Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CLEO's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


CLEO's Content

There have been 31 items by CLEO (Search limited from 16-November 07)



Sort by                Order  

#273851 Perioada TVA

Postat de CLEO on 15 April 2016 - 08:51 PM in Impozitare - TVA

Da, amenda este de 250 ron daca o platesti pe loc. saptamana trecuta am platit-o si eu pt aceeasi speta, am uitat sa fac pana pe 15 ianuarie trecerea la tva trimestrial. In plus depasisem termenul si la trecerea la microinteprindere, ca atare am platit amenda doi in unu....adica 250 am platit si pt tva si pt micro- pt ca era vorba de mentiuni pe acelasi formular, 010 !



#273717 Certificat digital pt. CUI diferit

Postat de CLEO on 08 April 2016 - 04:04 PM in Certificatul digital, depunerea online si accesarea dosarului fiscal

Probabil nu este 150 corect intocmita, cu un certificat electronic puteti semna pt oricate firme doriti!!

D 150 trebuie facuta in numele firmei care are semnatura electronica. Daca doriti sa semnati dvoastra personal, atunci trebuie sa va faceti personal certificat electronic!



#258661 balanta/bilant de lichidare

Postat de CLEO on 19 November 2013 - 04:26 PM in Bilanturi

Cred ca aveti de fapt ct 455 (sume dator asociati), nu 4451,nu?

daca am dreptate, ar veni cam asa:

1. Amortizare ch constituire: 6811= 2801 966
2. Scoatere din activul ppatrimonial ch constit : 2801= 201 966 > se soldeaza ct 201

3. Restituire partiala asociati (ca sa lichidati casa): 4551= 5311 8 > faceti Dispozitie plata
4. Asociatii renunta la creditul acordat: 4551= 758 1509 (diferenta dintre 1517 - 8 lei dati prin casa)

5. inchidere conturi ch+venit : 121 = 6811 966
758 = 121 1509
In acest stadiu cred ca ar tb sa inchideti si sa faceti bilantul intermediar; soldurile ramase ar fi : DB: 4424 66 CR: 1012 200
117 677 121 543
Dupa care balanta si Bilantul de Inchidere (aveti grija data la acestea trebuie sa fie data in care apare in Monitor Hotararea AGA de lichidare):

Nota contabila aferenta procedurii de lichidare:

1 Recuperare pierdere ani anterioara: 121 = 117 543
2. Operatiuni legate de capital si inchiderea ct de pasiv:
1012 = 117 134
1012 = 4424 66
>>> solduri zero
se listeaza Bilantul F10+F20 pt Registru, nu vor altceva din bilant; la Adtie nu cer Bilant de lichidare (cel putin la Constanta, eu am depus chiar ieri un dosar)


sper ca nu am gresit ceva....
succes!



#226093 Ordin 1100/14.05.2010

Postat de CLEO on 21 May 2010 - 10:12 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareachitilin, la May 19 2010, 08:17 PM, a spus:

Pe site-ul ministerului de finante a aparut Ordinul 1100/14.05.2010 prin care toate institutiile publice trebuie sa raporteze pana la data de 21.05.2010, in baza unei aplicatii realizate de minister, o situatie cu toate salariile aflate in plata la data de 31.12.2009 si la 30.04.2010. Situatia trebuie completata pentru fiecare angajat in parte, dupa CNP-ul lui. Situatia trebuie sa cuprinda toate drepturile salariale (de la salariul de incadrare pana la orice spor aplicat la acesta). Diferenta dintre situatia la 31.12.2009 si cea de la 30.04.2010 este ca trebuie introduse (in centralizatorul pe 2010) gradatia conform Legii 330 precum si functia, asa cum apare ea in anexele la lege. In functie de aceste lucruri trebuie trecut, la aprilie 2010, noul salariul de baza dupa reincadrarea angajatilor. Eu nu am inteles nimic. Calculam noi, in functie de coeficientii din lege, noul salariu de baza? Stiu lucru asta trebuia facut de la 01.01.2011.
Situatia este criminala. Te ia durerea de cap :frusty: .
Aceasta situatie trebuie depusa de fiecare institutie publica la unitatea de trezorerie unde isi are deschise conturile.
Noi astazi am aflat, dar la trezorerie nu stiau nimic. Au inceput sa dea telefoane cand am intrebat unde se depune.

Daca vreti sa aflati despre marea minune intrati pe www.mfinante.gov.ro.

Daca are cineva mai multe informatii as vrea sa discutam pentru a ne lamuri cat de cat.

Bafta multa
Reincadrarea trebuie facuta conform legii 330/2009 dar ca si functie si gradatie in funcie de vechime respectiv grad dar salariul trebuie sa fie egal in 2010 cu cel din 2009, cu exceptia celor care au trecut la o alta transa de vechime.Iar din 2011 sau cind s-o aplica se calculeaza salariul conform indicilor din 330.eu am transmis-o ieri azi e ultima zi!!!succes!



#216491 Control Adm. Fin.

Postat de CLEO on 12 January 2010 - 10:49 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Daca nu ai ati avut niciodata control, se cface controlul pe ultimii 5 ani. Cel putin asa am avut eu in 2008, mi sa facut controlul incepand cu 2003.Se cer toate reg jurnal cumparari si vanzari, facturile emise ,declaratiile lunare, balantele si toate celelalte dosare in care aveti facturile primite. se bifeaza pozitiile din jurnale sa dea cu toate documentele emise , respectiv primite, modul de deducere a TvA. Este destul de stresant controlul pt ca de regula, stau mai mult, pt ca vin in fiecare zi cate 3/4 ore, la ore diferite, dupa cum au ei programul, si din aceasta cauza se lalaie f mult. Daca in contabilitate aveti actele ok, adica daca declaratiile dau cu balantele>Reg jurnal, ar trebuii sa mearga relativ usor. daca mai au obiectii referitor la modul de deducere al TVA ului, vor calcula eventualele diferente pe care le scad/adauga, dupa caz la suma pe care ati cerut-o dvstra.D



#203045 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de CLEO on 31 May 2009 - 05:21 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Nu cred ca este inca lichidata, poate este doar dizolvata firma, si, pt a putea fi lichidata tb acceptul adtiei financiare. Eu asa am avut, mai intai mi s-a dizolvat firma,apare dizolvata pe site ul Reg, insa asta nu inseamna ca este si dizolvata (tb depuse si toate declaratiile la adtie ); am avut control de la finante, ei mi-au facut bilantul de inchidere si tot restul, dupa care a avut loc lichidarea propriuzisa.
Cei de la adtie au cerut actele firmei, registrele, cam tot ce se cere la un control....
Daca nu e inca lichidata, mai bine sa vina adtia si sa o lichideze, ca altfel se numeste lichidator de RegCom, si sunt niste tarife la acestia :sad: ....



#192163 Certificat atestare fiscala

Postat de CLEO on 23 January 2009 - 11:04 PM in Arhiva

[quote name='bebelusa xxx' date='Jan 23 2009, 08:39 PM' post='192138']
Daca cererea privind eliberarea certificatului de atestare fiscala este depusa de contribuabil pe data de 29.01.2009, obligatiile existente in evidenta pe platitori in data de 25.01.2009 sunt prinse in certificatul fiscal, sau se trec doar obligatiile existente in evidenta pe platitori la data de 31.12.2008, in conformitate cu Ord. 752/2008????
[/qu

In functie de ce balanta se cere la depunerea pt certificatul fiscal.
Cred ca se va cere balanta pe decembrie 2008, in care apar obligatiile scadente pe 25 ianuarie 2009 (deci ce declaram in D 100,102,103,300 etc / decembrie 2008 ), si care vor aparea in evidenta administratiei fiscale .
Obligatiile pe ianuarie, adica ceea ce vom declara noi prin D 100,102,300 etc/ianuarie 2009 si care apar deja in balanta pe ianuarie daca ai facut deja statul de plata, respectiv nota de salarii (desi e cam repede) nu se iau in calcul, deoarece termenul de scadenta al acestora este 25 februarie!
Daca se cere balanta pe ian 2009, la fel, se va lua in calcul doar obligatiile pana la decembrie 2008, pt acelasi motiv, ca termenul scadent al obligatiilor din ianuarie este 25 febr. Nu Cred insa ca nu se va cere inca balanta pe ianuarie, asa ca eu zic sa mergi sa depui deja cererea pt certificat, pt ca dureaza!

Cel mai greu lucru este reglarea fisei de platitor, daca ai probleme la aceasta, dureaza......destul de mult ! Daca fisa este clara, certificatul se da foarte repede.... daca nu... :frusty: :frusty:
Mult succes ! :sad:



#186676 declaratii nedepuse la termen

Postat de CLEO on 07 November 2008 - 06:52 PM in Arhiva

Pai, in mod normal, ar trebui sa ti innregistreze declaratia cu data de 16, mergi cu recipisele de la posta, si cu declaratia la Adtie (sa ai si disketa). Daca iti intra cu 16, penalitatile acelea ar treb sa dispara!!



#186399 declaratii nedepuse la termen

Postat de CLEO on 05 November 2008 - 12:51 AM in Arhiva

Salve,
In fisa sintetica dobanzile nu cred ca sunt pt intarzierea depunerii, probabil s-a platit ceva cu intarziere , oricum trebuie punctata fisa, sa vezi de unde provin!
In tot cazul, pt depunerea cu intarziere sau nedepunere a declaratiilor, nu scapi fara amenda !
Mie PV de amenda mi-a venit prin posta, intr-o vineri (depusese, 101 cu intarziere, prin posta, deci depasisem termenul limita cu 10 zile), amenda era de 1000 lei, daca se platea in 48 de ore se reducea la jumatate, dar cum, pana luni a trecut mai mult, a trebuit sa platesc 10 milioane!!
In cazul in care mergi sa reglezi fisa, si atunci ti se spune de amenda, se poate merge in audienta, si, daca nu ai mai avut nici un avertisment innregistrat, se poate sa iti dea doar avertisment, sa scapi de aceea amenda!
Vizavi de Decl 100 depusa de cate ori vrei, nu prea inteleg ce vrei sa spui ! Deci, daca, sa zicem nu ai declarat ceva in D 100, si mai aveai o pozitie, poti sa mai mergi doar cu respectiva pozitie lipsa, dar, doar pana la 25 ale lunii !!!! Daca depasesti termenul legal, automat trebuie modificata toata D 100, care se rectifica, de fapt prin 710!



#186395 concediere

Postat de CLEO on 05 November 2008 - 12:25 AM in CONFLICTE DE MUNCA

Eu am depus chiar astazi 5 decizii de acest fel! Ce trebuie sa faci?
Pentru ITM:
Deci, trebuie sa faci mai intai preaviz pt fiecare salariat care va pleca in somaj tehnic; pt ca numarul de inregistrare al preavizului trebuie trecut in decizia de incetare. Dupa aceea faci deciziile (cate 3 ex de fiecare), pe care le depui la ITM. Daca le ceri deja si cartile de munca, ataseaza la cererea de ridicare carte munca si copie dupa ultimul stat depus la Itm+copie dupa decizia de incetare, deoarece, chiar daca ai depus statul si decizia la ghiseu, pana ajung la inspectorul care se ocupa dureaza cateva zile, si asa castigi timp!
Preavizele nu treb inregistrate la ITM, doar intern, la societate!
Pentru la Somaj:
-se face un dosar care cuprinde mai multe , printre care: formular adeverinta care se completeaza de societate, cu somajul retinut in ultimele 12 luni,nr si data viramentelor respective;nr declaratiilor lunare
-copii dupa buletin, certificat nastere, carte de munca + Originalele
-un formular de declaratie pe propia raspundere
- adeverinta de la fisc cum ca nu au alte venituri suplimentare
- dosar
si parca mai este ceva, nu imi amintesc acum ce!

Pentru Revisal:
-alegi > incetare contract > modificare > conf art 65 cu 1, pozitia a doua, unde scrie concediere colectiva (pt ca primul este concediere individuala)

Si....GATA !
O sa iau maine, si atasez, daca doresti lista respectiva, eu am luat-o de la somaj!

PS
Am atasat un formular de decizie de incetare (concediere colectiva), nu se vede foarte bine, poate gasesti la FORMULARE un exemplar mai bun (al meu este cam vechi, chiar a si sesizat dna de la ghiseu, de la ITM), dar lam pus sa ai idee despre ce e vorba; mie mi lea primit si asa! Sper sa fi atasat corect si sa se deschida :thumbup: !!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: decizie_incetare.jpg



#184520 COLABORARE CU PERS DIN DIRECTIA SPORTURILOR

Postat de CLEO on 16 October 2008 - 11:27 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

CE ANUME TE-AR INTERESA?



#180414 reglementari operatiuni prin casa

Postat de CLEO on 13 August 2008 - 12:30 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

MA POATE LAMURI CINEVA DACA PENTRU BUGETARI MAI EXISTA PLAFON DE CASA?



#178103 nedepunere bilant ORC

Postat de CLEO on 14 July 2008 - 09:50 PM in Arhiva

Vezi postareaeu_cristina, la Jul 14 2008, 06:20 PM, a spus:

As dori si eu sa intreb ceva legat de subiect,firma (societate comerciala) nu a mai depus bilant din 2006,a primit citatie cu termen de depunere pana la 1 august ,altfel firma va fi lichidata prin hotarare judecatoreasca, problema e ca nu s-a mai platit nimic din datoriile firmei din jumatatea lui 2005, care ar fi consecintele lichidarii firmei pentru cei 3 angajati?(pt. care angajatorul nu a mai platit nimic din iunie 2005) :frusty:

Eu va sfatuiesc sa depuneti bilanturile lispsa la Registru!
Chiar daca a fost data sentinta de lichidare, aceasta este trimisa si Administratiei Financiare, pentru a cere si acceptul lor!
daca societatea are datorii restante la buget neplatite, Administratia emite ordine de executare silita catre societate.
Se da un anumit termen in care sa se faca plata/regularizarea situatiei, perioada in care Registrul va da amanare in ceea ce priveste lichiadarea firmei, pana la solutionarea diferendului cu Administratia!

Daca firma are datorii, oricum Adtia nu va da acceptul pt dizolvare pana nu se lichideaza TOATE datoriile!
Ma mir ca nu v-au venit notificari la firma pentru datorii!



#176589 aptitudini 2008

Postat de CLEO on 27 June 2008 - 06:05 PM in Arhiva

Vezi postareanadia p, la Jun 27 2008, 06:58 PM, a spus:

Oricum FELICITARI filialei BACAU.Au fost cei mai tari.Cred ca au afisat deodata si listele la sediul si pe site.SUPERTARE
Clujul cred ca doarme?????

Adevarat!
Eu sunt din Constanta, dar cel mai mult folosesc site-ul Bacau, e cel mai reusit, si, tot timpul la zi!!
Si la Constanta se doarme :frusty:



#176563 aptitudini 2008

Postat de CLEO on 27 June 2008 - 05:35 PM in Arhiva

Camy2003, la Constanta, cum ai aflat rezultatul, ca eu pe site nu gasesc !!!!
cred ca m-a tampit atata asteptare!!!



#172622 aptitudini 2008

Postat de CLEO on 17 May 2008 - 12:44 AM in Arhiva

salve,
Si eu doresc sa ma alatur grupului de lucru pt examen.
Adresa mea : ciflorea@yahoo.com



#165083 declaratii fiscale online

Postat de CLEO on 05 March 2008 - 09:41 PM in Arhiva

A transmis cineva on line la Constanta declaratiile la adtie?
Dupa coada care am facut-o pt declaratiile din ianuarie, prefer sa ma chinui 4 ore acasa cu depunerea acestora, decat sa mor acolo....uf!!



#165079 rectificativa la decont cu optiune de rambursare?

Postat de CLEO on 05 March 2008 - 09:22 PM in Arhiva

Sau , mai poti incerca varianta depunerii prin posta, cu confirmare de primire.
Cred ca o sati primeasca declaratia intarziata, iar eventuala amenda o vei plati atunci cand vei avea nevoie de certificat fiscal, sau cand vrei sa reglezi fisa de platitor de la adtie!



#158877 SUPER CHESTIONAR

Postat de CLEO on 18 January 2008 - 07:41 PM in Arhiva

Salve,
La birou:
Eu sunt dependenta de Carcotasii de la Kiss Fm de la 8-10), iar, mai nou, si de emisiunea ce urmeaza dupa ei, cu Dezbracatu si Kiss Your Dady(de la 10 la ora 12), sunt cu totii pastila de antistres zilnica :lostit (13): :biggrin: !
Acasa: Europa Fm pt ca imbina utilul cu placutul :stiri multe din trafic, si muzica f multa din 80...incoace(adica cam generatia mea :thumbup:
Ocazional mai ascult : Romantic Fm, Magic Fm



#156106 renuntare cerere de rambursare

Postat de CLEO on 17 December 2007 - 01:35 PM in Arhiva

salve,
vai, ce aiurea mi se pare, sa vina cu asa o intarziere...........uiti si ce ai mai cerut intre timp :lostit (13):
Si aici, in Constanta sunt f multe cereri, dar vad ca se incadreaza, si in max o luna au si venit in control! In plus, eu chiar am avut sume mici cerute, pt luna mai am avut 6000 Ron si pt sept 13.000 Ron, si tot au venit.

In acest caz chiar nu stiu ce sati zic, cred ca ar trebui sa mergi acolo si sa intrebi, chiar la biroul de rambursari .
Succes mult



#156080 renuntare cerere de rambursare

Postat de CLEO on 16 December 2007 - 07:08 PM in Arhiva

salve,

Citeaza

In luna iunie 2007 am depus o cerere de rambursare, la care as vrea sa renunt acum....din cate am citit se poate face acest lucru....si sa preiau suma in decontul lunii noiembrie.
Ma uimeste faptul ca ai depus de destul de mult timp cerere si nu ti sa raspuns! In mod normal, la o saptamana dupa depunerea D300 cu anexa cererii privind rambursarea trebuia sa te sune sa planifice controlul.
Eu am avut cerere la depunerea D300 din martie si din septembrie. La fiecare, dupa o saptamana am fost sunata de la adtie si in urmatoarea saptam au si venit in control!!
Cei de la adtie au, in mod normal termen de o luna pt solutionarea cererilor de rambursare.
nu stiu ce sati zic, poti cere o fisa de platitor sa vezi daca figureaza acolo cererea de rambursare, sau poti merge sa intrebi direct ce sa intamplat la biroul de rambursari, eu tind sa cred ca totusi nu apari cu cerere ....
Cel mai bine este sa mergi sa intrebi la biroul rambursare cum sa faci, am constatat cu surprindere ca doamnele de acolo sunt mult mai dragute decat cele de la punctaj fise, si se poate discuta foarte lejer !!



#152335 ce program de contabilitate imi recomandati

Postat de CLEO on 01 December 2007 - 12:00 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

salve,

Citeaza

as dori sa folosesc un program de contabilitate care sa faca tot. ce imi recomandati. am incercat saga dar sar putea sa nu stiu exact cum sa lucrez. daca lucrati pe acest program si puteti sa imi descrieti putin pasii pentru a ma descurca apoi si eu. cu ordonantarile e mai greu.

Rodi2007
De ce nu intri pe situl programului respectiv, gasesti orice informatie acolo!
Eu, cand am inceput lucrul cu saga, miam listat mai intai tot ce era la *AJUTOR*, din bara de meniu,acolo ai tot felul de amanunte despre lucrul cu ac program!



#152111 inventariere clienti

Postat de CLEO on 29 November 2007 - 05:38 PM in Arhiva

Salve ,

Citeaza

Buna seara. Poate cineva sa posteze acest ordin, va rog? Multumesc mult.


Mirela , dai cautare pe google, si ....spor la descarcat !



#151847 lucrari de stagiu

Postat de CLEO on 27 November 2007 - 07:08 PM in Arhiva

Ma poate ajuta cineva cat de putin cu problemele la stagiu II Constanta, din motive de sanatate am intarziat cu lucrarea , si acum sunt in criza de timp.... :smile: (contabilstresat@gmail.com),multumiri anticipate !!



#151846 inventariere clienti

Postat de CLEO on 27 November 2007 - 06:49 PM in Arhiva

OMF 1753/2004
ANEXA
................................................................................
.............................................................................
29. Creantele si obligatiile fata de terti sunt supuse verificarii si confirmarii pe baza extraselor soldurilor debitoare si creditoare ale conturilor de creante si datorii care detin ponderea valorica in totalul soldurilor acestor conturi, potrivit "Extrasului de cont" (cod 14-6-3), prezentat ca model in anexa la prezentele norme, sau punctajelor reciproce, in functie de necesitati. Nerespectarea acestei proceduri, precum si refuzul de confirmare constituie abateri de la prezentele norme.
In situatia unitatilor care efectueaza decontarea creantelor si obligatiilor pe baza de conturi sau deconturi externe periodice confirmate de catre partenerii externi, aceste documente tin locul extraselor de cont confirmate.
................................................................................
...............................................................................


cam asta scrie in Ordin, eu gasisem undeva scris acel procent de 1%, dar acum chiar ca nu mai gasesc de unde am luat aceea interpretare :smile: , in tot cazul, este clar ca trebuiesc absolut TOTI inventariati, era vorba de confirmare extras de cont, daca cerem/nu de la toti !




Cometa SQL