Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nina moldovan's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nina moldovan's Content

There have been 66 items by nina moldovan (Search limited from 12-November 07)



Sort by                Order  

#238501 declaratia 112 / 2011

Postat de nina moldovan on 24 February 2011 - 10:46 AM in Arhiva

buna ,
la vaidarea declaratiei i-mi da urmatorul mesaj : Verificati fisierul atasat cu erori si avertizari .

Nu gasesc nicaieri acest fisier iar cand inchid declaratia i-mi spune : acelasi mesaj apoi i-mi zica ca fisierul nu este valid si nu a generat xml .

Cina ma poate sfatui , unde este problema ?



#236058 acoperire pierdere ani precedenti

Postat de nina moldovan on 26 January 2011 - 10:37 PM in Impozitare - PROFIT

multumesc pt raspuns :thumbup:

am inteles asa :

ex : la 31 dec 2008 imp venit - profit nerepartizat 60.000 credit 117
la 31 dec 2009 imp venit - pierdere - prin 117-121 i-mi micsoreaza soldul creditului 117
deci e corect pana aici

acum

2010 -imp profit
la 31 dec 2010 inreg pierdere , aceasta pierdere din 2010 o voi recupera din ex financiar urmator .

asa am inteles .

de ex la 30 sept am pierdere , la 31 dec la fel pierdere , aceste pierderi se pot recupera in 2011 .

ma poti ajuta si cu inregistrarea ca sa ma verific . i-ti multumesc din suflet.



#236055 acoperire pierdere ani precedenti

Postat de nina moldovan on 26 January 2011 - 09:51 PM in Impozitare - PROFIT

SPER SA MA AJUTATI CU UN SFAT

la 2009 impozit pe venit
121 credit - soc inreg pierdere 10.000
in ian 2010 se trece la imp pe profit .

la inceputul anului am inregistrat 117-121 10.000
121-121 10.000

Cat de corect sau incorect este ceea ce am facut eu . recuperarea s-a efectuat din anii precedenti ...

In 2010 imp pe profit
la 31 dec pierdere

acum voi proceda la fel ? 117-121 apoi 121-121 ? in lege spune ca pierderea se recupereaza din anii urmatori si nu precedenti . 117 avand sold creditor .
Multumesc .



#219938 decl. 094 - notificare cifra de afaceri

Postat de nina moldovan on 22 February 2010 - 08:51 PM in Arhiva

daca i-mi mai puteti da un sfat .

multumesc .



#219813 decl. 094 - notificare cifra de afaceri

Postat de nina moldovan on 21 February 2010 - 10:22 PM in Arhiva

cu rugamintea de a nu ma critica rau ...
va cer un sfat

am depus decl 094, dar din neatentie este depusa cu o greseala,

SE PRIMESTE RECTIFICATIVA ??? sau ce am de facut ?
cifra de afaceri este mai mica decat cea declarata , dar este in acelasi prag pt calculul impozitului pe profit . tva tot trimestrial raman , sub 100000 eura .

CE MA SFATUITI .

DIN SUFLET VA MULTUMESC ANTICIPAT , ORICE SFAT E BUN VENIT .



#217498 Monografie salarii profesori

Postat de nina moldovan on 24 January 2010 - 01:38 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

cheltuiala:
salarii de baza 641650203100101=42101
sal de merit 641650203100102=42101
ind de cond 641650203100103=421.01
.......................................
retineri
somaj 421.01=4372
pensii 42101=4312
sanatate42101=4314
impozit 42101=444
carduri 42101=4271...
contrib angajator
6452650203100302=4371 - somaj
6451650203100301=4311-pensii
6454650203100304=4315-risc
6453650203100303=4313-sanatate

plata
retineri
4372=7702650203100101-somaj
4312=...//..-pensii
4214=..//..-sanatate
444=..//.. impozit
4271=..//..-carduri
...........................................
contrib angajator
4371=7702650203100302-somaj
4311=7702650203100301-pensii
4315=7702650203100304-risc acidente
4313=7702650203100303-sanatate

numerar
ridicat numerar 581=7702650203.... (articolul sal baza, merit etc)
5311=581
platit numerar (sal baza, merit etc) 42101=5311
................

treb sati configurezi planul de conturi pe capitole , surse de finantare ,articole ... depinde si de program.

intai se trec pe cheltuiala , salariile , retinerile din salarii , si contrib angajatorului
chelt salarii :clasa 6.... = 421
retineri salariati : 421=4372;4312;4314;444;4317(conc med).
chelt contrib angajator . clasa 6 ... (ct corespunzator contributiilor) = 4371;4311;4315;4313;
4317(c med 0.85%)
plati: contul corespondent contributiilor(angajat si angajator)=contul de venituri (buget local in acest ex)
plati numerar : 581 =la ct de venit, apoi 5311(casa)=581, si 421=5311 (cu suma ce treb achitata pt fiecare salar de merit de baza sau alte drepturi , asa cum le-i evidentiat . )

Retinerile se fac din salrul de baza .



#217497 REVISAL - 2010

Postat de nina moldovan on 24 January 2010 - 12:39 AM in Arhiva

http://www.inspectiamuncii.ro/
INTRI AICI PE PAGINA , SI MERGI PE MESAJUL LOR DIN DATA DE 16.01.2007, DESCARCI Revisal - versiunea v 2.0.6 (pentru Windows 2000 / XP)
O INSTALEZI ,

apoi mergi tot pe pagina lor pe mesajul din 29.03.2008 cu actualizare CAEN , DESCARCI SI ACEASTA VERSIUNE SI O INSTALEZI , ( Patch ReviSal.KB.206.003 (pentru Windows XP / 2000 / 98),

apoi mergi pe mesajul din data de 09.06.2009, descarci (- Patch ReviSal.KB.206.004 (pentru Windows XP / 2000 / 98) - instalezi .

programul il deschizi din C-Program Fille - Revisal .
Trebuie descarcate in aceasta ordine , altfel nu merge , deoarece cele doua sunt doar actualizari.
-un program tampit, in ultima actualizare putea fi tot programul si sa ruleze fara probleme , sau indicatii , dar nimic ...

sper sa fie de ajutor .



#217496 calcul impozit venit microintreprinderi - cota forfetara

Postat de nina moldovan on 24 January 2010 - 12:18 AM in Arhiva

daca ma puteti ajuta,

imp pe venit micro . impozit minim forfetar 4300 / an .

la fiecare sf de trim am comparat si am achitat pe cel mai mare.
la trim I am achitat normal 3%, pt trim II am achitat normal pt luna april si mai dar aferent lunii iunie am achitat imp minim f., pt trim III am achitat impozitul minim de 1075.

intrebarea mea este daca am procedat corect la trim IV , adica :
imp pe an este de 5123 impozitul minim este de 4300 deci trebuie sa am achitat 5123 pt anul 2009.

imp pt trim IV este de 1183 , dar pana in prezent am achitat in total de 3937 . deci voi achita 1186. (imp afr trim IV + 3 lei din rotunjiri)

e corect asa ???

VA MULTUMESC ANTICIPAT PT SFAT .



#209483 bilant iunie 2009

Postat de nina moldovan on 21 August 2009 - 09:17 AM in Arhiva

I-mi poate spune cineva daca se poate bepune bilantul dupa termen mai exact in 24 august la 10 zile dupa termen. ?

Si care sunt consecintele ?

Din cauza unor probleme de data aceasta asa s-a intamplat , nu stiu ce ma asteapta acum ...

Multumesc.



#208515 vanzare auto

Postat de nina moldovan on 03 August 2009 - 03:24 PM in Arhiva

nu poti sa treci mijlocul fix (masina) de la o firma la alta , chiar si daca administratorii sunt sot si sotie , asta nu are legatura cu societatile .

1 .

Masina se vinde prin contract de vanzare la pretul convenit de cei doi administratori ,

Masina se poate vinde atat la pret sub valoarea ramasa neamortizata , rezultand pierdere pt societatea vanzatoare, cat si pe o valoare mai mare decat valoarea ramasa neamortizata , sau la valoarea ramasa de amortizat. Dar se face contract de vanzare cumparare si masina se radiaza de pe un proprietar si se inmatriculeaza pe celalalt .


2.

Sau se poate inchiria masina de catre firma A firmei B. Dar depinde la ce foloseste autovehicolul respectiv , deoarece sunt activitati care nu se pot efectua cu autoturisme inchiriate .

In cazul in care se inchiriaza , se stabileste si contravaloarea chiriei pe luna .



#208411 declaratii CAS

Postat de nina moldovan on 31 July 2009 - 02:04 PM in Arhiva

In mod normal da se poate sa-ti dea o confirmare , adica sa-ti spuna numarul cu care sub care s-a inregistrat la ei in momentul preluarii (depunerii), depinde peste cine dai .
Listeaza-ti inca o data un exemplar si mergi intr-o perioada mai putin aglomerata pt ei (cei de la cas) adica sa nu mergi in 25 , si spui ce s-a intamplat , ii rogi frumos si cred ca se poate .
La ei apare ca s-a depus sau nu , dar trebuie sa mergi cu un exemplar listat si nu stiu ce sa zic dar posibil si discheta, asta ii ajuta sa gaseasca mai usor delcaratia depusa , sau poate se uita doar dupa cod fiscal , nu stiu . pt orice eventualitate mergi cu un exemplar si listat si discheta si ii rogi , dar intr-o per mai putin aglomerata (pe la inceput de luna) .
succes



#208335 desfacere contract de munca

Postat de nina moldovan on 30 July 2009 - 12:55 PM in Arhiva

... pt somaj , persoana in cauza (angajatul) a mers cu adeverinta pe perioada lucrata adica pana la data de 15 . dar ei zic (itm-somaj) ca ultima zi operata in cartea de munca este 16 ...

Deci am interpretat eu gresit ? pe decizia de desfacere scrie incepand cu data de se desface contractul de m,... , eu am inteles ca 16 adica ziua de 16 exclusiv .

Acum ei cer adeverinta refacuta cu 16 inclusiv si o declaratie ca persoana a fost in CFS in data de 16 , dar in acest caz trebuie refacuta declaratia de somaj , iar statul de plata cum ramane ?si abia apoi se poate complecta noua adeverinta ca trebuie nr di data depunerii declaratiei de somaj, ori cea depusa este gresit in acast caz ...

Am mers personal , cartea de munca s-a inchis cu 16 si este corect platit pana in 15 . - deci nici eu nici ITM-ul nu a gresit ...
Dar la somaj era o zi in minus .
Doamna sefa de la ITM a fost foarte draguta si a mers personal cu angajatul respectiv , si s-a pus de acord si somajul ca e bine cartea de munca inchisa dar pe declaratie lipseste o zi , apoi recalculand ce zi lipseste , ... , ziua de rusali , iar in acest caz a fost totul bine ....

Bine ca nu am facut pe rectificative ca la ITM ma incurcam singura .

I-ti multumesc noporis pt raspuns.



#208281 desfacere contract de munca

Postat de nina moldovan on 29 July 2009 - 09:12 PM in Arhiva

Buna ,
Am urmatoarea problema
un salariat caruia i se desface contractul de munca.
ultima zi de plata 15 iunie ( 10 zile lucratoiare platite 80 ore)
pe decizia de desfacere la complectare scrie asa : incepand cu data de .... se desface contractul de munca.
Aici apare problema mea , eu am inteles ca 15 ultima zi platita , incepand cu 16 se desface contractul .
Dar ITM -ul nu a inteles asa ci ca 16 e ultima zi operata in cartea de munca .
Acum cand statul de plata este depus pe 10 zile lucratoare , declaratia la somaj la fel , cum pot eu sa rectific 10 zile platite 1 concediu fara plata ? ...

Va multumesc din suflet pt timpul acordat .
E f urgent , sper sa gasesc o solutie pana dimineata la prima ora, tinand cont ca e 22 si ceva ...



#205440 infiintare societate

Postat de nina moldovan on 25 June 2009 - 08:07 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

ai nevoie de contabil leg 82/1991:

art10 (2) Contabilitatea se organizeaza si se conduce, de regula, in compartimente distincte, conduse de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie. Aceste persoane trebuie sa aiba studii economice superioare.

sau

(3) Contabilitatea poate fi organizata si condusa pe baza de contracte de prestari de servicii in domeniul contabilitatii, incheiate cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.

apoi contabilul se ocupa de restul ... declaratii , angajari, salarii .... dar intai mergi la administratia financiara.

la salarii minim pe economie 600 (in prezent ) si inmultit cu coeficientul de calificare (nu mai retin exact dar caut in contractul colectiv de munca si revin .....) la studii sup 2 , la muncitori calificati 1,2 , .... si tot asa apoi proportionat cu norma.




#205425 Decont TVA

Postat de nina moldovan on 25 June 2009 - 06:28 PM in Arhiva

eu zic sa mergi pe a rectifica greseala de la vremea respectiva si in declaratiile respective .
programul celor de la finante perminte , si sunt si ei persoane intelegatoare . (depinde fiecare peste cine da)

faci o cerere catre administratia financiara la care ai depus declaratiile si soliciti sa-ti aprobe sa depui din nou declaratia 300 pt ca ai constatat nereguli, atasezi si balanta si copie de pe declaratiile depuse si dupa aprobare le depui din nou si corecte .

eu zic ca asa e corect !
mult succes. si persoane intelegatoare la finante :sad:



#205367 declaratii rectificative salarii

Postat de nina moldovan on 25 June 2009 - 08:26 AM in Arhiva

eu zic sa mergeti la agentia de somaj , sau sa luati legatura cu ei prin telefon si va vor raspunde referitor la cazul dumneavoastra din punct lor de vedere .

faceti rectificativa, dar aveti nevoie de programul pt somaj de la acea vreme (cred - de aceea cel mai ok este sa intrebati direct ca sa nu faceti drumuri in plus sau sa lucrati in plus) si trebuie sa mergeti personal , si cel mai bine ar fi la persoana case s-a ocupat de cazul angajatului , cel/cea care a cerut rectificativa .

poate nu e un sfat bun , dar eu asa as proceda , sper sa mai vina si alcineva cu alte raspunsur poate mult mai exacte in acest sens.



#205363 Decont TVA

Postat de nina moldovan on 25 June 2009 - 08:10 AM in Arhiva

rectificativa la aprilie si mai . atasezi si balanta cand le depui .



#205360 asigurare auto ramasa fara obiect

Postat de nina moldovan on 25 June 2009 - 07:58 AM in Arhiva

pt Otilia Alupei

rascumpararea politei este f simpla .

trebuie sa iei legatura cu cei de la asigurari , telefon (agentul care a intocmit polita , sau sediul societatii de asigurari ) apoi la cel mai apropiat sediu .

ti se returneaza contravaloarea politei pe numarul de luni de zile intregi de la data vanzarii autovehicolului si pana la expirarea politei.

Adica , un ex : polita cu valabilitate din 15.01.2009-14.07.2009 , autoturismul este vandut la data de 30 01.2009 , polita va fi rascumparata pe 5 luni zile (mie asa mi s-a calculat la rascumparare)

ai nevoie de certificatul de radiere (copie) si de complectat o cerere la ei la sediu . - pt pers juridica , apoi pe suma rascumparata se taie chitanta catre firma de asigurari .

daca e pers fizica este nev de copie buletin , certif de radiere -copie , si ceva atestat fiscal al masinii ca e scos de la impozit ceva de genul , si cererea respectiva .

daca nu ai nr de telefon de la societate cauta pe net si ia leg prin telefon cu cea mai apropiata agentie .



#205209 amortizare

Postat de nina moldovan on 23 June 2009 - 07:39 PM in Arhiva

nu .



#204899 vechime in munca

Postat de nina moldovan on 19 June 2009 - 04:32 PM in Arhiva

in functie de vechimea in munca se calculeaza la cate zile ar avea dreptul , dar unitatea ii acorda un nr de zile afr. perioadei lucrate in aceasta unitate din nr de zile la care are dreptul. (pt perioada 01.01.2009-31.03.2009 trebuia sa beneficieze de la angajatorul anterior) .



#204896 incetare/desfacere CIM

Postat de nina moldovan on 19 June 2009 - 04:16 PM in Arhiva

notificare desfacere contract de munca

Fisiere atasate




#204801 chitantia si polita RCA

Postat de nina moldovan on 18 June 2009 - 06:03 PM in ALTE DOCUMENTE

Buna ziua ,
Un mic ajutor - politele RCA . la intocmirea politei (2 exemplare) se emite chitanta (chitantier 3 exemplare)
polita primul exemplar si chitanta albastra - clientului
polita rosie si polita , al doilea exemplar la SC X

In graba se inmaneaza clientului ambele exemplare de chitanta si albastra si rosie . exista cea verde doar .

Ce e de facut ? un sfat . - multumesc .

se face copie de pe cea verde ? se da declaratie ....

am cautat pt cazul cu factura dar nu e acelasi lucru .



#200235 semnatura bilant

Postat de nina moldovan on 27 April 2009 - 08:14 PM in Arhiva

sau cu un contabil angajat cu CM (timp partial) - studii sup in domeniu .



#200138 noutati de la ITM Bucuresti

Postat de nina moldovan on 26 April 2009 - 11:10 PM in Arhiva

era ultima vinere din luna ....



#200089 intretinere parinti

Postat de nina moldovan on 25 April 2009 - 10:16 PM in Arhiva

te referi la intretinere, adica daca poate beneficia de deducere ??? si daca pot fi coasigurati ???
doar daca nu au venituri , trebuie sa prezinte acte copii buletine , certificate , cazier fiscal de unde sa reiasa ca nu au venituri , si declaratie din partea coasiguratilor si a salariatului .

poate mai vine cineva cu un raspuns mai bun , (lege ...) eu atat stiu deocamdata , :sad:




Cometa SQL