Buna seara,ma confrunt cu o problema si nu stiu cum sa-i dau de cap. Va rog ajutati-ma!
O firma cumpara din China un obiect, dand un avans de 635 USD pe data de 13.07.2017, iar factura se elibereaza in data de 26.07.2017 cu suma de 2200 USD (1860 USD cost obiect + 330shipping cost +10USD insurance).
Taxe vamale - 146 lei platiti din banca in trezorerie la data de 12.09.2017
TVA - 1656 lei platiti din banca in trezorerie la data de 12.09.2017
taxe transport 1916.04 lei tot din banca la firma de transport in 12.09.2017
Administratorul spune ca firmei din China trebuia sa-i plateasca doar 635 USD restul pana la 2200 a fost o reducere( fara sa fie specificat undeva), insa i-a fost teama sa nu-i opreasca coletul in vama si a platit la factura curenta toate taxele. Nu am nici DVI.
CUM LE POT INTRODUCE IN CONTABILITATE??????????
Va rog sa ma ajutati URGENT!
INCEPATOR LUMI's Content
There have been 1 items by INCEPATOR LUMI (Search limited from 09-January 08)