Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
anamaria_ro's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


anamaria_ro's Content

There have been 51 items by anamaria_ro (Search limited from 15-November 07)



Sort by                Order  

#251861 Mod calcul descarcare gestiune

Postat de anamaria_ro on 20 January 2013 - 11:07 PM in CONTABILITATE STOCURI

buna ziua,
sunt incepatoare in ale meseriei si vreau sa imi dati o mana de ajutor de la inregistrarea unei fact pana la descarcarea gestiunii, eu m-am jucat in program si am tot incercat sa vad de unde provin sumele insa mi-am prins capul in cifre:)
de ex o SC cu activitate comert cu amanuntul, evidenta se tine la pret de vanzare pe gestiuni distincte.

factura intrare:
produs x: 350lei/buc x 10 buc = 3500 lei fara tva
pret vanzare 520 lei pe buc cu tva
% = 401 4340
371 3500
4426 840

371 = % 1700
378 1006.45
4428 693.55
va rog sa ma ajutati cu modul de calcul al sumelor ce se regasesc in conturile 378, 4428

Vanzare:
5311= % 1240
707 1000
4427 240

descarcare gestiune:
607=371 833.33
378=371 166.67
4428=371 240

aceste sume mi le calculeaza automat programul insa nu stiu de unde provin. am tot citit pe net si am vazut acea formula a coef mediua K ... insa tot nu am reusit sa dau de cap acestor sume.
in caz ca exemplul meu nu este complet sau nu este bine ceva va rog sa folositi alte sume, idea este sa inteleg modul de calcul.
astept raspunsul dvs.
va multumesc anticipat!



#239354 Retetar

Postat de anamaria_ro on 14 March 2011 - 09:28 AM in Arhiva

buna ziua,

spuneti-mi si mie va rog ce trebuie sa contina un retetar, in special cel pt gogosi (in caz ca difera de alte retetare), m-ar interesa daca trebuie sa apara pret ceva, poate aveti vreun model exact, pe net nu am gasit nimic :thumbup:

va multumesc!



#238271 decl. 101 / depunere 2011

Postat de anamaria_ro on 22 February 2011 - 11:15 AM in Arhiva

multumesc pt raspunsuri.

nu este vb de faliment ca este o suma fff mica ;)



#238226 decl. 101 / depunere 2011

Postat de anamaria_ro on 21 February 2011 - 08:32 PM in Arhiva

Vezi postareafboji, la Feb 21 2011, 04:48 PM, a spus:

La D101 pentru perioada a doua treci pierderea fiscala determinata in D101 din prima perioada.
La randurile cu amortizarea nu treci decat daca ai o alta modalitate de calcul a amortizarii decat cea liniara (amortizare degresiva).
La chestiunea cu chiriile nu am inteles. Nu ai contract de chirie inregistrat la Adm Fin ?


am contract inreg la adm financiara, proprietarul este pers fizica si nu emite nici un doc de plata, de asta mam gandit sa o bag ca fiind nedeductibila.
spuneti-mi va rog si la rd.26 am trecut suma din ct 6581, (de ex penalizarile de intarziere plata romtelecom sau penalitati intarziere contributii sal ) pt ca si aici mi s-a spus ca nu este ok.

va multumesc pt raspunsuri



#238201 decl. 101 / depunere 2011

Postat de anamaria_ro on 21 February 2011 - 03:47 PM in Arhiva

buna ziua,

am dus bilantul impreuna cu d101 la un contabil autorizat pt a le aviza deoarece in firma nu am pe nimeni cu drept de semnatura.
la d101 mia spus ca nu este bine intocmita, eu ma incadrez in categoria celor care depun 2 decl.

la prima d101 am urmatoarea sit.

la rd.14 si rd 29 am trecut suma din ct 6811
la rd.26 am trecut suma din ct 6581, (de ex penalizarile de intarziere plata romtelecom sau penalitati intarziere contributii sal )
rd . 34 am trecut de ex val chiriilor catre pers fizice unde nu mi se emite factura.
rd 38 - zero

la fel am procedat si cu d101 din a 2a perioada numai ca la rd 38 - Pierdere fiscla de recuperat din anii precedenti am completat cu pierderea din decl 101 din anul 2009.

unde am mers mi-a spus ca nu am trecut bine aceste sume ca sa las zero.

va rog o parere daca se poate.
multumesc



#232534 certificat constatator

Postat de anamaria_ro on 29 October 2010 - 01:01 PM in Arhiva

buna ziua,
spuneti-mi si mie, va rog care sunt actele necesare eliberarii unui certificat constatator.
va multumesc!



#209736 declaratie ITM

Postat de anamaria_ro on 27 August 2009 - 09:52 AM in Arhiva

buna,
de cateva zile incerc sa transmit o modificare la registru de evidenta salariati si nu imi merge, de asemenea nici declaratia pe luna iulie nu am mai putut trimite online,
sa modificat cumva link-ul sau nu mai putem transmite online???
va multumesc!



#186154 legislatie discount

Postat de anamaria_ro on 31 October 2008 - 06:10 PM in Arhiva

buna ziua,
am si eu urmatoarea problema, am primit un produs ca bonus la alt produs, pe factura apare cu minus produsul de este bonus.
se baga acest produs pe stoc?? ca practic el exista. cum fac nir-ul? daca il bag cu plus mareste val fact. va rog sa ma ajutati.
va multumesc.



#183638 termene la ITM - ce se depune si cand ?

Postat de anamaria_ro on 06 October 2008 - 09:39 AM in ITM, Inspectia Muncii

buna ziua,

am si eu o intrebare, actele aditionale pt modificarea sal minim pe ec de la 01 oct trebuie sa le depunem pana pe 06 octombrie sau se pot depune in noiembrie atunci cand se face inchiderea lunii octombrie.
va multumesc, cu scuzele de rigoare daca sa mai discutat.



#183040 CONT 371 SI 378

Postat de anamaria_ro on 28 September 2008 - 02:41 PM in Arhiva

evaluare marfuri la pret de vanzare pe gestiuni distincte,



#183005 CONT 371 SI 378

Postat de anamaria_ro on 27 September 2008 - 08:23 PM in Arhiva

buna ziua,

va rog sa ma ajutati si pe mine in urmatoarea problema, plecand de la exemplul dat de dvs.
sa ziceam ca in luna urmatoare mai intra 10 buc la pretul de intrare de 5 lei fara tva. pret de vanzare 7 lei fara tva
%=401 59.5
371 50
4426 9.5

371=% 23.8
378 20
4428 3.8

se vand 30 buc din cele deja existente pe stoc + inca 7 din cele intrate,in total de 85 ron, (30*1.2 + 7*7)
in acest caz descarcarea cum se face??

va multumesc, cu scuzele de rigoare daca am gresit pe la calcule.



#179328 bILANT IUNIE 2008

Postat de anamaria_ro on 28 July 2008 - 07:46 PM in Arhiva

sunt administrator al unui srl si am terminat si studii sup economice, dar nu am contract de munca.
cu cate ore trebuie sa imi fac contractul de munca ca sa pot semna bilantul, cu o ora sau cu 2 ore???
imi cer scuze daca sa ma specificat undeva acest lucru, dar nu am reusit sa citesc toata discutia.
o zi buna!



#170181 Factura client Albania

Postat de anamaria_ro on 17 April 2008 - 03:27 PM in Arhiva

buna ziua,

Spuneti-mi si mie va rog, daca stie cineva, o factura emisa unui client in Albania se face cu tva sau fara tva??? Moneda in care se face factura este euro??????

Va multumesc anticipat!!



#157459 Contract de imprumut intre asociat si firma

Postat de anamaria_ro on 09 January 2008 - 03:39 PM in Arhiva

am si eu nevoie de acest contract de imprumut, am dat cautare si nu imi gaseste nimic.
imi puteti da link, va rog!



#144075 registrul bani personali

Postat de anamaria_ro on 18 September 2007 - 10:21 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

buna ziua!!
stiti cumva daca exista vreun jurnal prin care vanzatorul unui magazin trebuie sa isi declare banii proprii in fiecare zi??

Daca exista asa ceva va rog sa imi spuneti cum se cheama exact si de unde il pot achizionta..

va multumesc!!



#132735 INCHIDERE 31.12.2006

Postat de anamaria_ro on 31 May 2007 - 08:46 PM in Arhiva

am inteles a pierderea se inreg 117=121 cu val pierderii
insa cineva mia spus ca trebuia sa inregistrez si 121=121 cu val pierderii pe minus.
trebuie si aceasta inreg?este corecta?



#132161 discount primit

Postat de anamaria_ro on 25 May 2007 - 10:13 AM in Arhiva

Vezi postarealucis, la Apr 15 2007, 01:52 PM, a spus:

Am o factura de diverse materiale pentru birou si apare pe factura urmatoarele:
1.Materiale=423,60+Tva=80,48(total =504,08)
2.Discount=14,29+tva=2,72(total=17,01)-atentie nu e cu semnul minis
3.Total factura de achitat=487,07(deci s-a scazut discountul)
Intrebare:Cum fac inregistrarile la acesta factura? Nu mi-au facturat separat acel Discount e pe aceeasi factura cu semnul +
Poate ati avut! Va rog! :smile:
eu asa inreg o fact cu disc, nu stiu daca e 100% ok dar asteptam si alte pareri.
%=401 521.09 (total fact +discount+tva )
371(pt marfa)
4426
401=767 14.29 (cu val pe plus a disc)
4426=401 -2.72



#128982 perioada de proba

Postat de anamaria_ro on 18 April 2007 - 09:23 AM in Arhiva

buna ziua!!
spuneti-mi si mie va rog care este perioada de proba pt un economist si perioada de preaviz in cazul concedierii si in cazul demisei?
va multumesc!!



#127933 perioada de proba

Postat de anamaria_ro on 04 April 2007 - 04:29 PM in Arhiva

bun se inregistreaza contractul, dar daca dupa aceste 2 sapt de proba nu il voi angaja ce fac? inregistrez contractul pe 2 sapt si apoi daca ramane voi face act aditional pt prelungirea contractului? sau cum?
va multumesc!!



#127851 perioada de proba

Postat de anamaria_ro on 04 April 2007 - 09:11 AM in Arhiva

buna ziua!!
am si eu un angajat care este 2 sapt in proba. daca el nu va fi angajat dupa aceasta perioada, cum procedez cu contractul de munca. el va fi platit in aceste 2 sapt, cum explic prezenta lui pe statul de plata daca contractul nu este inregistrat?(sper sa ma fi inteles :pullhair: )
daca se poate as dori si legislatie ceva.
va multumesc!!



#126954 re

Postat de anamaria_ro on 28 March 2007 - 07:10 PM in Arhiva

am cautat si imi spunea ca "ne cerem scuze .......reincercati......: asa imi zicea toata seara.
iar a doua zi cand am vazut ca nu mai este topicul am dat cautare si nu am gasit nimic de genu ala.



#126790 re

Postat de anamaria_ro on 27 March 2007 - 07:07 PM in Arhiva

poate sa ma lamureasca si pe mine cineva dc mi se sterg topicurile
postez pt ca nu stiu si chiar imi trebuiesc raspunsurile.
multumesc celui care a sters topicul, chiar am avut nevoie de el azi ca sa downloadez.
o sa ii dai 1000 mailuri acelui domn binevoitor ca sa aiba ce sterge.



#126667 registru de evidenta a salariatilor

Postat de anamaria_ro on 26 March 2007 - 09:35 PM in Arhiva

in concluzie trebuie sa trec si angajatii care au contract din luna martie.



#126651 registru de evidenta a salariatilor

Postat de anamaria_ro on 26 March 2007 - 08:31 PM in Arhiva

la selectie interval pentru raportare actualizari ce date trebuiesc puse?
si dupa ce sal acel fisier xml il copiez pe discheta si atat? mai trebuie si listat ceva sau merg doar cu discheta?
va multumesc!!



#126640 registru de evidenta a salariatilor

Postat de anamaria_ro on 26 March 2007 - 07:50 PM in Arhiva

reg de evidenta al sal in varianta electronica se depune la itm numai pe baza de parola luata de la ei sau merge si dus pe discheta?
in caz ca a gasit cineva varianta de salvare pe dicheta sa imi spuna si mie ca eu nu am gasit. :biggrin:
ce acte trebuie pt ridicare parolei?
va multumesc!!




Cometa SQL