- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → gigi's Content
gigi's Content
There have been 143 items by gigi (Search limited from 24-November 07)
By content type
See this member's
#252077 Dividende / topic 2013
Postat de gigi on 28 January 2013 - 06:14 PM in Arhiva
eu vad in speta...
Referitor la motivele invocate de petentă în contestația formulată,
se rețin următoarele:
În susținerea faptului că, în anul 2010 societatea a emis o nouă hotărâre de repartizare a profitului aferent anului 2008 prin care se revocă Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor societății SC X conform Procesului verbal nr. ……..2009 și care are drept consecință stornarea debitelor declarate reprezentând impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor juridice și impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, petenta arată că prevederile Ordinului nr. 1752/2005 invocat de echipa de control, ordin care conținea și fraza "Entitățile nu pot reveni asupra înregistrărilor contabile efectuate cu privire la repartizarea profitului " (art. 222 alin. 4 ) au fost abrogate prin Ordinul M.F. nr. 3055/2009 care a intrat în vigoare în ianuarie 2010, iar adunarea asociaților firmei S.C. X S.R.L. din 22.05.2010 când s-a revocat hotărârea asociaților din mai 2009 privitor la repartizarea profitului net la dividende era sub jurisdicția Ordinului nr. 3055/2009 care nu mai conține interdicția privind revenirea asupra înregistrărilor contabile efectuate cu privire la repartizarea profitului.
Referitor la aceste susțineri ale petentei, organul de soluționare a contestației precizează:
Până la data de 31 decembrie 2009, a fost în vigoare interdicția revenirii asupra înregistrărilor contabile privind repartizarea profitului (pct. 222 alin. 4 din Reglementările contabile conforme aprobate prin OMFP 1752/2005, cu modificările ulterioare). Actualele reglementari contabile nu mai conțin aceasta interdicție (pct. 248 alin. 5 din Reglementările aprobate prin OMFP 3055/2009) însă acestea au intrat în vigoare în ianuarie 2010.
În cazul societății petente, impozitul aferent dividendelor distribuite și rămase neachitate la sfârșitului anului 2009 se naște ca obligație fiscală la data de 31 decembrie 2009 și are scadența la data de 25 ianuarie 2010, organele de inspecție fiscală respectând principiul general de drept tempus regit actum.
eu inteleg de aici ca petenta sustine (cere) aplicarea 3055/2009, iar fiscul NU si NU!... considera ca se aplica 1752/2009!... conform principiului ala, tempus regit actum
("Expresie latina potrivit careia un act juridic se incheie in conformitatecu prevederile legale in vigoare la data intocmirii lui." )
adica, degeaba considera petenta ca se aplica 3055/2009 (pe motivul ca s-a facut hotararea de revocare in 2010, cand intrase in vigoare 3055/2009)...
fiscu' zice... se aplica 1752/2005, ca asta era in vigoare in 2009 cand s-a repartizat profitul anului 2008... si zice bine fiscu' (de data asta)!
in cazul meu, insa, eu revoc in 2012 hotararea aga din 2011... cand era in vigoare 3055/2009 (fara"Entitățile nu pot reveni asupra înregistrărilor contabile efectuate cu privire la repartizarea profitului " (art. 222 alin. 4 )!!!
#252060 Dividende / topic 2013
Postat de gigi on 28 January 2013 - 10:57 AM in Arhiva
hotararea aga de acum de revocare (anulare) a repartizarii dividendelor are efect retroactiv. anuleaza repartitia aia din mai 2011.
daca se declara si platea impozitul pana in 25.01.2012 (scadenta), in urma revocarii de acum se depunea rectificativa aferenta si se recupara (compensa) suma platita.
nedeclarand si neplatind impozitul la vremea respectiva, nu se mai declara, nu se mai plateste niciun impozit acum pentru ca, in urma revocarii (anularii), nu e nimic de declarat/platit...
a disparut (s-a anulat) subiectul impunerii, chiar de la data aia, initiala, luna mai 2011.
#252055 Dividende / topic 2013
Postat de gigi on 28 January 2013 - 07:18 AM in Arhiva
nu s-a declarat, deci nici evidentiat impozitul aferent. (ca asta e, pana la urma, de mare interes)
daca aga hotaraste acum, in decembrie 2012, revocarea hotararii de repartizare a dividendelor din luna mai 2011 si lasarea lor la dispozitia societatii, de ce nu s-ar scapa de declararea si plata impozitului (teoretiic, scadent in 25.01.2012)?
ca a disparut subiectul.
#252044 Dividende / topic 2013
Postat de gigi on 27 January 2013 - 05:20 PM in Arhiva
ce credeti, "tzine"?
intrucat prevederea cu "Entităţile nu pot reveni asupra înregistrărilor efectuate cu privire la repartizarea profitului" din ordinul 1752/2005 (art. 222 alin. 4) s-a abrogat de la 01.01.2010 cand a intrat in vigoare Ordinul M.F. nr. 3055/2009...
si mai e si ceva practica (favorabila)...
Din punct de vedere al actului de gestiune sau de administrare, mentionam ca nici legea societailor comerciale si nici legislatia fiscala nu contine vreo dispozitie prohibitiva cu privire la revenirea asupra unei hotarâri a adunarii generale a asociatilor sau actionarilor, asa cum este aceea din cazul analizat. (D.G.F.P. ..., 25.10.2006)
http://chat.mfinante...zia.91_2006.pdf
#251781 Votati impotriva aplicarii TVA la incasare de la 01.01.2013
Postat de gigi on 17 January 2013 - 10:41 AM in Arhiva
nota, idee...
sa se bage obligatoriu si evidenta cantitativ-valorica la pravaliile cu amanuntul...
#251748 Votati impotriva aplicarii TVA la incasare de la 01.01.2013
Postat de gigi on 15 January 2013 - 09:12 AM in Arhiva
vics, la 14 January 2013 - 12:08 PM, a spus:
gigi, la 09 January 2013 - 07:22 PM, a spus:
daca sunt musai (sigur ca sunt musai), sa luam partea buna a lu' "la incasare"... si sa ramana asa... ce face statu' (ce vrea) e mai putin important, ca oricum nu putem face nimic (mai sunt si fmi-uri, ue-uri, e complicat)...
cata cereti (la suta) mai mult contribuabilului pentru "complicatiile" in evidenta aparute?
#251676 Votati impotriva aplicarii TVA la incasare de la 01.01.2013
Postat de gigi on 09 January 2013 - 07:22 PM in Arhiva
vics, la 09 January 2013 - 03:15 PM, a spus:
... si pana sa se ajunga "la incasare", tva-u' era/e o idee foarte proasta... nici inventatoru' ei (a taxei) nu mai vrea sa auda de ce a inventat...
http://hymerion.ro/2....html#more-7775
d-aia (ca e idee proasta) americanii si canadienii n-au bagat in seama niciodata tva-u'... au o simpla taxa pe vanzari (ceva similar cu ce aveau si comunistii- ICM)... si gata.
#251575 Votati impotriva aplicarii TVA la incasare de la 01.01.2013
Postat de gigi on 02 January 2013 - 10:28 PM in Arhiva
e si neconform cu ce e in europa si directiva europeana ... statele ue OPTEAZA pt sistem pentru anumite categorii de imm-uri, iar IMM-urile din categoria vizata OPTEAZA daca intra sau nu in sistem...
mai devreme sau mai tarziu (dar va fi foarte devreme) isi vor da seama ca e imposibil de aplicat "cu forta"... e si ilegal... si va aparea cuvantul "OPTIONAL"... si gata... nu e nevoie de nicio petitie.
(adica fiecare imm isi pune pe hartie cum ar fi daca se baga in sistem... si se baga sau nu se baga, dupa cum considera, adica OPTIONAL... asa e in europa)
#247644 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 02 February 2012 - 07:19 AM in Arhiva
CONSTITUTIE
ARTICOLUL 47
Nivelul de trai
(1) Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică și de protecție socială, de natură să asigure cetățenilor un nivel de trai decent.
#247614 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 01 February 2012 - 10:39 AM in Arhiva
Rezultatul a fost că într-adevăr, măgarul a învățat să nu mai mănânce, necazul fiind doar că atunci când a învățat să nu mai mănânce, măgarul a murit.
Asta a ajuns economia romaneasca.
ps
ca acum se folosete "carul" reiese din link-ul indicat... si din faptul ca acum a murit... magaru'.
#247569 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 31 January 2012 - 05:10 PM in Arhiva
fiecare pe rand...
ce se mai agoniseste din biruri, ce se mai imprumuta de la extern, ce-a ramas (daca) de la ailalti... dupa care se face schimbul...
unii "cu carul", ca astia de acum, din link-ul indicat... fiecare cu ce are la indemana...
ce, e o noutate ca e o competitie de furat de 22 de ani?...
numai ca acum, "admiram" ocupantii locului intai ("campionii")... si vedem si populatia (in premiera), care nu s-a mai putut abtine de atata "admiratie"... iesita in strada, sa-i "ovationeze", sa-i "aplaude"...
#247548 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 30 January 2012 - 07:02 PM in Arhiva
si degeaba ne pierdem noi in formule, ecuatii si grafice atat timp cat...
"Coruptia a dus la furaciuni cu carul din banii publici si la cresterea economiei subterane. Lipsa unei strategii de tara a fost bomboana de pe tort." (fiind politica, asta e de retinut din link-u' indicat)
#247254 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 19 January 2012 - 10:22 AM in Arhiva
Tzica, la 19 January 2012 - 09:42 AM, a spus:
autorul analizei de mai sus, se pare ca nici nu stie, ca dupa avizul favorabil al "guvernului" (asa cum este descris), aprobarea dosarului de creditare de catre banca, "guvernul" nu vireaza (conform legii) bancii suma necesara ca garantie colatarelara a finantarii intreprizatorului!!! ... deci rezultat, ZERO!
... si in varianta (ipotetica) derularii in conditii normale a "masurii anticriza", la nivel national, tot nimic e!
... pentru ca prin ordonanta se finanteaza cu "sprijinul guvenului" maxim 4.000 de imm-uri, ceea ce raportat la numarul total al imm-urilor din romania, inseamna "masura anticriza" pentruuu... 1% din imm-uri!!!
imi pare rau, tzica, asta e realitatea!... si eu iti multumesc, numai bine!
#247245 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 18 January 2012 - 10:35 PM in Arhiva
Tzica, la 18 January 2012 - 08:06 PM, a spus:
pai nu se face doar asa de dragul maririi...
Art. 47(1)- Constitutie- Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.
uite, va dau eu un exemplu (usor generalizabil), din experienta proprie, de "masura" a la basescu/boc de "dezvoltare" (sau, ma rog, anticriza )...
... programul "kogalniceanu", daca a interesat pe cineva... (eu, personal, am avizu' "guvernului" din octombrie 2011, si nici pana azi "guvernul" nu are banii cu care sa garanteze bancii creditul, la care el singur, guvernul, s-a obligat, prin ordonanta, sa-i aibe!!!!!!)
ce scrie omu' asta aici e perfect adevarat (cred ca nu-i trece cuiva prin cap ca eu am vreo treaba cu partidu' omului)...
"De ce nu funcționează Cardul Kogalniceanu?
Am fost întrebat de mai mulți mici întreprinzători din Brașov, dar și din alte orașe din țară în care am fost, de ce nu merge Cardul Kogălniceanu. Dacă ar fi să fiu răutăcios, aș spune pentru că este făcut de guvernul Boc care nu știe decât să oprească, să reducă sau să taie. Preocupările actualei puteri nu vizează niciodată lucruri care să funcționeze și să creeze reacții în lanț, pozitive pentru economie.
Am mai făcut acum câteva luni o scurtă comparație a sistemului Kogălniceanu cu binecunoscutul sistem unguresc, Széchenyi, după care s-a inspirat guvernul Boc. Aș vrea să reiau analiza și să punctez câteva fisuri ale Cardului Kogălniceanu care îl fac nefiabil.
În primul rând, valoarea creditului:
• În România, linia de credit (mai exact, de microcredit) este în valoare maximă de 125.000 RON (cca. 30.000 euro)/ IMM/ an.
• În Ungaria, creditul de tip revolving presupune un card atașat și limita de creditare în patru trepte pornind de la 1 milion HUF (cca. 4.000 euro) până la 25 milioane HUF (cca. 100.000 euro)/ IMM/ an.
În al doilea rând, modul în care pot fi folosiți banii:
Cardul Kogălniceanu, sumele trase din linia de credit pot fi utilizate numai pentru:
• plata impozitelor, taxelor, contribuțiilor și a altor sume datorate bugetului general consolidat;
• cheltuieli privind aprovizionarea, productia, desfacerea;
• cheltuieli privind executarea de lucrari și/ sau prestarea de servicii;
• cheltuieli privind constituirea, prelucrarea, valorificarea stocurilor;
• alte tipuri de cheltuieli necesare desfășurării activității curente;
• cheltuieli cu salariile și asimilatele acestora;
• alte costuri de operare.
Cardul Széchenyi, clienții pot folosi, în mod neîngrădit, banii din credit pentru a face diverse plăți, cu excepția unui număr restrâns de activități nominalizate de Comisia Europeană.
Cardul Széchenyi oferă o serie de beneficii:
• este disponibil pentru o gamă largă de IMM-uri, cărora le satisface nevoile individuale de finanțare pe termen scurt;
• este oferit într-un timp extrem de scurt: circa două săptămâni;
• beneficiază de cea mai scăzută rată a dobânzii şi de cel mai mic nivel al costurilor de pe piaţa creditului;
• este oferit clienților printr-un serviciu de tip door-to-door;
• prin sistemul special de cooperare, acceptă şi ia în considerare toate aspectele şi interesele părților implicate (stakeholders);
• are durata de 1 an, cu posibilitatea prelungirii până la 3 ani;
• are posibilitatea creşterii volumului și/sau a duratei creditului;
• este un card bancar valabil pentru titular și, respectiv, pentru partenerii acestuia, având acceptare internaţională la plată;
• clientul are obligaţia de rambursare trimestrială a sumelor trase.
• Cardul Széchenyi a devenit un adevărat brand financiar pe piața maghiară de profil, astfel încât IMM-urile deținătoare ale acestui card constituie, practic, un club select al beneficiarilor de bonitate financiar-bancară și fiscală.
Schema de funcționare
În România,
Presupune implicarea a cel puțin 5 instituții publice și necesită parcurgerea a minimum 12 pași procedurali. Lista documentelor standard necesare pentru contractarea liniei de credit cuprinde cel puțin 7 documente juridice și 6 de natură financiar-contabilă. Rolul central revine băncilor care acordă, sau nu, liniile de credit.
În cadrul Cardului Kogălniceanu, AIPPIMM are un rol relativ restrâns, birocratic:
• înregistrarea IMM-urilor aplicante;
• confirmarea celor eligibile în Cardul Kogălniceanu;
• ținerea evidenței celor care au achitat cota parte din dobânda la creditul tras;
• efectuarea plății lunare a subvenției de dobândă.
• AIPPIMM este o instituție publică, subordonată MECMA, finanțată integral de la bugetul statului.
În Ungaria,
Schema de funcționare este foarte simplă și funcțională, redusă la strictul necesar: cel mult 3 instituții publice implicate și necesită maximum 6 pași procedurali. Rolul central revine KA-VOSZ, care operează un sofisticat sistem informatic aferent Cardului Széchenyi și, totodată, deservește o întreagă rețea națională de IMM/PFA beneficiare ale Cardului Széchenyi, intermediind în relația acestora cu băncile afiliate. KA-VOSZ funcționează exclusiv pe baza încasării unui comision anual de administrare a SC, perceput IMM-urilor beneficiare.
Și, pentru că nu putem renunța la birocrație, criteriile de eligibilitate ne omoară:
IMM-urile aplicante care îndeplinesc cumulativ următoarele cerințe sunt declarate eligibile d.p.v. al Cardul Kogălniceanu, la data aprobării creditului:
• nu se află în dificultate în sensul Liniilor directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicate în JO al UE nr. C 244/2 din 1 octombrie 2004;
• în cazul în care au fost emise decizii de recuperare a ajutorului de stat împotriva lor, acestea au fost deja executate, creanţele fiind integral recuperate;
• nu se află în litigiu, în calitate de pârâte, cu MFP, MECMA şi băncile partenere;
• sumele ajutoarelor de minimis de care au beneficiat într-o perioadă de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent), nu depăşesc, echivalentul în lei, a 200.000 euro sau a 100.000 euro pentru transportul rutier;
• nu figurează cu credite restante, în baza de date a CRB;
• nu figurează cu incidente majore, cu cecuri şi bilete la ordin, în ultimele 12 luni, în baza de date a CIP;
• nu s-a instituit procedura judiciară a insolvenţei;
• prezintă băncii partenere garanţii colaterale pentru cel puţin 40% din valoarea liniei de credit;
au minim 2 ani consecutivi de activitate în domeniul în care îşi desfaşoară activitatea.
Ungurii, mult mai practici, au impus doar:
Clienții IMM/ PFA care participă la programul Cardul Széchenyi să fie:
• membri ai VOSZ și/sau ai MKIK;
• întreprinderi cu vechime de minimum 1 an;
• să nu se afle pe lista neagră (black list) a datornicilor la stat.
Și, în opinia mea, lucrul cel mai important lucru care este greșit la noi – Cardul Kogălniceanu este un program național inițiat și derulat exclusiv de instituțiile statului și bănci, pe când Cardul Széchenyi este un program național elaborat și implementat cu succes, printr-un parteneriat-public privat.
Așadar, așa cum a fost întocmit, Cardul Kogălniceanu nu are nici un fel de legătură cu programul Széchenyi, deși încearcă să rezolve același tip de problemă – finanțarea IMM-urilor pe termen scurt.
Rezultatele Cardului Kogalniceanu? La limita cea mai de jos. Din aproape 3.000 de IMM-uri care au aplicat la program (până în prima jumătate a lunii noiembrie 2011), AIPPIMM a analizat circa 2.000 de dosare, iar băncile partenere au deschis 15 linii de credit. În ritmul acesta, nici măcar întreprinzătorii dintr-o comună nu au fost sprijiniți.
În ritmul acesta, nu putem trage decât o singură concluzie – Cardul Kogălniceanu a fost înființat doar din motive populiste, pentru ca guvernul Boc să bifeze o pseudomăsură anticriză."
http://constantinnit...l-kogalniceanu/
#247233 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 18 January 2012 - 07:30 PM in Arhiva
Tzica, la 18 January 2012 - 02:44 PM, a spus:
tari vecine, foste comuniste, pib-uri similare... romania, ungaria...
salarizare 2011...
"... Salariul minim brut pe economie cât şi salariul mediu brut, sunt aproape de două ori mai mari în Ungaria decât aceiaşi indicatorii în România, ceea ce înseamnă că baza de pornire a salarizări în Ungaria este net superioară celei din România... "
... "În Ungaria taxele şi cotribuţiile sunt percepute în cote progresive: pentru salarii mai mari se platesc taxe şi contribuţii mai mari."...
ceva credibil (fara politica, "aceeasi masura a judecatii" ) ...
http://doctorat.ubbc...%20Maria_RO.pdf
ps
tzica, mai usor cu "Daca termenii macroeconomicii (PIB, acumulare bruta de capital etc...) par complicati, incercati un rationament...", "e vorba de cash flow (ma rog incasari vs venituri)..", ca nu sunt prea multi copii p-aici...
#247199 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 17 January 2012 - 10:50 PM in Arhiva
Tzica, la 17 January 2012 - 12:02 PM, a spus:
ce legatura are asta cu dezinteresul cetateanului obisnuit fata de teoriile si politicile economice?
tu clar de duci pe jos daca ti se rupe craca, pentru ca nu e nimeni obligat (mai erai si la furat) sa te ia in brate.
... in orice tara civilizata (mai ales din europa) statul nu permite, indiferent de situatie, ajunsul propriilor cetateni "pe jos". (numai in romania se permite).
... sunt peste tot in europa articole in constitutie similare art. 47 din constitutia romaniei.
#247180 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 17 January 2012 - 10:30 AM in Arhiva
Tzica, la 17 January 2012 - 08:12 AM, a spus:
tzica, lucrurile sunt mult mai simple pentru cetateni (romani, sau de oriunde).
subiectul deschis e unul politic.
nu intereseaza pe nimeni (pe niciun cetatean) teorii economice (pot fi si mama teoriilor, sau mama analizelor economice ale nu stiu cui) folosite ca justificare, de catre cei de la putere, ale saraciei in care a ajuns populatia romaniei.
cum nu intereseza pe nimeni justificatu' cu "greaua mostenire" de la guvernele anterioarea (povestea cu cazanu', presiunea si explozia)
pentre ca exista un articol in constitutie cat se poate de simplu si singurul de interes pentru cetatean in ce priveste nivelul de trai ...
CAPITOLUL II
Drepturile şi libertăţile fundamentale
ARTICOLUL 47
Nivelul de trai
(1) Statul este OBLIGAT să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.
#247173 A FI sau A NU FI ...
Postat de gigi on 17 January 2012 - 07:48 AM in Arhiva
Otilia Alupei, la 16 January 2012 - 01:45 PM, a spus:
asta nu e o idee deloc originala... si e politica!
Boc: "Guvernanții din 2008 ne-au lăsat și fără bani și datori"... "Ceilalți v-au oferit ani în șir avantaje materiale otrăvite"... "Știu că pentru dumneavoastră din Opoziție ar fi simplu să ajungem în incapacitate de plată. Știu că asta vă doriți."
si daca e politica, trebuie prezentat si raspunsul opozitiei...
Ponta: "Domnule Boc, cred că sunteți căzut în cap!"
http://www.romaniali...cad-190215.html
#247124 Cine trebuie sa castige razboiul dintre Arafat si Basescu
Postat de gigi on 16 January 2012 - 07:11 AM in Arhiva
Tzica, la 15 January 2012 - 09:49 PM, a spus:
...
Nu am auzit de vreo tara in care un cetatean de o alta origine sa aiba atata suport.
asta e...
la modul cum a "reformat" romania in ultimii ani (pana i-a dat forma turtita, unicat in europa), si un eschimos fata 'n fata cu basescu, ar avea suportul romanilor.
#247112 Cine trebuie sa castige razboiul dintre Arafat si Basescu
Postat de gigi on 15 January 2012 - 07:24 AM in Arhiva
Tzica, la 13 January 2012 - 11:33 PM, a spus:
tzica, ce faci, esti avocatu' lu' basescu? ... de unde pana unde isi da basescu cu parerea despre medicina in fata unui medic?
tu de unde stii ca "motive are"? ... esti medic, sau ce?
ce e comparatia aia cu iliescu?... asta o tineti toti sus si tare in sedintele voastre si pe unde apareti in public: cum ca ala e (ar fi) dusmanu' vostru (sau ca va "simtiti jigniti" de ce facea ala).
dar uitati toti (sau va faceti ca uitati) ca ala ("i.i.") v-a creat, v-a nascut (inclusiv, mai ales, pe basescu).
va trageti toti din fsn-ul ala penibil din anii 90, si acum sunteti cei mai mari capitalisti ("de dreapta" )
tu aici faci politica, tzica. esti un activist al lu' basescu.
n-a citit nimeni, nu citeste si nu va citi nimeni "proiectu'" ala de lege.
pentru ca nu intereseaza pe nimeni "ce mai scot" astia- pentru ca nu poate fi decat ceva de rau (in toate domeniile, nu numai in medicina!).
lumea e satula de "reformarea institutiilor statului" (vezi unde a ajuns romania- tara cea mai saraca a europei!!!) asa acum o fac (au facut-o) astia ai tai, de la putere.
#244016 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE
Postat de gigi on 25 August 2011 - 05:14 AM in Arhiva
"...De anul acesta (e vorba de 2008), firmele din orice județ pot depune declarațiile fiscale online"
http://old.cotidianu...line-43486.html
... n-aveam cum sa cerem noi ceva ce aveam deja din 2008...
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ gigi's Content
- Regulament