Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
florimanea's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


florimanea's Content

There have been 122 items by florimanea (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#280725 inchiriere container firma din ue

Postat de florimanea on 05 November 2017 - 07:25 PM in Impozitare - TVA

Buna ! Am urmatoarea speta:
O firma din Ro, inchiriaza un container si un generator unei firma din Olanda. Bunurile se afla in Romania si vor fi folosite de olandez tot in Romnaia.
factura va fi cu sau fara tva ? in ce baza, va rog?
Multumesc ! E f urgent !



#278895 decizie judecatoreasca

Postat de florimanea on 06 June 2017 - 02:43 PM in CONFLICTE DE MUNCA

Multumesc ! Avem avocat, dar spune ca nu stie cu "chestii de contabilitate...declaratii fiscale, state rectificative" etc. :)



#278791 decizie judecatoreasca

Postat de florimanea on 25 May 2017 - 10:22 AM in CONFLICTE DE MUNCA

Un salariat concediat a castigat in instanta anularea decizie de concediere, iar sentinat suna asa:
1. Anuleaza decizia nr....
2.Dispune reintegrarea salariatului in functia si postul detinut anterior
3.Obliga parata sa plateasca reclamantului o despagubire egala cu salariile majorate, indexate si reactualizate si celelalte drepturi de care ar fi beneficiat reclamantul de la data concedierii pana la reintegrarea efectiva.

Avand in vedere cele de mai sus, noi, societatea, pentru a putea plati suma catre salariat, am procedat in felul urmator:
- i-am reactivat contractul si am recalculat salarii, am depus rectificative la D112 pe toata perioada procesului sa zic asa (din iun 2014 data concedierii pana in iul 2016 data hotararii definitive)
- dupa calcul, i-am virat salariatului in contul comunicat suma neta si am platit contributiile la stat.

Salariatul, dupa concediere, a solicitat pensie anticipata. Acum, cand a ajuns la varsta legala de pensionare, a introdus dosar la casa de pensii. Ulterior a primit acasa notificare de la Casa de Pensii Ca a incasat venituri necuvenite pe cei 2 ani (adica pensia), pentru ca dupa ce noi, societatea am depus rectificative la D112, el apare ca a incasat bani din salariu (ca si cand ar fi lucrat).

Salaraiatul ne-a contactat si sustine ca noi ar trebui sa rectificam acele rectificative :) , ca el a incasat drepturi cu titlu de despagubire, nu salarii efective...ca el nu a lucrat...dar eu ma gandesc ca daca Instanta a decis ANULAREA deciziei de concediere, nu e calr ca asa trebuia procedat ? Cum altfel ii plateam cele 16 salarii si cum plateam noi contributiile la stat? Va rog, cei care cunoasteti speta, sa ma lamuriti, e o situatie urgenta ! Am procedat corect noi, societatea? Ce-i de facut ???



#275199 bilant iunie 2016

Postat de florimanea on 05 August 2016 - 10:45 AM in Arhiva

Si daca fac o redepunere pe eguvernare, oara genereaza recipisa valida?



#275175 bilant iunie 2016

Postat de florimanea on 04 August 2016 - 11:02 AM in Arhiva

Buna ziua. Am depus bilantul la 30.06.2016 online si mi-am dat seama ca am gresit ceva...la formularul 01, coloana 1, am preluat sumele de la 30.06.2015, in loc de 31.12.2015. Cat de grava este greseala asta? Cum o corectez? Pot sa-l mai depun odata tot online, avand in vedere ca sunt in termen? Se merita sa corectez sau il las asa pe ideea ca nu prea verifica nimeni bilantul?
Daca ma duc la administratie, imi da amenda? Cum sa fac? As aprecia un raspuns prompt ! Multumesc anticipat!



#246324 tva transport intracomunitar

Postat de florimanea on 29 November 2011 - 09:29 AM in Arhiva

Nu stie nimeni??? macar pareri va rog...



#246295 tva transport intracomunitar

Postat de florimanea on 28 November 2011 - 11:55 AM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati cu urm speta: trebuie sa facturez (refacturez mai bine zis) un transport aferent unui import de bunuri (SUA-RO respectiv China-RO) care au valoare declarata sub 10 euro. Transportul il facturez fara tva? Mentionez ca daca marfa ar fi avut valoare mai mare de 10 eur si se facea vama, atunci eu transportul il facturam fara tva pt ca intra ulterior in DVI ca facand parte din valoarea de impozitare din vama cfm art 143 alin 1 lit d) din CF. In cazul marfii care nu are valoare pt vama, acest transport va fi cu sau fara tva (transport doar pe parcurs extern !) ???
Astept cu interes parerile dvs!



#220530 Casa de amanet

Postat de florimanea on 27 February 2010 - 12:31 PM in Arhiva

View Postsimonaluiza, on Feb 9 2010, 07:51 PM, said:

Declaratii specifice nu sunt, singura diferenta fiind completarea registrului de evidenta a metalelor pretioase.
In acest registru se completeaza fiecre intrere/iesire metale pretioase (pe baza contractelor) sau doar metalele pretioase care raman la vanzare?



#209279 annual capex

Postat de florimanea on 17 August 2009 - 03:01 PM in Arhiva

Ma poate ajuta cineva va rog cu un model de prezentare pt "annual capex", "working capital" si orice alte rapoarte in lb engleza ar fi binevenite. Sunt de curand la o firma unde tre' sa raportam la americani div situatii si nu prea ma descurc...nu am mai facut... merci tare mult



#208328 Dobanda aferenta anului trecut, instituita de banca anul curent

Postat de florimanea on 30 July 2009 - 12:13 PM in Arhiva

Vezi postarealeu50, la Jul 27 2009, 04:58 PM, a spus:

Esti obligata conform OMFP 1752/2005 sa inregistrezi dobanzile aferente creditului pentru anul 2008 in 117 si numai cea aferenta anului 2009 in 666.

Va multumesc tuturor pt raspunsuri. Cu siguranta o sa procedez cu utilizarea lui 117 si o sa depun rectificativa la 101.



#208080 Dobanda aferenta anului trecut, instituita de banca anul curent

Postat de florimanea on 27 July 2009 - 08:54 AM in Arhiva

Am urm situatie: odata cu inchiderea unei linii de credit, s-a trezit banca in iunie 2009, ca nu mi-a luat niste dobanzi aferente liniei inca din apr.2008. Imi trimite o anexa cu dobanzile aferente pe fiecare luna in per apr 2008-mai 2009 si in iunie imi ia din cont suma de 50.000 ron aprox.
Cum considerati ca tre' sa procedez, sa pun chelt aferenta lui 2008 in 1174 si cea din 2009 in 666?
Sunt putin in dilema, intrucat eu stiu ca in 1174, pun chelt omise de mine de la inreg sa zic asa, iar pe de alta parte nu am vazut nicaieri corespondenta direct 1174=5121. Ce parere aveti?
Va rog mult, e urgent...merci tare mult



#193397 Impozit videochat

Postat de florimanea on 06 February 2009 - 10:28 AM in Arhiva

Va rog mult luminati-ma si pe mine daca stie cineva !!!
Am o firma care presteaza activitate de videochat...cum naiba fac cu contabilitatea???
Firma practic incaseaza sume lunar prin virament bancar de la pers fizice stabilite in afara RO (nu se poate accesa site-ul din RO, au acees numai strainii). Ce trebuie sa fac ca sa platesc legal impozit ???
Ma autofacturez pe suma incasata sau cum ? Factura va fi cu sau fara tva?
Multumesc anticipat !



#185155 cash flow si BVC

Postat de florimanea on 22 October 2008 - 02:38 PM in MODELE, FISIERE UTILE

Vezi postareafloris, la Dec 22 2005, 10:08 PM, a spus:

cash flow are formule de calcul, se completeza doar in casutele albe, ptr. a vedea suma din casutele galbene apesi pe "save", iar ptr. buget am raspuns mai sus.

Te rog mult, imi spui cum fac la bvc? Am cautat "mai sus" cum zici tu, dar nu e nimic... Eu inteleg ca acest bvc pt anul in curs il fac cu datele concrete pe care le am,iar pentru urmatorii 2 ani, cu cifre previzionate...e corect? Mi se cere la banca un buget pentru anul curent si pentru urmatorii 2 ani. Te rog mult, e urgent



#184880 Sa clarificam TVA auto second-hand import

Postat de florimanea on 20 October 2008 - 12:16 PM in Arhiva

Ai dreptate. Merci frumos. O sa incerc sa rog neamtu' sa precizeze pe factura ceva in leg cu directiva 112 (sau Dir a 6-a - art.26a)



#182570 Sa clarificam TVA auto second-hand import

Postat de florimanea on 22 September 2008 - 09:56 AM in Arhiva

Stimati colegi, am urm situatie: sunt pers juridica platitor deTVA si am ca ob principal de activitate comertul cu auto second hand.
Daca ma duc in UE si iau o masina de la un autohaus, mi se taie factura fara tva, insa nu se face nici o mentiune de tva...inclus, neinclus sau mai stiu eu ce... Cand revand masina in RO (pt mine reprezinta marfa) pot aplica regimul de la art 152 2 cu marja ...? Nimeni nu ma lamureste ... am citit si rascitit codul fiscal si normele, postari pe forumuri...postarile fac referire la cazul in care iei masina ca mj fix, deci aia e clar ca e taxare inversa intre platitori de tva.
Eu in situatia mea cum procedez? Va rog mult sa ma ajutati care aveti asemenea speta...



#179307 DIVIZARE SRL

Postat de florimanea on 28 July 2008 - 03:22 PM in Arhiva

Va rog sa ma ajutati! Urmeaza sa fac o divizare a unei SRL, care va ceda 90% din patrimoniu altor 3 SRL-uri existente, care apartin celor 3 asociati. Nelamurirea mea este in primul rand daca pe perioada divizarii soc mama sa zic asa-cea care se divide- trebuie sa opreasca/suspende temporar activitatea sau nu. Teoretic eu as fi de parere ca da, de vreme ce in proiectul de divizare se va spune exact cat reprezinta activele si pasivele transferate si ma gandesc ca daca aceasta soc continua activitatea, cifrele prezentate nu vor mai corespunde la mom n+1 cand va incepe divizarea propriu zisa.
Si alta nelamurire: divizaea si implicit impartirea activelor si pasivelor intre cei 3 asociati se face proportional cu participarea acestora la capital sau la mica intelegere sa zic asa mai neacademic?

Adaugat Oct 31 208 01:46 pm

Nu stie nimeni ??? PLS...



#177353 bILANT IUNIE 2008

Postat de florimanea on 07 July 2008 - 02:17 AM in Arhiva

Am infiintat firma in febr, nu am avut activitate, ca si acte am doar taxele de la reg com, fact de la stampila si fact de la firma care mi-a intocmit actele (firma de consultanta), insa capitalul social l-am ridicatdin banca ca sa inchid contul. Se considera ca am avut activitate? Practic nu am vandut nimic, iar ce am cumparat sa zuc asa..sunt numai legate de infiintare... pot sa depun declaratie sau raporatre (bilant)? Merci



#174565 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de florimanea on 09 June 2008 - 10:54 AM in Arhiva

Atentie fetelor! Facturile de anii anteriori se inreg numai pe seama rez reportat, respectiv 117=401 , 411=117 ! Nu mai avem treaba cu tva si nici nu mai denaturam ch/ven anului incheiat deja. Daca in 2008 primesti facturi de 2007, le inreg cum am precizat, urmand ca la sf anului, inainte de orice repartizare sa acoperi pierderea din 117 analitic "rezultat din corectarea erorilor..."



#174170 declaratii firma fara activitate

Postat de florimanea on 04 June 2008 - 07:50 PM in Arhiva

Va rog sa ma lamuriti si pe mine: am infiintat firma in febr.2008.La 2 sapt dupa infiintare am scos capitalul social din banca, fara insa ca apoi sa fac vreo activitate. Deci nu am venituri, nu cheltuieli (am doar ch constituire). Se considera ca am activitate? Va trebui sa depun bilant la iunie 2008 sau declaratie fara activitate?



#172506 contract de administrare SRL

Postat de florimanea on 15 May 2008 - 08:43 PM in Arhiva

Vezi postareaPISOIAS, la Nov 13 2007, 05:22 PM, a spus:

Hmmm.....legislatia s-a mai schimbat in privinta asta si mai nou contractele de mandat sunt asimilate veniturilor din salarii si se plateste tot la ele: somaj, CAS, CASS, impozit.

Poti sa-mi dai baza legala te rog mult? Trebuie sa fac urgent un astfel de contract ... multumesc anticipat



#171837 Sume ridicate de patron

Postat de florimanea on 09 May 2008 - 08:30 AM in Arhiva

Va multumesc pt raspunsuri. Sa mai detaliez: patronul este si administrator (asociat unic chiar), iar sumele ridicate depasesc cu mult plafonul a 5000 euro. La sfarsitul anului se strang 10-11 miliarde...e adevarat ca tot la sf anului cand se calculeaza profitul si respectiv dividendele cuvenite sunt si ele undeva la 11 - 12 miliarde, deci ar acoperi sa zic asa... numai ca eu sunt ingrijorata pt ca nu mi se pare fireasca aceasta compensare din urm considerente: dividendele stabilite in anul N se ridica in N+a cu plata concomitenta a impozitului pe dividende. Deci dl patron ia practic sumele astea mari in anul N, fara impozit, fara nimic ...deci eu le asimilez unor avansuri din dividende sa zic asa, ceea ce nu e firesc. E adevarat ca banii sunt ai lui, dar exista niste legi carora suntem obligati sa ne conformam, nu? Cum sa iei avansuri din casa asa fara justificare? Initial ma gandeam sa le trec pe 542 dar patronul a refuzat, zicad ca nu sunt avansuri spre decontare, ca sunt de fapt banii lui pe care ii recupereaza din dividende...
Si sunt ingrijorata nu pt ca ma intereseaza anume ce face cu banii , ci pt ca sunt contabilul sef-dir economic si toata raspunderea pt organizarea si coordonarea activitatii financiar contabile cade in atributtia mea...adica raspund de ce se petrece aici, in acest dep fin contabil fir-ar sa fie ... mai e o treaba ...stiti ca in mod normal orice suma ce trece peste 10.000 euro care iese din societate nejustificat sa zic asa (inclusiv aceste avansuri) ar trebui raportate la Oficiul pt combaterea si prevenirea spalarii banilor.
Voi ati sta linistiti in locul meu? Mai cu seama ca incalcarea art de care aminteai mai sus se poate lasa cu dosar penal si nu doar cu amenda contraventionala????



#171769 Sume ridicate de patron

Postat de florimanea on 08 May 2008 - 03:53 PM in Arhiva

Firma la care m-am angajat este un SRL (cap privat romanesc). In ct 461 analitic patronul resp. este o suma f mare de ordinul miliardelor. Am intrebat ce reprezinta si mi s-a spus ca sunt sumele ridicate de patron in cursul anului pe care la sf anului le deconteaza din dividende. Parerea mea este ca nu e legal asa ceva, ca sunt practic ca dividende in avans, insa m-am certat si cu patronul care sustine ca fostul contabuil sef care era "specialist" facea asa si ca e perfect legal ...ca fiind patron poate lua orice suma cat de mare in cursul anului atata timp cat suma nu este superioara dividendelor cuvenite pt anul respectiv (adica avansuri in 461 = 100 lei de ex si la sf an dividendele sa fie tot de 100)
VA ROG MULT SA MA AJUTATI CU UN SFAT ...CE SA FAC...



#161157 acoperire pierdere ani precedenti

Postat de florimanea on 02 February 2008 - 10:57 PM in Impozitare - PROFIT

De acord cu tine Robert, insa cu o precizare: rezerva legala se deduce inainte de impozitare din cate stiu eu ! Deci impozitul pe profit este (12500-40) * 16% = 1993.6 ron.
Corecteaza-ma daca gresesc te rog.



#156804 Contabilitate PFA

Postat de florimanea on 03 January 2008 - 11:09 PM in Contabilitate PFA

Eu am inteles de la cineva ca se poate face "achizitia" unui calculator personal ( de ex) pe PFA pe baza unui Borderou de achizitii.
Deci daca eu, persona fizica detin un computer, il pot vinde mie, PFA prin acest borderou de achizitie.
Ce parere aveti?



#156185 Monografie casa de expeditii/intermedieri transport

Postat de florimanea on 18 December 2007 - 01:33 PM in Arhiva

Multumesc pt raspuns, insa mai am nel;amuriri... o sa-ti spun situatii de fapt, poate ma ajuti: de regula, 90% din clienti sunt din Romania. Problema se punde de unde vine coletul si / sau unde se duce - in comunitate sau in afara ei.
Am inteles ca dpdv al TVA aici intervin spetele, in functie de locul de expeditie/destinatie.
Asadar, pana acum de ex s-a mers asa: pt tot ce vine/pleaca in UE, se factureaza cu TVA, iar pt ce vine/pleaca in afara UE se factureaza fara TVA. E corect asa?
Si inca o problema: am prin exceptie de facturat un client din Anglia. Acest client nu mi-a dat nici un cod de TVA. Trebuie sa-i facturez un transport venit din comunitate pe care eu l-am preluat si l-am dus la clientul sau din Romania. Cum ii facturez, cu sau fara TVA?
La toate acestea se adauga mentiunea ca de cele mai multe ori eu sunt imtermediar, adica apelez la alte companii, ele imi factureaza mie, iar eu mai pun un comision si facturez mai departe clientului.

Merci mult de ajutor si astept noi comentarii.




Cometa SQL