Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
tony's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


tony's Content

There have been 467 items by tony (Search limited from 22-November 07)



Sort by                Order  

#169996 aptitudini 2008

Postat de tony on 16 April 2008 - 12:22 PM in Arhiva

astazi pe site la ceccar se pare ca se modifica datele de examen 30 iunie, 7 iulie



#162204 declaratie impozite si taxe locale

Postat de tony on 11 February 2008 - 06:50 PM in Arhiva

societatea noastra isi muta sediul social si domiciliul fiscal din sectorul 3 in 2
vroiam sa va intreb, daca stie cineva unde este localizata Directia de Impozite si Taxe Locale pentru sectorul 2?
pentru sectorul 3 era localizata in Str. Sf.Vineri, in spatele magazinului Junior

si daca tot va stresez, poate sunteti draguti sa le insirati si pe celelate:
Administratia Financiara - CA Rosetti
ITMB - pasajul Marasesti
CNPAS - intersectia Vitan cu Goga
CASMB - Calea Mosilor ????

va mullumesc



#149911 ne obliga sa devenim consultanti ficali ACTIVI

Postat de tony on 06 November 2007 - 12:24 PM in Arhiva

Vezi postareaJojo, la Nov 6 2007, 10:10 AM, a spus:

zicea un comunicat...........EI SI !!!! nu am vazut sa se fi abogat O 47 . Si cum multe spuse nu se pun..............O sa vedem.Eu cred ca nu o sa se abroge,si vor spune ca au dat inca o sansa ca cei ce doresc ,sa devina consultanti p.la sf.anului .

ok...dar daca ai vrut sa devii consultant....nu insemna neaparat ca si vrei sa profesezi anul asta....
si personal, mi se pare o magarie ca ne obliga pe toti cei care am luat examenul sa ne deschidem firme sau sa alergam pe la primarii si administratii pt autorizatie PFA

pe de alta parte, sincer, nici eu nu cred ca se va abroga articolul ala, ca de aia ne sucesc mana astora putini care am luat examenul, ca sa aiba si ei mai multi consultanti activi......si cu cei din decembrie....sa-si faca numarul 15.000 de specialisti :smile:



#149907 ne obliga sa devenim consultanti ficali ACTIVI

Postat de tony on 06 November 2007 - 12:04 PM in Arhiva

În data de 17.10.2007 a fost publicat în Monitorul Oficial nr.700 Regulamentul de organizare și funcționare al Camerei Consultanților Fiscali.

Potrivit art.67 din Regulament, în termen de 60 de zile de la publicarea acestuia, membrii Camerei Consultanților Fiscali care s-au declarat inactivi și nu îndeplinesc condițiile prevazute la art. 4. alin.(3), sunt obligați să solicite în scris trecerea la statutul de membru activ. Conform articolului mai sus menționat membrii inactivi sunt funcționarii publici.

adica avem termen pana pe 14 decembrie sa decidem ce vrem sa fim cand o sa crestem mari......SRL sau PFA
si de ce am vrea sa fim oricare din variante si sa pierdem bani, daca articolul care obliga firmele la viza unui consultant pe declaratiile fiscale anuale.....se va abroga??????



#145197 NORME PLATI CONT UNIC

Postat de tony on 28 September 2007 - 08:39 AM in Arhiva

Vezi postareacitrom05, la Sep 27 2007, 09:00 AM, a spus:

Au aparut:

Ordinul 1294 privind impozitele, contributiile si alte sume reprezentand creante fiscale care se platesc de contribuabil intr-un cont unic
Ordinul 1314 privind apobarea metodologiei de distribuire a sumelor platite de contribuabili in contul unic si de stingere a obligatiilor fiscale inregistrate de catre acestia.


si scrie acolo despre toate impozitele, contributiile si taxele.....mai putin de TVA (a se vedea anexa 1)



#139747 SRL, unic asociat, administrator

Postat de tony on 14 August 2007 - 10:20 AM in Arhiva

Da, poate



#136694 2007 - examen expert contabil

Postat de tony on 09 July 2007 - 02:32 PM in Arhiva

Vezi postareadimalexia, la Jul 6 2007, 05:28 PM, a spus:

intrati pe cursuripregatire cu parola ceccarbuc si gasiti subiectele care s-au dat la oral in 2005 si 2006.

intrati pe cursuripregatire cu parola ceccarbuc si gasiti subiectele care s-au dat la oral in 2005 si 2006.


te rog frumos, daca tu ai reusit sa le vezi sau sa le downl. de pe site, poti sa le postezi aici?.....acum nu mai sunt accesibile



#135392 problema diurna cazare

Postat de tony on 26 June 2007 - 09:24 AM in Arhiva

Vezi postareaMika, la Jun 25 2007, 06:51 PM, a spus:

Pt masa ei primesc diurna pe zi de max 2,5 X 13 lei/zi.

Legat de cheltuielile pt. deplasare in tara gasesti mai multe amanunte in Hotararea 1860/2006.


daca firma lor le deconteaza oricat......da-le factura pe care scrii, cheltuieli cazare in parioada......buc 10 camere....pret unitar si acolo incluzi pretul camerei si tot ce au mancat ei, tva....total factura

iar de la tine de la conta, cine opereaza factura sa considere cazare+masa......e ca si la hotelurile care dau tichete valorice.....si aia scriu pe factura cazare, si cand colo, persoana care se cazeaza mai primeste si 50-80 lei tichete valorice, pe care le poate folosi numai in restaurantul hotelului vostru, la orice masa



#134394 consultant fiscal - examen iunie 2007

Postat de tony on 15 June 2007 - 11:22 PM in Arhiva

Vezi postareaana-op, la Jun 15 2007, 09:17 PM, a spus:

Începând cu 1 ianuarie 2007, care este termenul de plată pentru impozitele și contribuțiile aferente veniturilor din salarii care se plătesc de către contribuabilii – persoana juridice care au statut de microîntreprinderi, în condițiile Legii nr. 346/2004, cu modificările și completările ulterioare:
TRIMESTRIAL pana in 25 a lunii urmatoare fiecarui trimestru

În cazul încetării executării silite a creanțelor fiscale, în ce termen se ridică măsurile de executare silită aplicate și prin ce document :
Masurile de executare silita aplicate in conditiile prezentului cod se ridica prin decizie intocmita in cel mult 5 zile de la data la care a incetat executarea silita, de catre organul de executare.

Care este documentul în baza căruia se ridică măsurile asigurătorii dispuse de creditorii fiscali:
prin decizie motivata, de catre creditorii fiscali, cand au incetat motivele pentru care au fost dispuse sau la constituirea garantiei prevazute la art. 124, dupa caz.

În cazul vânzării bunurilor la licitație pentru realizarea creanțelor fiscale, dacă la prima licitație nu s-au prezentat ofertanți sau nu s-a obținut cel puțin prețul de pornire a licitației, în ce termen va fixa organul fiscal cea de-a doua licitație:
6) Daca la prima licitatie nu s-au prezentat ofertanti sau nu s-a obtinut cel putin pretul de pornire a licitatiei conform art. 158 alin. (8), organul de executare va fixa un termen in cel mult 30 de zile, in vederea tinerii celei de-a doua licitatii.

Care este termenul după care are loc eliberarea sau distribuirea sumei realizate din executare silită:
Eliberarea sau distribuirea sumei rezultate din executarea silita se va face numai dupa trecerea unui termen de 15 zile de la data depunerii sumei, cand organul de executare va proceda, dupa caz, la eliberarea sau distribuirea sumei, cu instiintarea partilor si a creditorilor care si-au depus titlurile.


Care este termenul menționat în procesul verbal de sechestru, în care se va trece la valorificarea bunurilor în situația în care debitorul nu plătește obligațiile fiscale:
mentiunea ca, in cazul in care in termen de 15 zile de la data incheierii procesului-verbal de sechestru debitorul nu plateste obligatiile fiscale, se va trece la valorificarea bunurilor sechestrate;

În ce termen, după primirea procesului verbal de sechestru, debitorul poate solicita aprobarea organului de executare ca plata integrală a creanțelor fiscale să se facă din venitul bunului imobil urmărit sau din alte venituri ale sale pe timp de cel mult 6 luni:
upa primirea procesului-verbal de sechestru, debitorul poate solicita organului de executare, in termen de 15 zile de la comunicare, sa ii aprobe ca plata integrala a creantelor fiscale sa se faca din veniturile bunului imobil urmarit sau din alte venituri ale sale pe timp de cel mult 6 luni.

Care sunt măsurile întreprinse de organul de executare în cazul în care terțul poprit îl înștiințează că nu datorează vreo sumă de bani debitorului:
Daca tertul poprit instiinteaza organul de executare ca nu datoreaza vreo suma de bani debitorului urmarit, precum si in cazul in care se invoca alte neregularitati privind infiintarea popririi, instanta judecatoreasca in a carei raza teritoriala se afla domiciliul sau sediul tertului poprit, la cererea organului de executare ori a altei parti interesate, pe baza probelor administrate, va pronunta mentinerea sau desfiintarea popririi.

Cum se realizează colaborarea interstatală dintre autoritățile publice:
Colaborarea interstatala dintre autoritatile publice

(1) In baza conventiilor internationale, organele fiscale vor colabora cu autoritatile fiscale similare din alte state.

(2) In lipsa unei conventii, organele fiscale pot acorda sau pot solicita colaborarea altei autoritati fiscale din alt stat pe baza de reciprocitate.

Ce tipuri de creanțe fiscale se sting de către organele fiscale competente ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin compensare:
Prin compensare se sting creantele administrate de Ministerul Finantelor Publice cu creantele debitorului reprezentand sume de rambursat sau de restituit de la buget, pana la concurenta celei mai mici sume, cand ambele parti dobandesc reciproc atat calitatea de creditor, cat si pe cea de debitor, daca legea nu prevede altfel.

ASTEA SINT GATA EXCEPTIE CELE 2 INTREBARI PARCA



ana-op, te rugam frumos sa centralizezi toate aceste raspunsuri pe numarul de intrebare.
este foarte greu de urmarit
si in plus, apar pagini intregi de copy/paste
daca esti asa draguta, te rugam sa ne ajuti sa le deslusim.....e trecut de miezul notpii si deja cred ca ne joaca tuturora literele in fata



#133476 Ordin nr. 702

Postat de tony on 08 June 2007 - 11:36 AM in Arhiva

Vezi postareavery, la Jun 8 2007, 08:35 AM, a spus:

Bonurile fiscale nu se cuprind in declaratie iar chitantele fiscale din cate stiu eu parca nu au coloana de TVA :smile: si deci nu intra nici ele.


dar chitantele de la Posta?.....pentru la alea deducem TVA-ul.....si nu sunt facturi



#127927 NOUA DECL. 010

Postat de tony on 04 April 2007 - 03:49 PM in Arhiva

Vezi postareaLUCK33RO, la Apr 3 2007, 05:28 PM, a spus:

Asociatiile de proprietari merg impreuna cu ONG (non-profit) la declaratia 100 anual ? Cineva ma stresa ca s-ar depune lunar, ca asa au depus ei la bloc :pullhair:


asociatiile de proprietari depun anual daca au salariati cu contracte de munca si nu au venituri suplimentare din chirii, etc
daca au conventii civile pentru salariati, atunci depun trimestrial

e testata si verificata la toate sectoarele, chiar si cele de mai sus bifate corespunzator in decl 010



#127920 Interesant !

Postat de tony on 04 April 2007 - 02:58 PM in Arhiva

stie cineva care sunt conditiile pentru obtinerea certificatului de amanare la plata tva?



#127901 Interesant !

Postat de tony on 04 April 2007 - 01:27 PM in Arhiva

si totusi....nu scrie nicaieri ceva legat de achizitiile intracomunitare.....ci doar de importuri
sa intelegem de aici ca la achizitiile intracomunitare vom face ca si pana acum?, ne trezim cu coletul in birou si facem 4426=4427?



#126901 deducere personala

Postat de tony on 28 March 2007 - 12:59 PM in Arhiva

Vezi postareaIULIANA1207, la Mar 28 2007, 10:44 AM, a spus:

350, personala + 1 copil

ati putea sa-mi spuneti si o lege sau ceva, unde este specificat?
adica este un caz unde nu poti sti la cine este trecut in intretienre copilul: la mama care sta acasa si-l intretine cu banii de la stat sau la tatal care lucreaza
va multumesc



#126895 deducere personala

Postat de tony on 28 March 2007 - 12:41 PM in Arhiva

buna ziua,
as avea urmatoarea intrebare: cat este deducerea personala pentru fericitul tatic, daca mama este in concediu crestere copil pana la 2 ani
deducere personala tata = 250 lei pentru ca mama deja ia 800 lei de la stat timp de 2 ani
deducere personala tata = 350 lei pentru ca mama nu are copilul inregistrat pe vre-un stat de plata.
va multumesc,



#124010 administrator de bloc

Postat de tony on 05 March 2007 - 02:32 PM in Arhiva

Vezi postareaMary, la Mar 5 2007, 11:09 AM, a spus:

Pe declaratia 205 este trecut imp.10%; diferenta pana la 16%, consider ca trebuie sa o plateasca persoana care se supune imp pe venitul global...administrator de bloc...

Incepand cu 2007 este obligatoriu 16%, nu?


in decl 205 trebuia trecut impozit de 16%...si nu este obligatoriu din 2007....ci de prin 2005 sau 2004 daca nu ma insel....vezi si tu de la ce data s-a modificat in codul fiscal de la 10 la 16%.....art.78



#123949 administrator de bloc

Postat de tony on 05 March 2007 - 10:44 AM in Arhiva

Vezi postareaMary, la Mar 4 2007, 06:51 AM, a spus:

M-a rugat si pe mine cineva sa fac decl 205 sau fise fiscale....pt o asoc de proprietari...
M-au bagat in ceata... :lostit (13):

Au doar un proces verbal al adunarii generale prin care s--a stabilit ca administratorului in se plateste suma de 200ron , iar ingrijitorului 150ron.
Au niste state de salarii unde au calculat doar impozit(10%), spunand ca e conventie civila ,care nu e inregistrata pe nicaieri...
Au depus declaratie 100 cu imp pe venitul din contr/conventii civile....
E bine oare ce-au facut? :pullhair:
Administratorul are atestarea respectiva , dar nu este inregistrat ca persoana fizica autorizata....

nu mai e 10% de vre-o 2-3 ani.....trebuiau sa plateasca 16%
si pe vremea cand era 10%, intr-adevar, nu se inregistrau la ITM, dar de cand a devenit 16% se inregistreaza
si da, se depune 100 lunar pentru impozitul la conventii
nu aveti ce fise fiscale sa le faceti...ci doar le dati nishte adeverinte in care scrieti cam toate informatiile esentiale ce s-ar gasi in FF2
si da, faceti decl 205, pe programul de pe mfinante.ro....bifand sus, conventii civile.....si avand de completat, numele salariatilor, CNP, salariul si impozitul retinut la sursa si virat
dvs depuneti decl 205, lor le dati acele adeverinte....iar pe baza adevertintelor isi fac declaratia de venit....daca ati fi virat dvs 16%, nu mai era nevoie sa faca decl de venit
sumele din adeverinte se inscriu la angajati in decl de venit la fel ca si o FF2
dar atentie......asta se facea acum 2-3 ani
dvs. erati obligati acum sa inregistrati conventiile civile la ITM si mai ales sa platiti 16% la stat in loc de 10%



#123614 taxa mediu pentru aparatura electronica

Postat de tony on 02 March 2007 - 11:44 AM in Arhiva

Vezi postareasisgog, la Mar 2 2007, 06:25 AM, a spus:

Vezi postareafloringunea, la Feb 28 2007, 05:32 PM, a spus:

Help !

Poate cineva sa ma indrume unde sa caut si ce sa citesc ca sa ma lamuresc cine ,cum , pentru ce , si cat se plateste aceasta taxa ?
Am scormonit pe site-ul agentiei fondului de mediu si nu am gasit nimic.
Sunt intr-o mare ceata.
Multumesc.

De platit platesc toti cei care produc sau comercializeaza aparatura electronica. Nu stiu nici eu ce si cat e taxa, dar ma intereseaza si pe mine. De principiu ar trebui sa poata sa-ti spuna cei de la mediu. oricum, trebuia sa te inregistrezi la mediu in Bucuresti pentru a primi numar de comercializare de astfel de echipamente.


din cate stiu eu, nu este o taxa de platit, ci doar trebuie sa te inregistrezi in registrul EEE.
dar vorbim de un dosar foarte stufos cu proiecte si planuri de reciclare si a.m.d.
daca este cineva pe acest forum sa ne dea si noua mai multe detalii



#120711 ordonanta 65/94-modificata

Postat de tony on 09 February 2007 - 04:06 PM in Arhiva

Vezi postarealucyan, la Feb 5 2007, 01:25 PM, a spus:

O serie de nelamuriri ridica ordonanta asta......oare ce se intampla cu dreptul contabililor autorizati cu studii ec.superioare de a intocmi situatiile financiare anuale?
dispare ....pe de alta parte calitatea de contabil autorizat nu mai are nici o valoare daca nu mai poate intocmii situatile financiare (ce patron are nevoie de asa ceva ?) :pullhair: ...ciudat dar un economist iesit de pe bancile prestigioaselor noastre facultati , doxa de contabilitate si avand in spate o intreaga experienta acumulata in practica din facultate :lostit (13): ...e mai competent profesional dupa cum sta treaba pentru ca are dreptul de a semna bilantul conform legii contabilitatii .


daca am contract cu un contabil autorizat cu studii superioare, acesta mai are dreptul sa-mi semneze bilantul de la 31 decembrie 2006?...pentru ca ordonanta a fost publicata in 2 februarie si inca nu este facut bilantul....iar nenea nu mai are dreptul sa semneze

o alta intrebare: un contabil autorizat mai are dreptul sa semneze declaratiile pentru administratie, 100, 300....in cazul in care am contract cu el? presupun ca nu, pentru ca operatiuni fiscale, administrative, etc.....are dreptul sa execute numai expertul contabil

o ultima intrebare.....daca un contabil autorizat are dreptul sa intocmeasca lucrarile in vederea situatiilor financiare si eu am contract cu el sa faca toate cele.....deci primesc la luna decembrie o balanta semnata si stampilata, dupa care vine un expert si intocmeste bilantul, cine va purta raspunderea in cazul in care balanta care a stat la baza intocmirii situatiilor financiare nu este buna....contabilul autorizat care le-a intocmit....sau expertul contabil care a semnat ca primarul pe bilant si a luat de bune sumele trecute in balanta de verificare?



#120376 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de tony on 07 February 2007 - 10:11 AM in Arhiva

Vezi postareaidu, la Feb 7 2007, 07:34 AM, a spus:

Salariul de 880 se aplica persoanelor angajate pt care functia din CIM necesita studii superioare. Adica 440 x 2 = 880, unde 440 este salariul minim cf CCM 2007-2010 iar 2 este coeficientul de ierarhizare cf aceluiasi act. Cauta CCM, citeste-l si te vei lamuri
Succes!

si daca am 1 salariat in firma, si ala angajat pe functie care necesita studii superioare, si el are acele studii superioare......cine ma obliga pe mine sa-i dau 880 lei, cand la mine nici macar nu exista un "colectiv" daramite sa mai aplic si cntractul colectiv de munca

stiu ca scria undeva ca aceste reglementari se aplica la mai mult de 20 de salariati .... dar nu mai gasesc informatia. ma poate ajuta cineva?
multumesc



#119337 declaratii trimestriale pt micro

Postat de tony on 01 February 2007 - 04:38 PM in Arhiva

1-9 salariati

sa speram ca si declaratiile de la cas, cass, somaj, etc le vom depune trimestrial....mai scapam de niste cozi



#119143 Repartizarea profitului la 31 decembrie 2006

Postat de tony on 31 January 2007 - 04:01 PM in Arhiva

Vezi postareaLiliNeagoe, la Jan 30 2007, 08:17 PM, a spus:

Vezi postareacristalex, la Jan 27 2007, 01:13 PM, a spus:

Sunt micro. Anul trebut a fost primul exercitiu financiar si am inregistrat pierdere. Anul acesta am profit iar de 01.01.2007 devin platitoare de impozit pe profit ptca am depasit cifra de af.
intrebare1: Sunt obligata sa inchid pierderea sau pot repartiza profitul la rezerve sau dividende?
intrebare2:Avand in vedere trecerea la impozitarea pe profit in exerc urmatoare mai pot inchide pierderea (bineinteles doar dupa impozitare)?
Daca am inteles eu bine, in 2005 ai avut pierdere si in 2006 ai avut profit.Perdere inseamna sold debitor la 117. In momentul in care inchizi anul 2006, pe profit, faci inregistrarea 129=117. Atunci automat din profit se acopera pierderea din anul trecut. Daca la 1 ianuarie 2007 117 va avea sold creditor adica daca profitul din anul acesta 2006 a fost mai mare decat pierderea din 2005, diferenta adica chiar suma din sold o poti repartiza la dividende sau la rezerve: 117=457 sau 117=106. in cazul in care pierderea a fost mai mare sau egala cu profitul, nu poti face inregistrarile de mai sus pentru ca nu ai ce sa iei din contul lui 117 sa repartizezi. Deci esti nevoit sa acoperi intai pierderea. Sper ca te-am lamurit cat de cat :lostit (13):


nu ar trebui sa faca in decembrie si 129=106 rezerva legala? avand pierdere in anii precedenti aceasta nu a fost inca constituita



#116302 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de tony on 16 January 2007 - 10:50 AM in Arhiva

Vezi postareamony23, la Jan 12 2007, 12:12 PM, a spus:

adica eu daca sunt incadrata cu 500 lei de la 01.01.2007 nu mai pot decat cu 880?!!!!!!!!
pt ca am studii superioare?

mi-e rauuu


880 numai daca ai contract colectiv de munca....parca erau minim 21 de salariati.....
daca tu ai 1 salariat sau 3 in firma.....din cate stiu eu, nu exista lege care sa te oblige sa respecti contractul colectiv de munca......
intrebarea ar fi ..... care contract colectiv de munca......daca tu ai 2 salariati fiecare cu contract individual de munca?.....semnat si aprobat de ambele parti?...e prost salariatul cu studii superioare care sta la tine director economic pe 500 lei si nu a negociat mai mult....legea nu te poate obliga



#115422 situatie comision ITM

Postat de tony on 11 January 2007 - 02:47 PM in Arhiva

Vezi postarealolita, la Jan 10 2007, 03:14 PM, a spus:

Nu se mai depune.


multumesc
am aflat si eu astazi
pentru orice mai este interesat, ca sa nu mai bata drumul pana la ITM



#115404 Contract colectiv de munca nr. 2560 din 29/11/2006

Postat de tony on 11 January 2007 - 01:49 PM in Arhiva

Vezi postareaIULIANA1207, la Jan 11 2007, 06:12 AM, a spus:

Personalul incadrat pe posturi pentru care sunt necesare studii superioare are salariul 2*sal. minim pe unitatea uin care functionaeaza. Scrie in CCM national.



eu stiam asa:
d) personal încadrat pe funcții pentru care condiția de pregătire este cea de studii superioare = 1,5.
(2) Coeficienții de salarizare de la alin. 1 se aplică la salariul minim negociat pe unitate.
a aparut ceva nou? daca da, te rog, specifica si numarul contractului




Cometa SQL