere garanţii colaterale pentru cel puţin 40% din valoarea liniei de credit;
au minim 2 ani consecutivi de activitate în domeniul în care îşi desfaşoară activitatea.

Ungurii, mult mai practici, au impus doar:
Clienții IMM/ PFA care participă la programul Cardul Széchenyi să fie:
• membri ai VOSZ și/sau ai MKIK;
• întreprinderi cu vechime de minimum 1 an;
• să nu se afle pe lista neagră (black list) a datornicilor la stat.

Și, în opinia mea, lucrul cel mai important lucru care este greșit la noi – Cardul Kogălniceanu este un program național inițiat și derulat exclusiv de instituțiile statului și bănci, pe când Cardul Széchenyi este un program național elaborat și implementat cu succes, printr-un parteneriat-public privat.

Așadar, așa cum a fost întocmit, Cardul Kogălniceanu nu are nici un fel de legătură cu programul Széchenyi, deși încearcă să rezolve același tip de problemă – finanțarea IMM-urilor pe termen scurt.

Rezultatele Cardului Kogalniceanu? La limita cea mai de jos. Din aproape 3.000 de IMM-uri care au aplicat la program (până în prima jumătate a lunii noiembrie 2011), AIPPIMM a analizat circa 2.000 de dosare, iar băncile partenere au deschis 15 linii de credit. În ritmul acesta, nici măcar întreprinzătorii dintr-o comună nu au fost sprijiniți.

În ritmul acesta, nu putem trage decât o singură concluzie – Cardul Kogălniceanu a fost înființat doar din motive populiste, pentru ca guvernul Boc să bifeze o pseudomăsură anticriză."


http://constantinnit...l-kogalniceanu/



#247180 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 17 January 2012 - 10:30 AM in Arhiva

Vezi postareaTzica, la 17 January 2012 - 08:12 AM, a spus:


tzica, lucrurile sunt mult mai simple pentru cetateni (romani, sau de oriunde).
subiectul deschis e unul politic.
nu intereseaza pe nimeni (pe niciun cetatean) teorii economice (pot fi si mama teoriilor, sau mama analizelor economice ale nu stiu cui) folosite ca justificare, de catre cei de la putere, ale saraciei in care a ajuns populatia romaniei.

cum nu intereseza pe nimeni justificatu' cu "greaua mostenire" de la guvernele anterioarea (povestea cu cazanu', presiunea si explozia)

pentre ca exista un articol in constitutie cat se poate de simplu si singurul de interes pentru cetatean in ce priveste nivelul de trai ...

CAPITOLUL II
Drepturile şi libertăţile fundamentale


ARTICOLUL 47

Nivelul de trai

(1) Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.



#247614 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 01 February 2012 - 10:39 AM in Arhiva

Țiganul Buridan a vrut să-și învețe măgarul să nu mai mănânce și i-a tot redus rația de fân.

Rezultatul a fost că într-adevăr, măgarul a învățat să nu mai mănânce, necazul fiind doar că atunci când a învățat să nu mai mănânce, măgarul a murit.

Asta a ajuns economia romaneasca.


ps
ca acum se folosete "carul" reiese din link-ul indicat... si din faptul ca acum a murit... magaru'.



#247199 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 17 January 2012 - 10:50 PM in Arhiva

Vezi postareaTzica, la 17 January 2012 - 12:02 PM, a spus:

Nici pe mine nu ma intereseaza legea gravitatiei, dar cand ies la furat de corcodusi si se rupe craca cu mine...clar ma duc in jos!

ce legatura are asta cu dezinteresul cetateanului obisnuit fata de teoriile si politicile economice?

tu clar de duci pe jos daca ti se rupe craca, pentru ca nu e nimeni obligat (mai erai si la furat) sa te ia in brate.

... in orice tara civilizata (mai ales din europa) statul nu permite, indiferent de situatie, ajunsul propriilor cetateni "pe jos". (numai in romania se permite).

... sunt peste tot in europa articole in constitutie similare art. 47 din constitutia romaniei.



#247254 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 19 January 2012 - 10:22 AM in Arhiva

Vezi postareaTzica, la 19 January 2012 - 09:42 AM, a spus:

Am inteles...trebuie sa luam de adevarate, numai afirmatiile care corespund dorintelor noastre.Multumesc.Numai bine.

autorul analizei de mai sus, se pare ca nici nu stie, ca dupa avizul favorabil al "guvernului" (asa cum este descris), aprobarea dosarului de creditare de catre banca, "guvernul" nu vireaza (conform legii) bancii suma necesara ca garantie colatarelara a finantarii intreprizatorului!!! ... deci rezultat, ZERO!

... si in varianta (ipotetica) derularii in conditii normale a "masurii anticriza", la nivel national, tot nimic e!

... pentru ca prin ordonanta se finanteaza cu "sprijinul guvenului" maxim 4.000 de imm-uri, ceea ce raportat la numarul total al imm-urilor din romania, inseamna "masura anticriza" pentruuu... 1% din imm-uri!!! :laugh:

imi pare rau, tzica, asta e realitatea!... si eu iti multumesc, numai bine!



#247233 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 18 January 2012 - 07:30 PM in Arhiva

Vezi postareaTzica, la 18 January 2012 - 02:44 PM, a spus:

De curiozitate, care ar fi, in opinia dvs, salariul minim/nivelul de trai (nu stiu la ce termeni doriti sa va raportati) in Romania ?? La nivelul Germaniei, Estoniei, Bulgariei, Japoniei, ..(Botswana ca sa dam si exemple aberante)... etc...?Iar dupa ce alegeti o tara (poate fi si alta nu trebuie sa ne limitam la lista de mai sus) sa puneti si PIB-ul tarii respective.

tari vecine, foste comuniste, pib-uri similare... romania, ungaria...

salarizare 2011...

"... Salariul minim brut pe economie cât şi salariul mediu brut, sunt aproape de două ori mai mari în Ungaria decât aceiaşi indicatorii în România, ceea ce înseamnă că baza de pornire a salarizări în Ungaria este net superioară celei din România... "

... "În Ungaria taxele şi cotribuţiile sunt percepute în cote progresive: pentru salarii mai mari se platesc taxe şi contribuţii mai mari."...


ceva credibil (fara politica, "aceeasi masura a judecatii" :smile: ) ...

http://doctorat.ubbc...%20Maria_RO.pdf

ps
tzica, mai usor cu "Daca termenii macroeconomicii (PIB, acumulare bruta de capital etc...) par complicati, incercati un rationament...", "e vorba de cash flow (ma rog incasari vs venituri)..", ca nu sunt prea multi copii p-aici...



#247569 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 31 January 2012 - 05:10 PM in Arhiva

nu, nuuu, nu chiar tot...

fiecare pe rand...

ce se mai agoniseste din biruri, ce se mai imprumuta de la extern, ce-a ramas (daca) de la ailalti... dupa care se face schimbul...

unii "cu carul", ca astia de acum, din link-ul indicat... fiecare cu ce are la indemana...

ce, e o noutate ca e o competitie de furat de 22 de ani?...

numai ca acum, "admiram" ocupantii locului intai ("campionii")... si vedem si populatia (in premiera), care nu s-a mai putut abtine de atata "admiratie"... iesita in strada, sa-i "ovationeze", sa-i "aplaude"...



#247173 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 17 January 2012 - 07:48 AM in Arhiva

Vezi postareaOtilia Alupei, la 16 January 2012 - 01:45 PM, a spus:

... multe s-ar schimba in bine daca am intelege toti aceasta fraza " Faptul ca eu am alimentat un cazan de aburi peste limita admisa (in timpul schimbului meu) si explozia se intampla in timpul schimbului doi...nu ma exonereaza de raspundere." O gramada de greseli si ticalosii trebuie reparate intr-un timp relativ scurt si, mai ales, intr-o atmosfera de boicot sustinut - cand greu e sa repari si in conditii de armonie toate cate-s defecte, daramite atunci cand permanent esti sabotat ca sa nu cumva sa capitalizezi vreo reusita si sa-ti atragi simpatia populatiei.

asta nu e o idee deloc originala... si e politica!

Boc: "Guvernanții din 2008 ne-au lăsat și fără bani și datori"... "Ceilalți v-au oferit ani în șir avantaje materiale otrăvite"... "Știu că pentru dumneavoastră din Opoziție ar fi simplu să ajungem în incapacitate de plată. Știu că asta vă doriți."

si daca e politica, trebuie prezentat si raspunsul opozitiei...

Ponta: "Domnule Boc, cred că sunteți căzut în cap!"

http://www.romaniali...cad-190215.html



#247644 A FI sau A NU FI ...

Postat de gigi on 02 February 2012 - 07:19 AM in Arhiva

tzica, poti sa dai un exemplu de masura a statului "buridan"(basescu), de cand exista el, conform obligatiei de aici?

CONSTITUTIE
ARTICOLUL 47
Nivelul de trai
(1) Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică și de protecție socială, de natură să asigure cetățenilor un nivel de trai decent.




Cometa SQL