- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → emimil's Content
emimil's Content
There have been 10 items by emimil (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#249076 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR
Postat de emimil on 23 May 2012 - 10:59 PM in Arhiva
mgabi, la 23 May 2012 - 06:37 PM, a spus:
Iti multumesc tare mult si tie mgabi pentru raspunsul tau foarte clar. Din pacate, traim in Romania si totul este absurd, Ce riscuri pot fi la domiciliu, cand, potrivit Codului muncii, programul de lucru mi-l pot stabili singura conform art. 108 alin. 2. Adica, mi se intampla ceva in casa, spun ca eram in timpul programului... accident de munca... hm!
In fine...
Multumesc mult inca o data pentru raspunsul dat!
O seara buna!
#249075 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR
Postat de emimil on 23 May 2012 - 10:31 PM in Arhiva
Otilia Alupei, la 23 May 2012 - 06:13 PM, a spus:
Multumesc frumos pentru raspunsul tau si pentru faptul ca ai mentionat de semnatura digitala. Firma are semnatura digitala, pentru ca depune celelalte declaratii trimestrial. Presupun ca nu trebuie o alta semnatura digitala pentru D112. Ar fi mai mult decat absurd...
Referitor la D112, firma neavand salariati anul trecut, iar acum va avea un singur salariat cu part-time, depune tot trimestrial si D112, corect?
Trimestrial, dar, din cate am inteles, cate o declaratie separata pentru fiecare luna, adica 3 declaratii 112 trimestrial.
#249025 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR
Postat de emimil on 20 May 2012 - 12:02 PM in Arhiva
Imi puteti spune va rog, care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a deveni angajator? Unde trebuie mers mai intai, la ITM apoi la Finante? Nu am gasit pe nicaieri o explicatie clara in acest sens.
De asemenea, pentru un salariat cu timp redus de lucru, fara functie de baza si cu munca la domiciliu, este obligatoriu sa aibe medicina muncii inainte de angajare si sa i se faca PSI si SSM?
Acest salariat este considerat apt de munca, avand deja medicina muncii si PSI+SSM, fiind angajat cu norma inteaga la o alta firma.cu functie de baza.
Va astept cu lamuriri si va multumesc frumos.
#248225 decl. 101 / topic 2012
Postat de emimil on 26 February 2012 - 12:02 AM in Arhiva
Multumesc foarte, foarte mult!!!
#248210 decl. 101 / topic 2012
Postat de emimil on 25 February 2012 - 12:33 AM in Arhiva
Dana42, la 23 February 2012 - 10:57 PM, a spus:
Ex.amort.fisc._contabila.doc
Va multumesc frumos pentru raspunsurile voastre, dar in special tie Dana42! Foarte frumos si ajutator raspunsul tau cu explicatia data.
Aseara am vorbit cu cineva care lucreaza la Finante si mi-a zis ca in cazul meu, avand aceeasi valoare si pentru amortizarea contabila si pentru cea fiscala, sa trec linistita valoarea si pe randul 2 si pe 14 si 29, randurile 14 si 29, anulandu-se unul pe celalalt, nefiind astfel afectat profitul impozabil/pierderea fiscala, dar se va putea vedea separat valoarea cheltuielii cu amortizarea.
Va multumesc inca o data pentru raspuns, dar in special tie, Dana42!
#248171 decl. 101 / topic 2012
Postat de emimil on 23 February 2012 - 08:45 PM in Arhiva
Nu mai are nimeni nicio parere, va rog?
Multumesc.
#248147 decl. 101 / topic 2012
Postat de emimil on 22 February 2012 - 09:13 PM in Arhiva
Va rog sa ma lamuriti cu completarea randurilor 14 si 29 din D101. Am amortizat o licenta informatica. Cheltuiala cu amortizarea ei a fost inclusa la randul 2-Cheltuieli de exploatare. Mai trec valoarea acestei cheltuieli si la randurile 14 si 29?! Nu reusesc sa inteleg din explicatiile seci date in instructiunile de completare.
Va multumesc frumos.
#247783 Corectii ERORI CONTABILE
Postat de emimil on 08 February 2012 - 09:20 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE
Tzica, la 07 February 2012 - 10:04 PM, a spus:
Multumesc mult pentru raspunsul dvs., am cautat articolele la care ati facut referire si mi se par clarificatoare. Inca o data, multumesc mult.
#247745 Corectii ERORI CONTABILE
Postat de emimil on 07 February 2012 - 09:00 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE
Sunt economist licentiat, fara experienta in contabilitate, dar am inceput sa tin contabilitatea prietenului meu dupa ce am constatat ca are o groaza de nereguli de care nu a fost constient, Povestea e lunga...
Firma a inregistrat pierderi in 2008, 2009 si 2010, Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele probleme, fiind acum in anul 2012:
1. Am contatat ca NU are introduse extrasele bancare in perioada mar.2009 - aug 2010. Are printre aceste tranzactii si plata unei facturi din ian, 2010 care nu i-a fost transmisa de furnizorul de servicii nici pana acum, desi s-a insistat foarte mult in recuperarea ei.
Cum sa fac inregistrarea acestei plati, prin ce conturi, neavand factura? Comisioanele mai sunt deductibile acum? La ce data sa fac inregistrarile care imi lipsesc?
2. Este administrator, iar in 2010 a plecat in China in interes de afaceri. Factura de avion+asigurari, TVA":scutit cu drept de deduceri", a fost prinsa in Decontul 300, dar nu a mai fost prinsa niciodata in contabilitate. Doreste sa isi recupereze banii cu acest drum si nu stiu daca mai pot s-o inregistrez acum. Nici chitanta cu care s-a platit acesta factura nu a fost inregistrata vreodata si nici factura de cazare. Cum sa procedez in acest caz? Reamintesc, in Decontul 300 factura de transport a fost declarata.
Va multumesc frumos,
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ emimil's Content
- Regulament