Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
radujit's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


radujit's Content

There have been 16 items by radujit (Search limited from 24-November 07)


Sort by                Order  

#259497 facturi cu retinere la sursa

Postat de radujit on 05 January 2014 - 10:42 AM in Arhiva

Buna ziua,
Pe pfa-ul pe care il am am avut un singur contract de prestari servicii incheiat cu o firma. Conform acestui contract, firma mi-a retinut si virat contributiile si impozitul pe profit datorat.
Intrebarile mele sunt:
1. inregistrarea in contabilitate: eu emiteam lunar o factura de 3000 lei. Firma imi vira prin contul bancar suma neta (3000 lei - contributii). Cum se inregistreaza corect in contabilitate factura?
2. ce documente ar trebui sa solicit firmei care mi-a platit contributiile astfel incat sa fiu acoperit la un control fiscal?
3. in declaratia 200 vor mai trebui declarate veniturile tinand cont ca mi s-a oprit la sursa contrib si impozitele?
4. Ce sume voi trece in declaratia 392B? suma facturata (3000 lei) sau pe cea neta (bruta - contributii)?
Va multumesc.



#254731 pfa cu un singur contract

Postat de radujit on 26 April 2013 - 07:04 PM in Legislatie specifica PFA

Buna ziua,
Va solicit o opinie in legatura cu urmatoarea speta:
Am pe pfa un contract cu o firma (alta decat angajatorul de baza), singurul meu client. Acesta din urma sustine ca imi va retine cass si impozit pentru suma bruta.
Intrebarea este: este in regula asa? daca ea imi va opri impozit si cass eu nu mai am obligatia platii acestora pe pfa?
In aceste conditii cum inregistrez in registrul de casa? am nevoie de o adresa ca mi-a virat contributiile.
Va rog sa imi faceti o trimitere catre legislatie.
Multumesc



#248975 decl. 101 / topic 2012

Postat de radujit on 13 May 2012 - 11:17 AM in Arhiva

Buna ziua,
Declaratia 101 recitficativa presupune si o amenda. Daca da, care este prevederea legala?



#248703 renovari

Postat de radujit on 05 April 2012 - 03:25 AM in Arhiva

Buna ziua,
O societate are sediu social la o adresa in baza contractului de comodat. La respectivul sediu, se fac diverse renovari in vederea functionarii sediului social ca si birou. Cum se vor inregistra din punct de vedere contabil aceste renovari? Mentionez ca renovarile se fac in regie proprie.
Va multumesc.



#240562 semnatura bilant

Postat de radujit on 20 April 2011 - 08:24 AM in Arhiva

Buna ziua,
Am o firma infiintata in octombrie 2010, fara activitate la T1 si fara angajati.

Pentru declaratii, bilant etc poate semna administratorul (care nu este angajat) care este absolvent de studii economice?

Multumesc frumos.



#240561 declaratii firma fara activitate

Postat de radujit on 20 April 2011 - 08:22 AM in Arhiva

in vectorul fiscal am bifat doar impozit pe profit...
atunci sa inteleg ca este in regula daca depun doar 100..



#240559 declaratii firma fara activitate

Postat de radujit on 20 April 2011 - 07:50 AM in Arhiva

Buna ziua,

Am o firma infiintata in octombrie 2010, fara activitate la T1 si fara angajati. Intrebarea mea este: trebuie sa depun D112 cu 0 sau nu trebuie? Ce trebuie sa depun luna aceasta pana pe 25 este doar D100. Este corect?

Multumesc frumos.



#238538 declaratia 112 / 2011

Postat de radujit on 24 February 2011 - 04:45 PM in Arhiva

Buna ziua,
Am o societate comerciala infiintata in oct. 2010, fara activitate si fara angajati la acest moment. Am depus declaratie de inactivitate, D101 pentru anul 2010. La momentul inregistrarii pe vectorul fiscal am optat ca voi plati impozit pe profit si atat.
Care este termenul de depunere a D112?
Multumesc frumos.



#238401 Cheltuieli deductibile PFA

Postat de radujit on 23 February 2011 - 02:40 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Feb 23 2011, 12:44 PM, a spus:

corect
Sunt putin confuz, pentru ca din ce am mai inteles, miscarile aferente imprumutului asociat nu ar trebui inregistrate si nu e nici o problema daca ai registru negativ :thumbup:



#238362 Cheltuieli deductibile PFA

Postat de radujit on 23 February 2011 - 10:32 AM in Arhiva

Buna ziua,
Am si eu o intrebare:
In anul 2010 am infiintat un pfa. Initial nu am avut activitate, astfel ca am procedat la un imprumut intre titular si pfa.
Suma cu care am creditat societatea a fost de 1100 lei, in cursul anului am mai facut venit din activitate 750 lei si am cheltuit pentru infiintare pfa 900 lei si am rambursat imprumut titular in suma de 750 lei.

Sunt corecte urmatoarele inregistrari:

in registru:

incasari 1100 lei (imprumut asociat) + 750 lei (activitate de baza)
plati 900 lei plati infiintare si 750 lei (rambursare imprumut)

incasari-plati = 1100 + 75 - 900 - 750 = 475 lei

pe D200
venit brut: 750 lei - 900 lei = - 150 lei.
adica nu mai iau in calcul si miscarile din imprumut asociat sau ce parere aveti.

Multumesc frumos.



#234887 decl. 101 / depunere 2011

Postat de radujit on 07 January 2011 - 11:16 AM in Arhiva

Doresc sa va solicit parerea pentru urmatoarele situatii:
1. am o firma infiintata in 2006, dar cu activitatea suspendata din iunie 2009. Pentru aceasta am solicitat regimul deorgatoriu.
Nu am depus D100 in cursul anului 2010, dar acum trebuie sa depun D101 pana in februarie.
Intrebarea mea este: cum completez D101? Pur si simplu o dau completata goala si doar o semnez sau am in vedere si pierderea fiscala de recuperat?

2. o alta societate am infiintat-o in octombrie 2010 si pana la acest moment nu am depus nici o declaratie. In 2010, nu am inregistrat venituri, dar au existat unele cheltuieli (chirie, taxe infiintare firma etc). Depun la acest moment D100 si D101 pana in februarie dau doar D101 in februarie?



#234408 PFA 2010

Postat de radujit on 22 December 2010 - 08:10 PM in Arhiva

Vezi postareaDan I., la Dec 22 2010, 06:15 PM, a spus:

In conformitate cu declaratia de venit anticipat pe 2010 (si decizia de impunere aferenta), trebuia sa mergi si sa achiti cel putin CASS aferent acestui prezumat.

Tot asa trebuia sa achiti trimestrial si impozitul pe venit (prezumat). Regularizarea se face de abia la anul, pe baza a ceea ce ai realizat efectiv in 2010, conform decl. 200, ce o vei depune in 2011. Oricum, de la sanatate nu cred ca vei primi bani inapoi...

Have fun!


In Bucuresti pentru sanatate unde trebuie sa merg si ce anume trebuie sa depun?

Va multumesc.



#234391 PFA 2010

Postat de radujit on 22 December 2010 - 12:59 PM in Arhiva

Buna ziua,
Am incercat sa ma lamuresc pe forum, insa din pacate nu am reusit sa gasesc un raspuns in legatura cu urmatoarea situatie:
Am un p.f.a. infiintat in 2010 activitate de comert cu amanuntul (comert electronic) si in D220 am declarat impozit anticipat 5700 lei si impozitare in sistem real. Veniturile efectiv realizate in 2010 au fost 0.
D220 este singura declaratie pe care am depus-o.
Datorez CAS, CASS sau somaj? Trebuia depusa vreo declaratie?
Mentionez ca sunt si angajat.
Cum pot proceda in continuare pentru a evita amenda.



#234313 declaratii pfa incepand cu luna iulie 2010

Postat de radujit on 17 December 2010 - 04:15 PM in Arhiva

Buna ziua,
Am un Pfa infiintat in martie 2010, fiind totodata si angajat.
Nu am depus de la infiintare decat D220 si am achitat ratele de impozit?
Trebuia sa depun declaratii de CAS sau o alta declaratie similara sau sa platesc ceva??
Multumesc.



#234311 Infiintare PFA

Postat de radujit on 17 December 2010 - 03:30 PM in Infiintare, radiere, modificare, suspendare PFA

Buna ziua,
Am infiintat din 30 martie 2010 un pfa pentru care am depus declaratia 220 prin aprilie. La acel moment am bifat optiunea de conta in sistem real.
Am platit ratele la impozitul anticipat.
Mentionez ca sunt si angajat.
Va rog sa ma ajutati daca mi-a "scapat" ceva si ce ar trebui sa fac in continuare in urmatoarele luni.

Am si o lista de rugaminti si intrebari:
1. LISTA + MODELE (LINK) pentru documentele contabile care trebuie intocmite ca PFA (registre)
2. Daca am bunuri cumparate (calculator, automobil etc) pot sa decontez cumva cheltuieli pentru utilizarea lor (inchiriere, trecere la cheltuieli sau alta metoda)
3. Ce cheltuieli se accepta ca si "deductibile"? Pot deconta bonuri fiscale sau e "musai" sa ai factura?
4. Facturile sunt inca tipizate sau pot sa le printez singur atat timp cat respect un format?

Multumesc frumos anticipat.



#232259 Primele declaratii...

Postat de radujit on 21 October 2010 - 12:18 PM in Arhiva

Buna ziua,
Din experienta mea practica, dupa infiintarea unei societati comerciale neplatitoare de TVA in timpul anului, urmatorii pasi trebuie urmati in prima luna:
- depunere 010 la finante daca societatea nu are salariati;
- depunere 100 pana in data de 25 a lunii ulterioare infiintarii;
- achizitionare registru de evidenta fiscala si de control.
Imi scapa ceva?
Va multumesc frumos.




Cometa SQL