Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
enya71's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


enya71's Content

There have been 75 items by enya71 (Search limited from 29-November 07)



Sort by                Order  

#229568 societate civila particulara

Postat de enya71 on 08 August 2010 - 09:56 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna ziua,
Va rog mult sa ma ajutati cu urmatoarea informatie: la o ''societate civila particulara" se tine contabilitate? In ce partida? Declaratii? Are nevoie de registru unic de control? Ce lege ar trebui sa citesc sa ma lamuresc cu privire la aceasta forma de organizare? Mentionez ca este o asociatie sportiva constituita sub aceasta forma printr-un act notarial. Care ar fi urmatorul pas care trebuie facut? O inscriu la fisc? Depun vector fiscal?
va multumesc!



#221803 CERERE monografie contabila asociatie nonprofit

Postat de enya71 on 10 March 2010 - 10:19 PM in Arhiva

ma poate ajuta cineva cu o monografie contabila pentru o asociatie nonprofit?



#221655 Monografie avans

Postat de enya71 on 10 March 2010 - 12:22 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Va multumesc pentru lamuriri. Si totusi sunt un pic nelamurita asupra impozitului pe profit. Eu voi calcula impozit abia la factura finala? Ideea e ca vorbesc de sume mari pe care eu acum le-am incasat ca si avans conform unor contracte incheiate cu clientii iar factura finala va fi undeva la sfarsitul anului.



#221592 Monografie avans

Postat de enya71 on 09 March 2010 - 08:02 PM in MONOGRAFII CONTABILE

In contract se prevede clar platirea anticipata in valoare de 30% a contractului. Pe factura scrie ,,avans conform contract'' Valoarea acestei facturi a fost incasata. Factura finala va fi peste cateva luni poate chiar sfarsitul anului cand se va preda efectiv lucrarea contractata poate chiar la inceputul anului viitor. Mentionez ca este vorba de servicii de arhitectura.
multumesc!



#221151 Monografie avans

Postat de enya71 on 06 March 2010 - 12:35 AM in MONOGRAFII CONTABILE

va rog sa ma lamuriti in urmatoarea speta: am facturat un avans catre un client. avans pe care l-am incasat. factura finala probabil o voi face undeva la sfarsitul anului. pana atunci voi mai factura un avans. mentionez ca este vorba de sume mari. am tot rasfoit in legislatie si nu m-am lamurit nicicum. din acest topic inteleg ca inregistrarea corecta ar fi:
4111= 419
4427

dar cu aceasta inregistrare eu practic nu-mi evidentiez nicicum venitul decat la sfarsitul anului prin factura finala. e corect? fiscul nu va avea nimic de spus referitor la impozitul pe profit? sau mai bine folosesc in loc de 419 contul 472?



#212001 Infiintare PFA

Postat de enya71 on 13 October 2009 - 09:28 PM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare PFA

buna ziua,
va rog sa ma lamuriti asupra urmatoarei probleme: sunt expert contabil inactiv de cativa ani. pana acum am lucrat la o societate fara sa ma activez la ceccar deoarece nu a fost nevoie. acum societatea se inchide si as dori sa incerc sa lucrez pe cont propriu. am citit aici ca pentru a lucra ca si expert activ nu trebuie sa ma constitui ca si persoana juridica ci doar sa ma duc la ceccar sa ma activez....am inteles bine? fiindca eu ma gandeam ca am macar obligatia unui pfa? e drept ca cel mai mult m-ar avantaja pe moment sa nu ma constitui juridic nicicum...trebuie sa caut clienti...pana la bilanturi ar mai fi ceva timp...expertizele am inteles ca se da prin tragere la sorti...deci veniturile cel putin probabil in primele 3-4 luni vor fi incerte...cu ce ar trebui sa incep sa fiu in legalitate si sa nu fiu nici in contradictie cu normele ceccar care din cate stiu eu de acum cativa ani erau destul de dure privitor la exercitarea profesiei? asta macar pana vad care vor fi si veniturile...
multumesc!



#211955 A cazut guvernul.

Postat de enya71 on 13 October 2009 - 03:37 PM in Arhiva

de bine nu e...criza, fara guvern, fara coerenta in orice lucru inceput... de ce sa ma bucur? prevad ca in mai putin de 1 saptamana cursul valutar va sari de 4.35...nimic bun....eram hotarata sa nu-l mai votez pe basescu...dar nici pe idiotii astia care nu se mai satura...nu mi se pare normal ca dupa ce ca ii aleg in parlament, ii platesc sa doarma acolo din taxele si impozitele platite de mine sa le mai facilitez si pensii nesimtite :lostit (13): pentru prostimea care munceste pe branci in firme si firmulitei in care nu li se platesc contributiile de sanatate si pensie nu au gasit solutii...doar pentru ei...de fapt atat ia interesat...sa ma bucur? NUUUUUUUUU...doar imi pare rau ca am o varsta la care nu mai pot pleca din tara sa o iau de la capat undeva unde reformele sunt facute si respectate.... sunt satura de indolenta...nesimtire...lipsa de coerenta...si mersul numai inapoi :smile:



#199350 salarii din cont poprit

Postat de enya71 on 15 April 2009 - 05:58 AM in Arhiva

buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: firma la care lucrez are conturile proprite de un furnizor prin intermediul unei firme de avocati. Datoria catre acel furnizor exista in documentele contabile si nu le contest. Totusi firma ca sa-si plateasca datoria ar trebui macar sa-si tina angajatii pentru a putea crea venituri. neancasand bani in numerar decat foarte rar deoareca lucrez cu sume mari si firme foarte mari, am fost la banca cu statul de salarii sa pot ridica macar salariile angajatilor si acestia refuza sa-mi elibereze sumele aferente salariilor. Le-am explicat ca am mai avut contul blocat de fisc si am putut ridica pe baza de stat salariile aferente salariatilor. Nici macar nu sunt in stare sa-mi explice ce sa schimbat in legislatie in ultimele 6 luni de nu pot ridica banii de salarii. Cum pot totusi ridica macar aceste salarii?
va multumesc!



#172839 formular balanta

Postat de enya71 on 20 May 2008 - 02:58 PM in Arhiva

buna ziua,
va rog daca se poate un formular electronic/program pentru balanta contabila.



#170403 regularizare TVA

Postat de enya71 on 20 April 2008 - 09:02 PM in Arhiva

va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. la sfarsitul anului trecut am avut cheltuieli de protocol la care am avut tva dedus. am calculat protocolul conform legii dar nu am regularizat TVA-ul aferent cheltuielilor de protocol nedeductibile. Va rog sa ma ajutati cu contarea aferenta TVA-ului la care nu aveam dreptul chiar daca o voi face la nivelul lunii ianuarie si de asemenea as vrea sa stiu care este rubrica din decont unde voi trece respectiva suma.
va multumesc!



#162083 termene la ITM - ce se depune si cand ?

Postat de enya71 on 10 February 2008 - 01:34 PM in ITM, Inspectia Muncii

cum se depun declaratiile aferente salariilor? la luna sau trimestrial? precizez ca firma nu e micro iar declaratiile pentru TVA si impozit le depun trimestrial



#162061 termene la ITM - ce se depune si cand ?

Postat de enya71 on 09 February 2008 - 08:59 PM in ITM, Inspectia Muncii

buna ziua,
va rog sa ma corectati/ajutati in urmatoarea problema:
tin contabilitatea la o firma care pana acum nu a avut angajati inca de la infiintare. administratorul vrea sa-si faca angajarea(deci 1 salariat) in firma prilej cu care as vrea sa fac si eu un contract macar pe 2 ore cu el pentru al putea reprezenta la un eventual control. nu prea stiu care sunt pasii de facut in aceasta situatie. din ceea ce cunosc eu ar trebui sa fac contracte de munca cu care sa-l trimit la itm sa le inregistreze. concomitent ar trebui sa completez registru salariatilor - care nu stiu ce ar trebui sa completez/listez/salvez - aici va rog mult de tot sa ma ajutati cu pasii care trebuiesc facuti ca nu stiu decat ceva la nivel teoretic... totodata sau inainte de inregistrarea contractelor de munca cred ca ar trebui sa schimb vectorul fiscal. ce trebuie sa completez? de asemenea va rog sa-mi spuneti ce declaratii trebuie sa depun pentru salarii si unde....
va multumesc!



#160334 imp. profit, declarare si plata

Postat de enya71 on 29 January 2008 - 12:14 PM in Arhiva

va rog mult sa ma ajutati. am depus declaratia cu impozitul aferent trimIV cu o calculatie relativ corecta. dupa ce am depus declaratia am observat ca am pierdut din vedere ceva la cheltuielile de protocol si prin urmare impozitul meu ar fii ceva mai mare. e vre-o problema ca am declarat impozit mai mare decat trimestru III si l-am si platit. diferenta de impozit pot sa o reglez in declaratia 101 din 25.02.2008?
va multumesc



#158654 SUPER CHESTIONAR

Postat de enya71 on 17 January 2008 - 04:08 PM in Arhiva

EUROPA FM - CEL MAI DES
RADIO GUERRILA - OCAZIONAL



#158528 impozitare

Postat de enya71 on 16 January 2008 - 11:08 PM in Arhiva

pai problema nu e asa simpla. idea e ca comisioanele mele lunare ajunge la 5000 - 7000 ron. asta e motivul pentru care eu ar trebui sa gasesc o portita sa platesc mai putin la stat. nu spun ca nu as vrea sa platesc nimic la stat... dar daca il trec la salariu ajung la concluzia ca alerg degeaba pana la 10 noaptea.



#158422 impozitare

Postat de enya71 on 16 January 2008 - 11:26 AM in Arhiva

BUNA ZIUA,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Sunt angajata la o societate ca agent vanzari. Pana acum am avut salariu de baza care se impozita conform legii si un anumit procent din vanzari. Acest procent din vanzari nu era trecut pe nicaeri era intelegerea dintre mine si patron. De la inceputul anului am fost anuntat ca nu mai poate sa-mi dea acesti bani decat intr-o modalitate legala: fie prin salariu pe stat fapt care pe mine m-ar dezavantaja enorm datorita darilor prea mari la stat fie printr-o alta metoda. Va rog daca ma puteti ajuta in acest sens. Ce forma legala as mai avea sa-mi incasez veniturile in asa fel incat sa platesc cat mai putin la stat? Contract de comision? PFA? Ce voi platii la ele?
Va multumesc



#150173 mijloc fix furat

Postat de enya71 on 08 November 2007 - 11:25 PM in Arhiva

va rog sa ma ajutati cu monografia contabila a unui mijloc fix furat neamortizat in totalitate. care e tratamentul d.p.d.v. al T.V.A. si al impozitului pe profit ? va multumesc!



#125941 NOUA DECL. 010

Postat de enya71 on 20 March 2007 - 04:24 PM in Arhiva

am o firma deschisa anul trecut. nu am avut salariati de la inceput. am depus la infiintare vectorul fiscal cu depunerea declaratiilor 101 si 300 la trimestru. acum trebuie depusa iar chiar daca nu sa schimbat nimic in societate?



#119867 program saga

Postat de enya71 on 04 February 2007 - 08:12 PM in Arhiva

exista dou programe ,,saga". Sagasoft.ro si Saga.ro.... as dori sa achizitionez unul din ele fara sa iau teapa...? m poate ajuta cineva? DE CE DOUA? CU ACCEASI DENUMIRE? CARE E MAI BUN?



#117344 declaratie cifra de afaceri pt 2006

Postat de enya71 on 21 January 2007 - 04:27 PM in Arhiva

o firma care a fost infiintata in 2006 dAR NU A AVUT DELOC ACTIVITATE DEPUNE ACEASTA DECLARATIE?



#115426 plata suplimentara

Postat de enya71 on 11 January 2007 - 03:17 PM in Arhiva

[quote name='enya71' date='Jan 9 2007, 09:48 PM' post='114961']
nu stie nimeni?



#114961 plata suplimentara

Postat de enya71 on 09 January 2007 - 07:48 PM in Arhiva

Doresc sa angajez agent de vanzari. Va rog sa ma ajutati cu informatii privind modul legal in care pot sa-i dau banii aferenti vanzarilor tinand cont ca voi face contract de munca doar pe minimul pe economie urmand ca luna de luna sa-i dau si comision din vanzari.
Va multumesc



#112411 ctr. de munca asociat si/sau administrator

Postat de enya71 on 17 December 2006 - 06:49 PM in Arhiva

multumesc mult!



#112401 ctr. de munca asociat si/sau administrator

Postat de enya71 on 17 December 2006 - 04:52 PM in Arhiva

cu alte cuvinte schimb linistita contabila....? :thumbup: unde inregistrez acest contract? la camera de munca sau la casa de asigurari? odata ce cotizez la asigurarile de sanatate perioda in care sunt administratorul unei firme se considera vechime in munca (ma gandesc la o eventuala pensie la stat) ?



#112394 ctr. de munca asociat si/sau administrator

Postat de enya71 on 17 December 2006 - 03:13 PM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: acum trei luni mi-am deschis o firma cu activitate de comert (cosmetice, ..., etc). Problema mea e urmatoarea: nu pot lua marfa decat cu acte deoarece nu lucrez decat cu branduri consacrate( ei nu cunosc termenul ,,fara"). De aici probleme cu banii de care eu am nevoie sa supravietuiesc. Contabila mea imi spune ca nu am voie sa ma angajez la propria firma si singurii bani pe care pot sa ii iau din propria firma sunt la sfarsitul anului din dividente...? :thumbup: Deci eu inteleg asa: in fiecare luna trebuie sa-mi platesc vanzatoarele indiferent ca am sau nu profit in schimb eu care stau in firma cat doua ture ale lor trebuie sa astept sfarsitul anului...ceva aici nu e in regula: ori nu mi-am ales bine contabila ori legislatia din romania a omis faptul ca si un administrator de firma trebuie sa-si intretina familia....Va rog sa ma ajutati cu solutii si eventual legislatie. Vreau sa cumpar noul cod fiscal dar am ceva nelamuriri: in afara de lege ar trebui sa cumar si normele metodologice si cele de aplicare? sau sunt aceleasi ? mai trebuie ceva?
Va multumesc enya




Cometa SQL