Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Alexandru_co9's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Alexandru_co9's Content

There have been 12 items by Alexandru_co9 (Search limited from 13-January 08)


Sort by                Order  

#179889 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 05 August 2008 - 03:40 PM in Arhiva

Până la urmă cu multiple încercări și verificări mi-a dat o variantă în care nu rămân cu solduri și dă rezultatul corect, și cred că e corect și răspunsul și de aceea îl postez pentru alți că văd că foarte mulți au vizualizat topicul dar 0,66% au încercat să răspundă; deci cum voi înregistra eu și mulți sunt de părere că o vor face:

641=421 (464 RON) - cheltuiala cu salariul propriu-zis

6458=423 (70 RON) - cheltuiala cu CM suportat de angajator

4316=423 (117 RON) - valoarea CM suportat din CCI

421 (287 RON)=% - inregistrarea retinerilor la salariu
425 (198 RON)
4312 (36 RON)
4314 (20 RON)
4372 (2 RON)
444 (31 RON)

423 (117 RON)=% - inregistrarea retinerilor la valoare CM suportat din CCI
425 (62 RON)
4312 (26 RON)
4314 (10 RON)
4372 (1 RON)
444 (18 RON)

425=5311 (260 RON) - plata avansului

Si acum aflam din soldul creditor al conturilor 423 si 421 ce mai trebuie sa plateasca societatea angajatului, si rezulta:
cont 421: D 287 RON, C 464 RON rezulta D rest de plata 177 RON, deci 421= 5311 (177 RON)
cont 423: D 117 RON, C 187 RON (70 RON+117 RON) rezulta rest de plata 70 RON,deci 423=5311 (70 RON)

In final total drepturi incasate de angajat: 260+177+70=507 RON suma care e si normal sa o primeasca.

Cum am ajuns sa-mi dau seama? M-am gandit (si apoi am simulat in program de salarii) daca respectivul angajat are toata luna CM in continuare, deci nu exista 421 (este 0 RON) restul venind de la sine :)

Multumesc la toata lumea.



#179883 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 05 August 2008 - 03:03 PM in Arhiva

Îți mulțumesc pentru că mi-ai răspuns dar trebuie să te corectez puțin: societatea plateste primele 5 (cinci) zile calendaristice. Calculul contribuțiilor sunt corecte; nu știu de unde ți-a ieșit că rest de plată ar fi 250 și că total drepturi = 697 RON cnd angajatul are venitul brut de 651; e interesant cum cineva care e în concediu medical (mă refer cod 01) să primească drepturi mai mari decât cineva care lucrează: de mâine îmi iau concediu medical.

P.S.: Chestia este că eu plătesc toată suma și nu aștept să "primesc" banii de la casa de sănătate, dar când "calculez" îmi rămân conturi cu sold.

Mersi oricum.



#179848 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 05 August 2008 - 10:58 AM in Arhiva

Vezi postareaPasareaPhoenix, la Aug 5 2008, 10:44 AM, a spus:

In 641=421-464
In 6458=423 inregistrezi numai suma suportata de societate=70
In 431analiticFNUASS=423 inreg 117
retinerile le inregistrezi proportional

Atunci e ceva de genul:
(A) 641 = 421 (464 RON)

(B) 6458 = 423 (70 RON)

421 (309 RON) = %
425 (260 RON)
(E) 4312 (20 RON)
(F) 4314 (12 RON)
(G) 4372 (2 RON)
(D) 444 (15 RON)

423 (117 RON) = %
421 (22 RON)
(E) 4312 (42 RON)
(F) 4314 (18 RON)
(G) 4372 (1 RON)
(D) 444 (34 RON)

4316 = 423 (117 RON)

(I) 425 = 5311 (260 RON)

(H) 423 = 5311 (117 RON)

Când voi încasa de la Casa de sănătate: 5121 = 4316 (117 RON)

Rest de plată ar trebui: A+B-E-G-F-D-I (464+70)-62-3-30-49-260=130 RON, dar
_D___421___C_
309 | 464
| 22 rezultă rest de plată de 177 RON, diferența de 47 RON are corespondență cu sold creditor al 423, totuși îmi lipsește ceva.



#179825 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 05 August 2008 - 08:28 AM in Arhiva

Nicio persoană care să cunoască?

Măcar spuneți-mi ce e greșit la următoarele:

(A) 641 = 421 (534 RON)

(B) 6458 = 423 (117 RON)

421 (309 RON) = %
425 (260 RON)
(D) 444 (49 RON)

423 (117 RON) = %
421 (22 RON)
(E) 4312 (62 RON)
(F) 4314 (30 RON)
(G) 4372 (3 RON)

4316 = 423 (117 RON)

(I) 425 = 5311 (260 RON)

(H) 423 = 5311 (117 RON)

Când voi încasa de la Casa de sănătate: 5121 = 4316 (117 RON)

Normal lichidare (rest de plată) ar trebuie să fie: A+B-E-G-F-D-I-H (534+117)-62-3-30-49-260-117=130 RON, dar
_D___421___C_
309 | 534
| 22 rezultă rest de plată de 247 RON. Ce greșesc?



#179773 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 04 August 2008 - 02:27 PM in Arhiva

Nu poate nimeni să verifice și să spună și mie cum se fac înregistrările?

E cam urgent =((



#179753 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 04 August 2008 - 11:27 AM in Arhiva

Chiar nu poate să mă ajute nimeni?



#179729 inregistrare CM în contabilitate

Postat de Alexandru_co9 on 04 August 2008 - 07:31 AM in Arhiva

Bună ziua,

Avem următoarea situație:
Salariatul X are salariul realizat 464 RON, iar venitul brut realizat 651 RON (3 zile CM suortat din FS 70 RON și 5 zile CM suportat din CCI 117 RON). În statul de plată se calculează CAS salariat 9,5% 62 RON, Șomaj salariat 0,5% 3 ron, Sănătate salariat 5,5% 30 RON și Impozit pe venit din salarii 16% 49 RON. I s-a plătit avans de 260 RON.

Îmi poate spune cineva care sunt înregistrările contabile pentru această situație?

Mulțumesc.



#166513 calcul salariu net din brut

Postat de Alexandru_co9 on 19 March 2008 - 11:18 AM in Arhiva

Păi este foarte simplu dacă cunoști modalitatea de calculare a salariului net din cel brut, atunci matematic ai doar o singură necunoscută S=salariu brut.

S-9,5%S-0,5%S-6,5%S-16%(S-9,5%S-0,5%S-6,5%S-0)=3000
S-16,5%S-16%S+16,5%*16%S+0*16%=3000
S-32,5*S/100+16,5*16*S/10000=3000
7014*S=30000000
S=4277

Și acum poți să verifici că dă exact 3000 salariu net 4277-406 (9,5%)-21 (0,5%)-278 (6,5%)-572 (16%)=3000



#164968 Zambiti, va rog !

Postat de Alexandru_co9 on 05 March 2008 - 09:10 AM in Diverse subiecte

Chiar că este cea mai interesantă Declarație văzută vreodată. Dar să nu o trimiteți la Guvern că poate le dați idei că am avea prea puține declarații de făcut.



#164702 Am nevoie de ajutor ! Urgent !

Postat de Alexandru_co9 on 03 March 2008 - 08:32 AM in Arhiva

Vezi postareaa.d.n., la Feb 29 2008, 04:10 PM, a spus:

Mai cititi si aici:
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...rt=#entry152043

Dar,

Eu am o cunostinta la Imp si taxe locale care mi-a zis clar ca trebuie raport de evaluare facut de un evaluator autorizat, chiar daca avem modernizari.

Eu fac reeval. la fiecare trei ani. Am facut in dec 2004 si in dec 2007.

Se depun copii ale rapoartelor de evaluare , nota contabila de unde reiese ca ai majorat/micsorat valoarea cladirilor prin ct 105, balantele de verificare din luna precedenta reevaluarii si din luna in care s-a facut reeval.


Salut. Cum zici tu că "ți-a spus o cunoștință de la Impozite și Taxe Locale" că trebuie neapărat să faci reevaluare cu toate că a fost modernizare, tot așa știam și eu (tot de la un funcționar de la impozite și Taxe Locale) că nu este nevoie să faci reevaluare dacă a fost modernizare.

Eu vreau să știu dacă scrie undeva negru pe alb că suntem obligați să facem reevaluare chiar și când au fost modernizate anumite clădiri, fiindcă este clar scris în Norme că nu necesită reevaluare clădirile la care s-au efectuat lucrări de modernizare.

O zi bună.



#164556 Am nevoie de ajutor ! Urgent !

Postat de Alexandru_co9 on 29 February 2008 - 03:33 PM in Arhiva

Vezi postareamirela 0702, la Feb 29 2008, 12:19 PM, a spus:

Eu inteleg cam la fel. Ideea este ca acest articol nu te obliga sa reevaluezi cladirea, ci intradevar, privind d.p.d.v. al impozitarii cladirilor, modernizarea trebuie considerata reevaluare si impozitata cu o cota mai mica...aceeasi problema am intampinat-o si eu in anii din urma...cand...daca isi poate cineva imagina....de la primarie mi-a calculat impozitul pe cladire cu cota maxima pentru vechea valoare a cladirii si cu cota aferenta cazului de reevaluare doar pentru valoarea care constituia in contabilitatea mea modernizarea.....
Si eu interpretez ca si tine: cladirile care au fost modernizate vor fi considerate reevaluate. Exact asta spune acest articol....


Îți mulțumesc Mirela dar aș dori mai multe opinii, și dacă a mai întâmpinat cineva problema aceasta și cum a rezolvat-o.



#164517 Am nevoie de ajutor ! Urgent !

Postat de Alexandru_co9 on 29 February 2008 - 10:37 AM in Arhiva

Bună ziua la toată lumea în primul rând, până acum nu am avut nevoie de informații pe care să nu le găsesc pe forum, dar acum chiar nu am găsit nimic legat de problema mea:

Nu știu cum să înterpretez acest punct din Normele de aplicare a Codului Fiscal:

"Norme metodologice pentru aplicare a art. 253

Pct. 55. Pentru executarea prevederilorart. 253 alin. (6) din Codul Fiscal se au în vedere următoarele:
...
b)În cazul clădirii care a fost reevaluată conform prevederilor legale în vigoare, valoarea de inventar a clădirii este valoarea înregistrată în contabilitatea proprietarului. După reevaluare, dacă în ultimii 3 ani anteriori anului fiscal prin procesul-verbal încheiat în urma ședinței Consililui de Administrație s-a aprobat noua valoare a clădirii ca urmare a efectuării reevaluării și aceasta a fost înregistrată în contabilitate, impozitul pe clădiri se calculează prin aplicarea cotei stabilite potrivit prevederilor pct. 53 asuprra valorii de inventar a clădirii. Sunt considerate ca fiind reevaluate și clădirile la care s-au executat lucrări de ireconstruire, consolidare, modernizare, modificare sau extindere, cu aprobarea Consiliului de Administrație."


Eu unul înțeleg că dacă am modernizat respectiva clădire nu sunt obligat să fac reevaluare, și acest fapt mi-a fost și confirmat acum 3 ani de zile de către Direcția de taxe și Impozite locală, dar acum ei mi-au taxat impozitul pe clădiri cu cotă maximă (10%), specificându-mi că modernizarea nu ține loc de reevaluare.


Scăpați-mă vă rog, ce e de făcut? Please. Please. Please.

Aștept răspunsuri cu sufletul la gură.

Mulțumesc.




Cometa SQL