Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NICOLETA p's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


NICOLETA p's Content

There have been 276 items by NICOLETA p (Search limited from 28-December 07)



Sort by                Order  

#126048 termen de plata tva

Postat de NICOLETA p on 21 March 2007 - 12:57 PM in Arhiva

am o neclaritate... care e diferenta intre situatia in 2006 si cea din 2007 dpdv al tva la importuri
fac import din UE - cind platesc tva-ul? cum (la ce rinduri) si cind se trece pe declaratie?
fac import din non-UE - cind si unde se plateste tva-ul?



#126047 achizitii de la persoane fizice

Postat de NICOLETA p on 21 March 2007 - 12:49 PM in Arhiva

toate ciudateniile pe lumea asta... :pullhair:

ce produse se pot achizitiona pe borderou de achizitii? exista vreo restrictie?
o bijuterie, in ce fel poate cumpara aur (bucata sau piese din aur) sau alte aliaje de la persoane fizice? aurul se cumpara pt a fi transformat, nu pt revinzare.
exista vreo norma?



#126044 modificare 010 - de la trim la lunar

Postat de NICOLETA p on 21 March 2007 - 12:46 PM in Arhiva

nu mai stiu cum spune la regulament...
in ianuarie am avut 6 salariati. la AFP am depus 010 cu obligatii trimestriale
la martie am 16 angajati. ce fac? in martie trebuie sa depun lunar declaratia 100?
dati-mi va rog si mie nr. de lege sau MO, sa vad cum trebuie facut corect.



#125895 taxa verde - deseuri?

Postat de NICOLETA p on 20 March 2007 - 01:24 PM in Arhiva

ce stiti despre chestia asta? legea nr...


"Taxa verde ne \"umbla la portofel\" 20/03/2007
Costurile de reciclare scumpesc electrocasnicele si electronicele
Taxa nu va diminua comertul de profil
Majorarile de pret nu vor fi mai mari de 20 euro

Cu toate ca se va intampla de 1 aprilie, scumpirea produselor electrocasnice si electronice nu este o pacaleala specifica acestei zile. Astfel, pe langa pretul aparatului si TVA, cumparatorii vor plati si o taxa de reciclare - asa-numita taxa verde. Asta pentru ca normele in domeniu ale UE nu ne mai permit sa aruncam oriunde electronicele si electrocasnicele scoase din uz. Dat fiind faptul ca taxa amintita va fi calculata in functie de greutatea produsului, si majorarea pretului va varia in functie de categoria aparatului. In acest fel, cele mai grele produse vor "beneficia" de cele mai mari majorari de pret, insa valoarea produsului nu va creste cu mai mult de 20 de euro.

Produsele IT se scumpesc cu 10 euro

Cele mai mari scumpiri, de 20 de euro, vor fi aplicate pe segmentul electrocasnicelor albe precum frigidere, masini de spalat, aparate de aer conditionat. In ce priveste echipamentele IT, taxa verde nu va depasi 10 euro. Ca reper, aragazul, cuptorul cu microunde sau calculatorul se vor scumpi cu 10 euro, in timp ce pentru un laptop vom da cu 9 euro mai mult. Totodata, pentru monitor LCD sau televizor cu plasma vom plati cu 8 euro mai mult decat pana acum. O imprimanta sau un DVD player va costa cu 8 euro mai mult. In cea mai ieftina categorie de aparate intra cafetiera, de exemplu, produs care va fi mai scump cu 1 euro.

Sursa: www.curierulnational.ro /20.03.2007"



#125763 compensari

Postat de NICOLETA p on 19 March 2007 - 01:32 PM in Arhiva

asta ar fi cea mai usoara cale dar din pacate nu este posibila

singura solutie safie sa-l dau in judecata? ca banii nu-i mai poate da inapoi.
pentru noi asta e singura solutie, sa luam marfa de pe alta firma...altfel se pierd banii??



#125708 Achizitie intracomunitara si export extracomunitar

Postat de NICOLETA p on 18 March 2007 - 10:26 PM in Arhiva

eu sint neplatitor de tva si vreu sa fac o achizitie din UE.
am vazut ca daca achizitia e sub 10.000 E nu trebuie sa ma inregistrez ca platitor. E corect ce am inteles eu din codul fiscal?



#125706 compensari

Postat de NICOLETA p on 18 March 2007 - 10:14 PM in Arhiva

mai exista procesele verbale de compensare cu serie unica (cele care se declarau la IMI)?

cum se poate face o compensare in urmatoarea situatie?
- societatea A face o plata in avans, in vederea achizitionarii de marfa, catre societatea B
- societatea B nu mai poate face livrarea de marfa, ci o face societatea C (aceeasi asociati ca si la B)
Ideea este sa nu se mai transfere banii inapoi la A pt a se face plata catre C
exista mai multe posibilitati?



#122286 declaratie sanatate

Postat de NICOLETA p on 22 February 2007 - 01:13 PM in Arhiva

care este termenul de depunere pt sanatate: 20 sau 25 ale lunii urmatoare?

la tv era un reportaj de la timisoara (parca) unde se imbulzea lumea spunind ca termenul este miine??!
ceva nu e in regula... ce dumnezeului declaratie mai vor?



#121085 pensionar pe caz de boala - angajat

Postat de NICOLETA p on 15 February 2007 - 10:34 PM in Arhiva

un pensionat pe caz de boala gradul 2 se mai poate angaja?
stiti unde as putea gasi o astfe de reglementare?



#120578 declaratii cu termen 25 februarie

Postat de NICOLETA p on 08 February 2007 - 10:51 PM in Arhiva

si totusi , trebuie acum sa ma intorc in 2006 si sa fac selectie intre cumparatori???
ca doar nu tin seama daca e platitor sau nu de tva...



#120575 reg. de evidenta material lemnos

Postat de NICOLETA p on 08 February 2007 - 10:35 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

am si eu o rugaminte. daca stiti si care este baza legala pentru actele si procedurile de care vorbiti, puneti macar un numar de lege, sa vedem cu ochii nostri, sa stim pe ce ne "luptam" cu garda



#120518 discount? ce fac cu chitanta?

Postat de NICOLETA p on 08 February 2007 - 05:59 PM in Arhiva

Vezi postareacrisstina, la Jan 16 2007, 07:18 PM, a spus:

pai marfa e deja vanduta iar pretul de inregistrare a fost diminuat din start cu valoarea discountului acordat pe fiecare produs in parte. ????????


atunci ai o cheltuiala noua, nu? e corect?



#120515 Cum o dreg ?

Postat de NICOLETA p on 08 February 2007 - 05:53 PM in Arhiva

daca banii au venit din buzunarul asociatului iar pe contract scrie ca s-au platit lei, de unde stii tu ca a platit euro?
faptic?... nu se pune. ce e scris e adevarat.
crediteaza pe lei.



#120513 Prag platire TVA

Postat de NICOLETA p on 08 February 2007 - 05:49 PM in Arhiva

:lostit (13): vreti sa stiti o chestie draguta?
am fost la administratia sect 6 si am intrebat inspectorul de servici ce inseamna cifra de afaceri cind esti neplatitor de tva (cu sau fara 19%). GHICI SURPRIZA? nu stia. :pullhair:



#120120 Prag platire TVA

Postat de NICOLETA p on 05 February 2007 - 10:04 PM in Arhiva

intrebarea era CUM SE CALCULEAZA CIFRA DE AFACERI?

Art. 152. - (1) Persoana impozabilă stabilită în România, a cărei cifră de afaceri anuală, declarată sau realizată, este inferioară plafonului de 35.000 euro, al cărui echivalent în lei se stabilește la cursul de schimb comunicat de Banca Națională a României la data aderării și se rotunjește la următoarea mie poate solicita scutirea de taxă, numită în continuare regim special de scutire, pentru operațiunile prevăzute la art. 126 alin. (1), cu excepția livrărilor intracomunitare de mijloace de transport noi, scutite conform art. 143 alin. (2) lit. b).
(2) Cifra de afaceri care servește drept referință pentru aplicarea alin. (1) este constituită din valoarea totală, exclusiv taxa, a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii care ar fi taxabile dacă nu ar fi desfășurate de o mică întreprindere, efectuate de persoana impozabilă în cursul unui an calendaristic, incluzând și operațiunile scutite cu drept de deducere și pe cele scutite fără drept de deducere prevăzute la art. 141 alin. (2) lit. a), b), e) și f), dacă acestea nu sunt accesorii activității principale, cu excepția următoarelor:
a) livrările de active fixe corporale sau necorporale, astfel cum sunt definite la art. 1251 alin. (1) pct. 3, efectuate de persoana impozabilă;
b) livrările intracomunitare de mijloace de transport noi, scutite conform art. 143 alin. (2) lit. b).

Asta e textul legii. Ce inseamna al.2 ? ca plafonul este vinzarea-19%?



#120113 declaratii cu termen 25 februarie

Postat de NICOLETA p on 05 February 2007 - 09:53 PM in Arhiva

(7) Persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153, a căror cifră de afaceri, astfel cum este prevăzută la art. 152 alin. (2), dar excluzând veniturile obținute din vânzarea de bilete de transport internațional rutier de persoane, realizată la finele unui an calendaristic, este între 10.000 și 35.000 euro, calculată la cursul de schimb valutar din ultima zi lucrătoare a anului, trebuie să comunice, printr-o notificare scrisă organelor fiscale competente, până la data de 25 februarie inclusiv a anului următor, următoarele informații:
a) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii către persoane înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
b) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii către persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
c) suma totală și taxa aferentă a achizițiilor de la persoane înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
d) suma totală a achizițiilor de la persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153.

inteleg eu bine? trebuie sa stiu daca celui caruia i-am vindut ceva sau cel de la care am cumparat era sau nu platitor de tva?
si e valabila pentru anul asta?



#119958 depasire plafon tva

Postat de NICOLETA p on 05 February 2007 - 12:47 PM in Arhiva

firma depaseste plafonul in luna sept 06. din oct ar fi trebuit sa depun declaratii de tva?
sau care e procedura?
ce ar trebui sa fac?
activitatea firmei este de comert, si are marfa in stoc. ce se intimpla cu tva-ul aferent acesteia, care nu s-a dedus la momentul achizitiei (nefiind platitoare atunci)? va trebui sa platesc tva la vinzare fara a deduce pe cel platit pt marfa?
stiti si ce formulare sint de facut acum, dupa noul cod?



#119294 Registru electronic al salariatilor

Postat de NICOLETA p on 01 February 2007 - 12:18 PM in Arhiva

Vezi postareaNICOLETA p, la Jan 30 2007, 12:02 AM, a spus:

eu ma gindesc la o alta chestie acum.
ne-a lasat pina in martie cu regisitrul pt salariatii lui 2006 DAR... modificarile si contractele noi in ce termen le depunem?
salariul de incadrare se declara pe undeva, in program?

si tot eu dau raspunsul:
am fost sa depun registrul electronic la ITM Bucuresti, in Goga de unde am primit un refuz categoric. Mi s-a spus sa ma intorc dupa 15 februarie.
Dragut, nu?



#119292 nou de la ITM

Postat de NICOLETA p on 01 February 2007 - 12:12 PM in Arhiva

ITM bucuresti a sistat primirea actelor aditionale cu salariul de 440
Motivul : indicii de multiplicare in functie de studii
Sa vedeti distractie ca de acum ar trebui sa ducem si o fisa a postului atasata contractului ca sa dovedim ce nivel de studii acceptam pentru functia respectiva



#119289 declaratii trimestriale pt micro

Postat de NICOLETA p on 01 February 2007 - 12:01 PM in Arhiva

"Microintreprinderile si persoanele fizice care desfasoara activitati independente vor depune declaratiile fiscale si vor efectua platile trimestrial, iar asociatiile, fundatiile sau alte entitati fara scop patrimonial, cu exceptia institutiilor publice, anual, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 35/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, informeaza Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF). "

Intrebarea mea este : in ce acceptiune consideram mic rointreprinderile?
1. 1-9 salariati si 100.000 E cifra de afaceri
2. pina in 9 salariati si cifra de afaceri/capitaluri proprii de 2 mld E

si indiferent de modul de impozitare (profit/venit)?

si cum se face la fisc, depunem vreo dclaratie sau automat?



#119049 impozit 30.09 achitat si neinregistrat

Postat de NICOLETA p on 30 January 2007 - 10:20 PM in Arhiva

nu inteleg de ce va pierdeti in amanunte ... e asa de obositor uneori de urmarit topicul

intrebarea era : cum sa corecteze evidenta fara sa modifice sept.
normal ca plata nu era inregistrata ca doar contabilul nu i-a calculat obligatiile inainte de sfirsitul lunii sept, ca sa se poata vedea plata in evidente. dar inregistrarea impozitului trebuia facuta la sept.
deci...
corecteaza la 01.10 ca n-ai ce face



#118866 Registru electronic al salariatilor

Postat de NICOLETA p on 30 January 2007 - 02:02 AM in Arhiva

eu ma gindesc la o alta chestie acum.
ne-a lasat pina in martie cu regisitrul pt salariatii lui 2006 DAR... modificarile si contractele noi in ce termen le depunem?
salariul de incadrare se declara pe undeva, in program?



#118701 TREC TVA pe favctura emisa sau nu?

Postat de NICOLETA p on 29 January 2007 - 01:32 PM in Arhiva

atitea situatii ...
am si eu una: firma face instalatii de gaze - montaj. eu as zice ca intra in categoria "taxare inversa" dar patronul nu vrea sa faca asa (motivul numai el il stie). este obligat sau nu sa faca taxarea inversa?



#118695 acord ore suplimentare

Postat de NICOLETA p on 29 January 2007 - 01:02 PM in Arhiva

hai ca mai vin cu una :lostit (13):
are cineva un model de acord pentru prestarea de ore suplimentare? E ceva ca un act aditional la contractul de munca?
astia nu mai stiu sub ce hirtii sa ne ingroape :pullhair:



#117834 Registru electronic al salariatilor

Postat de NICOLETA p on 24 January 2007 - 10:00 AM in Arhiva

am o firma al carei prim angajat este de la 3.01.2007. registre de evidenta a salariatilor nu mai pot cumpara. S-au inlocuit cu cel electronic?
asta era prima intrebare.
a doua... cum depun in termen revisal-ul daca el inca nu merge? la itm bucuresti - in Goga - mi s-a spus ca nu primesc cerere de eliberari de parole, sa vin de miercuri in colo.
Ce sa fac?
Contractele de munca si restul actelor, le vom mai duce la itm chiar daca le depunem electronic?




Cometa SQL