Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Andreea`'s Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Andreea`'s Content

There have been 1000 items by Andreea` (Search limited from 21-November 07)



Sort by                Order  

#227291 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de Andreea` on 25 June 2010 - 09:02 AM in Impozitare - TVA

Mersi Cosmin!
Am citit si eu ieri OUG nr. 54/2010 privind unele masuri de combatere a evaziunii fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 421 din 23 iunie 2010.



#227267 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de Andreea` on 24 June 2010 - 01:33 PM in Impozitare - TVA

Asistenta Contribuabili a declarat astazi ca s-a prelungit termenul la 01 August 2010.
Nu am gasit pe ANAF nici o referire in acest sens.



#220317 adrese de email finante pentru trimis fisa pe platitor

Postat de Andreea` on 25 February 2010 - 11:54 AM in Arhiva

la sector 1 ?
ultima data au trimis mailul la interval de 6 zile



#218992 Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

Postat de Andreea` on 11 February 2010 - 04:53 PM in Arhiva

Notiunea de simplu si curat trebuie aplicata aici.
Un pivot table nu te ajuta. Sintetizarea informatiilor prin consolidari si subtotaluri, previziuni prin grafice si functii statistice, interogarea bazelor de date prin functii VBA sunt mai indicate in cazul tau.
In general se utilizeaza sub 30% din functionalitatea Excelului.

Oricum tot ce ai nevoie este de un template.
Importi datele in template si generarea se va face apoi automat. Putina programare nu strica. Daca nu stii, intotdeauna se poate cumpara.
Pana la urma totul se rezuma la cat esti dispus sa investesti intr-un soft fie el si in excel si de suportul economic al unui analist.
Bine, mai este si varianta in care daca esti dispus sa inveti poti reusi prin forte proprii.

Sunt tare curioasa la ce concluzie vei ajunge.



#218611 Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

Postat de Andreea` on 08 February 2010 - 01:03 PM in Arhiva

Excel... well.. excelul este un ajutor foarte bun mai ales daca stii sa-l folosesti :smile:

Fiind usor de utilizat, in lipsa a altor suporturi, este cel mai des folosit. De ce? Deoarece este foarte usor sa-ti creezi un draft de raport care sa-ti ofere informatia dorita.
Imagineaza-ti un raport cu forecast-ul pe vanzarile unei saptamani.
Il creezi pe categorii de clienti, zone de distributie, marci de produse. Si uite cum impartirea pe aceste categorii ne ofera niste centre de cost si linii de produse urmarite (in cazul in care contabilitatea nu este deja organizata pe centre de cost sau de profit).
Ce-ti ofera raportul?
Estimarea realizarii bugetare pe saptamana viitoare, evolutia operatiunilor de logistica necesare, o situatie concreta privind produsele ce trebuiesc livrate fata de stocul existent de marfa si achizitiile viitoare, un suport in evolutia cashflowului.


De obicei, in excel se pot face situatii adiacente celor care reiesc din ERPuri. Exemplul cel mai bun este cel oferit de tine referitor la payroll.
Statele de salarii in general se genereaza din programe speciale. Managementul salariatilor se face prin utilizarea bazelor de date existente. Exemple de situatii suplimentare ce se pot solicita, in acest caz, sunt: state de salarii pe categorii de cost raportate la evolutia bugetara a cheltuielilor, situatia salariatilor pe categorii raportat la bugetul de investitii, evolutia cantitativa a personalului pe categorii de cost, analiza bonusurilor de vanzari in functie de realizarea targetului pe categorii de salariati etc.


De ce folosim situatiile suplimentare in excel? Din necesitatea obtinerii, centralizarii, prelucrarii, sintetizarii si analizei informatiilor.
Nu trebuie sa uitam, ca un manager/actionar nu este intotdeauna un economist sau o persoana cu experinta in domeniu. Centralizarea si sintetizarea informatiilor ofera o evolutie statistica reala a societatii si este suportul deciziei oricarui manager.



#218605 Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

Postat de Andreea` on 08 February 2010 - 12:28 PM in Arhiva

ca raspuns la al doilea post ..


Ovidiu, in general managerul unei firme stabileste impreuna cu personalul calificat KPIurile. De obicei ele sunt cateva, 4-5 la numar si sunt punctele cheie pe care un manager le urmareste in evolutia businessului.

In cazul unei firme de distributie, eu as propune urmarirea urmatorilor KPI:
- Turnover pe segmente: zone geografice, tipuri de clienti, marci de produse comercializate, angajati daca este cazul
- Profitabilitate pe marca comercializata/ zone geografice/tipuri de clienti ( Gross margin %)
- Customer Analysis: pe categorii de clienti, termene/tip de plata si asigurari recuperare creante
- Inventory: stocuri de marfa pe marci cantitativ - valoric, achizitii, livrari
- Costuri variabile
- Eficienta operationala


Orice analiza a vanzarilor si costurilor se face pe perioade fixe determinate (lunar/timp lucrat) cat si % raportat anual, pe valori realizate, forecast si realizare bugetara.
Analiza clientilor si a termenelor de plata te ajuta in evitarea pierderii de numerar si in acelasi timp ai o viziune corecta a proiectiei evolutiei incasarilor in baza situatiilor reale din piata pe fiecare client in parte.
Ca target trebuie sa ai o analiza a termenelor de plata pe clienti in functie de asigurarea obtinuta si evolutia indicatorilor de rentabilitate a clientului pe maxim 6 luni.
Stocurile de marfa: in functie de cashflowul societatii se poate face o previziune bugetara. Eu personal nu recomand nimanui un stoc de marfa mai mare decat valoarea vanzarilor unei luni pentru a preveni o eventuala blocarea financiara. Fiecare societate in functie de buget si proiectia vanzarilor isi poate gestiona stocurile de marfa pe categorii de marci comercializate si implicit achizitiile.
Costurile variabile sunt cele care dau intotdeauna batai de cap. Trebuiesc evitate pe cat posibil cheltuielile suplimentare nebugetate initial. Intotdeauna un bun management al costurilor asigura o rentabilitate buna a societatii.
Eficienta operationala depinde de volumul de lucru si metodele de organizare interna. In principal ar trebui sa urmaresti: consumul de combustibil, cheltuielile cu fiecare vehicul in parte, eficienta timpului de utilizare si incarcare, intarzierile si orice alte probleme aparute in livrari.


Dupa cum vezi, sunt multe posibilitati de analiza si in cazul tau consider ca depind de organizarea interna a firmei, de productivitatea personalului, suportul operational, politicile de marketing, expansiunea geografica a vanzarilor, canalele de vanzare utilizate si segmentele de piata constituite target si lista poate continua :biggrin:



#217528 calcul impozit venit microintreprinderi - cota forfetara

Postat de Andreea` on 24 January 2010 - 08:17 PM in Arhiva

Art 107 CF
(1) Cota de impozitare pe veniturile microintreprinderilor este: 2% in anul 2007; 2,5% in anul 2008; 3% in anul 2009.
(2) In situatia in care impozitul datorat de microintreprinderi este mai mic decat impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), acestea sunt obligate la plata impozitului la nivelul acestei sume.
(3) In aplicarea alin. (2), pentru anul 2009 se au in vedere urmatoarele reguli:
a) pentru trimestrul al II-lea se compara impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat la sfarsitul trimestrului cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat in mod corespunzator pentru perioada 1 mai-30 iunie 2009, prin impartirea impozitului minim anual la 12 luni si inmultirea cu numarul de luni aferent perioadei respective;
b) pentru trimestrele al III-lea si al IV-lea se compara impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat la sfarsitul fiecarui trimestru cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat in mod corespunzator pentru trimestrul respectiv, prin impartirea impozitului minim anual la 12 luni si inmultirea cu numarul de luni aferent trimestrului respectiv.



#217452 Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

Postat de Andreea` on 22 January 2010 - 07:05 PM in Arhiva

Faci o solicitare pentru un Business Performance Management (BPM) software. La o scurta cautare pe internet vei gasi multe soft-uri care fac acest lucru.

In primul rand trebuie sa te organizezi intern foarte bine si sa-ti stabilesti care sunt indicatorii de performanta, intalniti sub numele KPI (key performance indicator), care sa te ajute sa definesti si sa evaluezi succesul societatii si care sa-ti redea date si grafice pe intelesul oricarui actionar.
Principalele avantaje ale unui BPM soft: rapoarte, analiza, monitorizare up-to-date, proiectie economica ce utilizeaza tehnica statistica si asa zisul game theory = predictie in baza analizei indicatorilor economomici pentru perioada anterioara si curenta.
Practic iti face un financial report in baza solicitarilor tale.

Pentru orice firma mica, un economist cu experienta poate face acest lucru relativ usor odata ce s-au identificat puncte cheie ce trebuiesc urmarite si exista o metodologie de analiza si bineinteles procese si sisteme de lucru predefinite. O proiectie a cashflow-ului lunara imbunatateste strategia luarii de decizii a oricarui manager.


Mai multe detalii privind BPM gasesti aici.



#213383 Posibilitate anulare raport

Postat de Andreea` on 05 November 2009 - 04:43 PM in Arhiva

Optiunea "raporteaza catre un moderator" functioneaza ca o mesagerie.
Odata trimis un mesaj el nu mai poate fi anulat.

Multumim!



#203273 legislatie bonuri fiscale

Postat de Andreea` on 02 June 2009 - 05:46 PM in Arhiva

Vezi postareaLexiroxi, la Apr 27 2009, 03:31 PM, a spus:

Deductibilitatea cheltuielilor este reglementata numai de Codul fiscal.
Conform art.21 alin.(4) lit. f) , nu sunt cheltuieli deductibile cheltuielile inregistrate in contabilitate, care nu au la baza un document justificativ, potrivit legii, prin care sa se faca dovada efectuarii operatiunii sau intrarii in gestiune, dupa caz, potrivit normelor.
Normele CF prevad:
44. Inregistrarile in evidenta contabila se fac cronologic si sistematic, pe baza inscrisurilor ce dobandesc calitatea de document justificativ care angajeaza raspunderea persoanelor care l-au intocmit, conform reglementarilor contabile in vigoare.

Ordinul 3512/2008, precizeaza la pct. 2 din Norma de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile ca documentele care stau la baza inregistrarilor in contabilitate pot dobandi calitatea de document justificativ numai in conditiile in care furnizeaza toate informatiile prevazute de normele legale in vigoare.
Asadar toate documentele justificative intocmite corect, conform actelor normative care le reglementeaza, sunt considerate (bineinteles daca tipul operatiunii economice efectuate o permite) din punct de vedere al cheltuielilor inregistrate in contabilitate ca fiind deductibile.
Bonurile fiscale sunt intocmite si utilizate conform OG 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale - reglementare contabila in vigoare, cu norme clare in privinta informatiilor pe care trebuie sa le contina.


Eu sunt de acord cu Lexiroxi.
ORDINul nr. 293 din 22 februarie 2006 este in vigoare.



#194716 Certificat atestare fiscala

Postat de Andreea` on 19 February 2009 - 06:06 PM in Arhiva

Vezi postareabebelusa xxx, la Jan 23 2009, 06:39 PM, a spus:

Daca cererea privind eliberarea certificatului de atestare fiscala este depusa de contribuabil pe data de 29.01.2009, obligatiile existente in evidenta pe platitori in data de 25.01.2009 sunt prinse in certificatul fiscal, sau se trec doar obligatiile existente in evidenta pe platitori la data de 31.12.2008, in conformitate cu Ord. 752/2008????




Vor fi cuprinse toate obligatiile declarate pana in acel moment, in cazul tau cele aferente lunii decembrie



#194418 impozite auto, cladiri, terenuri

Postat de Andreea` on 17 February 2009 - 01:20 PM in Arhiva

" Codul fiscal
Art. 250. - (1) Clădirile pentru care nu se datorează impozit, prin efectul legii, sunt după cum urmează:

1. clădirile proprietate a statului, a unităților administrativ-teritoriale sau a oricăror instituții publice, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
2. clădirile care potrivit legii, sunt clasate ca monumente istorice, de arhitectură sau arheologice, muzee ori case memoriale, indiferent de titularul dreptului de proprietate sau de administrare, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
3. clădirile care prin destinație, constituie lăcașuri de cult, aparținând cultelor religioase recunoscute oficial în România și componentelor locale ale acestora, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
4. clădirile care constituie patrimoniul unităților și instituțiilor de învățământ de stat, confesional sau particular, autorizate să funcționeze provizoriu ori acreditate, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
5. clădirile unităților sanitare publice, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
6. clădirile care sunt afectate centralelor hidroelectrice, termoelectrice și nuclearo-electrice, stațiilor și posturilor de transformare, precum și stațiilor de conexiuni;
7. clădirile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Regiei Autonome ?Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat?, cu excepția încăperilor care sunt folosințe pentru activități economice;
8. clădirile funerare din cimitire și crematorii;
9. clădirile din parcurile industriale, științifice și tehnologice, potrivit legii;
10. clădirile restituite potrivit art. 16 din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
11. clădirile care constituie patrimoniul Academiei Române, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
12. clădirile retrocedate potrivit art. 1 alin. (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 94/2000 privind retrocedarea unor bunuri imobile care au aparținut cultelor religioase din România, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
13. clădirile restituite potrivit art. 1 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 83/1999 privind restituirea unor bunuri imobile care au aparținut comunităților cetățenilor aparținând minorităților naționale din România, republicată;
14. clădirile care sunt afectate activităților hidrotehnice, hidrometrice, hidrometeorologice, oceanografice, de îmbunătățiri funciare și de intervenții la apărarea împotriva inundațiilor, precum și clădirile din porturi și cele afectate canalelor navigabile și stațiilor de pompare aferente canalelor, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru activități economice;
15. clădirile care prin natura lor fac corp comun cu poduri, viaducte, apeducte, diguri, baraje și tuneluri și care sunt utilizate pentru exploatarea acestor construcții, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru alte activități economice;
16. construcțiile speciale situate în subteran, indiferent de folosința acestora și turnurile de extracție;
17. clădirile care sunt utilizate ca sere, solare, răsadnițe, ciupercării, silozuri pentru furaje, silozuri și/sau pătule pentru depozitarea și conservarea cerealelor, cu excepția încăperilor care sunt folosite pentru alte activități economice;
18. clădirile trecute în proprietatea statului sau a unităților administrativ-teritoriale în lipsă de moștenitori legali sau testamentari;
19. clădirile utilizate pentru activități social umanitare, de către asociații, fundații și culte, potrivit hotărârii consiliului local.
(2) Nu intră sub incidența impozitului pe clădiri construcțiile care nu au elementele constitutive ale unei clădiri.
(3) Scutirea de impozit prevăzută la alin. (1) pct. 10-13 se aplică pe durata pentru care proprietarul este obligat să mențină afectațiunea de interes public."



Am urmatoarea speta: o societate decide sa achizitioneze un teren intr-un parc industrial si sa construiasca o capacitate de productie.
Conform art 250 alin 1 lit 9) si art 257 alin 1 lit l) atat cladirile cat si terenurile "din" parcurile industriale beneficiaza de o facilitate fiscala, scutirea de impozitul local pe terenuri si constructii.


Cum se interpreteaza aceasta prepozitie "din" ?
1. cladirile si terenurile ce apartin parcului industrial
2. cladirile si terenurile ce se afla in parcul industrial, indiferent daca sunt proprietatea parcului sau a societatilor ce isi au sediul in respectivul parc





Multumesc!



#188515 noutati de la ITM Bucuresti

Postat de Andreea` on 28 November 2008 - 05:04 PM in Arhiva

Vezi postareaCristina Grigoras, la Nov 27 2008, 06:59 PM, a spus:

Daca este legal? Evident, nu. De aceea, eu am sa solicit sa mi se specifice pe state ca se refuza primirea.

Ti-au semnat pe declaratie?
Oricum amenda pt nedepunere dau indiferent.



#188264 Cum gasim clienti?

Postat de Andreea` on 26 November 2008 - 05:21 PM in Important in meseria de contabil

Poti apela la promovare directa: faxuri, telefoane, emailuri direct catre posibili clienti.
Eu recunosc ca am apelat la servicii ale caror oferte le-am primit pe fax.

Despre ce oras vorbim aici?



#188237 Cum gasim clienti?

Postat de Andreea` on 26 November 2008 - 03:01 PM in Important in meseria de contabil

Apeleaza la prieteni, siteuri de promovare, baze de date cu furnizori de servicii.
Dupa primul client recomandarile vin de la sine.


Multa bafta!



#188233 pontaj-mod de completare

Postat de Andreea` on 26 November 2008 - 02:24 PM in Arhiva

Hai sa nu fim rautaciosi acum in postul Craciunului.
Modelul atasat este unul foarte utilizat si la o prima vizualizare intelegi perfect cum functioneaza fisa de pontaj.

Ca prima observatie eu as merge pe cifre nu pe litere :biggrin:

Mai precis as gandi in felul urmator:
- a venit la servici normal si are norma de lucru 8 ore - trebuie sa-i trec 8 pentru ziua respectiva
- a venit la servici normal si are norma de lucru 2 ore - trebuie sa-i trec 2 pentru ziua respectiva
- a venit la servici normal si are norma de lucru 8 ore dar a lucrat suplimentar 1 ore - trebuie sa-i trec 9 pentru ziua respectiva
- s-a invoit o ora cu recuperare si are norma de lucru 8 ore - trebuie sa-i trec 7 ore si in ziua in care a recuperat ora pt care are cerere de invoire cu recuperare trebuie sa-i trec 9
- nu a venit la lucru si nici nu s-a invoit - trebuie sa-i trec 0
etc

Dar cum orele normale de munca nu se amesteca cu cele suplimentare, nemotivate sau cele aferente concediilor ele se vor separa in functie de natura lor astfel incat suma sa fie cea corespunzatoare orelor lucrate.
Astfel in prima parte notezi orele lucrate urmand ca apoi sa treci separat in partea a 2-a a fisei de pontaj orele suplimentare si in ultima parte orele aferente concediilor, absentele nemotivate etc.

Ca regula, fisa de pontaj se face in baza condicii de prezenta.
Se practica si versiunea fara condica de prezenta si in cazul in care sunt invoiri, concedii, recuperari sau lipsa nemotivata se opereaza in baza cererii pentru invoiri, concedii, recuperari sau declaratiei sefului de departament pentru nemotivari.

Fisa de pontaj este documentul in baza caruia se fac operarile in statul de plata.
A lipsit nemotivat nu primeste banii pt orele/zilele lipsa.
A lucrat in plus ore suplimentare primeste contravaloarea acestora.

Sper sa-ti fie de folos!



#188221 diverse probleme mijl. fixe

Postat de Andreea` on 26 November 2008 - 01:39 PM in Arhiva

Tre sa ai dreptul prin contractul de inchiriere sa subinchiriezi.



#180733 DECLARATIA DE CONSUM TOTAL ANUAL DE ENERGIE

Postat de Andreea` on 19 August 2008 - 11:49 AM in Arhiva

Vezi postareamadalinab, la Jun 5 2008, 02:36 PM, a spus:

CAPITOLUL III - Obligațiile consumatorilor de energie
Art. 9. - Consumatorii de energie, persoane juridice, au obligația de a respecta următoarele prevederi:
d) consumatorii de energie trebuie să completeze și să transmită la filiala teritorială a Agenției Române pentru Conservarea Energiei competentă, până la data de 30 aprilie a fiecărui an, declarația de consum total anual de energie, a cărei machetă este prezentată în anexa nr. 1, și chestionarul de analiză energetică a consumatorului de energie, a cărui machetă este prezentată în anexa nr. 2, pentru consumatorii care folosesc o cantitate de energie mai mare de 200 tone echivalent petrol pe an. Aceste machete se pot modifica prin decizie a președintelui Agenției Române pentru Conservarea Energiei. Transmiterea declarației de consum total anual de energie și a chestionarului de analiză energetică a consumatorului de energie se va face cu respectarea strictă a confidențialității datelor incluse;


ANEXA / Regulament
de constatare, notificare și sancționare a abaterilor de la prevederile Legii nr.199/2000 privind utilizarea eficientă a energiei, republicată, precum și de la reglementările tehnice pentru etichetarea aparatelor electrocasnice privind eficiența energetică

Art.3. ? Prevederile Regulamentului se aplică :
a) producătorilor, reprezentanților autorizați ai acestora, importatorilor de aparate în cazul în care producătorii nu au sediul în România, distribuitorii, și vânzătorii de utilaje și echipamente pentru care au fost elaborate reglementări tehnice privind eficiența energetică;
b) consumatorilor de energie, persoane juridice, care folosesc mai mult de 200 tone echivalent petrol pe an ;
c) autorităților administrației publice locale din localitățile cu o populație mai mare de 20.000 de locuitori;
d) agenților economici cu activitate de producere, transport sau distribuție a combustibililor și energiei ;
e) societăților de transport, precum și altor societăți care dețin mai mult de 10 autovehicule;
f) administratorilor clădirilor aflate în proprietate publică, persoane juridice.

Art. 8. - Principalele obiective ale controlului ARCE sunt:
? verificarea respectării obligațiilor ce le revin consumatorilor de energie, persoane juridice, pentru :
b) existența unui sistem propriu de evidență și monitorizare a consumurilor energetice;
? verificarea respectării obligațiilor ce le revin consumatorilor care folosesc mai mult de 200 tone echivalent petrol pe an privind existența bilanțului energetic realizat de o persoană fizică sau juridică autorizată.



#178158 Vanzare marfuri sub pret de achizitie

Postat de Andreea` on 15 July 2008 - 11:00 AM in Arhiva

Conform Ordonantei 99 /29.08.2008 republicata

CAP. V
Practici comerciale

ART. 16
Prin vânzări cu preț redus, în sensul prezentei ordonanțe, se înțelege:
a) vânzări de lichidare;
b) vânzări de soldare;
c) vânzări efectuate în structuri de vânzare denumite magazin de fabrică sau depozit de fabrică;
d) vânzări promoționale;
e) vânzări ale produselor destinate satisfacerii unor nevoi ocazionale ale consumatorului, după ce evenimentul a trecut și este evident că produsele respective nu mai pot fi vândute în condiții comerciale normale;
f) vânzări ale produselor care într-o perioadă de 3 luni de la aprovizionare nu au fost vândute;
g) vânzări accelerate ale produselor susceptibile de o deteriorare rapidă sau a căror conservare nu mai poate fi asigurată până la limita termenului de valabilitate;
h) vânzarea unui produs la un preț aliniat la cel legal practicat de ceilalți comercianți din aceeași zonă comercială, pentru același produs, determinat de mediul concurențial;
i) vânzarea produselor cu caracteristici identice, ale căror prețuri de reaprovizionare s-au diminuat.
ART. 17
Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepția situațiilor prevăzute la art. 16 lit. a) -c), e)-i), precum și în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, în sensul prezentei ordonanțe, se înțelege orice vânzare la un preț egal sau inferior costului de achiziție, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare.



Daca te incadrezi la art 16 litera f nu este necesar sa corectezi factura.
Din punct de vedere al impozitului pe profit, conform Codului Fiscal si a normelor metodologice, in cazul vanzarii sub pretul de achizitie exceptand vanzarile de lichidare si soldare, diferenta neacoperita de pretul de vanzare va fi o cheltuiala nedeductibila.



#173956 mesaje private

Postat de Andreea` on 02 June 2008 - 02:50 PM in Arhiva

2 solutii:

1. http://www.conta.ro/forum/index.php?act=He...DE=01&HID=6
2. persoana destinatara a mesajului are casuta dezactivata sau nu poate folosi mesageria privata



#171329 Atasare fisier

Postat de Andreea` on 05 May 2008 - 03:21 PM in Arhiva

Vezi postareaa.d.n., la Mar 31 2008, 12:31 PM, a spus:

Nu pot atasa nimic. Imi apare mesajul "Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions".

Nu sunt singura care a primit acest mesaj. Ce se intampla?

Multumesc anticipat pentru raspuns.


Poti atasa un fisier de maxim 20MB.

Vezi postarearamonagroza, la Mar 18 2008, 03:06 PM, a spus:

Vreau sa postez note explicative la bilant si nu pot atasa fisiere ? Ma puteti ajuta? nu imi apare nicaieri ''Browse''.
Nu am voie sa atasez?
Mersi.


Browse apare in sectiunea Attachments, imediat sub fereastra in care scrii mesajul, in partea dreapta.

Vezi postareaiulica.56, la Sep 21 2007, 03:48 PM, a spus:

Vezi postareaconta_ro, la Aug 13 2007, 03:41 PM, a spus:

gata rezolvat



Aceeas problema am inimpinat-o si eu azi cind am vrut sa atasez o felicitare la mesajul trimis .Am facut pasii asa cum ai spus dat pe forum nu am putut sa trimit atasul.
Nu inteleg care este problema.


ce extensie are fisierul?



#171328 Atasare fisier

Postat de Andreea` on 05 May 2008 - 03:13 PM in Arhiva

In "My Controls" in stanga gasesti "Manage Your Attachments".
De acolo selectezi ce vrei sa stergi.



#170871 probleme la conectare / inregistrare

Postat de Andreea` on 25 April 2008 - 11:06 PM in Probleme tehnice, sugestii, reclamatii

MoniNed verifica-ti te rog emailul de pe gmail.



#170813 probleme la conectare / inregistrare

Postat de Andreea` on 24 April 2008 - 09:13 PM in Probleme tehnice, sugestii, reclamatii

Eroare returnata: nu esti conectat, te poti conecta mai jos


vezi email



#170735 probleme la conectare / inregistrare

Postat de Andreea` on 23 April 2008 - 10:34 PM in Probleme tehnice, sugestii, reclamatii

Vezi postareaMoniNed, la Apr 22 2008, 11:21 AM, a spus:

Scrie doar ca nu am permisiunea sa intru, fara motiv. Va rog frumos ajutati-ma, de acasa am timp mai mult sa intru.


Fa printscreen la pagina te rog.
Scrie suv mesajul de care vb tu.




Cometa SQL