Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
doru_c2000's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


doru_c2000's Content

There have been 23 items by doru_c2000 (Search limited from 25-November 07)


Sort by                Order  

#219373 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de doru_c2000 on 17 February 2010 - 08:57 AM in Arhiva

V-as ruga sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Incepand cu data de 01.07.2009 s-a produs fuziunea intre 2 societati. Societatea A a absorbit societatea B. La trim.I A inregistreaza un impozit pe profit de 767 lei, B inregistreaza pierdere. La 30.06.2009 si A si B declara prin declaratia 100 impozit forfetar: A 1433 lei, B 1083 lei. In trim. III A declara imp.forfetar 2150 lei. Iar in trim. IV A declara imp.profit 2150 lei (la fel ca in trim III pt. a depune declaratia 101 pana pe 25.04.2010). Cum fac declaratia 101 in acest caz pt.societatea A?



#182299 Copii ordine de plata bugetul statului la depunere declaratii la finante!

Postat de doru_c2000 on 18 September 2008 - 09:29 AM in Arhiva

Atentie! La Craiova se cer mai nou la depunerea declaratiilor 100, 102 si 300, copii dupa ordinele de plata ce atesta achitarea obligatiilor ce deriva din aceste declaratii! Alta aberatie comunisto-penelista!!! Au vreo baza legala sa ceara asa ceva? In tara se cere asa ceva? Vreau sa aud niste pareri! :thumbup:



#155016 REACTII POST-EXAMEN, dec. 2007

Postat de doru_c2000 on 09 December 2007 - 09:23 PM in Arhiva

Ascultati-ma ce va spun. Daca am depune cu totii contestatie, adica 4000 de contestatii, i-am sufoca pur si simplu si i-am face sa munceasca cat de cat pentru carca de bani primita mocca de la noi. Poate in felul acesta am atrage atentia mass-media asupra felulul in care intelege CCF sa-si bata joc de 4000 de oameni. Oare numai cativa oameni sa fi fost atat de pregatiti pt. acest examen? Chiar nu am invatat nimic? Am iesit cu totii bata de pe bancile facultatii? Mai suntem pe deasupra si experti contabili si auditori. Luati atitudine, depuneti contestatie si cereti in scris ca toate intrebarile din grile sa fie dezbatute in presa si la televiziune ca sa vada toata lumea ce hal de intrebari am avut noi de parcurs. Eu voi fi primul care voi depune contestatie!



#108784 Controale peste controale (Garda, Administratie)...

Postat de doru_c2000 on 22 November 2006 - 10:40 AM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Este posibil sa am la aceeasi societate intr-un an 2 controale de la garda si 2 de la Administratie? Cum vedeti acest lucru? Este normal ce mi se intampla in conditiile in care alte societati n-au avut nici un control de la infiintare de la aceste doua institutii? Ce parare aveti?



#108431 DIFERENTE INVENTARIERE

Postat de doru_c2000 on 20 November 2006 - 11:24 AM in Arhiva

Vezi postareaDaiana, la Nov 20 2006, 11:10 AM, a spus:

Sa inteleg ca tu trebuie sa maresti 371 cu 200?
Exact!



#108425 DIFERENTE INVENTARIERE

Postat de doru_c2000 on 20 November 2006 - 11:07 AM in Arhiva

Vezi postareaGAMA, la Nov 17 2006, 09:05 PM, a spus:

El spune ca are sold ct.371=-50.
Daca inreg.50+150,aduce soldul la 150.
Dar poate ne lumineaza si pe noi,care este de fapt diferenta.
Am spus ca am soldul scriptic de -50 lei conform raportului de gestiune. Fac inventar si constat ca pe teren am 150 lei stocul. Nu este normal sa fac inregistrarea in contabilitate 371= % cu 50+150 lei ca sa aduc scripticul la nivelul fapticului?
Plusul de inventar se inregistreaza intotdeauna. Deci punand pe teu, soldul lui 371 va ajunge la 150 lei cat este si fapticul. Este corect?



#108131 DIFERENTE INVENTARIERE

Postat de doru_c2000 on 17 November 2006 - 05:20 PM in Arhiva

Vezi postareadoru_c2000, la Nov 17 2006, 04:06 PM, a spus:

La o societate la care evidenta marfurilor se tine global valoric pe baza de raport de gestiune valoric, se constata la sfarsitul lunii un plus de inventar de 50 lei (adica sold cont 371=-50). Fac inventar a 2-a zi si constat un sold faptic de 150 lei. Cu cat trebuie sa ma inregistrez in contabilitate cu plusul constatat? 371 = % cu 50+150 lei, ca sa aduc pe 371 la nivelul de 150 lei scriptic cat este si fapticul? Ce ziceti?

Chiar nu stie nimeni???



#108110 DIFERENTE INVENTARIERE

Postat de doru_c2000 on 17 November 2006 - 04:06 PM in Arhiva

La o societate la care evidenta marfurilor se tine global valoric pe baza de raport de gestiune valoric, se constata la sfarsitul lunii un plus de inventar de 50 lei (adica sold cont 371=-50). Fac inventar a 2-a zi si constat un sold faptic de 150 lei. Cu cat trebuie sa ma inregistrez in contabilitate cu plusul constatat? 371 = % cu 50+150 lei, ca sa aduc pe 371 la nivelul de 150 lei scriptic cat este si fapticul? Ce ziceti?



#102009 Cum inregistrez o suma primita cu titlu gratuit de un SRL de la o societate n...

Postat de doru_c2000 on 28 September 2006 - 11:22 AM in Arhiva

Cum inregistrez o suma primita cu titlu gratuit de un SRL de la o societate non profit| (care este si asociat unic la SRL)?



#101752 Cum inregistrez o suma primita cu titlu gratuit de la societate non profit

Postat de doru_c2000 on 26 September 2006 - 10:04 AM in Arhiva

Cum inregistrez o suma primita cu titlu gratuit de la societate non profit (care este si asociat unic) la o alta societate comerciala?



#78717 Cum fac bilantul? pe micro sau IMM???

Postat de doru_c2000 on 06 April 2006 - 09:34 AM in Arhiva

A venit cineva la mine cu o societate infiintata in 05.11.2005 si vrea sa-i fac bilantul pe 2005. In vectorul fiscal este declarata micro. Dar nu a angajat pe cineva in termen de 60 de zile. Cum vedeti problema?
Sa-i fac bilantul pe 2005 ca micro sau ca imm? In formularul de bilant la micro, daca se trece 0 la numarul de angajati nu da eroare!



#77338 Nedepunerea declaratiei 010 = neacceptarea declaratiei 100??

Postat de doru_c2000 on 30 March 2006 - 08:37 AM in Arhiva

Dar ce zici de asta:
O firma care functioneaza din 1994, in 2001 trece la micro, iar la ei in vectorul fiscal nu apare nici micro nici imm. Cine e de vina aici, eu sau ei? Daca ma duc la ei sa depun acum 010 imi spun ca nu mai pot ca trebuia pana pe 31.01. Nu suntem o tara de nebuni? Nu mai declar nimic si la revedere, nu?



#77332 Nedepunerea declaratiei 010 = neacceptarea declaratiei 100??

Postat de doru_c2000 on 30 March 2006 - 08:21 AM in Arhiva

Am omis sa nu depun pana la 31.01.2006 declaratia 010 prin care se trece de la micro la imm (firma nemaiavand salariati in 2005). Se trezesc acum cei de la finante ca nu-mi primesc declaratia 100 pentru luna martie in care declar impozit pe profit pe motiv ca eu apar cu impozit micro. Conform legii eu sunt acum platitor de imp.pe profit nu venit. Le-am spus ca voi plati si amenda numai sa ma lase sa depun 010 pentru a modifica vectorul fiscal numai ca ei nu vor sub nici o forma. Cum este posibil asa ceva. Eu voi lua amenda in fiecare luna pentru nedepunerea decl.100 dintr-un moft al lor. Pot eu sa declar impozit micro in decl. 100 cand nu pot? Spuneti si voi!



#75038 Impozit dividende 2005 10% sau 16%???

Postat de doru_c2000 on 21 March 2006 - 01:06 PM in Arhiva

Oameni buni inregistrarea contabila se face in decembrie 2005:
129 = 457
457 = 446
Deci eu constitui impozitul in 2005 care consider ca este 10%.
Mai mult, in lege spune:
Incepand cu data de 1 ianuarie 2006, "pentru calculul impozitului" pe veniturile realizate de persoane fizice din investitii si din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal, definite potrivit dispozitiilor cap. V si VIII^1 din titlul III, cota de impozit este de 16%.
Am subliniat "pentru calculul" pentru ca este foarte relevant. Eu l-am calculat in 2005 nu in 2006. Ce fac acum, dupa ce l-am calculat in 2005 cu 10% sa vin acum sa-l recalculez cu 16%. E vorba de bilant aici! Cum sa modific date care apartin lui 2005 in 2006??? Mai ganditi-va!



#74991 Impozit dividende 2005 10% sau 16%???

Postat de doru_c2000 on 21 March 2006 - 12:00 PM in Arhiva

Parerea mea: 10% intrucat Legea 163/2005(modificare la OUG 138/2004) spune ca:
39. Articolul III va avea urmatorul cuprins:
(4) Incepand cu data de 1 ianuarie 2006, pentru calculul impozitului pe veniturile realizate de persoane fizice din investitii si din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal, definite potrivit dispozitiilor cap. V si VIII^1 din titlul III, cota de impozit este de 16%, cu exceptia castigurilor realizate din transferul titlurilor de valoare instrainate intr-o perioada mai mare de 365 de zile de la data dobandirii, pentru care se mentine cota de 1% prevazuta la art. 67 alin. (3) lit. e).
(5) Cota de impozit de 16% se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2006 si pentru veniturile realizate de persoanele fizice si juridice nerezidente, prevazute la art. 115, cu exceptia veniturilor obtinute din jocuri de noroc pentru care se mentine cota de impozit de 20%."

Deci in 2005 ramane 10%! Nu vi se pare clar?
Ce spuneti?



#71032 La o cantina pot sa am preturi diferite?

Postat de doru_c2000 on 02 March 2006 - 03:54 PM in Arhiva

Daca ar plati societatea ar fi simplu, fac contract cu ea si e totul in regula. Dar nu se vrea asa. Salariatii vin, mananca si platesc tot ei.



#71023 La o cantina pot sa am preturi diferite?

Postat de doru_c2000 on 02 March 2006 - 03:31 PM in Arhiva

La o cantina pot sa am preturi diferite, mai mici pentru salariatii societatii care mi-a inchiriat spatiul, si mai mari pentru alti clienti? Ce credeti



#63983 VIRAMENT PRIN CASA DE MARCAT???

Postat de doru_c2000 on 02 February 2006 - 10:56 AM in Arhiva

Da dar initial asa cum spune garda trebuie batut in casa la rubrica viramente ceea se va incasa peste o saptamana cu numerar. Dar peste o saptamana in momentul in care bat in casa din nou, de data asta bon fiscal achitat cu numerar, nu se dubleaza veniturile? Poate ar trebui stornat din casa bonul precedent care s-a batut pe virament si introdus apoi cel cu numerar.



#63952 VIRAMENT PRIN CASA DE MARCAT???

Postat de doru_c2000 on 02 February 2006 - 09:17 AM in Arhiva

Eu nu am incasare prin banca!!! Cand am spus virament am precizat ca se va incasa ulterior dar tot cu numerar la o saptamana!



#63740 VIRAMENT PRIN CASA DE MARCAT???

Postat de doru_c2000 on 01 February 2006 - 02:51 PM in Arhiva

Oameni buni, garda spune ca trebuie evidentiate toate realizarile in casa de marcat indiferent daca sunt cu numerar sau nu. Dupa ei, ar trebui sa bat in casa de marcat ceea ce se mananca in fiecare zi, scot bonul fiscal, iar pe finalul bonului sa scrie achitat prin virament. In registrul de casa ma inregistrez numai cu totalul numerarului din raportul z nu si cu viramentele. Dar eu nu inteleg ce trebuie facut la final cand se emite factura care se incaseaza cu numerar.



#63642 VIRAMENT PRIN CASA DE MARCAT???

Postat de doru_c2000 on 01 February 2006 - 11:15 AM in Arhiva

Am si eu o nelamurire. La o cantina am un contract cu o firma care plateste pentru masa angajatilor la un interval de o saptamana, pentru care motiv mi se pare corect sa intocmesc factura la sfarsitul saptamanii. Este corect sa evidentiez zi de zi in casa de marcat ceea ce s-a vandut catre aceasta firma prin bon fiscal achitat prin virament iar ulterior cand emit factura sa emit bon fiscal achitat cu numerar? In registrul de casa eu as inregistra din raportul z zilnic numai ceea ce este achitat cu numerar urmand ca abia la sfarsit de saptamana sa apara in raportul z si achitarea cu numerar a facturii.
Ce ziceti?



#62537 denaturare solduri 378 si 4428 la inchidere amanunt???

Postat de doru_c2000 on 27 January 2006 - 04:31 PM in Arhiva

Formula utilizata pentru k este:
k=(Si 378 + Rc 378)/(Si371+Rd 371-S 4428)*100
Apoi 378 la vanzari = Si 378 + Rc 378 -(Sf 371 - Sf 4428) x k



#62509 denaturare solduri 378 si 4428 la inchidere amanunt???

Postat de doru_c2000 on 27 January 2006 - 03:43 PM in Arhiva

Am urmatoarea situatie:
La un complex hotelier am TVA 9% la mic dejun si cazare si 19% la restaurant. Gestiunea la restaurant o tin la pretul de vanzare cu amanuntul. Cu toate ca programul imi calculeaza bine pe k si apoi nota contabila de inchidere a gestiunii de amanunt, luna de luna mi se denatureaza soldul lui 378 si 4428. 4428 creste nejustificat iar 378 scade peste masura. Dati-mi va rog o solutie pentru rezolvarea crizei. Precizez inca odata ca am verificat cu formula de calcul in fata nota de inchidere!




Cometa SQL