Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
georgi30's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


georgi30's Content

There have been 117 items by georgi30 (Search limited from 21-November 07)



Sort by                Order  

#269479 Autofactura- servicii intracomunitare

Postat de georgi30 on 22 July 2015 - 01:37 PM in Arhiva

Va multumesc pentru raspuns!


Pentru a ajustarea era minus, am stornat autofactura intocmita initial si am facut alta noile valori .

Am procedat correct?



#269457 Autofactura- servicii intracomunitare

Postat de georgi30 on 22 July 2015 - 08:22 AM in Arhiva

In 10.07 ajunge situatia de lucrari, NU si factura... tocmai asta este dilema... cum se face ajustarea din punct vedere al taxei?

multumesc



#269417 Autofactura- servicii intracomunitare

Postat de georgi30 on 21 July 2015 - 09:11 AM in Arhiva

Buna ziua

Avem urmatoarea situatie: pentru servicii prestate penru care nu a sosit factura se intocmeste o autofactura la 15 ale lunii urmatoare.

Sunt situatii cind se face o estimare a serviciilor prestate, pe baza contractului, dar la primirea efectiva a timpilor de lucru, sa apara o diferenta de valoare.

Intrebare:

Cm procedez daca la data de 10.07.2015 primesc situatia de lucrari aferenta estimarii lunii mai pentru care am intocmit autofactura la data de 15.06.2015, dar nu si factura?

Cum inregistrez ajustarea din punct de vedere al taxei pe valorea adaugata?

multumesc



#261299 dosar preturi transfer

Postat de georgi30 on 16 March 2014 - 10:44 PM in PROCEDURI SI DOSARE SPECIALE

Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.

Din ce am citit si gasit pe internet pina acum, stiu ca nu-i treaba simpla si ca exista firme de consultanta care se ocupa de asa ceva si nu pe bani putini. Dar macar citesc despre subiect si incep de undeva.



#261149 dosar preturi transfer

Postat de georgi30 on 09 March 2014 - 08:17 PM in PROCEDURI SI DOSARE SPECIALE

buna ziua,

As dori si eu un model de dosar preturi de transfer,mai e valabil?

multumesc



#261147 dosar preturi transfer

Postat de georgi30 on 09 March 2014 - 08:11 PM in PROCEDURI SI DOSARE SPECIALE

Daca postarea dvoastra nu e ironica atunci aveti va rog bunavointa si dati-mi niste linkuri ceva.

multumesc



#260877 dosar preturi transfer

Postat de georgi30 on 23 February 2014 - 10:42 PM in PROCEDURI SI DOSARE SPECIALE

Buna ziua,


Am primit sarcina de a intocmi acest dosar de preturi de transfer. Am citit cite ceva dar nu stiu cum sa incep. Ma poate ajuta cineva? Legislatie, continutul dosarului, documente, formulare daca e cazul...

De asemenei daca au mai fost discutii legate de acest subiect va rog sa ma indrumati.

multumesc



#256409 Deductibilit Chelt. +TVA bon fiscal

Postat de georgi30 on 18 July 2013 - 09:56 AM in Arhiva

Buna ziua,

Va rog sa ma jutati cu un sfat:

Intr-o firma care foloseste masini de deplasare cum tratez deductibilitatea cheltuielii si a TVA-ului in urma ultimelor modificari?

Momentan lucrurile stau in felul urmator: pentru ca nu folosim foaie de parcurs si angajatii folosesc masina si pentru deplasarea de acasa la serviciu, s-a decis deductibilitatea cheltuielii la 50% numai pentru personalul din management, cu TVA -ul aferent, in cazul in care bonurile fiscale indeplinesc conditia cu TVA inscriptionat pe bon prin casa de marcat.( in caz contrar, doar cheltuiala deductibila 50%)

In rest, pentru ceilalti angajati - 100 nedeductibil cu TVA aferent (chiar daca pe bon apare inscriptionat TVA-ul), pentru ca neavind foaie de parcus, nu putem demonstra ca sunt 100% in scopul activitatii. Sunt multi care pleaca in deplasare si aceste cheltuieli sunt sume importante, de aceea vrem sa ne asiguram ca le tratam corect.

Intrebarea se refera la cheltuiala cu bonurile de benzina, asigurarile, leasing operational, reparatii etc.

Va multumesc anticipat



#250360 legislatie priv. reevaluare clienti in SAP

Postat de georgi30 on 26 September 2012 - 01:27 PM in Arhiva

Multumesc foarte mult pentru raspuns!

As mai avea rugamintea de asemeni, daca ma puteti indruma si spre IFRS... unde scrie asta negru pe alb, pentru a le arata si pe partea asta, ca sa nu mai ponegereasca atit "piata locala"si pentru a permite in sistem evaluarea corect.

Va multumesc mult



#250187 legislatie priv. reevaluare clienti in SAP

Postat de georgi30 on 12 September 2012 - 11:40 AM in Arhiva

Dragi utilizatori,

Ma confrunt cu urmatoarea problema:

Lucrez intr-o companie multinationala si am o disputa cu grupul in legatura cu reevaluarea creantelor. Ei spun ca trebuie postat (conform IFRS zic ei) pe un singur cont la gramada, noi o tinem ca trebuie reevaluat fiecare client in parte pentru a avea o imagine corecta la sfirsitul perioadei, bilant etc.

Va rog daca exista si alti utilizatori de SAP care s-au confruntat cu asa ceva si ma pot sfatui, sau sa ma indrumati spre litera de lege - in ord. 3055 nu scrie clar ca reevalueaza fiecare client in parte, ci contul "411". Sau daca stie cineva exact IAS-ul unde scrie negru pe alb cum se face reevaluarea la clienti.

Va multumesc



#249920 administrator firma, diverse aspecte

Postat de georgi30 on 16 August 2012 - 08:24 AM in Arhiva

Buna ziua,

Am rugamintea sa ma indrumati in urmatoarea situatie:

Un cetatean strain nerezident deschide o firma in Ro impreuna cu un asociat roman ( 10% parti sociale) , acesta din urma fiind si administrator. Dupa un timp, administratorul doreste sa renunte, drept pentru care intocmesc un document prin care este suspendat pe o perioada de 4 ani, toate obligatiile fiind tranferate catre asociatul majoritar.

Au trecut cei 4 ani, firma nu are activitate, nu se depun declaratii, bilant,ar avea si ceva datorii fiscale... cetateanul roman nu stie mare lucru despre soarta ei.

Intrebare: La expirarea celor 4 ani, cetateanul roman redevine automat administrator? Acesta doreste sa iasa definitiv din afacere si vrea sa stie care este raspunderea sa in cazul datoriilor fiscale, avind in vedere ca practic timp de 4 ani nu a avut nici o treaba cu subiectul si ce este de facut in situatia data. Firma poate sa fie autodizolvata, avind in vedere ca nu are activitate de citva ani?

Multumesc



#237909 Monografie discount

Postat de georgi30 on 17 February 2011 - 07:05 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna ziua,

Va rog sa ma indrumati si pe mine in urmatoarea situatie:

Pe o factura de mijloace fixe (licenta) am o reducere comerciala de 10%. Se aplica aici reglementarile Ord 3055 si la inregistrare diminuez valoarea de intrare a mijlocului fix cu valoarea reducerii? Daca nu , care sunt inregistrarile contabile ?

VA multumesc



#223081 firma rom. asociat 100% intr-o firma bulgareasca

Postat de georgi30 on 23 March 2010 - 09:30 AM in Arhiva

Buna ziua.

Va rog sa ma indrumati si pe mine in urmatoarea problema: am o firma romaneasca care este asociat 100% intr-o firma din Bulgaria si vireaza suma pentru constituirea capitalului social. Cum inregistrez in cpntabilitatea mea acest lucru?

multumesc



#216462 Lege declaratia fond de mediu

Postat de georgi30 on 12 January 2010 - 04:58 PM in Arhiva

Buna ziua,

Va rog frumos puteti sa ma indrumati ce lege reglementeaza declaratia pentru fondul de Mediu???

multumesc



#207765 Ordinul 2169/2009

Postat de georgi30 on 22 July 2009 - 01:44 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

ordinul 1917/2005
Publicat in Monitorul Oficial nr. 1186 din 29/12/2005


Iar formularele si legea in chestiune le gasesti aici http://www.mfinante.....jsp?selected=5



#177732 Contabilitatea INSTITUTIILOR PUBLICE

Postat de georgi30 on 09 July 2008 - 05:14 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Daca-mi dai un email, pot sa-ti trimit ceva din lucrarea mea de licenta ( Raportarea financiara in institutiile publice) unde am tratat putin IPSAS-urile in lume. Nu-i mult, dar e mai bine decit nk

s-auzim de bine



#151651 registrul de casa in valuta

Postat de georgi30 on 26 November 2007 - 10:08 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Deci pot sa-i dau pe dispozitie de plata 5000 euro intr-o zi? Poti sa-mi dai ujn link unde scrie asta cu max 10.000 euro intr-o zi?

Multumesc



#151641 registrul de casa in valuta

Postat de georgi30 on 26 November 2007 - 09:07 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Madalina, multumesc frumos...Daca imi poti da si un link unde gasesc pe forum detalii...iti sunt recunoascatoare...

Operațiunile de încasări și plăți în valută nu intră sub incidența prevederilor ordonanței.

Poti sa-mi spui mai explicit ce inseamna asta??



#151529 registrul de casa in valuta

Postat de georgi30 on 23 November 2007 - 05:44 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Buna ziua,

Va rog frumos sa ma indrumati si pe mine in urmatoarea situatie:

Administratorul firmei a luat un avans in valuta de 5000 euro cash. Intrebare: ii scot din registrul de casa pe dispozitie de plata cu toata suma? nu exista plafon? Asa mi s-a spus, dar as vrea sa stiu ce act normativ reglementeaza acest lucru.


Va multumesc foarte mult.



#150414 penalizare salariat

Postat de georgi30 on 12 November 2007 - 12:42 PM in CONFLICTE DE MUNCA

Am si eu urmatoarea problema:

Un salariat a plecat prin demisie ( art 79 tot si 55 lit c) si nu si-a respectat preavizul. Conducerea a decis penalizarea cu 100 ron, salariatul este de acord.
Intrebarea este :
a)conducerea are dreptul sa faca asta si conform carei legi?
b) cum se inregistreaza in contabilitate ( statul este intocmit corect, cu suma intreaga)?


multumesc



#148951 lucrare licenta

Postat de georgi30 on 26 October 2007 - 07:16 AM in Arhiva

S-a discutat mult la acest topic despre analiza pe baza de bilant. Cauta bine si vei gasi tot ce ai nevoie. Date din bilantul unei societati gasesti si pe Rasdaq.



#145278 Fluxul documentelor in scoala

Postat de georgi30 on 28 September 2007 - 04:03 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Se intocmeste referatul de necesitate, se aproba de catre contabilul sef, seful de compartiment, directorul unitatii, se depune la contabilitate, urmind sa primeasca banii care se scot pe cec - cheltuieli materiale. Persoanei in cauza i se acorda acesti bani prin avans decont, urmind sa-i deconteze in 3 zile. Citi bani ai si pe ce articole nu priveste pe nimeni in afara de tine si ordonatorul de credite...



#141484 contabilitatea operatiilor in valuta

Postat de georgi30 on 31 August 2007 - 08:10 AM in Arhiva

Multumesc foarte mult pentru ajutor..



#140517 contabilitatea operatiilor in valuta

Postat de georgi30 on 22 August 2007 - 03:31 PM in Arhiva

Vezi postareacarmen29, la Aug 22 2007, 01:09 PM, a spus:

581 = 5121 1000* curs cumparare

5124= 581 1000 Eur


Am facut asa:

5121 = 581 1000 eur X 3.133 lei = 3133 lei

581 = 5124 3133 lei

La sfirsitul lunii se face reevaluarea valutei, curs favorabil sau nefavorabil.... Deci si in 5124 figureaza tot lei, sau na, mai degraba valuta la cursul zilei.... Ca doar nu ai in bilant si lei si valuta... sau ???
Asa au facut "colegii" .... :lostit (13):

multumes de ajutor



#140486 contabilitatea operatiilor in valuta

Postat de georgi30 on 22 August 2007 - 11:41 AM in Arhiva

Pls..va rog mult, un ajutor...Cine ma indruma si pe mine care sunt inregistrarile pentru tranzactiile in valuta - cumparare prin licitatie din contul curent de ex 1000 euro? Sunt la un nou job si am colegi foaaaarte amabili.Nu vrea sa-mi spuna nimeni....

multumesc




Cometa SQL