Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
godzila's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


godzila's Content

There have been 80 items by godzila (Search limited from 19-November 07)



Sort by                Order  

#288716 Revisal - prelungire CCC pe durata starii de urgenta, demesuri angajator

Postat de godzila on 14 April 2020 - 10:32 AM in REVISAL

Cum prelungeste angajatorul suspendarea in Rveisal pentru anagajata careia ii expira ccc pe perioada starii de urgenta?

Părinții nu vor trebui să completeze niciun document, a mai precizat ministrul Muncii.
„Părinții care au acasă copii mici merită să fie liniștiți. M-am gândit mai ales la aceia care ar putea să fie stresați pentru că le va înceta plata indemnizației de creștere copil în perioada stării de urgență. În acest sens, am făcut toate demersurile ca aceștia să beneficieze de o prelungire automată a plății, până la finalul decretului prezidențial privind instituirea stării de urgență. (...) Prelungirea are loc automat, prin efectul legii. Părinții nu trebuie să depună niciun document, nu trebuie să facă niciun demers!”, a transmis Violeta Alexandru.



#288176 monografie achizitie marfa - factura si DVI

Postat de godzila on 07 November 2019 - 01:12 PM in MONOGRAFII CONTABILE

nu imi este clar: biroul vamal este pe teritoriul Romaniei?



#284413 Declaratia unica PFA - topic 2018/2019

Postat de godzila on 12 July 2018 - 02:42 PM in Declaratii PFA

bifati subsectiunea 2,
la punctul 2.2.2.- cass 2018
- punctul 2.2.2.1 venit estimat pentru incadrarea ca platitor de cass : 38.000
- nr de luni 12


cass datorat 2280, bonificatie pentru plata pana la 15.12.2018 114
de plata pana la 15.12.2018 2166


validati.



#283255 cont nou vitament TVA

Postat de godzila on 26 March 2018 - 11:51 AM in CONTURI / CODURI IBAN SI DOCUMENTE DE VIRAMENT

vers.1.3.3 / 13.03.2018 - s-aU modificat pozitiile 50 si 51 din nomenclatorul 'Obiectul platii' :
50.(20A100101X-XXX)TVA - decont lunar/trim./sem./anual
51.(20A100102X-XXX)TVA incasata pt.importul de bunuri



#275665 D100 - topic 2016

Postat de godzila on 12 September 2016 - 02:52 PM in Arhiva

daca nu ati rezolvat
- declaratie initiala pentru impdivid pers fiz
- declaratie rectificativa de la suma la zero pentru impdivid pers jurid



#260857 declaratia 101- topic 2014

Postat de godzila on 22 February 2014 - 03:47 PM in Arhiva

comunicat de presa ANAF, (Agerpres) 22.02.2014

Începând cu data de 1 ianuarie 2014, ca urmare a încetarii suspendării dispusă prin Legea nr. 162/2012, devin aplicabile dispoziţiile alin. (5) al art. 83 din Codul de procedură fiscală care stabilesc că:
„(5) Declaraţiile fiscale anuale ale contribuabililor persoane juridice vor fi certificate de catre un consultant fiscal, în condiţiile legii, cu excepţia celor pentru care este obligatorie auditarea."
Faţă de prevederea legală susmentionata, precizam următoarele:
Codul de procedură fiscală nu prevede posibilitatea respingerii declaraţiei fiscale anuale în situaţia în care aceasta nu a fost certificată de către un consultant fiscal şi, de asemenea, nu prevede nici sancţiuni contravenţionale în caz de nerespectare a acestei obligaţii.
Declaraţiile fiscale depuse de contribuabili, chiar necertificate, se înregistrază la registratura organului fiscal, se procesează şi se utilizează pentru toate scopurile fiscale prevăzute de lege.
Organul fiscal competent, în virtutea rolului său activ prevazut de art. 7 alin. (1) si (5) din Codul de procedură fiscală, poate totuşi informa contribuabilii asupra neîndeplinirii obligaţiei de certificare a declaraţiei fiscale în vederea aplicării corecte a prevederilor legislaţiei fiscale.
Totodată, precizăm că, prin proiectul de Ordonanţă de urgenţă a Guvernului pentru modificarea si completarea unor acte normative şi alte măsuri fiscal-bugetare, publicat şi pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, s-a propus, printre altele, abrogarea prevederilor art. 83 alin. (5) din Codul de procedură fiscală. De asemenea, prin acest proiect de act normativ a fost schimbat conceptul cu privire la certificarea declaraţiilor fiscale astfel că, certificarea declaraţiilor fiscale, inclusiv a declaraţiilor fiscale rectificative, a devenit opţională.



#256165 bon fiscal ii

Postat de godzila on 06 July 2013 - 10:47 AM in Contabilitate I.I.

Bonul fiscal indica, de regula, o firma care vinde en detail. Cei care fac comert en gros cu persoane juridice nu au nevoie de casa de marcat.
Interdictia receptiei facturii insotita de bon fiscal ar rezulta din Legea 12/1990 privind protejarea populatiei impotriva unor activitati comerciale ilicite - actualizata pana la 22 iulie 2007:
Art. 1 Constituie activitati comerciale ilicite si atrag raspunderea contraventionala sau penala, dupa caz, fata de cei care le-au savarsit, urmatoarele fapte:
g) cumpararea de marfuri sau produse in scop de revanzare de la unitatile de desfacere cu amanuntul



#255689 Compensare creante/datorii, firma in lichidare.

Postat de godzila on 11 June 2013 - 08:01 AM in Arhiva

faceti compensare in trei ( daca exista datorii/ creante reciproce):
- ordinele de compensare trebuie sa aiba aceleasi sume, respectiv aceeasi data



#252262 probleme tehnice de sistem - decl. depuse online

Postat de godzila on 04 February 2013 - 02:06 PM in Arhiva

pentru D112 ianuarie 2013, la accesarea recipisei pentru listare, se blocheaza pagina si apare
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??



#252206 probleme tehnice de sistem - decl. depuse online

Postat de godzila on 01 February 2013 - 12:18 PM in Arhiva

la transmiterea declaratiei s-a selectat( deh, oboseala) alt fisier
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...



#251767 Factura si chitanta 2013

Postat de godzila on 16 January 2013 - 08:43 AM in Noutati legislatie

(12) Dreptul de deducere a TVA aferente achizițiilor efectuate de o persoană impozabilă care aplică sistemul TVA la încasare conform prevederilor art. 1342 alin. (3) - (8) este amânat până în momentul în care taxa aferentă bunurilor și serviciilor care i-au fost livrate/prestate a fost plătită furnizorului/prestatorului său, chiar dacă o parte din operațiunile realizate de persoana impozabilă sunt excluse de la aplicarea sistemului TVA la încasare conform art. 1342 alin. (6). Aceste prevederi nu se aplică pentru achizițiile intracomunitare de bunuri, pentru importuri, pentru achizițiile de bunuri/servicii pentru care se aplică taxare inversă potrivit prevederilor art. 150 alin. (2) - (6), art. 1523 alin. (10) sau art. 160



#249913 inregistrare in scopuri de tva pe Slovenia

Postat de godzila on 15 August 2012 - 10:45 AM in Arhiva

ce spuneti?

revin

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: slo.jpg



#248582 declaratie 311

Postat de godzila on 20 March 2012 - 01:18 PM in Noutati legislatie

declaratie 311- proiect

Fisiere atasate




#247210 inregistrare TVA cu titlu de depozit in vama

Postat de godzila on 18 January 2012 - 10:21 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareaandur, la 17 January 2012 - 02:34 PM, a spus:

Buna ziua,
Am achizitionat un auto din Germania pentru care am platit TVA in vama. Mi s-a eliberat chitanta.
Cum inregistrez aceasta plata ?
Declar suma in 300 si cer rambrsarea ei ?
Va multumesc ptr disponibilitatea de a-mi raspunde !
inregistrare plata 461 analitic birou vamal
in momentul in care ai declaratie vamala inregistrezi in jurnalul de cump, respectiv in D300



#244340 Monografie contabila service auto

Postat de godzila on 09 September 2011 - 08:59 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareaBajinaru Ramona, la 12 November 2010 - 11:05 AM, a spus:

As dori sa ma ajutati cu o monografie contabila la un service auto de la intrarea pieselor in magazie, materialelor consumabile etc., pana la consumul acestora, manopera, facturare etc., inclusiv documentele contabile aferente. Am tot cautat in topic si nu am gasit raspunsul. In urma unor discutii cu diverse persoane care se ocupa de contabilitate mi s-a spus ca trebuie sa tin evidenta gestiunii cu amanuntul dar nu mi se pare corect pentru ca eu prestez servicii nu vand piese auto. Va multumesc anticipat!
in functie de sistemul informatic folosit, ar mai fi o varianta:
- piesele auto: desfacere cu amanuntul, o factura ( piese folosite pentru reparatii)
- partea de service: manopera, cu fisde lucru aferenta, alta factura
in cazul in care clientul vine cu piesele lui, se emite doar factura de manopera



#241205 numarul preturilor de vanzare in comertul cu amanuntul

Postat de godzila on 12 May 2011 - 09:22 AM in Arhiva

Vezi postarealucian maxim, la 11 May 2011 - 07:42 AM, a spus:

Este posibil ca in cazul comertului cu amanuntul sa existe mai multe preturi de vanzare pe stoc pentru un singur articol?

Am cautat si intrebat in toate partile dar nu am gasit nimic in aceasta privinta. Poate ma ajuta cineva sa ma lamureasca.

Va multumesc.
pret de inregistrare= pret de vanzare afisat / la vanzarea cu amanuntul ai un singur pret
vezi si http://www.spetazile...tativ-valorica/



#239008 verificare bilant finante

Postat de godzila on 03 March 2011 - 10:04 AM in Arhiva

Vezi postareatmary, la Mar 2 2011, 07:51 PM, a spus:

Buna ziua. Vreau sa va intreb daca ati avut de-a face cu functionarii de la finante la preluarea bilantului. As vrea sa stiu daca ei au competenta sa verifice modul de intocmire a bilantului. Eu i-l intocmesc si-l semnez deci eu raspnd pt asta.
Daca formularul meu e valid , fara erori ce treaba au ei de ex ca suma din 6811 nu bate cu total amortizare din formularul 40 (exista o explicatie logica dar numai eu care am facut balanta o stiu) . Pot sa-mi refuze inregistrarea bilantului pana nu corectez ce nu le place (de ce am sold in balanta pe 542) ? Nu sunt pusi acolo doar pt preluare trebuie sa si verifice anumite corelatii? repet daca formularul meu e valid fara erori.
multumesc
ORDIN Nr. 2374 din 12 decembrie 2007
privind modificarea și completarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 1.752/2005 pentru aprobarea reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, modificat si rasmodificat: ct 542 nu este cont bilantier, se transfera in 461



#238043 viza decl. 101 / topic 2011

Postat de godzila on 19 February 2011 - 03:15 PM in Arhiva

Vezi postareachristina, la Jan 22 2011, 08:55 PM, a spus:

Buna seara,

Imi puteti spune daca D101 aferenta anului 2010 trebuie semnata de consultantul fiscal? In programul de la anaf nu exista rubrica...

Multumesc,
Cristina
- pentru 101-2009, am avut stampila consultant fiscal pe declaratie
- pentru 101-2010, am primit o nota de certificare, pe care cine doreste o poate consulta



#237907 declaratia 112 / 2011

Postat de godzila on 17 February 2011 - 06:52 PM in Arhiva

Vezi postareadrgsbrt, la Feb 17 2011, 03:25 PM, a spus:

Buna ziua,

Am si eu o intrebare? Cum introduc concediile medicale in declaratia 112.Stiu ca in sectiunea B si apoi din sectiunea B adaug concediile medicale.Dupa ce introduc concediu medical,nu imi apar numar zile lucratoare,etc.Va rog sa imi explicati.Multumesc.

Alta intrebare:
cum inregistrez la sectiunea C tip angajat: personal monahal culte?



#236562 declaratia 112 / 2011

Postat de godzila on 04 February 2011 - 08:54 AM in Arhiva

Vezi postareacr1st1na, la Feb 3 2011, 05:30 PM, a spus:

Buna ziua dragi forumisti :P, am si eu o intrebare:....vreau sa listez anexa 1.1 si anexa 1.2. din decl 112, cum procedez. am fisier xml....acolo imi apar dar eu vreau pdf, :P. Multumesc ptr. ajutor....spor la treaba!!!!!!!!!!!!!! :thumbup:
file
print
print range: pages 6-8



#231738 Speta INTRASTAT - 3 societati

Postat de godzila on 01 October 2010 - 07:41 AM in Arhiva

A - rectificativa pentru B si initiala pentru C



#230302 DECL. 390 / 2010

Postat de godzila on 24 August 2010 - 05:44 PM in Arhiva

Vezi postareademiankiki, la Aug 24 2010, 05:14 PM, a spus:

Buna ziua,

Daca ma poate ajuta cineva care s-a mai confruntat cu rectificativa pt 390 as fi recunoscatoare.
Am urmatoarea situatie: am preluat in luna iulie contabilitatea unei societati si in luna august la inregistrarea unei plati catre o soc din UE am constatat ca s-a inregistrat, si implicit declarat in 390, o valoarea mai mica decat era inscris pe factura.Mi-e clar ca trebuie reglata situatia dar nu stiu care ar fi pasii.Banuiesc ca trebuie platita si o amenda.

Va rog o indrumare!
Multumesc
rectificativa la 390 pentru luna respectiva, dar, atentie: trebuie corectat si decontul de tva



#228664 decl. 394 / 2010

Postat de godzila on 21 July 2010 - 11:29 AM in Arhiva

Vezi postareaconta007, la Jul 21 2010, 10:34 AM, a spus:

Am probleme la listarea decl.394,listeaza pagina pe jumatate.
Daca a mai avut cineva probleme de acest fel,si poate sa ma ajute cu o informatie?
Multumesc!!!!
verificare fisier, apoi printare



#228311 Monografie avans

Postat de godzila on 13 July 2010 - 01:42 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareasimona34, la Jul 13 2010, 12:09 PM, a spus:

Buna,
am platit un avans la un furnizor pt o masina de spalat pt. hotel.
S-a inregistrat factura de avans 409=404 si 4426=404 dupa care s-a inregistrat in casa plata avansului 404=5311.
sunt corecte notele contabile?
va multumesc!
eu as folisi contul 232, si nu 4091, respectiv 4092



#228064 decl. CAS / 2010

Postat de godzila on 08 July 2010 - 12:32 PM in Arhiva

Vezi postareavaraD, la Jul 6 2010, 08:15 PM, a spus:

Am si eu o problema la prg de CAS. Am introdus 14 zile CM si mi-a calculat CAS 99 lei la 382 lei minim ptr.14 zile.
Eu am calculat 79, ce am gresit? o solutie va rog! cum trimit declaratia?
14/22*600= 382 baza de calcul aferenta cm
asigurat, pentru 14 zile cm: 382*10.5%= 40
angajator, pentru 14 zile cm 382*20.8%= 79
restul pana la 22 zile?




Cometa SQL