Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Andreea`'s Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 40

Salt la continut


Andreea`'s Content

There have been 1000 items by Andreea` (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#20312 cum se inregistreaza punctele de fidelitate de la connex

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 05:18 PM in Arhiva

discount?



#20311 TVA factura emisa in 2004 ... primita in 2005

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 05:08 PM in Arhiva

eu trantesc stampila de intrare pe factura cu data vizibila si o introduc in contabilitate cu tot cu tva.



#20291 FONDUL DE MEDIU

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 02:49 PM in Arhiva

se plateste ceva de genul 50%*5000 lei*cant de anbalaje introdusa pe piata (kg) pt anul 2005-2006.

asta in cazul in care n-a9 realizat valorificarea si n-ai obiecte reciclabile.



#20287 FONDUL DE MEDIU

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 02:40 PM in Arhiva

OLTEAN ZORITA a spus:

Quore,
    Te rog mult sa dai un exemplu concret de calcul a fondului de mediu(pentru ambalaje introduse in tara odata cu importul )
    Multumesc f. mult.

te rog sa-mi dai mesaj pm cu nr tau de fax..am un tabel privind modul de calcul al contributiei deseurilor de ambalaje obtinut in urma unui control.
poate te ajuta.



#20270 FONDUL DE MEDIU

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 01:44 PM in Arhiva

Ordin nr. 880 din 20/12/04
procedura de raportare a datelor referitoare la ambalaje si deseuri de ambalaje
Publicatie: Monitorul Oficial nr. 55 din 17/01/05
Emitent: Ministerul Mediului si Apelor


In conformitate cu prevederile art. II din H.G. 899/2004 pentru modificarea si completarea H.G. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de
ambalaje,
avand in vedere prevederile art. 5 din H.G. 408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor,
ministrul mediului si gospodaririi apelor emite prezentul ordin.

Art. 1.
Agentii economici producatori de ambalaje sunt obligati sa raporteze urmatoarele date:
a) datele privind cantitatile de ambalaje produse, conform anexei 1;
B) datele privind cantitatile de ambalaje folosite la ambalarea produselor comercializate sau distribuite gratuit, conform anexei 3;
c) cantitatile de ambalaje corespunzatoare ambalajelor estimate a fi introduse pe piata in anul in care se face raportarea si modul de gestionare a acestora conform
anexei 8.

Art. 2.
Agentii economici importatori de ambalaje sunt obligati sa raporteze urmatoarele date:
a) datele privind cantitatile de ambalaje (produse) importate, conform anexei 2;
B) datele privind cantitatile de ambalaje folosite la ambalarea produselor comercializate sau distribuite gratuit, conform anexei 3;
c) cantitatile de ambalaje corespunzatoare ambalajelor estimate a fi introduse pe piata in anul in care se face raportarea si modul de gestionare a acestora, conform
anexei 8.

Art. 3.
Agentii economici prevazuti la art. 1, respectiv la art. 2, care produc/importa ambalaje de desfacere - ambalaje definite la pct. 1 lit. h) din anexa 1 la H.G.
349/2002, astfel cum a fost modificata prin H.G. 899/2004 -, alaturi de alte ambalaje, sunt obligati sa raporteze in anexe separate datele privind ambalajele de
desfacere.

Art. 4.
Se supun obligatiilor prevazute la art. 1, respectiv la art. 2, atat agentii economici care produc/importa ambalaje in vederea comercializarii, cat si agentii economici
care produc/importa ambalaje pentru ambalarea propriilor produse.

Art. 5.
(1) Agentii economici producatori de produse ambalate sunt obligati sa raporteze urmatoarele date:
a) datele privind cantitatile de ambalaje folosite la ambalarea produselor comercializate sau distribuite gratuit, conform anexei 3;
B) cantitatile de ambalaje estimate a fi introduse pe piata in anul in care se face raportarea si modul de gestionare a acestora, conform anexei 8;
c) programul de informare a consumatorilor privind sistemele de valorificare a deseurilor de ambalaje.
(2) Agentii economici producatori de produse ambalate, care produc/importa ambalaje pentru ambalarea propriilor produse, trebuie sa completeze un singur
formular al anexei 3, incluzand atat datele privind ambalajele produselor, cat si datele privind materialele de ambalare a ambalajelor goale importate, respectiv
produse pentru uz propriu.
(3) Agentii economici producatori de produse ambalate, care achizitioneaza semifabricate din care produc ambalajele pentru produsele proprii, nu sunt considerati,
in sensul prezentului ordin, producatori de ambalaje, daca respectivele semifabricate sunt achizitionate sub denumirea de "ambalaje" si, pe cale de consecinta, nu
trebuie sa completeze anexa 1.

Art. 6.
Agentii economici prevazuti la art. 14 alin. (1) din H.G. 349/2002, astfel cum a fost modificata prin H.G. 899/2004, care introduc pe piata interna in decursul anului
o cantitate de ambalaje mai mica sau egala cu 1.000 kg, transmit autoritatii teritoriale pentru protectia mediului din judetul in a carui raza teritoriala este inregistrat
sediul social numai cantitatea totala de ambalaje introdusa pe piata conform anexei 4.

Art. 7.
Agentii economici importatori de produse ambalate sunt obligati sa raporteze urmatoarele date:
a) datele privind cantitatile de ambalaje folosite la ambalarea produselor importate cuprinse in anexa 5;
B) cantitatile de ambalaje estimate a fi introduse pe piata in anul in care se face raportarea si modul de gestionare a acestora, conform anexei 8;
c) planul pentru informarea consumatorilor privind sistemele de valorificare a deseurilor de ambalaje.

Art. 8.
(1) Datele de raportare prevazute la art. 1-7 se transmit, pe suport hartie si in format electronic, autoritatii teritoriale pentru protectia mediului din judetul in a carui
raza teritoriala este inregistrat sediul social al agentului economic, insotite de lista punctelor de lucru, cu indicarea datelor de identificare a acestora, pana cel tarziu la
data de 25 februarie a fiecarui an.
(2) Agentii economici autorizati in baza Ordinului ministrului mediului si gospodaririi apelor si al ministrului economiei si comertului nr. 338/625/2004 pentru
aprobarea Procedurii si criteriilor de autorizare pentru persoanele juridice in vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si
reciclare a deseurilor de ambalaje transmit, pe suport hartie si in format electronic, Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului datele referitoare la ambalajele si
deseurile de ambalaje pentru agentii economici pentru care au preluat responsabilitatea, pana cel tarziu la data de 25 februarie a fiecarui an.
(3) Agentii economici care au transferat responsabilitatea privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, conform
prevederilor art. 14 alin. (2) lit. B) din H.G. 349/2002, astfel cum a fost modificata prin H.G. 899/2004, au obligatia de a transmite autoritatii teritoriale pentru
protectia mediului din judetul in a carui raza teritoriala este inregistrat sediul social datele de identificare a agentului economic autorizat in baza Ordinului ministrului
mediului si gospodaririi apelor si al ministrului economiei si comertului nr. 338/625/2004, cu care a incheiat contractul de transfer de responsabilitate, pana cel tarziu
la data de 15 ianuarie a fiecarui an.

Art. 9.
(1) Agentii economici specializati, inclusiv operatorii de salubritate, care preiau direct de la persoane juridice si/sau de la persoane fizice pe baza de contract si/sau
adeverinta de primire si plata deseurile de ambalaje in vederea valorificarii, sunt obligati sa raporteze autoritatii teritoriale pentru protectia mediului din judetul in a
carui raza teritoriala este inregistrat sediul social cantitatile de deseuri de ambalaje preluate, conform anexei 6.
(2) Operatorii de salubritate care desfasoara si activitatile prevazute la alin. (1) sunt obligati sa excluda cantitatile raportate conform anexei 6 din cantitatile raportate
catre consiliile locale.

Art. 10.
Consiliile locale sunt obligate sa raporteze autoritatii teritoriale pentru protectia mediului cantitatile de deseuri de ambalaje si planul de recuperare a deseurilor de
ambalaje, conform anexelor 7 si 9.

Art. 11.
Raspunderea pentru corectitudinea datelor raportate, precum si obligatia dovedirii prin documente a acesteia revin persoanei juridice responsabile conform
prevederilor art. 14 alin. (1) din H.G. 349/2002, astfel cum a fost modificata prin H.G. 899/2004.

Art. 12.
(1) Datele prevazute in anexele 1-7 sunt cele corespunzatoare anului precedent celui in care se face raportarea.
(2) Datele prevazute in anexele 8 si 9 si programul de informare a consumatorilor privind sistemele de recuperare a deseurilor de ambalaje se refera la anul in care
se face raportarea.
(3) Datele referitoare la produsele/ambalajele aflate in tranzit pe teritoriul Romaniei nu se includ in datele de raportare.

Art. 13.
Autoritatile teritoriale pentru protectia mediului sunt obligate sa transmita datele centralizate la Agentia Nationala pentru Protectia Mediului pana cel tarziu la data de
15 martie a fiecarui an.

Art. 14.
(1) Raportarile se constituie intr-o baza de date nationala, organizata la nivelul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului.
(2) Sinteza datelor privind cantitatile anuale de ambalaje si deseuri de ambalaje la nivel national se prezinta pe pagina de Internet a autoritatii centrale pentru
protectia mediului, in vederea asigurarii accesului publicului la aceste informatii.

Art. 15.
Anexele 1-9*) fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. 16.
Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului apelor si protectiei mediului nr. 1.190/2002 privind procedura de raportare a datelor
referitoare la ambalaje si deseuri de ambalaje, publicat in M.Of. 2 din 7 ianuarie 2003.

Art. 17.
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

*) Anexele 1-9 sunt reproduse in facsimil.



#20248 OPT

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 11:10 AM in Arhiva

aikido a spus:

Stie cineva ce cod de identificare fiscala se trece in program pt. OP-ul comisionului la ITM (Camera de munca ) Bucuresti?
Multumesc!



#20226 OPT

Postat de Andreea` on 16 May 2005 - 09:21 AM in Arhiva

la BCR acum vor numai ordinele noi :( la alte banci cele vechi!

sa se hotarasca !!!!!



#20174 Precizari OP noi

Postat de Andreea` on 15 May 2005 - 11:26 AM in Arhiva

are dreptate arret ultima versiune 1.0.3 nu mai aduce aceleasi probleme



#20173 Intalnirea membrilor forumului.

Postat de Andreea` on 15 May 2005 - 11:23 AM in Arhiva

:lol: :lol: :lol:



#20171 Director economic

Postat de Andreea` on 15 May 2005 - 11:08 AM in Arhiva

corect ce a zis Iustin..
cred insa ca Prodan se referea la conditiile "tehnice" nu la atributii si capacitati..dpdv legal ce conditii trebuie sa indeplineasca pt aceasta functie :)

nu prea se gasesc aici astfel de dezbateri :) poate pt ca 80% sunt economisti care cauta raspunsuri la diferite probleme de care se opintesc zilnic si pt ca nu prea avem timp :)

oricum e o provocare buna !



#20036 A propos de neaveniti

Postat de Andreea` on 13 May 2005 - 04:49 PM in Arhiva

e normal ca unul care nu are nici in clin sau in maneca cu profesia asta sa nu inteleaga de ce ne bateam asa cu ei !! ii inteleg perfect insa nu mi se pare normal sa vina sa ne huiduie ca am raspuns cu ironie (ascunsa sau nu) solicitarilor lor.

Dle Iustin daca vin eu la Caro si incep sa va pun cele mai tampite si fara logica intrebari cu putinta omului de la help desk nu se enerveaza dupa 10-20 de persoane ca mine?
si noi la fel..intai vine ironia, apoi compasiunea, apoi nervii si la urma mandria !
ne adunam aici sa invatam sa gasim raspunsuri sa ajutam! nimic mai mult!!



#19989 Intalnirea membrilor forumului.

Postat de Andreea` on 13 May 2005 - 02:41 PM in Arhiva

ce rai suntem !
Anca eu zic sa mergem impreuna la un suc fara baietii astia :lol:

si DA!
suntem frumoase, simpatice si cu picioare lungi :lol: :lol:

AdiSSb pe mine cand vii sa ma vezi ? :lol: :lol: :lol:



#19950 inregistrare mijloc fix

Postat de Andreea` on 13 May 2005 - 10:44 AM in Arhiva

de acord cu Otilia.. in 213 e mai mult pt instalatiile si echiapanmentele tehnologice..eu asa le tin



#19849 factura prestare servicii pt extern

Postat de Andreea` on 12 May 2005 - 04:51 PM in Arhiva

si da..se colecteaza TVA la serviciile respective



#19847 factura prestare servicii pt extern

Postat de Andreea` on 12 May 2005 - 04:50 PM in Arhiva

categoric se factureaza cu tva pt ca locul prestarii este in romania..vezi codul fiscal
Locul prestãrii de servicii

Art. 133. - (1) Locul prestãrii de servicii este considerat a fi locul unde prestatorul îsi are stabilit sediul activitãtii economice sau un sediu permanent de la care serviciile sunt efectuate sau, în lipsa acestora, domiciliul sau resedinta sa obisnuitã.

(2) Prin exceptie de la alin. (1), pentru urmãtoarele prestãri de servicii, locul prestãrii este considerat a fi:

d) locul unde sunt prestate serviciile, în cazul urmãtoarelor servicii:

1. culturale, artistice, sportive, stiintifice, educative, de divertisment sau similare, inclusiv serviciile accesorii si cele ale organizatorilor de astfel de activitãti;



#19842 Intrebari si raspunsuri

Postat de Andreea` on 12 May 2005 - 04:33 PM in Arhiva

:)



#19767 1% din impozitul pe venitul anual datorat pentru sponsorizar

Postat de Andreea` on 12 May 2005 - 10:10 AM in Arhiva

eu am trimis exemplarul alb negru..ce economa sunt :oops:



#19760 Intrebari si raspunsuri

Postat de Andreea` on 12 May 2005 - 10:00 AM in Arhiva

bunescu anca a spus:

mi se pare ca exagerati si pierdeti din vedere esentialul.lexus a spus ceva de genu unui interviu la care au participat oameni care nu aveau nici o treaba cu contabilitatea si se gandea cum de au luat licenta.va spun eu cum:au invatat doar pt examene.iar cand au iesit de bancile scolii au dat de scortosi care au grija sa-i corecteze cum vb.fara sa le dea vreo sansa.
va scriu astfel pt ca eu sunt inca studenta si ma lovesc zilnic de atotstiutori care iti cer, dar nu te ajuta nici macar cu un loc de practica.de parca nu ar fi vb de munca degeaba.ca doar nu poti invata stand degeaba.
asa ca va sfatuiesc sa mai coborati de pe piedestal si sa oferiti si duapa aceea sa cereti :!:


draga Anca,
toti am trecut prin asta! conteaza cum te descurci ! si nu se intampla numai in domeniul asta se intampla peste tot! s-a terminat cu vremea "de aur" cand toti te ajutau si ti se servea totul pe tava..acum trebuie sa lupti sa obtii ceva..
si daca inca n-ai inteles..noi aici "oferim" informatii,sfaturi, opinii, sugestii din toata inima :) si avem o singura pretentie : un pic de bun simt si respect!!



#19687 inregistrare mijloc fix

Postat de Andreea` on 11 May 2005 - 05:32 PM in Arhiva

eu il am in 214



#19655 Lei noi pe factura?

Postat de Andreea` on 11 May 2005 - 01:44 PM in Arhiva

incepand cu iulie numai in leul greu pana atunci numai furnizorii de servicii de utilitati sunt obligati,restul nu..

daca vrei informatii mai detaliate exista un buton de cautare in partea de sus a paginii..subiectul a fost foarte bine dezbatut cu articole din lege si opinii personale..foloseste-l !



#19616 Care e scaparea???

Postat de Andreea` on 11 May 2005 - 10:26 AM in Arhiva

din pacate Teodhor n-a precizat pe ce nume s-a realizat constructia.. :lol:
insa arret ai dreptate..cine isi mai construieste ceva pe numele lui cand le poate trece frumusel pe firma si scapa de toate cheltuielile de intretinere si reparatii ? ce sa mai vorbesc de impozite si TVA !!!! :twisted:



#19615 Intrebari si raspunsuri

Postat de Andreea` on 11 May 2005 - 10:23 AM in Arhiva

arret a spus:

nu editez nimic....nici nu vreau sa-l mai vad.....cred ca am fost rautacioasa si moralista si..nu stiu ce m-a apucat;oricum,multumesc ca m-ai bagat in seama;promit sa nu mai lungesc vorba..niciodata!!!

n-ai fost.....decat realista !!



#19614 caut carte

Postat de Andreea` on 11 May 2005 - 10:20 AM in Arhiva

Nicoleta_Z a spus:

Dar eu locuiesc in Suceava!Vroiam sa stiu daca o gasesc la vreo editura ca sa fac comanda pe internet! http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif


Suceava - Magazin Bucovina, parter, tel. 0721-796-793
Magazinul Teora sau www.teora.ro
Telverde pentru comenzi: 0-800-800-803

Contabilitatea intreprinderilor - indrumar practic actualizat si completat ( Cod d26 ) pret 360.000 + tva

o poti comanda online la adresa de mai jos :
http://www.teora.ro/cgi-bin/teora/libraria...d26&category=02



#19571 Cumparare societate

Postat de Andreea` on 10 May 2005 - 05:36 PM in Arhiva

503=5121



#19569 cod de bare

Postat de Andreea` on 10 May 2005 - 05:29 PM in Arhiva

interesanta intrebare..eu n-am nici cel mai mic habar..oricum sfatul meu ar fi sa suni la MFinante sa te lamureasca ei :) bafta !




Cometa SQL