Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
diaconu alina's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


diaconu alina's Content

There have been 297 items by diaconu alina (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#157596 fond garantare salarii zero?

Postat de diaconu alina on 10 January 2008 - 10:35 AM in Arhiva

deci tot statul cistiga....mersi



#157548 fond garantare salarii zero?

Postat de diaconu alina on 09 January 2008 - 09:14 PM in Arhiva

hello!
o intrebare scurta....daca fondul de salarii e atit de mic incit acest 0.25% reprezentind fd de garantare salarii nu ajunge nici macar la 0.5 ron...ce fac il rotunjesc la 1 ron? la fel si celelalte contributii...fd de risc sau contributia la concedii medicale???se rotunjeste in fav statului ?



#155999 c.o. la mai multe contracte de munca

Postat de diaconu alina on 14 December 2007 - 10:07 PM in Arhiva

hello!
ma aflu intr-o dilema...stiu ca pt fiecare contract de munca imi tb 21 de zile lucratoare c.o. de efectuat....dar in aceeasi luna...cum ar fi noiembrie pot figura cu c.o. la toate firmele la care am contracte de munca (dintre care numai unul e cu 8 restul cu 2 ore...)? sau tb sa pun c.o. pe mai multe luni astfel incit pt fiecare contract pana la sf anului sa figurez ca mi-am luat c.o... :lostit (13):



#141989 TVA DEDUS ERONAT

Postat de diaconu alina on 04 September 2007 - 09:50 AM in Arhiva

BUNA ZIUA
IN URMA UNUI RAPORT FISCAL INTOCMIT DE CEI DE LA FINANTE MI-AU DAT JOS DIN TVA-UL PE CARE IL AVEAM DE RECUPERA DE LA EI....ACUMA EI VOR SA LE INREG SI IN CONTA DIFERENTA ASTA SI NU STIU CUM .....IMI TB UN CORESPONDENT LA 4426 :notworthy:



#137213 impozit venit din chirii

Postat de diaconu alina on 14 July 2007 - 10:37 PM in Arhiva

buna
seful meu are o idee.....sa treaca pe firma proprietatile sale (acum le detine doar ca pers fizica) si suma pe care o incaseaza pt inchirierea lor sa o poata justifica dpv contabil.....faza e ca vrea sa le treaca pe firma printr-un contract de concesionare sau ceva de genul....e ok daca procedeaza asa?
sau daca e prin contract de comodat?
vrea sa aplice o varianta de genul asta ca sa nu mai plateasca 16% la sumele incasata ca pers fizica, ci sa plateasca doar 2% din aceste venituri, dar pe firma.....



#118890 retragere numerar

Postat de diaconu alina on 30 January 2007 - 09:28 AM in Arhiva

neatza! credeti ca daca administratorul scoate bani din banca (pt ca el are specimenul de semnatura in banca) in mom in care mi-i da mie sa ii pun in seif ar trebui sa tai o chitanta pt suma primita sau o dispozitie de incasare? sau nimic? mie imi aduce doar fila a doua din acel document si cu ea ma inregistrez...dar intreb....ca poate nu fac bine....multumesc!



#114899 penalizari datorii la stat

Postat de diaconu alina on 09 January 2007 - 03:43 PM in Arhiva

buna ziua...si la multi ani!
imi puteti spune si mie cit sunt penalizarile pe zi in cazul in care nu ai platit pe data de 25 ale lunii datoriile la bugetul statului?se iau in calcul zilele calendaristice sau lucratoare? :cool:



#102997 certificat eur1 la marfa second-hand?

Postat de diaconu alina on 06 October 2006 - 10:28 AM in Arhiva

buna ziua
poate stiti sau v-ati confruntat cu aceasta situatie...tb sa fac un import de marfuri second-hand , produse in comunitatea europeana. stiu ca se elibereaza un certificat de origine a marfii eur 1 care atesta ca marfa e din uniunea europeana....dar nu stiu daca se refera si la aceste marfuri second-hand....
n-as vrea totusi sa platesc o groaza de bani pe taxe vamale... :blink:



#101760 inregistrare dubioasa...

Postat de diaconu alina on 26 September 2006 - 10:49 AM in Arhiva

Vezi postareamichi dtru, la Sep 26 2006, 11:47 AM, a spus:

De acord cu Septimiu.
Vezi Normele la Codul Fiscal, HG 44/22.01.2004, MOF 112/06.02.2004, Punctul 13 dat in aplicarea art. 19 Calculul profitului impozabil (pag. 4) si Ordinul 1752/17.11.2005, MOF 1080 bis/30.11.2005, Reguli de evaluare, Corectarea erorilor contabile (pag. 14).
oameni buni...dar nu e eroare contabila!!!!!!!!!



#101723 inregistrare dubioasa...

Postat de diaconu alina on 25 September 2006 - 09:19 PM in Arhiva

Vezi postareasorin.vaslui, la Sep 25 2006, 09:59 PM, a spus:

Vezi postareadiaconu alina, la Sep 22 2006, 12:27 PM, a spus:

la sf anului trecut s-a inregistrat pe 121 profit....initial era pierdere, dar s-a folosit contul 711 pt niste lucrari in curs de executie pt anul acesta.....si ..ups...s-a inreg profit ....
interesant este ca in ianuarie 2006 s-a stornat inreg aferenta 711 si am ajuns iar la pierdere....
intrebarea mea e : nu trebuia sa se mai faca ceva la incep anului?????a ramas in aer contul 121.... :blink:
Pai in primul rand nu stiu de ce s-a folosit 711 pentru lucrari in curs de executie. 711 e pentru productie stocata. Oricum e mai putin important lucrul asta. Esential de retinut este ca, o data inchis anul, nu mai poti reface declaratia de impozit, calculul profitului contabil si fiscal si nu poti inregistra sau storna venituri sau cheltuuieli in anul urmator ca fiind aferente anului precedent. Conform Codului fiscal, functioneaza principiul independentei exercitiului.
Pe romaneste, o data incheiat anul fiscal, ce e neinregistrat e papat de lup.
ai dreptate in ceea ce zici...dar e vb de lucrar in curs de executie...de pe un an pe altul iti fac un calcul sa vezi ce mai ai de executat ...
de asta s-a folosit la 332=711....
totusi..nu am gasit rezolvarea...



#101449 inregistrare dubioasa...

Postat de diaconu alina on 22 September 2006 - 11:27 AM in Arhiva

la sf anului trecut s-a inregistrat pe 121 profit....initial era pierdere, dar s-a folosit contul 711 pt niste lucrari in curs de executie pt anul acesta.....si ..ups...s-a inreg profit ....
interesant este ca in ianuarie 2006 s-a stornat inreg aferenta 711 si am ajuns iar la pierdere....
intrebarea mea e : nu trebuia sa se mai faca ceva la incep anului?????a ramas in aer contul 121.... :blink:



#100881 Cheltuieli decontate de o persoana care nu este salariat sau administrator -...

Postat de diaconu alina on 17 September 2006 - 08:19 PM in Arhiva

ce inseamna obisnuita????
daca de fiecare data cind iei ceva se intimpla treaba asta atunci fa bine si pune o delegatie alaturi de dispozitia de plata pe numele acelor persoane si e ok.....
pai ca sa nu devina obisnuita spune-i sefului ca asa ceva poate trezi suspiciuni si eventul niste amenzi de la garda financiara.....si sa vezi ca nu va mai fi obisnuita



#100710 Cheltuieli decontate de o persoana care nu este salariat sau administrator -...

Postat de diaconu alina on 15 September 2006 - 11:48 AM in Arhiva

ideea e ca acea cheltuiala sa fie facuta pentru firma...nu conteaza cine o plateste.....cu alte cuvinte daca mama dierctorului a achitat cu cardul ei fa bine si taie o dispozitie de plata catre acea persoana. adica tu i-ai dat bani cash sa plateasca dar daca optiunea ei a fost sa plateasca cu cardul pe tine nu te mai intereseaza.bafta
eu fac des chestii din astea....tot cu mama directorului



#98695 VANZARE TELEFOANE!?ciudat

Postat de diaconu alina on 29 August 2006 - 12:26 PM in Arhiva

multumesc. chiar acum ma uit sa vad ce mai gasesc pe aici...
la vanzare folosesc contul 707 venituri din vanzari? sau sa caut altul? firma la care lucrez nu face comert ci prestari servicii... :ninja:



#98681 cumparare bun de la persoana fizica!?

Postat de diaconu alina on 29 August 2006 - 10:30 AM in Arhiva

buna ziua!
spuneti-mi si mie cum procedez in cazul in care firma a cumparat un bun de la o persoana fizica?
seful vrea neaparat sa fie trecut la stocuri....
m-am gindit ca tb un contract intre firma si acea persoana....
dar ca si document care atesta ca i-am dat banii???
o idee...va rog.... :blink:



#98680 VANZARE TELEFOANE!?ciudat

Postat de diaconu alina on 29 August 2006 - 10:25 AM in Arhiva

mersi.....
am gasit niste avize de insotire.....si facturile aferente...dar numai o parte.....
deci..trebuie sa mai insist...
oricum ...sa zicem ca le inregistrez acum...dupa 2 ani...dar facturile sunt fara valoare....au mentionat doar la explicatii tipul telefonului...ATIT!
cum as putea sa inregistrez o factura care nu are valoare??????



#98596 VANZARE TELEFOANE!?ciudat

Postat de diaconu alina on 28 August 2006 - 04:00 PM in Arhiva

am avut un contract cu cei de zapp care s-a reziliat de putin timp si pot returna telefoanele cumparate de la ei, iar ei imi dau 15 dolari pe fiecare telefon....m-am uitat inb obiectele de invenatr date in folosinta si din toate telefonale doar unul figureaza in evid contabile.
acum intreb: cum pot vinde niste telefoane care nu apar ca fiind ale firmei?(cu toate ca sunt.....) sau cum as putea face sa fie ok dpv contabil?
ps: am gasit niste facturi mai vechi....cu val zero....in care se mentioneaza doar tipul telefonului luat de la ei si ca nu se factureaza.am intrebat pe adminbistratorul firmei si mi-a spus ca acele telefoane au putut fi luate de la zapp in urma unor puncte acumulate....



#94626 tipar deviz

Postat de diaconu alina on 20 July 2006 - 04:09 PM in Arhiva

pai tocami asta incerc sa fac...am zis ca poate stie cineva de pe forum chestia asta..... :roll:



#94543 tipar deviz

Postat de diaconu alina on 20 July 2006 - 08:59 AM in Arhiva

ei..ce bine ar fi....
vezi tu ca ieri am primit o adresa de la o institutie publica pt care trebuie sa facem o lucrare si mi s-a spus ca am cote diferite la cas.....ca ar fi trebui sa pun 20.5%din manopera si nu 19.75 % cit se pusese....acuma...normal ca pun la indoiala ce face acest inginer.... :oops: :oops: :oops:



#94528 tipar deviz

Postat de diaconu alina on 20 July 2006 - 07:18 AM in Arhiva

multumesc de raspuns. insa exista si baza legala in acest sens? sincer...am cautat....si ...nimic....inginerul de la firma la care lucrez mi-a spus ca nu toate aceste contributii se deduc...de ex: fondul de risc, comisionul itm.....dar nu mi-a dat si o explicatie clara in acest sens.
iar de anul acesta s-a bagat si 0.75 contributia pentru concedii si indemnizatii.....



#94475 tipar deviz

Postat de diaconu alina on 19 July 2006 - 06:52 PM in Arhiva

va rog sa-mi spuneti si mie in cazul unui deviz constructii, fie el partial sau final ce contributii trebuie sa apara ca fiind obligatii de plata catre buget?
sunt toate cele legate de angajator sau doar citeva din acestea?



#84447 Concediu de studii

Postat de diaconu alina on 19 May 2006 - 01:50 PM in Arhiva

pai...la concediu de odihna nu iti trebuie vechime....poti sa ai si o luna lucrata si ai dreptul sa ceri concediu de odihna....asa ca daca prima varianta nu merge...apeleaza la a doua. bafta



#61593 deductibilitate transport personal

Postat de diaconu alina on 23 January 2006 - 01:07 PM in Arhiva

intr-adevar in C.F. se specifica acest lucru, dar daca transportul pe care doresc sa-l decontez salariatilor de la serviciu la domiciliu si invers....cum pot face ca aceste chelt sa fie deductibile?
si pe deasupra, firma mai are si pierdere pe 2005......



#60626 termen de compensare

Postat de diaconu alina on 17 January 2006 - 10:40 PM in Arhiva

contabila de la firma cu care tb sa fac compensarea zice ca in max 5 luni tb sa fac chestia asta...dar baza legala inca n-am aflat-o



#60532 termen de compensare

Postat de diaconu alina on 17 January 2006 - 03:02 PM in Arhiva

imi puteti spune in cit timp ma pot compensa cu un partener ?....e vorba de o suma mai mica de 100 milioane....
ca informatie am gasit doar la sume mai mari de 100 mil...termenul fiind de 30 zile....
:oops: :oops:




Cometa SQL