Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CLEO's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


CLEO's Content

There have been 31 items by CLEO (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#151722 inventariere clienti

Postat de CLEO on 26 November 2007 - 08:28 PM in Arhiva

Trebuie inventariati toti, dar confirmarea de sold trebuie doar la cei ce depasesc 1% din total sold clenti, nu 1% din capital social !!!
Dai cautare pe google inventariere si gasesti si Ordinul 1753, si multe detalii despre inventarierea tuturor conturilor , tb facuta inventariere la toate conturile cu sold la sf anului:
- pt capital social tr luat certificat de la Reg Com la data de 31.12
- pt conturile de stocuri tb sa ai fise de magazie, semnate si barate de comisia de inventariere,
- pt ct de clienti, furnizori, tb luate extrase cu confirm de sold (cei ce depasesc acel 1%),
daca dai cautare gasesti amanunte f multe, mai ales ca ne pregatim de inventarierea de sf de an......



#137580 DEC 100

Postat de CLEO on 18 July 2007 - 11:04 PM in Arhiva

salve,
Din cate vad, in programul de D 100 pe 2007 poti face doar declaratii cu an >/=2006, deci, nu merge pt ce vrei tu !
Pt declaratie pe 2005 intra pe site ul Ministerului de finante, si gasesti vechiul program !



#135586 Raportari on-line ITM

Postat de CLEO on 27 June 2007 - 09:33 PM in Arhiva

Salve,
Eu, in Constanta, depun declaratia de comision ITM de 3 luni. Imi listez 2 exemplare, unul imi ramane la firma, celalalt il depun la ghiseu, bineinteles semnat si stampilat!
De regula, am depus dupa data de 25,totul este sa o transmiti online pana in 25(inclusiv) astfel ca numarul de inregistrare sa fie in termen . Este fff simplu, mergi si o depui la ghiseu, si o lasi la ei, nu mai trebuie sa-ti treaca nimica pe exemparul tau !!
Deci, pt comisionul ITM trebuie depus un exemplar la ei
Pentru Revisal transmis on line nu trebuie depus nimic la ei, trebuie doar listat si pastrat la firma.



#131170 NU EXIST IN BAZA DE DATE D.G.F.P-C-ta !

Postat de CLEO on 14 May 2007 - 10:33 PM in Arhiva

catt_in, ai reusit sa solutionezi problema??
Nu cred ca firma care s-a ocupat de infiintarea societatii avea obligatia depunerii decl 010, de regula asta treb depusa de contabil/administrator !
Eu nu am inteles totusi ceva, firma este infiintata din 2006, si nu ati depus nici o declaratie? In mod normal, daca nu depui declaratie de inactivitate, treb depuse lunar /trimestrial ( daca este microinteprindere); la prima depunere se anexeaza si o copie dupa CUI.iar atunci ti-ar fi spus si de 010, daca nu o aveai depusa !
Poate reusesti totusi sa depui 010, dar mai ai un hop apoi cu declaratiile restante....
Daca chiar nu ai avut deloc activitate, poti merge in audienta la director la Ad-tie, si poate scapi cu un avertisment, daca nu, sfatul meu este sa mergi la biroul unde se depun cereri pt cazier fiscal, spui ca iti trebuie un cazier, sau pur si simplu spui ca vrei sa stii ce declaratii tb sa depui din urma, si ti le da pe lista !
Atentie insa, sa ai lista integrala, cu toate declaratiile lipsa, astfel ca, dupa ce ai facut toate declaratiile, sa le poti depune toate odata, si astfel platesti o singura amenda (250 ron) !!!

Succes !



#130656 jurnal de vanzari/ cumparari

Postat de CLEO on 08 May 2007 - 08:57 PM in Arhiva

Pai da, se trec toate achizitiile,indiferent daca au/nu tva. In plus, ai si controlul cu contul de furnizori, nu??

Cel putin, eu asa ma verific : TOTAL DOCUMENT din REG.CUMPARARI (col.5) = TOTAL CREDIT FURNIZORI (CONT 401)

sau Cumparari scutite de TVA (col.6), deci aici pun suma care nu este purtatoare de tva +
Baza de impozitare (col.7) +
Valoarea tva (col.8)
---------------------------------------
= TOTAL DOCUMENT (col.5 Reg Cumparari), respectiv Total credit furnizori

ex.: am o factura care are tva 0%, val 350 ron:
tot doc (col.5 reg.cump) 350
Cumparari scutite (col.6) 350
Baza impozitare (col 7) 0
val tva (col.8) 0

Astfel, in analiticul lui 401 ai 350 pe credit pe furnizorul respectiv,

in decont vei avea trecut la scutiri 350

Cam asa procedez eu.....

In ceea ce priv reg Vanzari, cu garantie in rosu, nu am avut pana acum, si chiar nu stiu cum ar fi bine, ma mai documentez si revin.........



#128961 Taxare inversa

Postat de CLEO on 17 April 2007 - 07:22 PM in Arhiva

Apropo de control de la adtie, Jully, poti da ceva amanunte ??
Au verificat TVAul si din urma, cam care este procedura, poate poti sa ne dai amanunte, sa stim ce ne asteapta si pe noi :pullhair: .....




Cometa SQL