Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dragosdana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


dragosdana's Content

There have been 131 items by dragosdana (Search limited from 28-December 07)



Sort by                Order  

#241614 Servicii promovare web - taxa publicitate

Postat de dragosdana on 25 May 2011 - 07:41 AM in Arhiva

Si eu cred tot asa, dar am auzit si alte pareri si voiam o confirmare



#241835 R.O.I.

Postat de dragosdana on 28 May 2011 - 12:49 PM in DIVERSE SALARIALE

Am un angajat, care e chiar administratorul si lucreaza maxim 5 ore/luna. Cum scriu asta in roi, tinand cont ca el merge doar cand este necesar (poate toate cele 5 ore intr-o zi sau cate o ora dupa necesitati)



#241990 control politie

Postat de dragosdana on 02 June 2011 - 11:06 AM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Un client de-al meu este chemat maine la politie pt "FRAUDA'. Firma lui nu are activiate de aproape un an. Mai are ceva datorii din retinerile de la salariat (sub 1000 lei). Pentru asta sau pt ce ar putea fi chemat? e foarte speriat!



#242179 declaratia 112 / 2011

Postat de dragosdana on 09 June 2011 - 01:50 PM in Arhiva

Buna ziua,

In declaratia 112 la concedii medicale ce se trece la sectiunea D?
Multumesc



#242303 scutire impozit profit

Postat de dragosdana on 14 June 2011 - 01:45 PM in Arhiva

Am auzit ca firmele nou infiintate care angajeaza peste 50 de persoane sunt scutite 2 ani de la plata impozitului pe profit! Unde as putea gasi ceva referitor la asta?



#242339 microintreprindere srl-d

Postat de dragosdana on 15 June 2011 - 10:09 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Am un client nou care s-a inreg la Reg Com ca srl-D. Stie careva care e termenul pt angajarea celor 2 persoane?



#242351 microintreprindere srl-d

Postat de dragosdana on 15 June 2011 - 02:02 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareanopris, la 15 June 2011 - 12:36 PM, a spus:

Conform OUG 6/2011, art.4:
"...microîntreprinderea aparținând întreprinzatorului debutant are și urmatoarele obligații specifice:
b) sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata și sa mențina în activitate cel puțin 2 salariați de la momentul obținerii facilitaților prevazute la art. 5 lit. a) și/sau b) și/sau c) pâna la pierderea calitații de microîntreprindere aparținând întreprinzatorului debutant;"
La art.5 scrie (selectiuni):
"Microîntreprinderea aparținând întreprinzatorului debutant beneficiaza de urmatoarele facilitați:
a) acordarea de catre A.I.P.P.I.M.M. a unei alocații financiare...
b) garanții acordate de Fondul Național de Garantare a Creditelor...
c) scutirea de la plata contribuțiilor de asigurari sociale..."
Pana la folosirea acestor facilitati banuiesc ca trebuie sa indeplineasca si conditiile de microintreprindere daca vrea sa functioneze ca microintreprindere, deci trebuie sa angajeze cel putin un angajat in termen de 60 de zile inclusiv de la data inregistrarii.
A beneficiat de scutirea de la plata taxelor pt operatiunile de inmatriculare efectuate la Reg Com. Deci, a beneficiat de o facilitate



#242355 microintreprindere srl-d

Postat de dragosdana on 15 June 2011 - 04:28 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareaela_ioana, la 15 June 2011 - 02:40 PM, a spus:

Chiar azi am vorbit la agentie. Nu esti obligat sa angajezi oameni pana in momentul finantarii.Daca s-a optat la infiintare pentru plata imp. pe venit microintreprindere atunci da, in termen de 60 de zile, trebuie angajat 1 omulet pentru care platesti doar contributiile salariatului pe un termen de 3 ani de zile.
cas, cass si somaj angajator nu se plateste, nu?



#242659 inspector resurse umane

Postat de dragosdana on 29 June 2011 - 07:44 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Sunt expert contabil si lucrez ca si pfa. Am absolvit si cursul de IRU. Care ar fi cea mai buna formula de colaborare cu clientii mei? Eu ma gandisem sa imi fac cim la fiecare cu cate 5 ore/luna, dar asta cred ca inseamna vreo 20 de fise de aptitudini. Mentionez ca stiu ca nu voi incasa nici un leu in plus fata de ceea ce le facturez deja.



#242668 inspector resurse umane

Postat de dragosdana on 29 June 2011 - 09:55 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Vezi postareaandur, la 29 June 2011 - 08:40 AM, a spus:

parca nu mai este nevoie de cursuri de IRU, s-au schimbat regulile iarasi ?
Nu s-au schimbat regulile, dar tot trebuie numit cineva! Unul din salariati, cred!



#242741 vanzare parti sociale

Postat de dragosdana on 02 July 2011 - 01:23 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Am un client care urmeaza sa vanda 70% din partile sociale! Ce inregistrari contabile ar trebui facute?



#242986 achizitie intracom autovehicul-firma neplatitoare tva

Postat de dragosdana on 11 July 2011 - 05:34 PM in Arhiva

Daca achizitionez din Germania un autoturism pe o firma neplatitoare de tva ce obligatii fiscale si declarative am?



#243012 cine suporta eventualele sanctiuni ?

Postat de dragosdana on 12 July 2011 - 08:20 AM in Arhiva

Vezi postareaionela pfa, la 11 July 2011 - 04:02 PM, a spus:

fiind pfa la inceput am lasat o contabila sa s ocupe de acte,care a "scapat" cateva greseli in completarea resgistrului de incasari plati...nu a luat in considerare o luna la declaratia anuala....si s-au mai descoperit niste greseli....cea care va fi trasa la raspundere(cu vreo amenda dragutza)ma gandesc k voi fi eu...la ce sa ma astept? multumesc mult
Daca ai platit-o pe contabila sigur iti va face declaratia rectificativa! Daca ai platit-o superficial asa e si lucru!



#243286 achizitie intracom autovehicul-firma neplatitoare tva

Postat de dragosdana on 26 July 2011 - 09:14 AM in Arhiva

Vezi postareadragosdana, la 11 July 2011 - 05:34 PM, a spus:

Daca achizitionez din Germania un autoturism pe o firma neplatitoare de tva ce obligatii fiscale si declarative am?
Daca autoturismul e peste 10.000 eur trebuie sa ma inregistrez in scopuri de tva?



#243287 INREGISTRARE REVISAL

Postat de dragosdana on 26 July 2011 - 09:18 AM in Arhiva

Vezi postareadanaedanae, la 12 July 2011 - 12:51 PM, a spus:

Completarea in Revisal o poate face un salariat desemnat prin decizie de catre administrator, daca nu este Inspector resurse umane?
Trebuie sa fie inspector de resurse umane



#243629 declaratia 112 / 2011

Postat de dragosdana on 08 August 2011 - 02:03 PM in Arhiva

Vezi postareaela_ioana, la 01 August 2011 - 02:32 PM, a spus:

BUNA ZIUA! MA POATE AJUTA CINEVA CUM SA INTOCMESC DECLARATIA CU PRIVIRE LA SCUTIREA AFERENTA OUG 6/2011? VA MULTUMESC!
Eu lucrez cu Saga si nici eu nu stiu! Daca cineva a reusit..... Multumim!



#243765 cum platim?

Postat de dragosdana on 15 August 2011 - 09:02 PM in ASOCIERI FARA PERSONALITATE JURIDICA

Reprezint o asociatie care organizeza cursuri de germana. Avem venituri de la cursanti, dar nu stiu cum sa platim cele 3 profesoare aduse din Germania pt 2 saptamani. Contract de munca nu putem incheia si totusi cumva ar trebui sa le platim . Bani avem? Ma poate ajuta cineva?



#243795 cum platim?

Postat de dragosdana on 16 August 2011 - 08:17 PM in ASOCIERI FARA PERSONALITATE JURIDICA

Vezi postareadragosdana, la 15 August 2011 - 09:02 PM, a spus:

Reprezint o asociatie care organizeza cursuri de germana. Avem venituri de la cursanti, dar nu stiu cum sa platim cele 3 profesoare aduse din Germania pt 2 saptamani. Contract de munca nu putem incheia si totusi cumva ar trebui sa le platim . Bani avem? Ma poate ajuta cineva?
Nu stie nimeni?



#243821 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de dragosdana on 17 August 2011 - 01:11 PM in Arhiva

Suspendarea contractului la cerere pt concediu fara plata cum se introduce? Si ce articol?



#243889 servicii intracomunitare catre neplatitor tva

Postat de dragosdana on 19 August 2011 - 01:11 PM in Arhiva

Unei firme neplatitoare de tva i se presteaza servicii de consultanta de catre o firma din Ungaria. Desi firma di Ungaria este platitoare de tva factureaza fara tva! Este corect? Suma facturata este 5000 de euro! Sau trebuia noi sa ne inregistram intai ca platitori de tva?



#244054 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de dragosdana on 28 August 2011 - 08:29 AM in Arhiva

Vezi postareamariana70, la 26 August 2011 - 05:48 PM, a spus:

Buna seara am si o rugaminte am transmis revisal nou e transmis bine nu apar erori dar nu pot sa listez rapart adica ce am transmis.Va multumesc
Eu am reusit sa trimit Revisalul , dar nu stiu daca este bine! Nu vad salarul in raport, de ex!



#244325 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 08 September 2011 - 01:14 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaank-plus, la 07 September 2011 - 11:42 PM, a spus:

Buna ziua tuturor,
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!

E destul de mult de munca, tocmai am avut ceva asemanator eu am cerut 3000 de lei cu 1500 avans! Am incasat avansul si apoi am reusit sa mai primesc doar 800 de lei. Nu sunt sigur ca mai primesc si diferanta pt ca deja a trecut o luna de atunci! N-ar trebui date actele pana cand nu ne incasam toti banii!



#244627 declar lunar sau trimestrial ?

Postat de dragosdana on 21 September 2011 - 08:58 AM in Arhiva

La un curs sustinut de cei de la Finante s-a spus ca nu se ia nr de salariati ci nr de contracte dintr-un an. Adica daca am avut 25 contracte de munca un an intreg, 25:12< 3, deci ne incadram! D-na de la Finante a repetat asta de vreo 3 ori!



#244810 TVA fact prestare constructii

Postat de dragosdana on 28 September 2011 - 02:03 PM in Arhiva

Daca firma mea are un contract de prestari servicii in domeniul constructiilor cu o firma din romania si subcontracteaza acest serviciu unei firme din Ungaria, firma din Ungaria vrea sa imi factureze cu tva si nu sa aplicam taxarea inversa eu cum pot recupera acest tva?



#244822 TVA fact prestare constructii

Postat de dragosdana on 29 September 2011 - 08:25 AM in Arhiva

Vezi postareagramaco, la 28 September 2011 - 03:06 PM, a spus:

de ce ar factura cu TVA din moment ce locul prestarii serviciului e in RO ( locul unde e bunul imbobil ) ?
Partenerul din Ungaria doreste sa factureze doar cu tva




Cometa SQL