Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
petrisor's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


petrisor's Content

There have been 55 items by petrisor (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#255185 Examen ACCES stagiu EXPERT CONTABIL 2013

Postat de petrisor on 22 May 2013 - 09:17 AM in EXAMENUL PT EXPERTI SI CONTABILI AUTORIZATI

Parerea mea e ca doar daca vrei sa-ti faci firma mare de contabilitate, cu multi clienti, cu angajati, sau daca vrei sa faci expertize, etc merita sa intri in ceccar. Altfel, nu. Daca vei dori sa faci doar contabilitate la un client mare, sau la cativa mai mici, te angajezi pe stat de plata contabil sef si poti sa semnezi bilantul fara probleme. E suficienta diploma de absolvire a unei facultati in domeniul economic. Stabilesti foarte clar in fisa postului care sunt atributiile tale si gata. V-o spun din experienta proprie. Eu sunt membru ceccar din 2007, deja sunt inactiv de 2 ani, dar voi renunta de tot. Ceccar-ul e interesat doar de cotizatii si taxele pentru cursurile anuale si reviste. Daca tot platesti cotizatii anuale, cursurile si revistele ar trebui sa fie gratis, nu ? Si daca esti inactiv, tot platesti.
Acum sunt angajat pe stat de plata la clientii mei. Contabilitatea o inveti prin studiu individual si practica, iar materiale sunt destule pe net. Un soft bun care are contabilitatea integrata cu gestiunea, te ajuta foarte mult. Pe angajator il intereseaza sa stii meserie, nu daca esti membru ceccar. Asta e parerea mea.



#250556 cotizatie ceccar expert contabil inactiv 2012

Postat de petrisor on 15 October 2012 - 02:46 PM in Arhiva

Aveti dreptate, mcris1979 si Andrea Gal.
Voi renunta la calitatea de expert contabil, tocmai din motivele enumerate de voi. Te poti angaja cu contract individual de munca, fara probleme. Important e sa-ti faci treaba cat mai bine, iar legat de responsabilitati, acestea se pot detalia foarte clar in fisa postului.

Mie unul mi s-a cam scarbit de ceccar, doar dupa bani. Nu ar fi o problema daca ar fi niste sume rezonabile. Si daca esti inactiv, trebuie sa cotizezi. Nu e ok. La cati bani am dat pentru intrare, cursuri, taxe anuale, etc.

Ma mai deranjeaza ceva. Avocat si notar nu poate sa fie oricine, in schimb contabil, da. La negru, nu te intreaba nimeni de sanatate. Atunci de ce sa mai dau bani ceccaru-lui ? Ma angajez cu o ora pe zi, si gata. Pe client il intereseaza sa aiba un contabil bun, nu daca esti membru ceccar. Merita sa fii membru doar daca vrei sa iti faci o firma mare cu foarte multi clienti si atunci nu ai incotro, trebuie sa faci angajari, etc. Altfel, ca sa tii contabilitatea la cateva firme, nu merita deloc. Pierdere de vreme. Doar bani cheltuiti aiurea la examenul de intrare, cursuri, cotizatii fixe, variabile, rapoarte de activitate, impozit la finante, sanatate, etc. Iar altii fac la negru fara dureri de cap. Asta e realitatea.

Internetul e plin de informatii in domeniul contabil, fiscal, resurse umane, legislatie, etc. Doar sa stai in fund pe scaun si sa studiezi. Nu la ceccar inveti meserie in contabilitate, asta cu siguranta, ci prin studiu si munca individuala si cu un soft bun care sa te ajute.

OFFTOPIC: exprimarea ceccar-lui "A apus soarele contabilitatii romanesti" m-a lasat masca. Mi-a amintit de vremuri apuse. Nu am nimic cu omul, Dumnezeu sa il odihneasca.



#248764 cine plateste concediul medical ?

Postat de petrisor on 12 April 2012 - 09:12 AM in Arhiva

Ultima modificare a OUG 158 din 2005 a fost oug 117 din 2010.
http://www.cdep.ro/p...legis_pck.frame
Se introduce tipul actului, numarul actului, bifezi 'din anul' -> 'cauta'.



#244159 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 02 September 2011 - 11:48 AM in Arhiva

Eu am trimis la Suport.Registru@teamnet.ro



#244142 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 01 September 2011 - 11:20 AM in Arhiva

Vezi postareadoiny, la 29 August 2011 - 07:36 PM, a spus:

Am o mare problema....

Parola in vechiul program e ok, se logheaza.
Aceeasi parola in noul program nu vrea sub nici o forma.
M-am gandit sa ma duc la ITM sa le cer alta oarola si sa si intreb ce se intampla....de ce aceasta problema??
Poate trebuie sa seteze ei ceva... sa actualizeze firma in baza de date...

Si eu am aceasta problema la o firma. Le-am trimis un mail si am primit urmatorul raspuns:

'Solicitarea dumneavoastra a fost inregistrata cu numarul din data de .
Vom efectua verificarile necesare rezolvarii si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp'



#244099 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 30 August 2011 - 12:14 PM in Arhiva

Vezi postareasizinuca, la 29 August 2011 - 02:44 PM, a spus:

daca imi apare la generare registru: "Access to the path 'C:\Program Files\TeamNet\ReviSal HG500-2011 august 29 2011 15_43_15 ExportRegistru.xml.pcs' is denied." ce fac?


Alege alta cale, de exemplu D:\revisal. Ma gandesc ca ar trebui sa mearga.



#244049 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 26 August 2011 - 06:06 PM in Arhiva

Nu cred ca are optiunea de listare, cel putin asa am observat. Dar poti sa dai un printscreen si salvezi in format jpeg.

Printscreen -> start -> all programs -> accesories -> paint -> CTRL si tasta V concomitent. Apoi salvezi.

Fisierele jpeg le grupezi undeva pe hard, separat pe fiecare firma in parte si se pot denumi pentru a sti despre ce e vorba. Eu asa fac. E o modalitate buna de a dovedi ca s-a transmis ce trebuie si cand trebuie in revisal.



#244047 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 26 August 2011 - 05:45 PM in Arhiva

Pentru vizualizarea angajatilor se merge la Raport Preluari si se da click pe randul unde scrie numele firmei, codul fiscal, etc



#244046 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de petrisor on 26 August 2011 - 05:31 PM in Arhiva

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la 18 August 2011 - 08:25 AM, a spus:

Am aceasta problema: se salveaza cu formatul RVS,iar cand am ioncercat sa il transmit imi da urmatorul mesaj "ORA-20011: Formatul Fișierului este Invalid. -20041ORA-20041: Fisierul preluat trebuie sa contina cel putin un salariat si un contract."

Va rog sa imi spuneti si mie cum pot sa rezolv eroarea de mai sus deorece am un salariat angajat pe societate

va multumesc !

Greu e sa raspunda cei care au reusit sa trimita in noua varianta.
Eu acum am descoperit dupa ce m-am chinuit ceva, crezand ca e vorba de alte minuni, si de aceea dau raspunsul acum.
Se foloseste noua adresa de incarcare a fisierului cu extensia RVS, https://reges.inspec...eluariRegistre.
La vechea adresa, https://reges.inspec...pls/apex/f?p=99, se trimit doar fisierele cu extensia XML.



#242724 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE

Postat de petrisor on 01 July 2011 - 01:22 PM in Arhiva

Am primit un mail de la o firma care se ocupa cu depunerea declaratiilor online. Tu trebuie doar sa le trimiti fisierul sau fisierele, ei le depun online. Totul se face in baza unui contract si imputernicire la notar. Dupa trimitere primesti pe mail dovada depunerii, recipisa si numarul de inregistrare.
Nu stiu daca o fi viabila solutia asta, mai ales daca e vorba doar de declaratia 112.



#240504 ce program de contabilitate imi recomandati ?

Postat de petrisor on 18 April 2011 - 01:12 PM in Arhiva

Vezi postareanet4u, la Feb 24 2011, 11:37 PM, a spus:

Buna ziua,

As dori si eu sugestii de la cei experiemntati, in privinta alegerii unui soft de contabilitate (paralela), pentru o firma de soft.
Eu sunt inregistrat ca microintreprindere, neplatitoare de TVA, emit in jur de 3 facturi pe luna (la 3 luni, una dintre ele este cu chitanta pentru un client bugetar, iar lunar una dintre ele este de tip abonament, dar nu cu suma fixa, este referinta fata de cursul de schimb). Nu (mai) am clienti externi, totul este pe piata interna.
Din punct de vedere al platilor, in primul rand obligatiile bugetare (cu revenirea la impozitul de 3%), salariul minim pe economie pentru mine si inca un angajat, am plati lunare pentru telefoane (2 facturi, plata online cu cardul sau o.p. din site-ul de home banking), internet (1 factura, plata in numerar), contabil (1 factura, plata prin o.p. din home banking) si ocazional diferite echipamente IT sau componente IT ca piese de schimb (de ex. hard discuri, etc.). Uneori achizitionez aplicatii software sau alte servicii online de pe piata externa, prin plata online cu cardul. In afara de asta achizitionez lunar diferite produse sub forma de produse de protocol si o data pe an unul sau doua servicii turistice (servicii de cazare). Inregistrez si cheltuieli de transport de tip taxi si abonament de transport in comun.
Precizez ca nu doresc sa suplinesc activitatea contabilului, ci sa am o vedere in "timp real" asupra mersului lucrurilor, deoarece prin relatia cu contabilul, am totdeauna un decalaj de o luna (deci vad situatia lunii de facturare ianuarie, practic in martie, documentele fiind livrate in februarie).

Multumesc in avans pentru orice sfat.

De exemplu, Winmentor permite introducerea a 10 facturi de intrare si 10 de iesire pe luna, 10 operatiuni in registrul de casa si 10 in registrul de banca (adica 10 zile diferite) pe luna si 3 salariati, cu tot ce inseamna salarii. Toate astea in varianta demo, adica gratis 100 %, inclusiv pentru orice versiune ulterioara. Pentru listarea registrului de casa, banca, balanta, stocuri, clienti, furnizori, etc, in cazul in care lista este mai lunga, se pot aplica filtre si se listeaza pe bucati, ca sa zic asa. Problema apare la numarul de parteneri si articole care se pot introduce (maxim 10 din fiecare). Asta s-ar putea rezolva imprumutand pentru o jumatate de ora, cheita de la cineva care are licenta. Odata introdusi partenerii noi sau articolele noi, se pot folosi apoi fara probleme.

Eu doar v-am descris o posibilitate, dvs studiati si analizati daca vi se potriveste.



#236598 cod COR urgent

Postat de petrisor on 04 February 2011 - 12:07 PM in Arhiva

2 Specialisti in diverse domenii de activitate
24 Specialisti in domeniul administrativ-comercial
241 Specialisti in domeniul financiar
2411 - Contabili

3 Tehnicieni si alti specialisti din domeniul tehnic
33 Specialisti in servicii administrative si asimilati
331 Specialisti financiari, matematicieni si asimilati
3313 - Specialisti in contabilitate si asimilati

4 Functionari administrativi
43 Functionari in serviciile de evidenta contabila si financiara
431 Functionari in gestiune economica si administrativa
4311 - Functionari in servicii de evidenta contabila

Contabil sef si director economic nu mai exista.



#236478 cod COR urgent

Postat de petrisor on 03 February 2011 - 12:17 PM in Arhiva

Va atasez Hot. nr.1.352 din 23 decembrie 2010, publicata in MO 894 din 30.12.2010, cu noile clasificari valabile de la 01.01.2011.
In schimb, pe siteul ministerului muncii apare asa: http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/ima...0COR_coduri.pdf

Care o fi valabila ? In mod normal, se lucreaza dupa monitorul oficial, din cate stiu eu.
Unde ati incadra functia de contabil sef, contabil sau director economic dupa hot 1352 ?

Fisiere atasate




#227628 WINMENTOR

Postat de petrisor on 01 July 2010 - 08:31 AM in Arhiva

modificare procent TVA

Fisiere atasate




#226116 Rezultat reportat (117) si asociati (455)

Postat de petrisor on 21 May 2010 - 07:19 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Se poate face direct 455 = 1068 ? Sau 455 = 117 si apoi 117 = 1068 ? Se doreste treaba asta pentru calcul gradului de indatorare, pentru un imprumut la banca, si vrem sa scapam de soldul contului 455, care intra la datorii pe termen lung si astfel s-ar transfera la capitaluri proprii. Banca, din cate am inteles, calculeaza gradul de indatorare ca raport intre datorii totale si total pasiv si nu trebuie sa fie mai mare de 0,85.
Va multumesc.



#200729 WINMENTOR

Postat de petrisor on 05 May 2009 - 08:29 AM in Arhiva

poate te ajuta

Fisiere atasate




#200152 Spuneti NU impozitului forfetar !

Postat de petrisor on 27 April 2009 - 09:06 AM in Arhiva

Vezi postareavioreld, la Apr 27 2009, 12:36 AM, a spus:

Petitia a trecut de 6.000 de semnaturi. Daca fiecare persoana care a semnat petitia ar contribui macar cu 10 lei pentru contestarea acestei aberatii ... :good:

Sunt de acord sa dau 10 lei, chiar mai mult.



#197919 WINMENTOR

Postat de petrisor on 27 March 2009 - 11:41 PM in Arhiva

Pt cine foloseste mentorul si are de calculat taxa fond mediu, am urmatoarea configurare care, cel putin, pe mine ma ajuta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: configurare_TAXA_FOND_MEDIU.JPG
  • Imagine atasata: configurare_TIP_CONTABIL.JPG



#194527 JUKEBOX

Postat de petrisor on 18 February 2009 - 09:17 AM in Arhiva

Cautati pe google programelul SCREAMER, il instalati si aveti aproape toate radiourile din lume, pe genuri, tari, etc. Ba mai si puteti inregistra.



#194451 Vanzare marfuri sub pret de achizitie

Postat de petrisor on 17 February 2009 - 03:39 PM in Arhiva

Vezi postareaLexiroxi, la Feb 14 2008, 11:30 PM, a spus:

Nu ai voie sa vinzi cu adaos comercial 0, adica cu acelasi cost de achizitie.
OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicat in MO 603/31.08.2007.
ART. 17
Este interzis oricarui comerciant sa ofere sau sa vanda produse in pierdere, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 16 lit. a)-c), e)-i), precum si in cazul produselor aflate in pachetele de servicii. Prin vanzare in pierdere, in sensul prezentei ordonante, se intelege orice vanzare la un pret egal sau inferior costului de achizitie, asfel cum acesta este definit in reglementarile legale in vigoare.

Art. 16. - Prin vânzări cu preț redus, în sensul prezentei ordonanțe, se înțelege:
i) vânzarea produselor cu caracteristici identice, ale căror prețuri de reaprovizionare s-au diminuat

Deci, daca iau ciment sau fier la pret jumate fata de anul trecut, din cauza crizei, si mai am stoc de anul trecut, pot sa vand sub pretul de achizitie, corect ?



#193494 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de petrisor on 07 February 2009 - 10:23 AM in Important in meseria de contabil

De-aia a ajuns meseria asta ce-a ajuns.



#190935 Am nevoie de un sfat

Postat de petrisor on 12 January 2009 - 05:54 PM in Arhiva

La ce-a zis Otilia mai sus, incearca sa mergi cel putin 5 km pe zi, iar cand simti ca poti, alergare usoara. Dar sa fie 5, nu 2 sau 3. Vei fi uimit de rezultate. Succes.



#188570 WINMENTOR

Postat de petrisor on 29 November 2008 - 11:21 AM in Arhiva

Pai, ar fi drivere pentru modele de case de marcat cu care lucreaza mentorul, care se copiaza in radacina programului, drivere pentru cheita, in cazul in care din diverse motive, calculatorul nu mai vede cheia, apoi setarile care se fac in borland fara de care nu functioneaza programul, o aplicatie care sterge automat fisiere de tip .lck si .net (mentlck), un plan de conturi gata configurat care se copiaza 'prin spate', si altele. Aceste aplicatii se fac de catre cei care implementeaza programul, nu trebuie sa le utilizeze contabilii.



#188087 WINMENTOR

Postat de petrisor on 24 November 2008 - 06:25 PM in Arhiva

Vezi postareaalwana, la Nov 24 2008, 05:36 PM, a spus:

buna ziua...am si eu o problema : cum gasesc clientii neachitati in programul WinMentor?...plati catre furnizori...nu prea cunosc programul si imi trebuie neaparat situatia.Va multumesc .

1. Liste -> mentor -> parteneri -> clienti datornici sau furnizori neachitati.
2. Liste -> mentor -> parteneri -> fisa analitica partener (poti alege pe fiecare cont sau pe toate conturile, in al doilea caz bifand 'da' la indiferent de tip contabil)
3. Liste -> mentor -> parteneri -> balanta sintetica parteneri (poti alege pe fiecare cont sau pe toate conturile, in al doilea caz bifand 'da' la indiferent de tip contabil). Totalul la fiecare cont trebuie sa fie egal cu soldul din balanta al contului respectiv.
4. Daca vrei sa vezi imperecherea dintre facturi cu chitante sau facturi cu OP: Liste -> comercial -> furnizori -> fisa plati la furnizor, iar pentru clienti, Liste -> comercial -> clienti -> fisa incasari facturi emise. Atentie, aici vezi doar cu ce chitanta, chitante, OP sau compensare s-a platit sau s-a incasat o factura, nu vezi soldul la partenerul respectiv.



#186067 WINMENTOR

Postat de petrisor on 30 October 2008 - 11:04 PM in Arhiva

Corect. Se pare ca multi nu iau in seama chestia cu update-urile.




Cometa SQL