Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
atodor's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


atodor's Content

There have been 38 items by atodor (Search limited from 12-November 07)



Sort by                Order  

#288412 fond de mediu

Postat de atodor on 27 January 2020 - 11:47 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

MULTUMESC! pentru amabilitate.
Intre timp am buchisit legislatia si m-am dumirit.



#288408 fond de mediu

Postat de atodor on 26 January 2020 - 09:37 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

e prima declaratie la fondul de mediu si am o mmaaaaaaaaaaarre nelamurire:

1. un atelier de triccotaje care binenteles are unele deseuri(fire de lana, PNA, etc) pe care le refoloseste la umplerea unor perne, trebuie sa declare aceste deseuri in declaratia de mediu?
2. clasicul gunoi pe care-l ridica firma de salubritate cu care avem contract, trebuie declarat sau nu? In caz afirmativ daca se ridica cca 3 mc/an cat anume declar(nu avem pe an nici 50 de kg si la deseuri municipale e treciut doar 1 tona)



#286635 concediu medical - stagiu la aceasta societate < 6 luni

Postat de atodor on 15 February 2019 - 05:40 PM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

MULTUMESC!



#286617 concediu medical - stagiu la aceasta societate < 6 luni

Postat de atodor on 14 February 2019 - 09:42 PM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

Am mare nevoie de ajutor:

O salariata se angajeaza la firma X in septembrie 2018. In ianuarie 2019 primeste 2 zile de concediu medical (cod 06).
Anterior a lucrat la o alta firma pana la 1 septembrie 2018 cand intra in somaj circa 3 saptamani..
Practic are cele 6 luni/12 cotizate.

1. Cum se calculeaza baza pentru concediu medical? E suficient sa calculez pe baza salariilor sept. 2018-dec.2018, sau trebuie sa iau in calcul si salariile din lunile anterioare(de la vechiul angajator) si eventual sa iau in calcul si indemnizatia de somaj?

2. Avand in vedere ca nu am mai avut cazuri de concedii medicale de mai bine de 4 ani, chiar daca intrebarea va parea puerila: pentru cele 2 zile platite de angajator mai trebuie sa depunem ceva la casa de asigurari de sanatate? Se mai depune undeva unul din cele 2 formulare a concediului medical?

3. Daca nu luam in considerare concediul medical(propunerea patronului) si platim cele 2 zile ca si cand doamna ar fi fost la servici, ce se poate intampla?

4. In ce priveste monografia contabila pt. cele 2 zile de CM:

641 = 421 Valoare CM suportat de unitate

Retinerea sumelor datorate pentru concediile medicale:
421 = 4315 CAS datorat pentru CM
421 = 444 Impozit pe salarii

646 = 436 Contributia asiguratorie pentru munca

Pt.CM suportat de unitate se retine/achita CASS ?


Multumesc anticipat pentru raspuns!



#285187 Dobânda legală penalizatoare

Postat de atodor on 26 September 2018 - 12:11 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

MULTUMESC! pentru amabilitate si timpul acordat.



#285183 Dobânda legală penalizatoare

Postat de atodor on 26 September 2018 - 09:59 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna ziua,

O microintreprindere trebuie sa incaseze, in baza unei sentinte civile, dobanzi penalizatoare + chelt. de judecata.
1. trebuie emisa factura pe aceste dobanzi penalizatoare?
2. in cazul in care trebuie emisa factura, aceasta se prinde in D394?
3. pe langa inregistrarea 4111 = 7581 mai trebuie facut si provizion?

Multumesc anticipat!



#283901 D112 - topic 2018

Postat de atodor on 23 May 2018 - 12:13 PM in Arhiva

georgyc,

Stiu, si eu am adaugat creanta pe 0 si am reusit sa o validez, dar fara nu mergea.

georgyc si forbidden,

Multumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi raspunde!

NUMAI BINE!



#283891 D112 - topic 2018

Postat de atodor on 23 May 2018 - 02:55 AM in Arhiva

Am descarcat ultimul format d112 (22.05.2018)
La validare primesc eroare:
EROARE - Creanta 451 … Contributia de asigurari sociale pt drepturi din proprietate intelectuala (undefined) diferita de suma calculata (0) !

Nu avem cazuri pentru care trebuie achitata Contributia de asigurari sociale pt drepturi din proprietate intelectuala, nu am selectat creanta 30(451) dar totusi imi daeroare

Pur si simplu nu reusesc sa trec de aceasta eroare.

Am mare nevoie de ajutor!

Multumesc anticipat pentru raspuns!!!!!!!!!!!!!!!



#282387 Calcul salariu 2018

Postat de atodor on 11 February 2018 - 11:37 PM in SALARII

Miercuri trebuie sa fac statele de plata si eu sunt tot in ceata.

Am 2 angajate - persoane cu handicap. Una cu norma intreaga (1900) si una cu jumatate de norma (950) dar fara alte contracte. Ambele au fost in concediu fara plata pana in data de 15 ianuarie, prin urmare bruturile pe ianuarie sunt:

angajata X(norma intreaga) = 1140

angajata Y(jumatate de norma) = 570

Am MAAAAAAREA RUGAMINTE: ma puteti ajuta cu un calcul pentru cele 2 cazuri?

Mtltumesc anticipat pentru raspunsuri!



#246795 laptop<1800 direct pe cheltuieli? Va rog, e urgeeeeeeeent!

Postat de atodor on 29 December 2011 - 11:53 AM in Arhiva

Un laptop cu valoarea de intrare sub 1800 lei poate fi baghat direct pe cheltuieli sau trebuie amortizat in x luni?
Am nevoie urgent de parerea voastra. Va rog mult de tot, dati-mi o mana de ajutor.

Multumesc anticipat!



#232756 fisa post - CERERI

Postat de atodor on 05 November 2010 - 12:38 PM in Arhiva

Va rog mult de tot, cine are timp si bunavointa sa-mi trimita si mie, la adresa atodor@topmail.ro modele pt. fisa de post pentru croitor, respectiv muncitor necalificat in industria textila si muncitor necalificat - comert en-gros.



#222498 calcul salar handicapati

Postat de atodor on 16 March 2010 - 09:58 PM in Arhiva

SCUZE! postez si eu aiurea fara sa gandesc.
Acum am verificat pe certificatele de handicap, intradevar este specificat gradul de handicap(usor......... grav)
SCUZE inca o data!



#222483 calcul salar handicapati

Postat de atodor on 16 March 2010 - 08:14 PM in Arhiva

Vezi postareavildangafar, la Mar 9 2010, 09:44 AM, a spus:

Vezi postareaDinu George, la Feb 8 2010, 04:51 PM, a spus:

Conform OUG 109/2009 pt. modificarea Codului fiscal se abroga art.26 din Legea 448/2006 deci incepind cu 01.01.2010 si persoanelor cu handicap li se retine impozitul din salarii.
Este asa sau imi scapa ceva ? :frusty:

NU LI SE OPRESTE IMPOZIT PE VENITUL DIN SALARII PERS. CU HANDICAP GRAV. SI EU AM LA FIRMA 2 PERS CU HANDICAP SI LE RETINEM IMPOZ PE VENITUL DIN SALARII DEOARECE AU UN GRAD DE HANDICAP USOR.


si de unde stiu daca acel handicap e grav sau nu? pe certificatele alea de handicap este specificat doar tipul (surdomititate, etc.) si daca e permanent sau nu? este undeva vreo clasificare a handicapurilor?



#217557 micro/angajat 2 ore?

Postat de atodor on 25 January 2010 - 10:42 AM in Arhiva

pt. ca o firma sa-si pastreze statutul de micro(nu mai are angajati de la inceputul anului) e suficient sa angajeze pe cineva (cu aceeasi zi in care a ramas fara angajat) doar cu 2 ore?



#217553 tva lunar/trimestrial

Postat de atodor on 25 January 2010 - 09:54 AM in Arhiva

zilele astea, a trecut cineva de la lunar la trimestrial.
Se mai poate? si ce declaratii trebuie depuse pt.asta?



#217516 contabilitate asoc. pers. cu handicap

Postat de atodor on 24 January 2010 - 03:14 PM in ONG

MULTUMESC din suflet, pentru amabilitatea de a-mi raspunde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dar pentru cumpararea aceea cu factura care are TVA, nu ar trebui sa depun nimic? nici macar 394?



#217508 contabilitate asoc. pers. cu handicap

Postat de atodor on 24 January 2010 - 01:09 PM in ONG

Habar nu am despre contabilitatea asociatiilor, dar am acceptat la cererea sefului sa ma ocup si de contabilitatea unei asociatii(persoane cu handicap) care are o sectie de productie. Asociatia/sectia a fost infiintata in dec.2009 si are 14 angajati, toti persoane cu handicap.

ca sa va explic mai aplicat:

pe dec. am doar chelt. de infiintare, niste bonuri de rechizite, o receptie(cu TVA, dar assoc. e inregistratain scopuri de tva doar de la 01.01.2010), nu am salarii pe dec 2009(doar de la 01.01.2010)

Ce declaratii trebuie sa depun acum in 25 Ianuarie?
Ce fac cu TVA-ul din receptia din decembrie, daca Assoc. e inreg in scopuri de tvA doar cu acest an.

Va rog dati-mi un sfat. Sunt rupta de obosealaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
A, si inca ceva: daca am inteles eu bine aici nu e cazul de vreun impozit pe profit sau venit. NU?

PROMIT SOLEMN SA MA PUN LA PUNCT si sa nu mai vin cu asemenea intrebari tampite, DAR acum am mare nevoie de ajutor.

Si inca ceva: ce termen are bilantul la genul asta de Asociatii?

Orice sfat, e bine venit.
Va multumesc anticipat!



#177146 oug 86 / 2008, va rog

Postat de atodor on 03 July 2008 - 12:44 PM in Arhiva

In concluzie: adio cumparari de birotica, etc., spun asta pentru ca marea majoritate a firmelor cumparau din banii aferenti fondului pt. persoanele cu handicap doar birotica. Noi avem noroc, colaboram cu o uinitate protejata care are ca obiect de activitate productia de echipament de protectie. Pentru ceilalti daca nu vor sa piarada banii aurea trebuie sa-si caute unitati protejate care au ca obiect de activitate productia de .....
BAFTA!



#166880 bilant la 31.12.2007

Postat de atodor on 23 March 2008 - 12:56 AM in Arhiva

In cazul unei societati de 2 lele 3 surcele, asociatul unic(un var de-al meu) este economist de profesie, isi tine singur contabilitatea, dar nu e agajat in firma. Cum se poate proceda in aceasta cauza? Mi-a cerut un sfat, dar din pacate situatia ma depaseste. Astept sfaturi de la cei mai competenti decat mine.
Multumiri anticipate!



#166879 noi coduri CAEN=schimbare certificate inmatriculare?

Postat de atodor on 23 March 2008 - 12:39 AM in Arhiva

Nu va mai ingramaditi la coada la ONRC pentru schimbarea CAEN - nu exista termen de preschimbae. Deja au scazut tarifele si se zvoneste ca vor mai scadea(cei drept doar un pic, dar vor mai scadea).

Am o prietena care e contabil la un trust "de familie". Fata constiincioasa sa dus prima data cu o singura firma din trust sa "tatoneze" terenul - si a platit 8 milioane. Dupa o luna sa dus cu celelalte 4 firme pentru care a platit intre 2 si 3 milioane (vechi - scuze eu sunt mai conservator din fire si mintea mea calculeaza totul tot in lei vechi). Ei bine afla marele mahar al trustului si pentru alea 8 milioane platite pentru prima firma a facut-o INCOMPETENTA.

Asa ca stati cuminti si nu va ingramaditi la tot felul de preschimbari.

Neoficial la un chef de 8 martie, am auzit o discutie intre un sef de la finante si cel de la Reg.Comertului: urmeaza o noua preschimbare a Certificatului de inregistrare(daca nu ma insel ultima preschimbare a fost acum vreo 4 ani?).



#158997 model notificare clienti debitori

Postat de atodor on 19 January 2008 - 10:12 PM in MODELE, FISIERE UTILE

Vezi postareairina petcu, la May 22 2007, 03:43 PM, a spus:

Stati ca mai am eu ceva care corespunde cu procedura somatiei de plata, cf Ordonanata 5/2001, modificata cu legea 195/2004.
Vezi si OG 9/21.01.2000, privind calcularea dobinzilor, in cazul in care nu sunt specificate penalitati de intirziere in contracte.

Irina,

te rog spune-mi la ce firma lucrezi in Bistrita si cu ce avocat ati colaborat in cazul somatiei de plata, sau cum ati procedat. Am si eu un conflict cu o firma din Bistrita. Daca nu vrei sa-mi raspunzi aici, te rog mult raspunde-mi macar pe email atodor (at) topmail.ro

Multumesc anticipat!



#108743 CO 370 ? Va rog, un sfat!

Postat de atodor on 22 November 2006 - 01:22 AM in Arhiva

Nu majorarile la 370 le-am facut in Iunie, dar la aceasta firma avand in vedere ca minimul la plata acceptat conform legii este de 330 ,s-a platit in continuare conform contractului semnat cu fiecare angajat in parte, si avem 2 angajati cu 330 si unul cu 350. In concluzie: pentru cei 3 angajati cu salar tarifar de 370, dar cu salar brut de 330 respectiv 350 consider CO pt.21 de zile (Octombrie)=370lei + 1 zi lucrata (Octombrie)=15 lei? (calculat la 330/22)



#108609 CO 370 ? Va rog, un sfat!

Postat de atodor on 21 November 2006 - 12:39 PM in Arhiva

am trei angajati carora li s-a modificat salarul tarifar la 370 lei incepand cu 1 Aprilie conform "cerintelor" ITM, dar au ramas cu salarul brut de 330 si unul dintre ei 350 lei pe parcursul lunilor Aprilie - Septembrie.
Problema mea e legata de concediul de odihna:
media zilnica pe ultimele 3 luni * 21 zile + 1 zi lucrata < 330 lei
platesc 370 lei sau 330 lei pe concediu in cazul in care concediu+1 zi lucrata < 330 lei?



#73207 deduceri somaj art 85 !

Postat de atodor on 13 March 2006 - 07:18 PM in Arhiva

1. Daca conventia s-a incheiat anterior datei de 1.01.2006 se procedeaza astfel :
- anexa 1 se complecteaza obisnuit
- anexa 2
la Subventii si reduceri in coloana "recuperare din CAD" se trece suma = Somaj 2,5% iar in coloana "de restituit" diferenta de primit de la AJOFM
exemplu: pt.o persoana trebuie sa primiti de la AJOFM 330lei si considerand ca SOMAJ 2,5% = 100 lei si avem dupa cum urmeaza
recuperare din CAD = 100
de restituit = 230

la "Scutire la plata" nu se trece nimic

2. Daca conventia s-a incheiat dupa 1.01.2006, ramanand la acelasi exemplu : 1 angajat cu salarul = 330lei
SUBVENTII SI REDUCERI:
- recuperare din CAD = SOMAJ 2,5%(unitate) - SOMAJ 2,5% asiguratul cu conventie = 100 - 8 = 92
- de restituit = 230
SCUTIRE LA PLATA
- recuperare din CAD = 8



#69251 probleme complectare - declaratie SOMAJ+D100 F.F.URGEEEEEENT

Postat de atodor on 22 February 2006 - 12:47 PM in Arhiva

a mai depus cineva decl.Somaj / decl.100 in cazul in care are si pers. cu art.85?
i-mi puteti spune, va rog, cum a-ti complectat cele 2 declaratii?




Cometa SQL