Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
george75's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


george75's Content

There have been 152 items by george75 (Search limited from 22-November 07)



Sort by                Order  

#229500 Norme art. III din OUG 58/2010 care modifică codul fiscal

Postat de george75 on 06 August 2010 - 11:36 AM in Arhiva

Art. 7.
1. O activitate poate fi reconsiderată, potrivit criteriilor prevăzute la art. 7 alin. (1) pct. 2.1 din Codul fiscal, ca activitate dependentă, în cazul în care raportul juridic în baza căruia se desfă?oară activitatea nu reflectă con?inutul economic al acestuia. Activită?ile desfă?urate în mod independent, în condi?iile legii, care generează venituri din profesii liber[/b]e, precum ?i drepturile de autor ?i drepturile conexe definite potrivit prevederilor Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor ?i drepturile conexe, cu modificările ?i completările ulterioare, nu pot fi reconsiderate ca activită?i dependente potrivit prevederilor art. 7 alin. (1) pct. 2.1 ?i 2.2 din Codul fiscal.

Ceea ce este mare lucru. Pot să stai liniștit că nu-ți va veni unul cu ceafa lată și IQ-ul mic peste câțiva ca să te reîncadreze la activitate dependentă, ceea ce ar prespune plata retroactivă a întregului tacâm de contribuții + dobânzile și penalizările aferente.

M-am uitat și peste OUG 58/2010 și normele metodologice aferente. În ordonanță nu am găsit nimic legat de profesiile libere. În norme însă (cele din Anexa pentru art. III) am găsit doar două excepții în care cineva este exceptat de la plata contribuțiilor la pensii și somaj. Una este dată în art. 2:

ART. 2
Persoanelor asigurate în alte sisteme, neintegrate sistemului public de
pensii și alte drepturi de asigurări sociale, precum și persoanelor care au
calitatea de pensionari ai sistemului public de pensii nu le sunt aplicabile
prevederile art. III din ordonanța de urgență.

Altă expepție este prevăzută în art. 3 aliniatul (3):
ART. 3
(3) Persoanele care, pe lângă veniturile de natură salarială, realizează și
venituri de natură profesională în mod ocazional nu datorează contribuțiile
individuale și pentru aceste venituri de natură profesională.

Aceasta este tot ce pot să spun eu pe acest subiect în acest moment. Ți-a fost de ajutor?[/b]
[/quote]

Multumesc mult VITAL,
E clar ca in calitate de expert contabil nu sunt asigurat al altor sisteme, decat al sistemului public atat in caliate de salariat (CAS, CASS, Somaj , Impozit pe salariu) cat si ca expert pana la aparitia acestor normem(CASS, impozit ) - deci platesc.
Pensionar nici atat.
Activitatea dependenta a fost definit clar - noi experti nu ne incadram aici.

Problema e la art 3. de exemplu ai 1 contracte pt contabilitate - 200 lei lunar. Acum e perioada de certificare a bilanturilor. Mai certifici 2 bilanturi -300 lei. Sa zicem, pentru a simplifica, cheltuieili deductibile 0. Si mentionez -ai venituri de natura salariala
Cum tratezi aceste venituri : caracter repetitiv sau ocazional sau unele caracter repetitiv altele ocazional. Vezi cum esti la mana lu' ala cu ceafa groasa si IQ redus. Si pentru al evita declari toate veniturile cu caracter repetitiv. Parerea mea - certificare bilanturilor e ocazionala - ala mic sigur va zice - nu e repetitiv ca faci asta din 6 in 6 luni.

Referitor la declaratii vad ca unii colegi zic ca nu se vor depune luna de luna. Eu va zic ca in 99 % din cazuri se vor depune lunar.
Nu ai venituri depui notificarea obligatoriu. Daca ai, baza de calul este venitul net iar dupa cum bine stiti chiar daca ai venitul constant, in cazul nostru, cheltuielile deductibile nu sunt constante de la o luna la alta deci practic vom depune lunar.

Va multumesc si mai astept si parerile dumneavoastra poate astfel ne vom lamuri.
Si de asemnea colegi care vor merge primi sa incheie contracte poate ne impartasesc din experienta lor.



#229482 Norme art. III din OUG 58/2010 care modifică codul fiscal

Postat de george75 on 06 August 2010 - 05:46 AM in Arhiva

Buna ziua !
Banuiesc ca mai sunteti multi ca mine. Sunt salariat cu norma intreaga si in acelasi timp am si un cabinet individual -expert contabil. Pana acum pe cabinet plateam sanatatea si impozitul. Nu sunt lamurit inca cu definitia asta a activitatilor profesionale. Sa inteleg ca de la 1 iulie va trebui sa platesc contributii si la pensii si la somaj? Sau veniturile din profesii libere (ma refer strict la EC) nu se incadreaza aici?
Astept un raspuns din partea dvoastra.
Va multumesc anticipat ,



#147719 Opriti Haosul din Legislatia Fiscala Romaneasca !,

Postat de george75 on 13 October 2007 - 12:01 PM in Arhiva

Vezi postareaISA, la Oct 12 2007, 02:47 PM, a spus:

Am semnat si eu si sint de parere ca acest protest trebuie trimis Presedentiei, Guvernului, Ministerului Economiei si Finantelor, precum si citorva televiziuni mai " acide " sa fie auzit de toata tara. Poate ni se alatura si patronii firmelor petru ca nu sintem numai noi afectati de tot ce se intimpla, ci si ei sint !!! Organizatia Oamenilor de Afaceri ne aude oare sau este mina in mina cu guvernantii ???

Nu sant mana in mana. Sunt aceleasi persoane. Analizati-i mai bine si o sa vedeti ca oameni de afaceri sunt aceleasi persoane cu guvernantii. Asa ca, cum spune un vechi proverb romanesc " hot la hot nu-si scoate ochii da' se fura intre ei" :smile:



#147689 indemnizatie asociat unic -administrator -SRL

Postat de george75 on 12 October 2007 - 07:44 PM in Arhiva

Raspunsul oficial primit la adresa scrisa referitor la CASS asociat unic - administrator :

va rog sa consultati ordin CNAS 617/2007, si anexa 5 a acvestui ordin.
in
principiu, asociatul unic plateste direct catre casa de asigurari,
6,5%+6%+0,85%,
nu prin intermediul societatii si incheie contract separat.
cristina calinoiu
purtator de cuvant


Art5. (4) Pentru asociatul unic cu indemnizație lunară înscrisă în declarația de asigurări sociale, contribuția lunară se calculează prin aplicarea cotei stabilite de lege asupra indemnizației; baza de calcul a contribuției nu poate fi mai mică decât un salariu de bază minim brut pe țară, lunar.


Mesajul Dumneavoastra primit la 2007-09-27 21:05:02:

Buna ziua. V-as ruga sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarei dileme (
pentru mine).
Societatea are un asociat unic care este si administrator incepand cu
01.08.2007. El primeste o indemnizatie lunara de 3000 lei. Mentionez
ca nu a
incheiat cu casa de asigurari de sanatate nici un contract . I s-a
retinut pe statul
de plata 6.5 % obligatia sa, si 6 % obligatia societatii. Nu am retinut
pentru
indemnizatia sa 0.85 % contributia pentru concedii si indemnizatii si
nici nu si-a
platit-o inca , separat. Sumele retinute pentru acesta au fost trecute
in declaratia
100 care se depune la administratia financiara lunar de catre societate
( la un loc
cu sumele aferente salariilor angajatilor) . Plata s-a facut in
conturile Bugetului
asigurarilor sociale de sanatate la un loc cu sumele declarate pentru
salariati. De
asemnea in declaratia lunara care se depune la Casa de Asigurari de
Sanatate
l-am trecut lunar ca salariat . Mergand zilele trecute sa depun
contractul pe care
societatea il incheie in numele salariatilor cu Casa de asig. de
sanatate si
explicand aceasta situatie mi s-a spus ca nu am procedat corect dar nu
mi s-a
explicat si cum sa procedez, la ghiseu fiind aglomerat . Astfel, am
fost indrumat
sa iau legatura cu dumneavoastra pentru a mi se explica cum trebuie
procedat
corect ( atat din punct de vedere al declaratiilor cat si al platii) in
cazul meu in
speta asociatul unic care primeste o indemnizatie lunara . Mai concret
:
1. Asociatul unic trebuie sa incheie separat contract cu Casa de
asigurari de
sanatate ?
2. Ce obligatii i se retine de catre societate si ce trebuie sa
plateasca el separat (
daca este cazul) ?
3. Obligatiile retinute de catre societate se declara sau nu in
declaratia 100 ?
4. Plata obligatiilor de catre societate se face in aceleasi conturi
cu obligatiile
salariale sau sunt alte conturi ( daca sunt , v-as ruga sa imi spuneti
unde le
gasesc) ?
Va multumesc.


_________________________________________________
Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Str. Ilfov, nr. 4, sct. 5, Bucuresti
Tel.: 315.39.29; 314.27.57
http://www.casmb.ro
______________
powered by ICON
platforma ATLAS
http://www.infoacces.ro



#147575 salarizare in cazul contr de munca suspendat

Postat de george75 on 12 October 2007 - 09:02 AM in Arhiva

Nu trebuie sa apara in stat. Am avut un caz de genul asta recent.



#147412 indemnizatie asociat unic -administrator -SRL

Postat de george75 on 11 October 2007 - 08:35 AM in Arhiva

Vezi postareanopris, la Oct 11 2007, 01:02 AM, a spus:

Vezi postareageorge75, la Oct 10 2007, 10:10 PM, a spus:

Chiar nu are nimeni asociat unic - administrator caruia i se plateste o indemnizatie lunara?
Voi ce retineti?
OUG 158 din 2005 zice:
ART. 1
1) Persoanele asigurate pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate in sistemul de asigurari sociale de sanatate, denumite in continuare asigurati, au dreptul, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, pe perioada in care au domiciliul sau resedinta pe teritoriul Romaniei, la concedii medicale si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate, daca:
A. desfasoara activitati pe baza de contract individual de munca sau in baza raportului de serviciu;
...
(2) De aceleasi drepturi beneficiaza si persoanele care nu se afla in una dintre situatiile prevazute la alin. (1), dar sunt:
a) asociati, comanditari sau actionari;
b) administratori sau manageri care au incheiat contract de administrare ori de management;
...
ART. 5
Incepand cu data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei ordonante de urgenta, cota de contributie prevazuta la art. 4 alin. (2) se datoreaza si se achita de catre:
a) angajatori pentru asiguratii prevazuti la art. 1 alin. (1) lit. A si B;
b) institutia care administreaza bugetul asigurarilor pentru somaj pentru asiguratii prevazuti la art. 1 alin. (1) lit. C;
c) persoanele prevazute la art. 1 alin. (2).

Deci, daca nu s-a modificat ceva in lege, din ceea ce am preluat din lege ar rezulta ca platesc contributia si administratori sau manageri care au încheiat contract de administrare ori de management.

Da Nopris, eu zic ca din lege si din normele ei rezulta destul de clar ca administratorul trebuie sa isi plateasca separat CCI.
Chiar cu nuoa modificare a legii 31/1990 in care specifica ca veniturile realizate in baza unui contract de management sunt asimilate veniturilor din salarii inclusiv cu toate obligatiile ce decurg din aceasta, dupa cum bine stim administratorul unui SRL nu are nici un contract de management.

Parerea mea in cazul uni adminstrator de SRL trebuie retinute si platite obligatoriu:

De catre societate :
- impozit 16 %
- CASS asigurat 6.5 %
- CASS societate 6%

De catre administrator
- CAS 9.5% + 19.5% in baza contractului de asigurare cu casa de pensii
- CCI 0.85 % - plateste administratorul la casa de sanatate la nivelul indemnizatiei


Optional

-administratorul se poate asigura si la somaj

Mai sunt alte pareri?



#147370 indemnizatie asociat unic -administrator -SRL

Postat de george75 on 10 October 2007 - 10:10 PM in Arhiva

Chiar nu are nimeni asociat unic - administrator caruia i se plateste o indemnizatie lunara?
Voi ce retineti?



#147076 indemnizatie asociat unic -administrator -SRL

Postat de george75 on 09 October 2007 - 02:09 PM in Arhiva

Am tot dat cautare dar nu am gasit nimic concret. In cazul SA -urilor unde exista contracte de mandat am inteles ca sunt asimilate salariilor aceste venituri dar ce se intampla in cazul SRL - urilor ? in speta cazul meu ----

Unui asociat unic care este si administrator de SRL i se retin impozitul 16 % si sanatate 6,5 %. Societatea plateste 6 % sanatatea .
Trebuie ca societatea sa plateasca si 0.85 % contributia pentru concedii si indemnizatii sau si-o plateste asociatul separat ?

Am intrebat la CASMB ( cea de pe Mosilor ) si - raspuns de "profesionisti" - " mi se pare ca e optionala plata CCI si o platiti numai daca doriti "
Deci eu cum procedez?



#142938 contract de administrare firma

Postat de george75 on 09 September 2007 - 06:15 PM in CONTRACTE comerciale

Vezi postareageorge75, la Sep 8 2007, 08:48 PM, a spus:

Referitor la cele de mai sus am urmatoare speta .
Am asociatul unic care este si administrator ( oficial la registru comertului ).
El primeste o indemnizatie lunara ca asociat unic de 3000 lei, ( deci nu are nici contract de administrare nici contract de mangement) fiind asigurat la casa de pensii ( ca asociat unic , asa este specificat in contractul incheiat ) la 1270 lei ( salariul mediu pe economie).

Conform ultimei modificari a legii pensiilor si a legii soc. comerciale cum procedez in continuare:
1. Isi plateste in continuare contributia personal la casa de pensii la nivelul valorii de 1270 lei ( de fapt si-a si platit-o la casa de pensii luna trecuta pana la sfarsitul anului ) sau trebuie sa plateasca la nivelul celor 3000 lei incasati ca indemnizatie ?
2. Daca plateste la nivelul celor 3000 lei ca indemnizatie, trebuie sa mearga sa isi refac contractul?
3. Indemnizatia asociatului unic se declara in declaratia de asigurari sociale, ca urmare a acestor modificari?

Nu are nimeni nici un raspuns ? ma baga in ceata fraza di O 680/2007 care spune :

"Angajatorii, persoane fizice sau juridice, au obligația de a înscrie în declarația nominală inclusiv persoanele cu care nu au raport de muncă sau de serviciu, dar cărora le achită drepturi bănești asupra cărora se datorează contribuția individuală de asigurări sociale stabilită de lege. "
si de aici intrebarea

Se declara sau nu indemnizatia in declaratia de asigurari sociale ?



#142824 contract de administrare firma

Postat de george75 on 08 September 2007 - 07:48 PM in CONTRACTE comerciale

Referitor la cele de mai sus am urmatoare speta .
Am asociatul unic care este si administrator ( oficial la registru comertului ).
El primeste o indemnizatie lunara ca asociat unic de 3000 lei, ( deci nu are nici contract de administrare nici contract de mangement) fiind asigurat la casa de pensii ( ca asociat unic , asa este specificat in contractul incheiat ) la 1270 lei ( salariul mediu pe economie).

Conform ultimei modificari a legii pensiilor si a legii soc. comerciale cum procedez in continuare:
1. Isi plateste in continuare contributia personal la casa de pensii la nivelul valorii de 1270 lei ( de fapt si-a si platit-o la casa de pensii luna trecuta pana la sfarsitul anului ) sau trebuie sa plateasca la nivelul celor 3000 lei incasati ca indemnizatie ?
2. Daca plateste la nivelul celor 3000 lei ca indemnizatie, trebuie sa mearga sa isi refac contractul?
2. Indemnizatia asociatului unic se declara in declaratia de asigurari sociale, ca urmare a acestor modificari?



#142809 Declaratie CAS

Postat de george75 on 08 September 2007 - 07:10 PM in Arhiva

Nu ca dividende ci ca indemnizatie lunara.
Asociatul unic, inainte de ultima modificare a legii 31/1990 nu putea fi angajat cu contract de munca ( acum poate fi angajat pentru ca articolul respectiv s-a abrogat), dar putea primi o indemnizatie lunara care se numeste indemnizatia lunara a asociatului unic si la care se plateste impozit 16 %, sanatate 6,5% respectiv 6% pentru societate .
Dupa abrogarea acestui articol asociatul unic poate fi si angajat dar poate sa primeasca un venit de la societate si sub forma acestei indemnizatii lunare. Ea este stabilita bineinteles de catre el insusi printr-o decizie.



#142664 Declaratie CAS

Postat de george75 on 08 September 2007 - 12:53 PM in Arhiva

Da are contract cu casa de pensii pentru salariul mediu pe economie 1270 lei
Indemnizatia lui primita de la societate este de 3000 lei , caci de aceea aveam dubii
Nu stiam ce sa trec in declaratie in aceasta situatie desi in Legea 19/2000 spune ca
Art 23. Baza lunară de calcul a contribuției individuale de asigurări sociale în cazul asiguraților o constituie:
b) venitul lunar asigurat, prevăzut în declarația sau în contractul de asigurare socială, care nu poate fi mai mic de o pătrime din salariul mediu brut. - in situatia mea


Deci in concluzie nu se trece.
Multumesc .



#142631 Declaratie CAS

Postat de george75 on 07 September 2007 - 10:41 PM in Arhiva

Conform O 680/2007 -"Angajatorii, persoane fizice sau juridice, au obligația de a înscrie în declarația nominală inclusiv persoanele cu care nu au raport de muncă sau de serviciu, dar cărora le achită drepturi bănești asupra cărora se datorează contribuția individuală de asigurări sociale stabilită de lege."

In aceasta noua declartie se declara cumva si indemnizatia administratorului?

Eu unul nu inteleg prea clar daca si aceasta indemnizatie trebuie sau nu trecuta pentru ca el are deja un contract cu casa de pensii.



#133433 declaratie sanatate - administrator

Postat de george75 on 07 June 2007 - 08:10 PM in Arhiva

Este contract de administrare pt ca este asociat unic si nu are cum sa fie angajat cu contract de munca .



#133114 declaratie sanatate - administrator

Postat de george75 on 05 June 2007 - 07:19 PM in Arhiva

Chiar nu are nimeni un astfel de caz ?



#132839 contract de administrare firma

Postat de george75 on 02 June 2007 - 08:22 AM in CONTRACTE comerciale

Chiar am cateva intrebari acum la care nu am gasit nici un raspuns.

Codul fiscal spune ca indemnizatia administratorului este impozabila la nivelul sumei trecuta in contractul de asigurari sociale.

1.Este posibil ca un administrator sa fie asigurat la casa de pensii pentru 5 milioane si la societatea sa aiba o indemnizatie bruta de 15 milioane? Daca nu, unde scrie ca nu ?
2. Daca da atunci cum ii retin impozitul ( ca ma gandesc ca daca ii retin la 5 mil la un eventual control nu voi fi iertat pentru restul de 10 mil neimpozabili)?
3. In acest caz la societate este deductibila suma de 5 mil sau 15 mil ?

Va multumesc si astept raspuns urgent, caci chiar am intalnit un astfel de caz si sunt in dubii.



#132837 contract de administrare firma

Postat de george75 on 02 June 2007 - 07:55 AM in CONTRACTE comerciale

Vezi postarearobertantal, la May 31 2007, 10:21 PM, a spus:

Propun pe aceasta cale, moderatorilor avizati, sa uneasca topicurile pentru mai mare eficienta in aflarea raspunsurilor dorite.

no offence, pls Imagine postata

Subscriu Robertantal . Multe intrebari se repta tocmai datorita acestui fapt, pentru ca sunt multe topicuri iar cand cineva nu gaseste rapunsul la o intrebare posteaza automat un nou topic. Si eu am fost in situatia asta.
Va multumesc.



#132824 declaratie sanatate - administrator

Postat de george75 on 01 June 2007 - 06:26 PM in Arhiva

Administratorul unei societati comerciale care este in acelasi timp si asociat unic si primeste indemnizatie de administrator cum va fi trecut in declaratia lunara la sanatate ? La salariat cu norma intreaga (S) sau la salariat cu contract partial (ACC) ? Sau se procedeaza altfel ?

PS : Daca s-a mai discutat imi cer scuze dar nu am gasit nimic.



#120922 declaratii cu termen 25 februarie

Postat de george75 on 11 February 2007 - 09:18 PM in Arhiva

Asta ma intreb si eu . Oare in cazul comertului cu amanuntul unde vinzi catre persoane fizice acestea vor fi tratate ca persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153??????????



#120866 OMFP.86-D.392,393 si OMFP.80-D.100

Postat de george75 on 11 February 2007 - 11:14 AM in Arhiva

Daca o firma face comert en detail, deci catre persoane fizice ce se intampla ? se trec oare la persoane neinregistrate ca platitori de TVA ? ca nu se specifica clar . Ordinul se refera numai la persoane juridice inregistrate sau neinregistrate sau se includ si clientii persoane fizice la neinregistrate ?



#116351 declaratie cifra de afaceri pt 2006

Postat de george75 on 16 January 2007 - 02:07 PM in Arhiva

Vezi postareaIULIANA1207, la Jan 15 2007, 09:13 AM, a spus:

Cf. noului cod fiscal termenul pentru declaratiile cu CA<100 000 euro este 25.01.07. pt. 2006. Cititi, fratilor, codul nou si lasati-l pe cel vechi!

Pasajul redat mai sus e din noul cod fiscal intrat in vigoare la 01.01.2007si nu cel vechi. Ceea ce spui tu Iuliana , referitor la decl cifra de afaceri <100000 euro se refera la ati pastra perioada trimestriala de declarare si plata a TVA . Dupa cum scrie si mai sus, in pasajul redat se pare ca in afara de aceasta declaratie au mai aparut si altele noi pentru cei inregistrati si cu cifra de afaceri sub 10000 euro si pentru cei [i]neinregistrati[i] si cu cifra de afaceri intre 10000 si 35000 euro , daca citim cu atentie.



#116110 declaratie cifra de afaceri pt 2006

Postat de george75 on 14 January 2007 - 08:41 PM in Arhiva

Declaratia privind cifra de afaceri trebuie nu trebuie depusa de societatile inregistrate in scopuri de TVA a caror CA nu depaseste 10000 euro si de persoanele neinregistrate in scopuri de TVA cu CA inre 10000 si 35000 euro asa cum este redat in codul fiscal in articolul de mai jos ? Mai este cumva un articol care se refera la toate societatile ca eu nu am mai gasit si altceva ?.

Art. 1563: Alte declarații
(6) Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153, a căror cifră de afaceri, astfel cum este prevăzută la art. 152 alin. (2), realizată la finele unui an calendaristic, este inferioară sumei de 10.000 euro, calculată la cursul de schimb valutar din ultima zi lucrătoare a anului, trebuie să comunice printr-o notificare scrisă organelor fiscale de care aparțin, până la data de 25 februarie inclusiv a anului următor, următoarele informații:

a) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii precum și suma taxei, către persoane înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
b) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii și suma taxei aferente, către persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153.
(7) Persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153, a
căror cifră de afaceri, astfel cum este prevăzută la art. 152 alin. (2), dar excluzând veniturile obținute din vânzarea de bilete de transport internațional rutier de persoane, realizată la finele unui an calendaristic, este între 10.000 și 35.000 euro, calculată la cursul de schimb valutar din ultima zi lucrătoare a anului, trebuie s ii comunice, printr-o notificare scrisă organelor fiscale competente, până la data de 2&pound; februarie inclusiv a anului următor, următoarele informații:
a) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii către persoane înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
b) suma totală a livrărilor de bunuri și a prestărilor de servicii către persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 1 53;
c) suma totală și taxa aferentă a achizițiilor de la persoane înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153;
d) suma totală a achizițiilor de la persoane care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA, conform art. 153.



#115600 ctr. de munca asociat si/sau administrator

Postat de george75 on 12 January 2007 - 08:35 AM in Arhiva

La indemnizatia administratorului nu plateste si firma 7% sanatate ?



#100249 Plata contributii sanatate - odata cu plata salariilor

Postat de george75 on 11 September 2006 - 09:20 AM in Arhiva

Vezi postareaSeptimiu, la Sep 8 2006, 12:40 PM, a spus:

cu ultimas modificare a codului de procedura fiscala s-a abrogat articolul respectiv din legea 95... duceti-va peste idiotii de la banca cu legea in cap :lol: si pe urma ii dati si in judecata

Unde scrie mai exact Septimiu despre abrogarea articolului respectiv( ce art ? )? am citit dar nu am gasit nimic ( e drept am citit in fuga ) .



#97296 pierdut carnete documente regim special

Postat de george75 on 14 August 2006 - 09:37 PM in Arhiva

Vezi postareaj.r., la Aug 13 2006, 11:54 PM, a spus:

am pierdut facturierul si chitantierul (documente cu regim special). Care este procedura legala de reconstituire? unde trebuie anuntata pierderea lor?

OMFP 29/14.01.2003 zice :


Art. 4. - În cazul pierderii sau sustragerii formularelor cu regim special, agenții economici sunt obligați:
a) să anunțe, în termen de 24 de ore de la constatare, pierderea sau sustragerea formularelor cu regim special la direcția generală a finanțelor publice județeană, a municipiului București, respectiv la administrațiile finanțelor publice ale sectoarelor municipiului București, după caz; pentru sustragere vor fi anunțate și organele de poliție;
B) să transmită Companiei Naționale "Imprimeria Națională" - S.A. lista seriilor și plajelor de numere ale formularelor cu regim special pierdute sau sustrase, în termen de 48 de ore de la constatarea pierderii sau sustragerii.




Cometa SQL