Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Vall's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Vall's Content

There have been 8 items by Vall (Search limited from 22-November 07)


Sort by                Order  

#256641 Bilant/balanta pierdute

Postat de Vall on 30 July 2013 - 11:29 AM in Bilanturi

Multumesc frumos pentru info.

Imediat fac cererea :)



#256565 Bilant/balanta pierdute

Postat de Vall on 25 July 2013 - 03:09 PM in Bilanturi

Ok,

Multumesc pentru sfat.



#256559 Bilant/balanta pierdute

Postat de Vall on 25 July 2013 - 11:35 AM in Bilanturi

Buna ziua,

Am urmatoarea problema, am o firma din 2007 care a fost suspendata la sf anului 2009 pe 3 ani de zile.
A fost depusa pentru acesta la ANAF bilant si balanta si firma a fost reactivata in iunie 2013.
Acum ca am inceput treaba ....contabila imi cere ultima balana si bilant.
PROBLEMA este ca aceste acte s-au pierdut de catre vechiul contabil dupa ce au fost depuse la ANAF si nu le am!!!

Contabila noua imi zice ca are nevoie de ele si ca trebuie sa facem rost cumva de ele.
Cum as putea rezolva aceasta problema????????????????

Va multumesc



#249810 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de Vall on 08 August 2012 - 08:49 AM in Arhiva

O sa invat ce este nevoie pentru a putea sa le calculez.

Multumesc! :)



#249792 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de Vall on 07 August 2012 - 09:14 AM in Arhiva

Mersi pentru un quickview asupra celor necesare, urmaresc atent ce zici :)

Nu ma las batut, o sa reusesc sa imi tin eu lucrurile astea cat timp sunt de ordin minuscul.

Cand se complica lucrurile sau devin SRL cu activitate cat de cat medie nici nu vreau sa le urmaresc eu.

Eu nu vreau sa devin contabil si sa tin contabilitatea altor firme, vreau doar sa imi tin/administrez firma mea minuscula pe partea de financiar.

:)



#249771 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de Vall on 06 August 2012 - 12:15 PM in Arhiva

Multumesc pentru raspunsul sincer si corect :)

Sunt constient ca este nevoie de un bagaj de cunostinte pentru a fi totul in regula...dar momentan nu am alta solutie decat sa incerc.

Din aceasta cauza astept sfatului unui contabil dispus sa ma invete lucrurile elementare pentru a putea tine totul sub control.

O declaratie 101, 100, etc sunt sigur ca pot sa invat sa o fac/calculez, balanta/bilantul este o alta mancare de peste si oricum trebuie sa fie semnata de un expert contabil.

Registru am nevoie de invat sa fac.

Factura, chitanta stiu + folosesc un program de facturare numit Facturis.

Inventar nu am.

Stoc nu am.

Benzina, cheltuieli speciale nu sunt.



#249765 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de Vall on 06 August 2012 - 09:39 AM in Arhiva

Salut la toata lumea,

Numele meu este Valentin si bine v-am gasit! :)

Ca in toate cazurile totul incepe cu una sau mai multe intrebari...

Am o firma (SRL neplatitor de TVA, asociat unic, fara angajati) suspendata de aprox 3 ani care se va reactiva in noiembrie...

Firma este pe IT si este pe pierdere, nu a avut niciodata angajati, este o firma de apartament.

Neavand profit momentan, nu imi permit sa dau bani pe contabilitate + avand si timp liber ( sunt student ) as vrea sa imi tin/fac eu singur toate cele necesare pe capitolul contabilitate

- declaratii, registru, facturi, etc.

Mentionand cele de mai sus, am nevoie de ajutor vostru pentru a aflat ce am nevoie sa invat pentru a fi in legalitate si fara problema fiscale

O alta problema este urmatoarea, eu o sa plec sa fac un master in Viena in octombrie si acesta tine 1-2 ani de zile si
sunt curios daca as putea sa fac totul de la distanta (Declaratii electronice etc..) ?

As putea sa imi fac un cont bancar acum chiar daca firma este suspendata ?

Din cate am inteles de la ANAF, daca las firma sa se reactiveze de la sine nu am nevoie sa fac pasi suplimentari.

Va multumesc pentru ajutor!!!!



#139044 Cateva intrebari daca se poate.Thank you!

Postat de Vall on 06 August 2007 - 07:26 PM in Arhiva

Buna la toata lumea...sunt in curs de deschidere a unei firme de genu servicii(webhosting si cateva activitati din domeniul IT) si m-am tot uitat si eu pe net din punctul de vedere al unui om care nu stie c-am nimic despre necesitatile de contabilitate ale unui SRL.As avea si eu o rugaminte daca se poate:
1.Imi poate cineva recomanda un program de facturari, clienti etc sa fac lucrurile normale intr-o firma.
2.Am nevoie neaparat de contabil in firma(ca si termeni legali) sau din punct de vedere al bilantului care nu stiu sal intocmesc si asa mai departe celelalte acte necesare.?
3.Toata actele lunare (care am vazut ceva pe forum) imi puteti face un link catre topic nr.(Thank you)
4.Ar trebuii sa cunosc anumite puncte ascunse sau legi sunt care as intra eu in mod special ca furnizor de servicii?
5.Ce "Tips" aveti pentru un incepator in ale bussinesului si alte puncte de vedere :P
Va multumesc




Cometa SQL