Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Otilia Alupei's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Otilia Alupei's Content

There have been 1000 items by Otilia Alupei (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#285097 Monografie avans

Postat de Otilia Alupei on 12 September 2018 - 03:05 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Da, eu asa cred fiindca serviciul oferit este accesul la platforma, indiferent de continutul trecut, prezent sau viitor. Dandu-i parola ai terminat ce aveai sa-i dai cf contract, tu nu ai contractat un anume continut ci numai accesul la site timp de un an si nu mai ai alte parole sau elemente de acces sa-i dai in viitorul an (i-ai dat tot deja), asa ca ai terminat de prestat tot ce trebuia pt a-i da acces.

Tu zici ca accesul i-l oferi zi de zi, este o activitate in continua desfasurare, iar parola e numai un mijloc prin care ii asiguri servicul = accesul, corect ? Caz in care servicul este prestat continuu ... deci nu e terminat odata cu acordarea parolei, e o prestare in "transe" continue pe care stabilesti sa le facturezi in anume "rate" ... Da, nu e lipsit de logica ! Chestia e sa-ti accepte Fiscul aceasta abordare fiindca, pana la urma, asta-i cel mai important. Indiferent ce varianta alegi, daca discutia de fata te ajuta sa te hotarasti, tot e un castig ! :biggrin2:

Trebuie sa recitesti OMFP 1802/2014 actualizat pt a vedea modul in care se face recunoasterea veniturilor in contul de profit si pierderi.

Zic sa mai asteptam si parerile altor colegi. Poate vine cineva cu alte argumente ... :smile:



#285151 Monografie avans

Postat de Otilia Alupei on 21 September 2018 - 04:31 PM in MONOGRAFII CONTABILE

ART. 280 - Faptul generator și exigibilitatea - definiții
...........
(6) În cazul schimbării regimului de impozitare se procedează la regularizare pentru a se aplica regimul de impozitare în vigoare la data livrării de bunuri sau prestării de servicii pentru cazurile prevăzute la art. 282 alin. (2) lit. a), numai dacă factura este emisă pentru contravaloarea parțială a livrării de bunuri ori a prestării de servicii, și la art. 282 alin. (2) lit. b), dacă a fost încasat un avans pentru valoarea parțială a livrării de bunuri sau a prestării de servicii, mai puțin în cazul operațiunilor pentru care se aplică sistemul TVA la încasare, pentru care se aplică regulile stabilite la art. 282 alin. (7). Prin excepție, micile întreprinderi prevăzute la art. 310, care se înregistrează în scopuri de TVA conform art. 316, procedează la regularizare în vederea aplicării regimului de impozitare în vigoare la data livrării de bunuri sau prestării de servicii în cazurile prevăzute la art. 282 alin. (2) lit. a) și b), pentru facturile emise și/sau avansurile care au fost încasate, înainte de înregistrarea în scopuri de TVA, pentru contravaloarea parțială sau integrală a livrării de bunuri ori a prestării de servicii.
Norme metodologice
.......
b) În cazul persoanelor impozabile care aplică regimul special de scutire prevăzut la art. 310 din Codul fiscal, care se înregistrează în scopuri de TVA conform art. 316 din Codul fiscal, se procedează la regularizare în vederea aplicării regimului de impozitare în vigoare la data livrării de bunuri sau prestării de servicii în cazurile prevăzute la art. 282 alin. (2) lit. a) și b) din Codul fiscal, pentru facturile emise și/sau avansurile care au fost încasate, înainte de înregistrarea în scopuri de TVA, pentru contravaloarea parțială sau integrală a livrării de bunuri ori a prestării de servicii. În acest sens furnizorul/prestatorul, după înregistrarea în scopuri de TVA, emite factura de regularizare pe care înscrie cu semnul minus baza de impozitare aferentă livrării/prestării în regim de scutire facturată/încasată înainte de înregistrarea în scopuri de TVA și concomitent înscrie contravaloarea integrală a livrării de bunuri/prestării de servicii aplicând regimul corespunzător operațiunii respective, respectiv taxare sau scutire fără drept de deducere prevăzută la art. 292 din Codul fiscal ori scutire cu drept de deducere prevăzută la art. 294 - 296 din Codul fiscal ori alt regim special prevăzut de titlul VII al Codului fiscal, pe aceeași factură sau pe o factură separată, conform prevederilor art. 330 alin. (1) lit. b) din Codul fiscal. Aceste prevederi se aplică indiferent dacă factura este emisă pentru întreaga contravaloare a livrării/prestării sau este încasată integral contravaloarea livrării/prestării înainte de data faptului generator de taxă.

Stornarea din factura finala o vei inregistra exact in acelasi mod in care ai inregistrat avansurile. La factura de avans pentru care nu s-a colectat TVA vei storna suma intreaga cu TVA zero, adica asa cum ai facturat-o initial. Factura finala (daca are valoarea 100.000 + 300.000+ 57.000tva = 457.000 ron = 400.000 + 57.000tva) o vei trece la regularizari in decontul de tva (acolo unde baza nu este obligatoriu sa corespunda cu cota de tva in vigoare, ca de aia e regularizare) sau o vei inscrie pe bucati : 100.000 ron la scutite fara drept de deducere (pt suma fara tva, din per in care nu erai platitoare si nici n-avei dreptul sa deduci) si separat la prestari cei 300.000 cu 57.000 tva cota normala in vigoare.

Depinde ce sume ai in contract si cum sunt specificate; in functie de prevederile contractuale, probabil ca iti va trebui un act aditional la contract ...

NU-ti pot da NC fiindca nu am date suficiente (ti-am spus mai mult in teorie), dar daca imi spui cum e suma totala trecuta in contract (400.000 lei + tva sau cum ?) cred ca iti pot spune si notele contabile cu sumele aferente.

Alte pareri, va rog ? :smile:



#285099 Monografie avans

Postat de Otilia Alupei on 12 September 2018 - 03:43 PM in MONOGRAFII CONTABILE

OMFP 1802/2014 :

Venituri din prestarea de servicii
446. - (1) Veniturile din prestări de servicii se înregistrează în contabilitate pe măsura efectuării acestora. Prestarea de servicii cuprinde inclusiv executarea de lucrări şi orice alte operaţiuni care nu pot fi considerate livrări de bunuri.
(2) Stadiul de execuţie al lucrării se determină pe bază de situaţii de lucrări care însoţesc facturile, procese-verbale de recepţie sau alte documente care atestă stadiul realizării şi recepţia serviciilor prestate
........
447. - În cazul în care preţul de vânzare include o valoare distinctă, specificată contractual, destinată prestării ulterioare de servicii (de exemplu, asistenţa tehnică şi perfecţionarea produsului după vânzarea unui program informatic), acea sumă este amânată (contul 472 "Venituri înregistrate în avans") şi recunoscută ca venit pe parcursul perioadei în care se prestează serviciile, dar nu mai târziu de încheierea perioadei pentru care a fost contractată prestarea ulterioară de servicii.

351. - (1) Cheltuielile plătite/de plătit şi veniturile încasate/de încasat în exerciţiul financiar curent, dar care privesc exerciţiile financiare următoare, se înregistrează distinct în contabilitate, la cheltuieli în avans (contul 471 "Cheltuieli înregistrate în avans") sau venituri în avans (contul 472 "Venituri înregistrate în avans"), după caz. (n.m. exercitiul financiar este, de regula, anul calendaristic).

19. - (1) Elementele direct legate de evaluarea performanţei financiare, prin intermediul contului de profit şi pierdere, sunt veniturile şi cheltuielile.
(3) Veniturile sunt recunoscute în contul de profit şi pierdere atunci când se poate evalua în mod credibil o creştere a beneficiilor economice viitoare legate de creşterea valorii unui activ sau de scăderea valorii unei datorii. Recunoaşterea veniturilor se realizează simultan cu recunoaşterea creşterii de active sau reducerii datoriilor (de exemplu, creşterea netă a activelor, rezultată din vânzarea produselor sau serviciilor, ori descreşterea datoriilor ca rezultat al anulării unei datorii).



#285161 Monografie avans

Postat de Otilia Alupei on 24 September 2018 - 12:16 PM in MONOGRAFII CONTABILE

OK, parerea mea este sa facturezi separat, astfel :

- prima fact va fi de regularizare, adica storno avans exact asa cum l-ai facturat initial. Daca vrei sa faci cate o factura de storno pt fiecare avans in parte, este f bine, dar la fel de bine este si grupat :

primul rand din factura : storno avans factura nr/ data ... - 100.000 (fara tva)
4111 = 419 ..... - 100.000 (fara tva)
al 2-lea rand din fact, : storno avans factura nr/ data ... - 300.000 si - 57.000tva
4111 = % ........... - 357.000 (cu tva)
_________________________419 ....... - 300.000
_________________________ 4427..... - 57.000

intreaga factura o treci la randul de regularizari cu tva (in decontul de tva), sau separat pt prestari fara tva (cei - 100.000) si separat pt prestari cu tva (cei - 357.000).
___________________________________________________________________

- a 2-a factura o faci normal, cu 1.000.000 + tva si o treci obisnuit in decont.

Facturarea separata este permisa de CF si cred ca e cel mai bine sa faci asa, ca sa nu existe neclaritati pt nimeni.
Factura de avans initiala se anuleaza perfect cu cea storno, iar prestarea intreaga ramane separata, ca valoare intreaga.

Eu as face 3 facturi, stornand fiecare cu fiecare si apoi factura finala, pt cea mai buna evidentiere, mai ales ca sunt 2 status-uri diferite (cu si fara tva). Eu-s mai tipicara ... ce-i drept... si la chestii din astea prefer s-o iau mai "babeste", dar tu faci cum crezi ca e mai bine pt tine.

Alte pareri, va rog ? :smile:



#241425 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 19 May 2011 - 09:19 PM in Arhiva

gataaaaa, am rezolvat !! ms mult, oricum !! :thumbup:

nu aveam eroare, nico, pt ca nu aveam nici decl. facuta :smile: si asta fiindca pur si simplu nu stiam cum sa export datele generate de saga in formularul MF, dar acum stiu http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

folosind transferul acesta de date, decl. incarcata in PDF-ul de la MF a fost acceptata online la una dintre firmele unei prietene, caci ea a verificat metoda asta si sistemul i-a primit-o si validat-o ! pe var. anterioara nu i-o acceptase sistemul online, deci NU mai merge var. anterioara, oameni buni !!!

uufff.... am scapat cu bine http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/biggrin.gif



#241420 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 19 May 2011 - 07:58 PM in Arhiva

Vezi postareaFlorin_76, la 18 May 2011 - 11:06 PM, a spus:

Daca nu a avut modificari in modulul care sa actualzat nu are cum sa aiba pb. cu declaratia.
Chestie testata de mine, cand sa modificat declaratia pentru concedii ( si nu aveam asa ceva ), am depus declaratia veche si nu au fost probleme de validare sau altele.
nici eu n-am avut concedii si mi-a respins-o la sect. 2 !! a trebuit sa o refac si s-o depun din nou :thumbup:

patita fiind luna trecuta, azi m-am uitat pe site-ul ANAF si am vazut modif. versiunii la A1.3.1 din data de 11.05.2011, iar Saga are ver. precedenta A1.3.0.!
tare mi-e teama ca iar "o iau" din nou, asa ca va rog sa ma invatati cum sa export datele in decl.112 de la mfinante.ro, plssss ! vreau sa ma duc maine dimineata cu ele, fie-va mila si faceti-va pomana ... invatati-ma ca nu ma descurc :smile: :smile: :laugh: si spumeg de nervi !!



#241430 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 19 May 2011 - 10:27 PM in Arhiva

dragilor,

pt. cine nu stie cum sa faca transpunerea de date dintr-un programde conta in fisierul PDF al MF (cum n-am stiut nici eu), iata metoda :

1. se genereaza PDF-ul din prg. de conta si se salveaza, de ex. pe desktop, apoi se intra in fisierul salvat, sus in bara la document/ forms /export data si se genereaza un fisier de tip XML pe care il salvati tot pe desktop, sa va fie mai usor de gasit ulterior.
sau
copiati pe desktop chiar fisierul XML IMPORT pe care unele prg. (cum e Saga) il genereaza automat, el contine datele pe care le veti importa in PDF-ul din MF

2. intrati in mfinante.ro, ANAF programe utile (in dreapta, scris cu albastru)/ decl. fiscale/butonul cu cifra 112 (in stanga,al 4-lea de sus)/descarca program (in drepata, cu verde)/ mergeti la randul pe care scrie "Soft-ul A de incarcare si validare date pentru formularul D112: PDF Adobe Actualizat în data de 11.05.2011" si intrati in PDF (e scris cu albastru), se va deschide fisierul care-i gol! salvati-l si pe asta pe desktop ! apoi intrati in el, din nou mergeti sus in bara la document/forms/import data - selectati fisierul de tip XML pe care l-ati exportat din PDF-ul sursa (initial). datele vi se vor copia in PDF-ul gol si veti obtine D112 pe var. actualizata !!
urmatoarele operatiuni sunt cele obisnuite = validare si copiere fisier pe CD !

spor ! http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

sa nu uit : multumesc mult Danei42 (care m-a invatat transpunerea datelor) si Andreei (care a verificat metoda depunand o decl. online facuta astfel)!! va imbratisez cu drag !
http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/biggrin.gif



#246768 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 27 December 2011 - 10:35 AM in Arhiva

Vezi postarealucian3010, la 26 December 2011 - 12:43 PM, a spus:

Am o problema la inregistrarea in D112
daca ai o problema cu D112, de ce nu scrii la topicul destinat decl. 112 ??

te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti, in caz contrar nu vei mai putea posta pe acet portal !

topic marcat pt mutare !

later : topice unite !



#236740 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 06 February 2011 - 09:24 PM in Arhiva

Vezi postareamarta.i, la Feb 5 2011, 11:42 AM, a spus:

Ce stiti de cenzori? ce calculam si ce nu? ca declaratia 112 e foarte incurcata la ei

Eu stiam ca platim ........... si fond de garantare
inteleg ca nu-i salariat si atunci de sa ii platesti fd de garantare creante salariale ?? cenzorii au venituri asimilate salariilor, dar nu-s salariati

mai vezi ca s-a modificat si codul fiscal, iar pe la art. 296 zice de contributiile astea.



#245758 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 07 November 2011 - 09:19 PM in Arhiva

ai topic pt decl. 112, de ce mai deschizi inca unul ?? doar stii ca n-ai voie :sad:

topice unite !



#241497 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 21 May 2011 - 10:28 AM in Arhiva

metoda cu transpunerea datelor a fct perfect, ieri au fost depuse decl. la sect. 1, 2 si 3 fara nici o prb. http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/biggrin.gif



#239265 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 10 March 2011 - 01:26 PM in Arhiva

krystine, :thumbup:

e a 2-a oara cand nu respecti regulamentul privind postarea !! ai mai pus aceasta intrebare o data, la un capitol gresit (la "salarii"), ti l-am mutat aici (la declaratii), ti l-am unit cu cel existent deja.
ti-am atras atentia, te-am rugat sa citesti regulamentul si sa-l respecti, dar vad ca nu vrei fiindca iar ai postat neregulamentar (nu ai voie sa deschizi topic nou daca exista unul activ pe tema care te intereseaza, in cazul acesta decl. 112)
am dat si un avertisment general, tot la acest capitol, topic lipicios, l-ai ignorat si pe ala. :smile:

fiind la a 2-a abatere (din 3 posturi in total), ai AVERTISMENT PUBLIC ! la urmatoarea iti vei pierde dreptul de a posta.

topic unit !



#237811 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 16 February 2011 - 06:27 PM in Arhiva

eu stiam ca nici nu poti face 2 CIM cu timp partial concomitente la acelasi angajator :thumbup: ci se face doar unul in care se scrie tot ce are de facut omul !! daca stiu bine, asta explica de ce iti da eroare.



#237437 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 12 February 2011 - 08:09 PM in Arhiva

si uite asa decl. unica nu mai este asa de unica :thumbup:

hai noroc :smile:

ms frumos, Doina :smile:



#237426 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 12 February 2011 - 06:50 PM in Arhiva

WOW, stati un pic ca m-ati pierdut : cum adica mai treceti ceva si in decl. 100 ?? pai, se mai depune si D100 in continuare ?? nu era vb ca D112 la inlocuieste pe toate celelalte de la somaj, pensii, sanatata si D100+102 ??



#236848 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 07 February 2011 - 04:38 PM in Arhiva

cred ca aceleasi variante (care nu se pot publica pe site :thumbup: ) le are muuuuulta lume ...

domnilor legiuitori probabil le era dor de ceva "variante" ... ca din vara trecuta n-o mai facusera lata (de cand cu ord. 58/2010) :smile:



#239225 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 09 March 2011 - 11:32 AM in Arhiva

mady90,

ai topic special pt decl. 112, de ce scrii aici (la diverse salariale) si nu acolo ( la declaratii) ?? :thumbup: chiar vrei sa-ti pierzi dreptul de a posta ??

mesaje marcate pt mutare !



#237987 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 18 February 2011 - 03:17 PM in Arhiva

explica-i aici, poate mai au nevoie si altii !! de ce s-o faci doar pt Andrei, in particular ?? tu ai primit informatii in particular de la cei ce ti-au rasp. pe forum ?? :thumbup:

daca nu ii vei mai raspunde public iti voi considera mesajul catre Andrei ca fiind reclama personala neautorizata ("eu am facut decl. 112 pt 4 blocuri"), iti voi sterge ultimul mesaj catre Andrei si-ti voi suspenda dreptul de a posta !! NU E CINSTIT CE VREI SA FACI !!



#238530 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 24 February 2011 - 03:34 PM in Arhiva

eu am depus marti (Bucuresti) la ghisee si le-am vazut azi pe site, toate sunt valide, am recipise :thumbup:



#239013 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 03 March 2011 - 11:23 AM in Arhiva

TU INTREBI, DE FAPT, DESPRE DECL. 112 ! atunci, ce cauta aceasta intrebare aici, la "salarii", cu titlu "pensionari" si nu la capitolul de declaratii, topicul "declaratia 112 / 2011" ???

te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti fiindca ai fost de acord cu el la inreg. pe forum, in caz contrar iti vei pierde dreptul de a posta ! de asemenea, uita-te pe pag. de start pt a vedea structura forumului, ca sa-ti dai seama mai usor unde se pot incadra mesajele tale.

posturi separate si marcate pt unire cu topicul aferent decl. 112 !



#237995 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 18 February 2011 - 04:13 PM in Arhiva

te rog sa fii respectuoasa si fara ironii gratuite !! :thumbup: eu ti-am vb frumos !
am postat la 1 min dupa tine, adica aproape in acelasi timp, pe urma am vazut ca ai postat si ti-am aprobat mesajul.
era doar o explicatie suplimentara, nu ti-am cerut nimic anormal pt acest forum !

pt. a posta, foloseste fct ADDREPLAY in loc de REPLAY. In acest mod nu-ti mai apr in post mesajele citate integral, cand nu este necesar !

extras din regulament :
"Nu citati integral mesajului anterior! (Daca este necesar, citati portiunea de text la care faceti referire. Citarea integrala a unui post este acceptata daca mesajul citat nu este vizibil si nu se mai intelege altfel contextul). "



#237992 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 18 February 2011 - 04:01 PM in Arhiva

daca stii si vrei sa raspunzi la problema ridicata de Andrei (si la altele), fa-o public fiindca asta e scopul acestui forum !

daca vrei sa dai lectii in particular, atunci locul tau nu este aici, fara suparare !!

asta-i toata controversa, nimic mai mult !

multumesc !



#237990 declaratia 112 / 2011

Postat de Otilia Alupei on 18 February 2011 - 03:58 PM in Arhiva

atunci, raspunsul de la Dorica ce e ??

Vezi postareaDorica, la Feb 18 2011, 01:38 PM, a spus:

Vezi postareamyky_cb, la Feb 18 2011, 12:09 PM, a spus:

pt persoanele in CIC eu am completat la sectiunea C, iar la tip asigurat am ales "5 - Pers. care beneficiaza de indemnizatie de crestere a copilului intre 2-3 ani"...si mi-a validat salriatul....o fi corect?

De asemenea, mai am un salariat cu CM de sarcina si lauzie,insa nu mi se pare corect ca la B.4 randul 7.- Bază Contribuție Individuală ASIGURĂRI SOCIALE plafonatăsi radul 8. Contribuție Individuală ASIGURĂRI SOCIALE sa nu existe nici o baza/respectiv suma pt ca salariatului oricum i se retine CAS pt CM.. In schimb, daca la sectiunea D, pe randul 15 trec 21 de zile CM sup. din FNUASS baza de calcul si suma aferenta CAS-ului pt CM este calculata,dar daca dau validare imi apare o groaza de erori...
A completat cineva pana acum in decl 112 CM pt sarcina si lauzie? ati intampinat asa ceva?

si eu am de completat decl 112 cm pentru sarcina si lauzie. Am facut asa: am introdus concediul medical in sectiunea D si in sectiunea C total zile la C3 (a fost in concediu toata luna ianuarie). Calculul s-a facut automat pentru baza 708, contributia 222 (se calculeaza 31.3% contributia individuala?
Problema mea e ca am ales la C1 10 si im da eroare "pt tipul de cod fiscal nu se poate alege 10 ca tip de asigurat. Cineve care se afla in acest caz, ce tip de asigurat a ales?



#250247 balanta/bilant de lichidare

Postat de Otilia Alupei on 18 September 2012 - 06:37 PM in Bilanturi

Tatiana, iti multumim mult de tot pt ajutorul dat la acest topic special (cu o tema speciala) !!

:smile: :wub:



#257467 balanta/bilant de lichidare

Postat de Otilia Alupei on 16 September 2013 - 02:51 PM in Bilanturi

daca nu ai depus nici un bilant, ci doar declaratie ca nu ai avut activitate, atunci depui copii dupa toate acele declaratii plus inca una, la zi !

daca ai fi depus macar un bilant, atunci trebuie sa depui bilant de lichidare.
la ora actuala nu exista un format standard pentru bilantul de lichidare; el trebuie adaptat dupa ultimul format de bilant (de la 31 decembrie anul precedent).

coloanele bilantului contin informatiile din prima zi a anului in care se face lichidarea, respectiv din ultima zi a lunii anterioare intocmirii bilantului de lichidare.
in stanga se trec sumele cf. ultimului bilant (casa, banca, capital social), iar in dreapta se trec toate sumele cu zero (0).

bilantul se certifica de catre un expert contabil si va fi insotit de un raport privind distribuirea capitalurilor.

se depune la AF, cf. art. 36, alin (4) din L. contabilitatii nr. 82/1991:
(4) Situatiile financiare anuale intocmite in vederea efectuarii operatiunilor de fuziune, divizare sau a lichidarii persoanelor respective se depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice in conditiile prevazute de reglementarile contabile emise in acest sens.

la inchiderea firmei, n-ai uitat si de ultimele declaratii fiscale pentru obligatiile existente in vectorul fiscal (100, 112, 300) + declaratia 101 intocmita la finalizarea lichidarii societatii + formularul 010 , da ?

:smile:




Cometa SQL