Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bibicu13's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


bibicu13's Content

There have been 10 items by bibicu13 (Search limited from 15-November 07)


Sort by                Order  

#201242 si PFA si asociat si administrator...

Postat de bibicu13 on 10 May 2009 - 08:58 AM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare PFA

Salut,

trebuie sa iau o decizie in urmatoarele 2-3 zile si am nevoie sa stiu:
1. Daca sunt asociat intr-o microintreprindere, administrator si asociat unic intr-o firma normala pot sa ma fac si PFA ??
2. In cazul in care pot sa ma fac PFA, imi trebuie casa de marcat ?? Tin sa precizez ca toata activitatea mea ca PFA se va desfasura ca o activitate de inchiriere echipamente sportive (biciclete, barci etc) si de transport persoane
3. In cazul transportului de persoane, de unde pot sa procur bilete pentru activitatea desfasurata mai sus ?? Ma refer aici la bilete pretiparite gen "Calatorie X-Y" sau "Transport 1 ora"
3. Declaratiile se pot depune online ?
4. Platile darilor catre stat (CAS etc etc) se poate face online ??

Cu multumiri,
:sad:



#181099 Firma agrement nautic

Postat de bibicu13 on 25 August 2008 - 04:09 PM in Arhiva

Buna ziua,

vreau sa infiintez o firma avand ca obiect de activitate - plimbari turisti cu nave de agrement pe litoralul Marii Negre (sau similar conform CAEN). Aveti idee ce taxe trebuie platite si catre ce entitati ??? Ma refer aici la alte taxe decat cele obisnuite (salarii, impozit profit, TVA etc etc)

Cu multumiri,
Adrian



#160903 imi trebuie casa de marcat ?

Postat de bibicu13 on 31 January 2008 - 11:12 PM in Arhiva

OK. M-am convins. Lichidez tot, vand tot si cu banii scosi imi cumpar garsoniere pe care o sa le dau la inchiriat la persoane fizice ... fara case de marcat si alte batai de cap.

Asta-i Romania ...



#160868 imi trebuie casa de marcat ?

Postat de bibicu13 on 31 January 2008 - 08:15 PM in Arhiva

Buna seara,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la urmatoarea intrebare:
- am un service auto in care repar masini. In cadrul unei reparatii am piese si manopera. Fiecarui client (pers fizica sau juridica) ii emit o factura. Codul CAEN din carul firmei mele NU ESTE de comert cu amanuntul. Pana acum incasam cu chitanta sau cu OP.

Tinand cont ca nu am magazin de vanzare a pieselor .... TREBUIE sau NU TREBUIE sa am casa de marcat???

In cazul in care piesele se trec integral pe factura si in cazul in care, sa zicem, am nevoie de casa de marcat .... trebuie sa le mai enumar din nou pe toate sau este suficient ceva de genul PIESE CONFORM FACTURA xxxx, MANOPERA CONFORM FACTURA yyyyy (sunt cazuri de reparatii auto care au si cate 60-70 de repere).

Thx,
B



#114995 diferente gestiune-contabilitate

Postat de bibicu13 on 09 January 2007 - 10:00 PM in Arhiva

Vezi postareacris_td, la May 11 2006, 07:25 PM, a spus:

... s-a reintrodus printr-un artificiu informatic) si a platit-o.
...

si schimbi si sistemul ala informatic cu ocazia asta



#114020 NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile

Postat de bibicu13 on 05 January 2007 - 07:28 AM in Arhiva

Tocmai mi-am terminat stocul de facturi fiscale.
Si acum ce fac?

:lostit (13): :pullhair: :lnr (1):



#52641 Contract de munca ... sarcina ... revenire la munca ...etc

Postat de bibicu13 on 23 November 2005 - 05:34 PM in Arhiva

Mica istorie:

- firma infiintata in dec 2004, microintreprindere
- unic asociat
- abia DUPA infiintare am aflat ca nu pot sa ma angajez in firma MEA :evil: :evil: !!
- in concluzie, mi-am angajat sotia cu contract de 2 ore pe zi
- ea lucreaza insa cu carte de munca in alta parte - full time
- contractul de munca incheiat cu sotia mea, cel de 2 ore/zi, este depus la ITM de pe Giulesti in perioada legala


Si acum faptele si intrebarile:

- in iunie 2005, naste sotia :P :P
- pentru ca nu mai putea sa lucreze la mine cu 2 ore pe zi (cealalta firma a inceput sa ii plateasca cele 1xx zile de pre/post natal) am angajat pe altcineva cu 2 ore pe zi cu un contract pe 6 luni (expira in nov 2005)
- ca sa fiu in regula, am "obtinut" de la sotie o hartie cum ca vrea sa nu mai lucreze la mine pe o perioada de 6 luni. Hartia asta o pastrez intre actele firmei. Prima intrebare: mai trebuia sa o depun si la ITM sau mai trebuia sa fac ceva la ITM ??

- intre timp se apropie sfarsitul perioadei de 6 luni celeilalte persoane. In contractul de la ITM a fost specificat foarte clar ca ea o sa lucreze la mine pe o perioada DETERMINATA. A doua intrebare: mai trebuie sa fac ceva la ITM dupa ce i se "scurge" timpul de 6 luni sau ne despartim pur si simplu cu pupaturi urmand ca sotia sa figureze pe urmatorul stat de salarii ??

- in viitorul foarte apropiat, pentru a nu mai avea probleme am decis sa mai imi iau un asociat. Ati ghicit ! Este vb de sotia mea. Asa ca vreau sa fac urmatoarea combinatie: ea nu va mai lucra la mine incepand cu luna X, in luna X+1 eu imi voi deschide pe numele meu un contract de munca la ITM si toata lumea e fericita iar eu, in sfarsit, pot sa lucrez cu carte de munca pe firma mea. Ultima intrebare: in momentul in care sotia "renunta" la contractul cu 2 ore/zi, mai trebuie sa instiintez ITM-ul despre acest lucru sau mai bine spus cam care e procedura prin care se instiinteaza ITM-ul despre plecarea unui angajat care lucreaza intr-o firma cu un contract de 2 ore pe zi ??


In speranta ca am fost cat de cat explicit va raman indatorat pentru raspunsurile oferite !!



#48369 inchidere temporara a activitatii unui srl

Postat de bibicu13 on 02 November 2005 - 04:15 PM in Arhiva

Stiind ca in prezent am doar un angajat cu 2 ore/zi (contract partial) ... mai trebuie sa fac ceva la inspectoratul de munca, pensii, somaj, etc sau trebuie sa merg si la ITM cu declaratia de suspendare a activitatii???



#48325 inchidere temporara a activitatii unui srl

Postat de bibicu13 on 02 November 2005 - 03:09 PM in Arhiva

pana la urma pasii pentru suspendarea activitatii sunt urmatorii ???

1. registrul comertului, taxa, hartie obtinuta
2. Administratia financiara, depus declaratia 010

si ... atat ??

Cu multumiri,



#29203 soft pt.contabilitate

Postat de bibicu13 on 21 July 2005 - 11:18 AM in Arhiva

alberta a spus:

Are cineva Wizcount de DOS? Noi din asta avem si e destul de bun, desi arei interfata cam urata, dar ne-am obisnuit.
Daca are cineva, as vrea sa intreb ceva despre un raport.

noi avem ,pot sa te ajut cu ceva ??




Cometa SQL