Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
hmonika's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


hmonika's Content

There have been 7 items by hmonika (Search limited from 06-January 08)


Sort by                Order  

#275783 warn status

Postat de hmonika on 22 September 2016 - 10:21 AM in Probleme tehnice, sugestii, reclamatii

Am inteles. Multumesc pt. precizari !



#275773 warn status

Postat de hmonika on 21 September 2016 - 02:10 PM in Probleme tehnice, sugestii, reclamatii

Si la mine apare la fel - "Warn status". Deci inteleg ca nu e nimic in neregula? Multumesc!



#275769 Amortizare achizitie software

Postat de hmonika on 21 September 2016 - 01:07 PM in IMOBILIZARI

Buna ziua,

Va cer sfatul in urmatoarea situatie:

Societatea a achizitionat in luna August o licenta de utilizare a unui program de contabilitate in suma de 10.000 lei plus tva, exclusiv pentru uzul intern al societatii, acordata pe o perioada nelimitata de timp (licenta perpetua). Societatea intentioneaza sa foloseasca programul de contabilitate tot pe o perioada nelimitata de timp. Odata cu licenta de utilizare este furnizat si programul informatic pe un CD, fara insa a se putea face o separare intre ele. Pe factura exista o singura pozitie: ”Licenta program X”. Programul nu este dat in folosinta la achizitia lui, doar dupa terminarea implementarii.

Pentru implementarea programului de contabilitate (instalare program, definire drepturi utilizatori, diverse setari de program, import date din programul vechi de contabilitate, etc.), se apeleaza la serviciile unei alte firme, care va emite factura in luna Octombrie, pentru suma de 2.000 lei plus tva.

Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru inregistrarea acestor doua facturi, precum si pentru amortizare.
Stiu ca serviciile de implementare, fiind costuri direct atribuibile pregatirii activului pentru utilizarea prevazuta, vor trebui incluse in costul initial al imobilizarii necorporale, insa odata cu intrarea in vigoare a Ordinului 1802 nu mai exista contul 233 "Imobilizari necorporale in curs".
De asemenea, va rog sa imi precizati de cand incepe amortizarea imobilizarii necorporale, pe ce perioada se amortizeaza si ce document trebuie intocmit pentru darea in folosinta.
Cand se foloseste contul 205 (licente) si cand 208 (programe informatice) pentru achizitiile de licente pentru programe informatice? Am citit tot ce se putea citi pe formumuri si pe internet legat de aceasta problema, stiu ca parerile sunt impartite, insa nu am gasit argumente solide pentru a imi putea clarifica aceasta dilema de care ma tot lovesc.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si pt. rabdarea de a citi postarea mea. :smile:



#260953 registrul de evidenta fiscala

Postat de hmonika on 27 February 2014 - 10:41 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Si eu fac exact la fel :smile:



#260937 registrul de evidenta fiscala

Postat de hmonika on 26 February 2014 - 03:40 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Deci mergeti ca si pana acum cu modul de completare al registrului de evidenta fiscala, ca si pt declaratia 101, fara sa incepeti sa insirati toate conturile de venit si cheltuiala :).

Cum se facea pana anul trecut stiu, doar ordonanta asta mi-a dat batai de cap. Mi se parea oricum absurd sa ne apucam sa copiem conturile din balanta, dar nu prea intelegeam exact care este sensul formularii din ordonanta: "se inscriu veniturile din orice sursa si cheltuielile aferente".

Multumesc mult Otilia pt raspuns ! :smile:



#260791 registrul de evidenta fiscala

Postat de hmonika on 20 February 2014 - 12:16 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Chiar nimeni ?



#258253 registrul de evidenta fiscala

Postat de hmonika on 24 October 2013 - 02:29 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Imi permiteti va rog si mie o intrebare legata de completarea Registrului de Evidenta Fiscala ca urmare a ultimelor modificari introduse prin OG8/2013 in Codul Fiscal, prin care se specifica faptul ca in registrul de evidenta fiscala se inscriu veniturile din orice sursa si cheltuielile aferente, evidentierea lor efectuandu-se pe natura economica.
Intrebarea mea ar fi: pe concret cum inscriem in registrul de evidenta fiscala veniturile si cheltuielile? Insiram toate conturile de venituri si cheltuieli si apoi facem subtotaluri pe tip de venit/cheltuiala (din activitatea de exploatare, financiara, extraordinara) ? Voi cum faceti?
Multumesc anticipat.




Cometa SQL