- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → MIHAELA 9's Content
MIHAELA 9's Content
There have been 154 items by MIHAELA 9 (Search limited from 16-November 07)
By content type
See this member's
#257843 Pontare si plata ore stationare sofer transport persoane
Postat de MIHAELA 9 on 02 October 2013 - 10:35 PM in SALARII
Cum se ponteaza si cum se platesc orele acelea de stationare de la ora 21.00 seara pana la ora 5 dimineata? Se pot calcula orele suplimentare si spor de noapte?
#178767 examen acces 2008
Postat de MIHAELA 9 on 21 July 2008 - 11:06 AM in Arhiva
#151245 decizie de casare
Postat de MIHAELA 9 on 20 November 2007 - 11:18 PM in ALTE DOCUMENTE
PROCES VERBAL DE CASARE
Incheiat astazi ___/______ cu ocazia casarii bunurilor: ( se enumera bunurile ce urmeaza a fii casate conf lista propunere casare).
Comisia de casare constituita in baza Deciziei NR ___/_____, avand in vedere :
-Nota nr. ___/____ prin care Directorul SC _________aproba solicitarea efetuarii casarilor solicitate.
DECIDE: distrugerea bunurilor astfel: ( se precizeaza metoda prin care urmeaza a fii distruse).
Redactat in 3 exeemplare.
Comisia de invenatriere:
-Presedinte________
-Membru__________
-Membru_________
#143841 intrebare firma
Postat de MIHAELA 9 on 15 September 2007 - 07:03 PM in Arhiva
Blytz, la Sep 14 2007, 05:16 PM, a spus:
stai sa incerc sa fiu mai explicit!
Vreau sa imi fac o firma cu scopul de a intretine calculatoarele si retelele firmelor sau pers. fizice.
Ei(pers. fizice/juridice) imi vor platii mie(ca firma) o suma de bani pentrua avea grija de calulatoarele lor indiferent daca in decursul unei luni acestea patesc ceva sau nu...cum ar fi ... ele incheie cu firma mea un contract.
De aceea mie nu imi trebuie spatiu comercial...si vreau ca apartamentul meu sa fie trecut in acte ca sediu comercial.
Cheltuielile mele(pe care le stiu acum) ar fi licentele programelor pe care le voi folosii.
Pentru inceput eu voi fi singurul angajat...voi fi si contabil...si respectivul care repara calculatoare.
Intrebari.
***daca nu inchei contracte timp de 6 luni( de exemplu)...ce cheltuieli as mai avea in aceste conditii.***
Astept raspunsuri
#136729 depunere bilant la REGISTRUL COMERTULUI
Postat de MIHAELA 9 on 09 July 2007 - 07:16 PM in Arhiva
LUCK33RO, la Jul 9 2007, 10:23 AM, a spus:
#136565 depunere bilant la REGISTRUL COMERTULUI
Postat de MIHAELA 9 on 07 July 2007 - 03:52 PM in Arhiva
LUCK33RO, la Jul 6 2007, 08:01 AM, a spus:
Amenzile RC sunt povesti. Radierea firmelor la fel. Eu chiar m-as bucura sa-mi radieze vreo 3-4 firme moarte, cu datorii ....
Te inseli. Au inceput de anul trecut radierile firmelor pentru nedepunerea bilanturilor. Probabil ORC n-a ajuns la anii de inmatriculare a firmelor tale.
#135817 Bilant lichidare
Postat de MIHAELA 9 on 30 June 2007 - 12:33 PM in Arhiva
florika, la Jun 29 2007, 08:40 PM, a spus:
Din punct de vedere juridic, lichidarea întreprinderilor este o operațiune care urmează dizolvării acestora, și în care se urmărește realizarea activelor întreprinderii, plata datoriilor și partajarea eventualelor valori rămase între asociați.
Situațiile de dizolvare sunt prevăzute de legea 31/1990. Operațiunile care trebuie efectuate în cazul dizolvării, sunt diferite de la o situație la alta.
Dacă dizolvarea este urmarea trecerii timpului pentru care a fost constituită, imposibilității realizării obiectului de activitate, declarării nulității întreprinderii, hotărârii adunării generale sau hotărârii tribunalului la cererea oricărui asociat, trebuie să se efectueze următoarele operațiuni:
- inventarierea și evaluarea elementelor patrimoniale ale întreprinderii care se lichidează; Inventarierea elementelor patrimoniale se efectuează cu respectarea prevederilor legii contabilității nr.82/1991 și a Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului aprobate cu Ordinul Ministerului de Finanțe nr.1753/2004. În evaluare se ține seama de posibilitatea de a obține sau nu cel mai bun preț, după cum lichidarea se va efectua într-un interval mai lung sau mai scurt de timp.
- întocmirea bilanțului întreprinderii care se lichidează, utilizând formulare de bilanț prevăzute pentru anul anterior celui în care are loc lichidarea;
- stabilirea de către adunarea generală a operațiunilor pe care urmează a le efectua lichidatorul în numele întreprinderii;
- valorificarea elementelor patrimoniale de activ, respectiv vânzarea bunurilor materiale, încasarea creanțelor, a titlurilor etc;
- achitarea datoriilor întreprinderii către bugetul de stat, asigurările și protecția socială, salariați, alți terți etc;
- stabilirea rezultatului lichidării, a profitului sau pierderii din operațiunile de lichidare;
- calcularea, reținerea și vărsarea la bugetul de stat a datoriilor rezultate din lichidare; Datoriile rezultate din operațiunile de lichidare se referă la impozitul pe profit, dacă lichidarea s-a făcut profitabil, la impozitul pe dividendele ce revin acționarilor sau asociaților în urma lichidării și la orice alte impozite, taxe și contribuții datorate conform actelor normative în vigoare.
Impozitul pe profit se calculează și se varsă și pentru acele elemente de capitaluri proprii care au fost incorporate în capitalul social fără a fi impozitate, cum ar fi rezervele din reevaluare, sume din rezerve provenite din diferențe de curs valutar, rezerve legale, reducerea impozitului pe profit ca urmare a aplicării unor facilități fiscale, diminuarea profitului prin constituirea provizioanelor, și a ajustărilor prevăzute de legislația fiscală în vigoare.
Impozit pe dividende se calculează și se varsă și pentru elementele de capitaluri proprii rezultate din profituri, respectiv rezerve, reducerea impozitului pe profit ca urmare a aplicării unor facilități fiscale, diminuarea profitului prin constituirea provizioanelor și a ajustărilor prevăzute de legislația fiscală.
- întocmirea bilanțului de partajare;
- efectuarea partajului conform prevederilor statutului, hotărârii adunării generale, sau în funcție de cota de participare la capitalul social;
În situația în care dizolvarea este urmare a falimentului operațiunile de mai sus se completează cu următoarele operațiuni:
- sigilarea bunurilor aparținând patrimoniului întreprinderii;
- stabilirea masei pasive, respectiv întocmirea listei creditorilor;
- distribuirea sumelor realizate din lichidare între creditori, în ordinea prevăzută de lege;
- întocmirea și aprobarea raportului final;
- întocmirea bilanțului final de lichidare;
În cazul lichidării ca urmare a falimentului, valorificarea elementelor de activ se face cu prioritate pentru bunurile perisabile.
Dacă lichidarea se prelungește pe mai multe exerciții financiare, la sfârșitul fiecărui exercițiu financiar, lichidatorul are obligația de a întocmi și depune bilanț contabil conform normelor, la organele Ministerului de Finanțe.
Daca mai ai nevoie si de altceva referitor la contabilitatea lichidarii intreprinderilor lasa o adresa de emai .
#135798 Care lege reglementeaza viza de control financiar preventiv la societatile co...
Postat de MIHAELA 9 on 29 June 2007 - 06:19 PM in Arhiva
#135796 Bilant lichidare
Postat de MIHAELA 9 on 29 June 2007 - 06:04 PM in Arhiva
florika, la Jun 29 2007, 03:43 PM, a spus:
#132009 TVA colectat pt diferenta Pret cumparare - vanzare
Postat de MIHAELA 9 on 23 May 2007 - 11:42 PM in Arhiva
paraschivnicusor, la May 23 2007, 08:00 PM, a spus:
Da, nu conteaza ce pret va avea. Tu vei avea un venit (venituri din cedarea activelor) la care colectezi TVA.
#131990 ACHIZITIE MATERIALE MODERNIZARE IMOBIL
Postat de MIHAELA 9 on 23 May 2007 - 06:54 PM in Arhiva
ANGHEL NICOLAE, la May 23 2007, 03:20 PM, a spus:
AS VREA UN RASPUNS CAT MAI CURAND. VA MULTUMESC.
Da, cheltuielile cu modernizarea imobilului maresc valoarea acestuia si se amortizeaza pe perioada ramasa de amortizat a respecivului imobil.
P.S. In sfarsit vad pe cineva din Alba - Cugir.
#129262 declaratia fiscala la ONRC
Postat de MIHAELA 9 on 20 April 2007 - 08:16 AM in Arhiva
mony23, la Apr 20 2007, 02:13 AM, a spus:
MIHAELA 9, la Apr 16 2007, 09:22 PM, a spus:
cristina_o, la Apr 16 2007, 08:52 PM, a spus:
glencora, la Mar 7 2007, 12:37 PM, a spus:
1. bilantul si notele
2. PV AGA
3. rap de gestiune
4. copie CUI
5. disketa
6. cererea de depunere
7. extras din sit fin
6. dovada taxa registru (12.5RON)
Am avut delegatie si copie CI (pe care insa nu mi-a cerut-o nimeni, insa pentru orice eventualitate e bine sa fie)
Ce inseamna extras situatii financiare?
Extras situatii finaciare este un formular pt. depunerea situatiilor financiare care se complecteaza doar de firmele care au cifra de afaceri de cel putin 10 milioane si care prin lege sunt obligate sa-l publice in Monitorul Oficial.
EXTRASUL IL DEPUN TOATE FIRMELE, indiferent de cifra de afaceri. asa au spus doamnele de la registratura
#129238 Astept raspuns cat mai repede..please!
Postat de MIHAELA 9 on 19 April 2007 - 08:11 PM in Arhiva
lorena2006, la Apr 19 2007, 08:56 PM, a spus:
Am urmatoarea situatie:
Cumpar de la o persoana fizica pe baza unui contract de vanzare-cumparare o masina "second-hand" cu 2000 lei(achizitia fiind de la o persoana fizica nu are TVA).
Cum fac vanzarea acestei masini??
Vreau sa vand masina cu 2010lei.
Pe factura de vanzare am doua pozitii, si anume la prima pozitie am masina, cu pretul de vanzare=pretul de cumparare si anume, 2000 lei(tot fara TVA); iar la a doua pozitie am comision din vanzare 10 lei, din care scot tva si voi avea la baza 8.4lei iar la tva 1.6lei(chiar daca pe factura nu apare inscrisa valoarea acestui comision despartita pe baza si tva, totusi el asa cred ca se contabilizeaza)...
Fac bine sau imi scapa ceva?Mentionez ca este vorba de marfuri second-hand.
Astept raspuns pe adresa loredanageartu@yahoo.com.Multumesc anticipat!
Cel putin asa am inteles din cate ai spus tu.
Masina o poti vinde cu ce valoare vrei, indiferent cu cat ai cumparat-o. Ni-i nevoie ca acea diferenta de 10 s-o faci comision. Oricum la scoaterea ei din evidenta o scoti la val de inregistrare (adica 2000 lei), doar vanzarea o faci cu 2010 lei.
#129234 cladiri
Postat de MIHAELA 9 on 19 April 2007 - 07:51 PM in Arhiva
elenyki, la Jan 12 2007, 03:16 PM, a spus:
Am si eu o intrebare legata de acest topic.
Am un mijloc fix (imobil-cod1.6.1) achizitionat in 2005 si pe care doresc sa-l vand. Desi nu s-a amortizat integral (doar 17 luni) as dori sa stiu daca pot sa-l vand la o valoare mai mica decat valoarea de cumparare.
Daca puteti sa-mi spuneti baza legala care ma obliga sau nu sa fac acesta tranzactie in 2007.
Poti sa vinzi activul cu ce valoare vrei, nu esti conditionat(a) de nimic. Doar ca la scaderea din gestiune a mijl fix val amortizata o treci pe 281.. iar cea neamortizata o treci in ct 6583.
#129160 Cod CAEN Reprezentante firme straine in Romania
Postat de MIHAELA 9 on 19 April 2007 - 01:31 PM in Arhiva
fausta_ro, la Apr 19 2007, 01:15 PM, a spus:
Multumesc!
#129142 Suspendare...au ba?
Postat de MIHAELA 9 on 19 April 2007 - 12:08 PM in Arhiva
robertantal, la Apr 19 2007, 12:49 PM, a spus:
cristina5859, la Apr 19 2007, 12:13 PM, a spus:
cam pe nimeni vaz! :biggrin: mai ales in aceasta perioada a bilanturilor . oricum nu intentionam sa deschid o dezbatere pe subiect. Poate doar sa reamintesc ca ce se intampla in tarisoara noastra la acest nivel si nu numai, ne va afecta pe toti, intr-un mod sau altul, mai devreme sau mai tarziu.
Puteti sa nu raspundeti :good:
O zi buna va doresc!
#129084 plata caserie URGENT!
Postat de MIHAELA 9 on 18 April 2007 - 08:58 PM in Arhiva
robertantal, la Apr 18 2007, 09:42 PM, a spus:
- platitorul=patron dar si incasatorul=patron. Asa ca daca si-au asumat o data, isi asuma si a doua oara, adica platitorul cere amenda de la incasator si in acest fel isi vor dovedi unul altuia relatia afectiva bazata pe presupusa incredere de afaceri (cine stie, cunoaste :wink: ). Asadar, o asemenea reactie din partea celor doi, nu are nimic de-aface cu atitudinea unui bun contabil, sau altfel spus, un bun contabil nu are nimic de-a face cu atitudinea unui patron in actiunile sale, ci totul tine de asumarea faptelor celor ce savarsesc fapte contrare legii (si stiti foarte bine ce spun si la ce ma refer). Contabilul are sarcina de a reflecta in contabilitate, imaginea in oglinda a miscarilor patrimoniale (principiul fidelitatii) care in final sta la baza sustinerii punctelor de vedere privind activitatea economica a agentului.
Scuze pentru un posibil off-topic. Dar e si acesta un pct de vedere altfel exprimat.
Da asa este cum zici tu, contabilul nu are nimic de-a face cu atitudinea unui patron in actiunile sale.Doar ca Cipri incerca sa gaseasca o cale de remediere a greselii facute, poate chiar la rugamintea sefului. Daca pe tine patronul sau seful tau te-ar ruga sa-i gasesti o solutie pt. corectarea unei erori facute de el sau de vre-un angajat, n-ai incerca prin metode legale sa gasesti o solutie?
#129081 Amortizare obiecte inventar
Postat de MIHAELA 9 on 18 April 2007 - 08:20 PM in Arhiva
cip762001, la Apr 18 2007, 05:39 PM, a spus:
- tel mobil - 800 ron
- imprimanta - 400 ron
- memorie foto - 100 ron si altele.
Intrebarea mea este daca pot sa le trec in totalitate pe cheltuiala sau trebuie sa sunt obligat sa le amortizez? Achizitiile sunt facute pe parcursul a trei luni si am avut rulaj mai mare, deci tot mai ramane de platit impozit la stat.
Multumesc
#129080 plata caserie URGENT!
Postat de MIHAELA 9 on 18 April 2007 - 08:10 PM in Arhiva
Violeta Tihon, la Apr 18 2007, 08:22 PM, a spus:
cipri, la Apr 18 2007, 03:59 PM, a spus:
MIHAELA 9, la Apr 18 2007, 02:53 PM, a spus:
cipri, la Apr 18 2007, 03:28 PM, a spus:
1. s-a achitat prin caserie o suma mai mare de 5000 Ron, aferenta unei singure facturi, catre o persoana juridica intr-o singura zi.
2. cum as putea remedia problema pentru a nu primi amenda, stiind ca respectiva persoana juridica nu mai poate anula factura si chitanta.
Va multumesc mult.
Faci o chitanta pe minus suma respectiva ca sa ti-o anuleze de fapt cea initiala .
mersi oricum. astept si alte sugestii.
O chitanta se emite pentru a dovedi o plata care apoi se evidentiaza intr-un registru de casa. Cum ar putea avea o valoare negativa si cum ar putea fi inregistrata pe plati cu minus? Ar sari oricum in ochi la un control si ar incurca si mai mult lucrurile. Nu prea am o idee de cum ai putea rezolva daca nu se poate anula chitanta de incasare de catre beneficiar dar nu te incurca cu chitante pe minus.
Citind orice carte de contabilitate ca sa nu mai vb de legislatie, o factura sau chitanta se poate anula in doua modalitati: se bareaza toate cele 3 exemplare cu specificatia anulat sau in cazul in care chitanta sau factura este data clientului se emite chitanta sau factura pe minus, ca apoi sa se intocmeasca cea buna. Era doar o idee de remediere a unei greseli. Un bun contabil este cel care, prin cai legale, reuseste sa iasa la liman atunci cand este cazul si nu cel care sta cu mainile in san si spune " Ai facut-o, asta e, urmeaza amenda"
Sfatul meu ar fii sa intrebi pe cineva de la garda sau vre-un audit, asta in cazul in care cunosti pe cineva destul de bine sa iti poti permite sa pui intrebarea.
#129033 plata caserie URGENT!
Postat de MIHAELA 9 on 18 April 2007 - 02:53 PM in Arhiva
cipri, la Apr 18 2007, 03:28 PM, a spus:
1. s-a achitat prin caserie o suma mai mare de 5000 Ron, aferenta unei singure facturi, catre o persoana juridica intr-o singura zi.
2. cum as putea remedia problema pentru a nu primi amenda, stiind ca respectiva persoana juridica nu mai poate anula factura si chitanta.
Va multumesc mult.
Faci o chitanta pe minus suma respectiva ca sa ti-o anuleze de fapt cea initiala .
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ MIHAELA 9's Content
- Regulament