Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ovidiu_adrian79's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ovidiu_adrian79's Content

There have been 249 items by ovidiu_adrian79 (Search limited from 21-November 07)



Sort by                Order  

#283037 Sanctiune disciplinara

Postat de ovidiu_adrian79 on 13 March 2018 - 08:42 AM in CONFLICTE DE MUNCA

Nu. Seful de serviciu poate cel mult propune. Ridicarea vizei cfp se face prin dispozitie (decizie) al ordonatorului de credite...sau pe principiul cine numeste si revoca!
A se vedea si prevederile pct. 8 si 9, cap. 3 din Anexa 2 la OMFP 923/2014:
8. Principalele situatii in care persoana desemnata cu exercitarea controlului financiar preventiv propriu poate fi suspendata sunt:
- se afla in concediu de maternitate sau in concediu pentru incapacitate temporara de munca;
- efectueaza serviciul militar;
- este in curs de urmarire penala, de judecata sau este arestata preventiv, in conditiile Codului de procedura penala;
- se afla in alte situatii in care intervine suspendarea raporturilor de munca.

9. Principalele situatii in care persoana desemnata cu exercitarea controlului financiar preventiv propriu poate fi schimbata sunt:
- a devenit incompatibila pentru aceasta activitate;
- a savarsit o abatere disciplinara (a incalcat normele legale, regulamentul intern etc.) fata de care aceasta schimbare reprezinta sanctiune disciplinara pentru persoana respectiva;
- la cererea persoanei in cauza, pe motiv de boala sau din alte considerente;
- in urma rapoartelor de control sau audit s-au constatat operatiuni vizate pentru control financiar preventiv propriu care s-au dovedit nelegale si/sau in neregula;
- la modificarea locului de munca de catre angajator



#279375 control financiar preventiv (CFP)

Postat de ovidiu_adrian79 on 22 July 2017 - 08:31 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Ai putea sa-ti actualizezi cadrul legislativ de la proiectele de operatiuni supuse cfp-ului, si...eventual, circuitul documentelor, daca nu e dupa ordinul 2634/2016.
Acum sa te intreb urmatoarele:
- registru cfp ai? (contractele sunt vizate cfp si inscrise in registru?)
- stampila (sigiliu) cu vizat pentru controlul financiar preventiv aplicata pe documente?



#278723 incadrare mijloace fixe

Postat de ovidiu_adrian79 on 22 May 2017 - 07:54 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Pentru toate bunurile enumerate de tine ai prevederi bugetare la capitolul 70? Spre exemplu, ce inseamna consumabile birou?
Ma intorc la definitie...valoare mai mare de 2.500 lei si durata mai mare decat 1 an. Exceptie fac licentele...



#275531 Abuzuri la locul de munca..Nu stiu ce metoda este mai corecta..

Postat de ovidiu_adrian79 on 04 September 2016 - 07:32 AM in CONFLICTE DE MUNCA

Demisia ti-ai dat-o verbal, sau in scris?



#275289 control financiar preventiv

Postat de ovidiu_adrian79 on 12 August 2016 - 08:12 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Si la institutiile mici unde e un sigur contabil? Si ala cu functie de conducere



#273103 150 lei cadou de 8 martie

Postat de ovidiu_adrian79 on 07 March 2016 - 09:10 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

NUU!



#271769 functii similare in plata

Postat de ovidiu_adrian79 on 07 January 2016 - 03:21 PM in SALARII

Art.4, alin (2) din OUG 57/2015 defineste astfel: Prin nivel de salarizare în plată pentru funcţiile similare se înţelege acelaşi cuantum al salariului de bază cu cel al salariaţilor având aceeaşi funcţie, în care au fost incluse, după data de 31 decembrie 2009, sumele aferente salariului de încadrare, precum şi sumele aferente sporurilor de care au beneficiat înainte de această dată, dacă salariatul angajat, numit sau promovat îndeplineşte aceleaşi condiţii de studii - medii, superioare, postuniversitare, doctorale -, de vechime şi îşi desfăşoară activitatea în aceleaşi condiţii, specifice locului de muncă la data angajării sau promovării.



#271419 salarii functionari publici

Postat de ovidiu_adrian79 on 08 December 2015 - 08:34 AM in SALARII

Treapta III!



#270967 Zambiti, va rog !

Postat de ovidiu_adrian79 on 30 October 2015 - 02:55 PM in Diverse subiecte

de contabil de sa mai zici... :biggrin:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: altex.png



#270747 recuperare drepturi salariale

Postat de ovidiu_adrian79 on 16 October 2015 - 08:20 AM in SALARII

Nu e nevoie de nici o dispozitie! E suficienta aprobarea referatului de catre primar! Ce rezolutie a pus?



#270487 recuperare drepturi salariale

Postat de ovidiu_adrian79 on 29 September 2015 - 01:34 PM in SALARII

Nu cunosc de existenta vreo unui act normativ care sa reglementeze asa ceva. Daca ceea ce spui e adevarat, tot ce poti face e sa intocmesti un referat prin care sa faci recalcularea salariului si sa arati diferentele rezultate in urma recalcularii. Daca primarul iti aproba referatul...atunci ...nu mai mergi in instanta. Anexezi referatul la statul de plata la luna in care s-a facut plata si ...aia e! :smile:



#270381 inregistrari contabile mijl. fix

Postat de ovidiu_adrian79 on 21 September 2015 - 12:10 PM in IMOBILIZARI

Otilia, asa este, cu mici precizari:
1. la activele fixe amortizate integral, cu valoare 0 (zero) si care nu au fost casate (s-a decis sa se foloseasca in continuare) se vor supune reevaluarii- cel putin o data la 3 ani- OMFP 3471/2008- pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul institutiilor publice.
2. la institutiile publice nu se inreg TVA-ul, ci doar factura, cu suma totala.
3. Aici cred e vb de o scapare...in loc de 401 analitic...404..analitic. Nu? :smile:



#270157 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 03 September 2015 - 09:42 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Din punctul meu de vedere, nu se poate acorda majorarea.
Asteapta insa si avizul prefecturii.
Mai multe...nu pot sa zic...decat...
Mult succes in activitate! :smile:



#270153 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 03 September 2015 - 09:15 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Nicoleta...Nicoleta... tu esti singurul contabil din primarie? Si debutant? Ma intreb cine mama...ei de treaba a avizat asa ceva...

Referitor la postarea ta (ultima), ai adus la cunostinta-in scris- celor de la finante ca nu aveti plafon pentru salarii, si cam care ar fi necesarul pana la finalul anului? Cu si/sau fara acea majorare de 12%! Eu stiu ca s-au trimis in teritoriu adrese de la finante pt majorarea plafonului de cheltuieli cu salariile...
In ordonanta scrie clar...se poate acorda doar daca ai prevedere bugetara, si da, se poate acorda diferentiat majorarea (de asta si scrie pana la 12%!)...insa daca acorzi diferentiat, trebuie facut si un regulament in care sa se specifice clar cine, ce, de ce, si cat primeste
Majorarea salariala se face prin decizie/dispozitie a primarului. La voi cum s-a procedat? Daca exista decizie/dispozitie, s-a inaintat prefecturii pt acordarea avizului de legalitate? A fost obtinut acest aviz?

Ai viza de control financiar preventiv? Mare atentie la ce vizezi..si angajezi (ca si cheltuiala, ma refer)...



#270107 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 31 August 2015 - 07:57 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Daca lucrezi in primarie, da, la prefectura. Daca nu, la institutia publica ierarhic superioara.



#270075 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 28 August 2015 - 09:19 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Raluca, vezi mai sus atasamentul pus de mine!



#269737 salariu functionar public

Postat de ovidiu_adrian79 on 07 August 2015 - 02:36 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Modalitatea de calcul a salariilor la institutiile publice se face, in continuare,potrivit ordonantei din 2008 cu privire la salarizarea functionarilor publici. Asadar, in cazul tau, calculul salariului este urmatorul:
salariu: 1246

a) spor vechime 15%: 1246 x 15% = 186,9 (187)

b) spor 25% (cfp): 1246 x 25% = 311,5 (312)

Total salariu: 1246 + 187 + 312 = 1745



#269719 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 06 August 2015 - 01:29 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

NU!!!



#269675 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de ovidiu_adrian79 on 04 August 2015 - 09:09 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

se pot acorda ambele majorari: si salar minim, si majorarea de 12%.
Drept dovada va atasez adresa ministerului muncii ! :smile:

Fisiere atasate




#269669 decontare transport

Postat de ovidiu_adrian79 on 04 August 2015 - 07:37 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Eu nu stiu de o asa zisa limita...din punctul meu de vedere se poate deconta
Spunei persoanei care ti-a spus de limita sumei de 3.000 lei sa iti arate si unde scrie!



#269341 compensare cheltuieli cazare

Postat de ovidiu_adrian79 on 13 July 2015 - 12:42 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Cazarea dvs a fost facuta in conditiile art. 26 (inclusiv distanta mai mare de 50 km dintre cele 2 localitati), 27, 28? Aveti cumva vreun document (factura/bon fiscal) de cazare?
In ce sens se motiveaza dubla decontare sustinuta de ai dvs colegi? Care este suma de bani cheltuita de stat pentru cazarea dvs (ma refer la o suma exacta, daca pot oferi si justifica cei de la financiar)?

Mult succes! :smile:



#269323 decontare transport

Postat de ovidiu_adrian79 on 12 July 2015 - 03:41 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Da, poate merge, in conditiile HG nr. 1860/2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului



#269303 compensare cheltuieli cazare

Postat de ovidiu_adrian79 on 10 July 2015 - 08:43 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Sigur ca da. Poti beneficia si de cazare fara documente (45 lei/noapte) si de diurna aferenta (17 lei/zi)!



#268239 sustinere financiara activitati sportive, culturale, biserici

Postat de ovidiu_adrian79 on 29 April 2015 - 08:13 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Cu multa placere, Otilia!
Oricand, daca pot oferi un ajutor!



#268219 sustinere financiara activitati sportive, culturale, biserici

Postat de ovidiu_adrian79 on 28 April 2015 - 11:26 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Ce mai poti face...fa un regulament pt aprobarea proiectelor, aprobat de primar, o dispozitie cu membrii comisiei de evaluare, ambele cu data de dupa ce a fost data hotararea cu aprobarea sumelor in buget. Si desigur, un referat al comisiei, aprobat de primar, prin care sunt propuse spre decontare sumele respective. Aaa...si bineinteles contracte cu toate acele asociatii si fundatii!
Retroactiv...dar asta e.., macar la un eventual control al curtii de conturi, sau..a unor reclamatii, sa fiti in regula!

Mult succes! :)




Cometa SQL