Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Imagine1199 - CONCURS: Birou de contabil - Gallery - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut





- - - - -

Imagine1199



    ...parca e poza biroului meu ! nu trebuie sa mai fac si eu inca una....
    • Quote
    M-ai distrat "cafeluta".Nu-mi imaginam ca mai este un birou ca al meu de "ordonat".Castigam concursul si-l impartim la doi!
    • Quote
    Cred ca e cea mai clara dovada de exploatare maxima a fiecarui cm patrat!
    • Quote
    daaaa, acesta este un exemplu clar de birou de contabil! Parca ar fi biroul meeeu! :))
    o dezordine ordonata! cine a pus birourile acelea ordonate nu e contabil! sa fim seriosi, cine are timp de ordine? lucrezi pana cazi si maine o iei de la cap! sa ma contrazica un contabil cu state vechi! :D
    • Quote
    tocmai ai gasit unul s-o faca, draga mady90 ! 27 de ani de munca din care 20 ca si contabil e suficient pt a avea state vechi ?
    sa stii si tu de la un contabil "vechi" ca in contabilitate ordinea este esentiala si inseamna jumatate din treaba deja facuta. nu cred ca cineva lucreaza mai multe dosare deodata, deci eu una chiar nu vad rostul atator hartoage pe birou cand ele pot sta f bine in dulapuri/sertare pana le vine randul sa fie operate.

    un spatiu ordonat este un spatiu armonios, de aceea invataturile Feng Shui ne recomanda sa scapam de dezordine, deoarece aceasta reprezinta principala cauza care determina aparitia unui chi stagnant.
    Chi reprezinta "suflul vietii" - este denumirea data, in filozofia chineza, fortei vitale ce ne inconjoara, principiului viu ce anima tot ceea ce exista pe Pamant si in Univers.

    Feng Shui la birou ne spune asa : "Regula numarul 1 este ca totul sa fie in ordine. Spatiul trebuie sa fie bine organizat, astfel incat sa nu perturbe fluxurile de energie. Ai grija sa fie mereu curatenie pe birou. Dezordinea iti poate afecta randamentul. "

    prin urmare, mai lasati apologia birourilor brambura, fiindca nu prea stiti ce spuneti ...
    • Quote
    Sunt de acord cu D-na Otilia, eu nu suport dezordinea, in dezordine se pierd documente importante pe care le regasesti cu timp pierdut si broboade de sudoare!
    • Quote
    Daca observi mai bine Otilia ( cu 27 de ani vechime casi mine), pe birou este un singur dosar.Nu poti lucra la un dosar de la inceput pana la sfarsit fara sa nu sune telefonul de la un alt client care vrea niste date dintr-un dosar, sau sa vina la un alt client in control un anume "organ de control "si sa vrea o situatie anume si uite-asa unde-i ordinea?....(ca-mi imaginez ca nu inchd dosarul la care lucram sa-l pun in dulap si sa revin mai tarziu la el: il dau putin intr-o parte apoi continui de unde-am ramas).
    Feng Shui este minunat -teoretic, dar practic....
    • Quote
    Feng Shui este f accesibil in practica, crede-ma ! Daca vei citi pe net despre el vei vedea ca se pot face macar o parte din elementele necesare, iar regula pe care am mentionat-o este cea mai usor de aplicat. daca ai considera necesar, chiar ar fi lejer sa pui dosarul deoparte fiindca ai rafturile langa tine. fiindca ai un birou relativ mic, sa fiu in locul tau mi-as face un spatiu pe raftul din stanga unde as tine cana, cutitul, portul de ochelari, chestia aia rotunda de langa cana si suporturile in care ai nu stiu ce straifuri de hartie (sau ce sunt alea), perforatorul... asta in cazul in care nu-mi pot pune un suport/scaunel langa birou (exista in comert tot felul de tabutete/etajere ieftine si dragute) si acolo sa-mi asez (eventual intr-o tava frumoasa de lemn, ca sa fie mai stabile la un loc) toate aceste obiecte, astfel incat sa-mi mai eliberez biroul, dar sa le si am la indemana. imediat sub placa mesei se poate monta un suport glisant pe care sa-ti tii tastatura si astfel iti vei crea un spatiu suplimentar pe birou.
    sunt postate poze cu birouri la fel de mici ca al tau, dar altfel aranjate - deci, se poate !
    oricum, din unghiul in care e facuta poza, locul tau de munca arata de parca lucrezi inghesuita intr-o debara ... si crede-ma ca nu o spun cu malitiozitate, ci mai degraba cu tristete.
    • Quote
    Multumesc de sfaturi Otilia, dar pana la 50 de ani am lucrat in stilul meu propriu si in dezordinea mea in care gasesc absolut orice la orice ora.Am fotografiat biroul ca mobilier nu biroul ca incapere de lucru ,de aceea pare"debara"....deci, nu fi trista am 5/3 m in care lucrez, deci...Crede-ma ca lucrez bine si cu spor_chiar si fara Feng shui.Oricum multumesc pentru sfaturi, intotdeauna accept sfaturi!
    O seara buna!( Acum mi-am incheiat activitatea pe ziua de azi.)
    • Quote
    E buna ordinea unde lucrezi,dar la meseria asta nu poate garanta succesul!am vazut colegi fb ca meseriaşi şi care pt un necunoscător afişau o dezordine aparentă!stilul propriu o impunea!şi mai apoi nu e bine să dam noi calificative,între colegi de breaslă.dacă în natură era o ordine absolută am fi scris acest mesaj pe tăbliţe de piatră.
    • Quote

    sau


    Cometa SQL