Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
emimil's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


emimil's Content

There have been 10 items by emimil (Search limited from 25-November 07)


Sort by                Order  

#249090 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de emimil on 24 May 2012 - 07:18 PM in Arhiva

Multumesc frumos inca o data :smile2: . Am sa tin cont de toate sfaturile tale!



#249076 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de emimil on 23 May 2012 - 10:59 PM in Arhiva

Vezi postareamgabi, la 23 May 2012 - 06:37 PM, a spus:

Pasii de urmat:

Iti multumesc tare mult si tie mgabi pentru raspunsul tau foarte clar. Din pacate, traim in Romania si totul este absurd, Ce riscuri pot fi la domiciliu, cand, potrivit Codului muncii, programul de lucru mi-l pot stabili singura conform art. 108 alin. 2. Adica, mi se intampla ceva in casa, spun ca eram in timpul programului... accident de munca... hm!
In fine...

Multumesc mult inca o data pentru raspunsul dat!

O seara buna!



#249075 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de emimil on 23 May 2012 - 10:31 PM in Arhiva

Vezi postareaOtilia Alupei, la 23 May 2012 - 06:13 PM, a spus:

succes !

Multumesc frumos pentru raspunsul tau si pentru faptul ca ai mentionat de semnatura digitala. Firma are semnatura digitala, pentru ca depune celelalte declaratii trimestrial. Presupun ca nu trebuie o alta semnatura digitala pentru D112. Ar fi mai mult decat absurd...
Referitor la D112, firma neavand salariati anul trecut, iar acum va avea un singur salariat cu part-time, depune tot trimestrial si D112, corect?
Trimestrial, dar, din cate am inteles, cate o declaratie separata pentru fiecare luna, adica 3 declaratii 112 trimestrial.



#249025 PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

Postat de emimil on 20 May 2012 - 12:02 PM in Arhiva

Buna ziua,

Imi puteti spune va rog, care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a deveni angajator? Unde trebuie mers mai intai, la ITM apoi la Finante? Nu am gasit pe nicaieri o explicatie clara in acest sens.

De asemenea, pentru un salariat cu timp redus de lucru, fara functie de baza si cu munca la domiciliu, este obligatoriu sa aibe medicina muncii inainte de angajare si sa i se faca PSI si SSM?
Acest salariat este considerat apt de munca, avand deja medicina muncii si PSI+SSM, fiind angajat cu norma inteaga la o alta firma.cu functie de baza.

Va astept cu lamuriri si va multumesc frumos.



#248225 decl. 101 / topic 2012

Postat de emimil on 26 February 2012 - 12:02 AM in Arhiva

Dana42, ai foarte mare dreptate!!! Ai tot respectui si aprecierea mea. Este logic cum ai pus problema si am sa urmez sfatul tau. Am sa trec doar la randul 2 aceasta cheltuiala cu amortizarea. Cat despre acele persoane, iti dau dreptate din nou...
Multumesc foarte, foarte mult!!!



#248210 decl. 101 / topic 2012

Postat de emimil on 25 February 2012 - 12:33 AM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la 23 February 2012 - 10:57 PM, a spus:

Am gasit un exemplu mai vechi, nu mai stiu de pe unde l-am luat, dar pentru a intelege diferenta dintre amortizare contabila si fiscala este bun.
Atasament Ex.amort.fisc._contabila.doc

Va multumesc frumos pentru raspunsurile voastre, dar in special tie Dana42! Foarte frumos si ajutator raspunsul tau cu explicatia data.
Aseara am vorbit cu cineva care lucreaza la Finante si mi-a zis ca in cazul meu, avand aceeasi valoare si pentru amortizarea contabila si pentru cea fiscala, sa trec linistita valoarea si pe randul 2 si pe 14 si 29, randurile 14 si 29, anulandu-se unul pe celalalt, nefiind astfel afectat profitul impozabil/pierderea fiscala, dar se va putea vedea separat valoarea cheltuielii cu amortizarea.
Va multumesc inca o data pentru raspuns, dar in special tie, Dana42!



#248171 decl. 101 / topic 2012

Postat de emimil on 23 February 2012 - 08:45 PM in Arhiva

Eu cred ca trebuie trecuta amortizarea, oricare ar fi ea, pe randul 2, de aceea, pentru a nu denatura profitul impozabil/pirderea fiscala, trebuie, ori sa trec suma si pe rand 14, si pe rand 29, ori sa nu o mai trec deloc pe aceste 2 randuri, dar nu stiu cum este corect, si sunt cu atat mai interesata de un raspuns corect cu cat este vorba de o rectificativa la D101 din 2010.
Nu mai are nimeni nicio parere, va rog?

Multumesc.



#248147 decl. 101 / topic 2012

Postat de emimil on 22 February 2012 - 09:13 PM in Arhiva

Buna seara,

Va rog sa ma lamuriti cu completarea randurilor 14 si 29 din D101. Am amortizat o licenta informatica. Cheltuiala cu amortizarea ei a fost inclusa la randul 2-Cheltuieli de exploatare. Mai trec valoarea acestei cheltuieli si la randurile 14 si 29?! Nu reusesc sa inteleg din explicatiile seci date in instructiunile de completare.

Va multumesc frumos.



#247783 Corectii ERORI CONTABILE

Postat de emimil on 08 February 2012 - 09:20 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Vezi postareaTzica, la 07 February 2012 - 10:04 PM, a spus:

Nu stiu daca ajuta..dar...nu inregistram nimic daca nu vedem, pipaim noi hartzoaga... art.6 din Legea Contabilitatii...e foarte clar in aceasta privinta.Despre corectarea erorilor din anii anteriori (omisiuni inregistrari) avem ca baza legala art.63 din omfp 3055.Exemple gasim in Ghidul omfp 3055 emis de MF pe la pagina 107.Atentie si la rectificative la D 101, fara doar si poate ...se impune si verificare a Fisa Platitor de la ANAF-ul la care este inregistrat.

Multumesc mult pentru raspunsul dvs., am cautat articolele la care ati facut referire si mi se par clarificatoare. Inca o data, multumesc mult.



#247745 Corectii ERORI CONTABILE

Postat de emimil on 07 February 2012 - 09:00 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Buna seara,

Sunt economist licentiat, fara experienta in contabilitate, dar am inceput sa tin contabilitatea prietenului meu dupa ce am constatat ca are o groaza de nereguli de care nu a fost constient, Povestea e lunga...

Firma a inregistrat pierderi in 2008, 2009 si 2010, Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele probleme, fiind acum in anul 2012:
1. Am contatat ca NU are introduse extrasele bancare in perioada mar.2009 - aug 2010. Are printre aceste tranzactii si plata unei facturi din ian, 2010 care nu i-a fost transmisa de furnizorul de servicii nici pana acum, desi s-a insistat foarte mult in recuperarea ei.
Cum sa fac inregistrarea acestei plati, prin ce conturi, neavand factura? Comisioanele mai sunt deductibile acum? La ce data sa fac inregistrarile care imi lipsesc?

2. Este administrator, iar in 2010 a plecat in China in interes de afaceri. Factura de avion+asigurari, TVA":scutit cu drept de deduceri", a fost prinsa in Decontul 300, dar nu a mai fost prinsa niciodata in contabilitate. Doreste sa isi recupereze banii cu acest drum si nu stiu daca mai pot s-o inregistrez acum. Nici chitanta cu care s-a platit acesta factura nu a fost inregistrata vreodata si nici factura de cazare. Cum sa procedez in acest caz? Reamintesc, in Decontul 300 factura de transport a fost declarata.

Va multumesc frumos,




Cometa SQL