Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ctanela's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ctanela's Content

There have been 1000 items by ctanela (Search limited from 19-November 07)



Sort by                Order  

#34373 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de ctanela on 25 August 2005 - 03:57 PM in Important in meseria de contabil

oanag a spus:

Credeti ca pentru o societate la care evidenta contabila nu a fost intocmita de la infiintare, adica de 4 ani, tariful ar trebui sa creasca? Omul si-a platit contributiile la stat calculate pe o 'ciorna' cum sustine el, in rest nu are nimic. Inconstienta totala! Nu stiu daca merita sa ma complic.

Mai intai asigura-te ca intelege care vor fi consecintele intocmirii evidentelor contabile. Pe langa diferentele de impozite si taxe plus accesoriile aferente vor mai fi si amenzi pentru nedepunerea diferitelor declaratii si raportari.
Apoi nu porni la treaba fara un contract si banii incasati in avans. Nu te lasa convinsa sa-ti plateasca la sfarsit, pentru ca dupa ce tragi linia si va vedea cat are de plata la stat, tu vei ramane la urma si te alegi numai cu munca si nervii. O refacere de contabilitate pe patru ani nu e treaba usoara. Gandeste-te numai la schimbarile legislative care trebuie urmarite.
Iar pretul, depinde de cate documente are si, mai ales, daca ai de refacut si situatii privind salariatii.
SUCCES



#109749 consultant fiscal - examen nov. 2006

Postat de ctanela on 26 November 2006 - 11:14 PM in Arhiva

Vezi postareaAriell, la Nov 27 2006, 01:06 AM, a spus:

Uitati-va pe intrebarea 35, un pic si ziceti-mi si mie unde gasesc raspunsul corect.

Merci

Codul de Procedura Fiscala



#60394 Control Garda Financiara

Postat de ctanela on 16 January 2006 - 08:40 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Trei luni, daca nu exista alte suspiciuni. :wink:



#43979 FOND DE MEDIU

Postat de ctanela on 10 October 2005 - 03:51 PM in MODELE, FISIERE UTILE

N-am abandonat lupta, am fost plecata :lol:
HG 621/2005 - ANEXA nr. 1: SEMNIFICATIA TERMENILOR SPECIFICI
q)obiectiv de reciclare - cantitatea totala de deseuri de ambalaje reciclate, raportata la cantitatea totala de deseuri de ambalaje generate;
r)obiectiv de valorificare sau de incinerare în instalatii de incinerare cu recuperare de energie - cantitatea totala de deseuri de ambalaje valorificata sau incinerata în instalatii de incinerare cu recuperare de energie, raportata la cantitatea totala de deseuri de ambalaje generata;

Nu stiu cu ce te ajuta, eu am renuntat in unele cazuri sa-mi bat capul cu termenii si cu tabelele ... Le fac si gata. Am senzatia aia ca "un prost a aruncat o piatra in balta si 10 destepti se chinuie s-o scoata".
http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif



#36692 FOND DE MEDIU

Postat de ctanela on 08 September 2005 - 04:58 PM in MODELE, FISIERE UTILE

pld a spus:

ajutor!!!!!!!!!!!  

O cladire a fost reevaluata in valuta in luna iulie 2005. Cladirea a fost achizitionata in 2003 si s-a inregistrat pana in iunie 2005 amortizarea aferenta. Sunt corecte inregistrarile urmatoare ?  
212 = 105 diferenta rezultata din reevaluare  
105= 281 dif. dintre amortizarea actualizata si amortizarea inregistrata  

adresa mea este: daniela_account@yahoo.com  

Va multumesc anticipat

Era asa interesant subiectul :roll: De ce l-ai intrerupt :twisted:



#43631 FOND DE MEDIU

Postat de ctanela on 07 October 2005 - 05:19 PM in MODELE, FISIERE UTILE

Cum adica, ce vrei sa spui?
DEX:
"Valorificare = A pune în valoare, a face sã primeascã o anumitã valoare; a scoate în evidenþã valoarea unui lucru; (în special) a folosi în procesul de producþie anumite materii prime care duc la realizarea unor produse de valoare mai mare. A schimba o hârtie de valoare sau un obiect cu contravaloarea lui în bani. "



#43639 FOND DE MEDIU

Postat de ctanela on 07 October 2005 - 05:39 PM in MODELE, FISIERE UTILE

Pai nu-i totuna? Valorificare inseamna reciclare.



#78106 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de ctanela on 03 April 2006 - 09:15 PM in Arhiva

S-ar putea sa primeasca o sanctiune si pentru bilant incorect intocmit (micro, in loc de simplificate).
Legat de decl. 101, aceasta are acelasi tratament ca si decl.100. Nedepunere=amenda. Din cate stiu eu, nu se aplica pentru fiecare decl. in parte, ci "en-gros". Daca nu ai depus 2, se plateste tot cat pentru una. :wink:



#78108 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de ctanela on 03 April 2006 - 09:24 PM in Arhiva

Pentru decl. este 500 RON, cu posibilitatea de a plati in 48h jumatate. Pentru bilant,
LEGEA nr. 82 din 24 decembrie 1991 a contabilitatii - Republicare*)
...
CAPITOLUL VI: Contraventii si infractiuni
Art. 41
Constituie contraventii la prevederile prezentei legi urmatoarele fapte, daca nu sunt savârsite în astfel de conditii încât, potrivit legii, sa fie considerate infractiuni:
...
3.prezentarea de situatii financiare care contin date eronate sau necorelate, inclusiv cu privire la identificarea persoanei raportoare.

Art. 42
(1)Contraventia prevazuta la art. 41 pct. 2 lit. g) se sanctioneaza cu amenda de la 20.000.000 lei la 300.000.000 lei, cea prevazuta la pct. 1, cu amenda de la 10.000.000 lei la 100.000.000 lei, cele prevazute la pct. 2 lit. c) si d), cu amenda de la 4.000.000 lei la 50.000.000 lei, cele prevazute la pct. 2 lit. a) si B), cu amenda de la 3.000.000 lei la 40.000.000 lei, cea prevazuta la pct. 2 lit. e), cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei, cea prevazuta la pct. 3, cu amenda de la 2.000.000 lei la 10.000.000 lei, iar cea prevazuta la pct. 2 lit. f), cu amenda de la 1.000.000 lei la 2.000.000 lei. Criteriile în functie de care se stabileste nivelul amenzii se coreleaza cu nivelul cifrei de afaceri. ...
(3)Guvernul, la propunerea Ministerului Finantelor Publice, poate modifica nivelul amenzilor prevazute la alin. (1) în functie de rata inflatiei.
(4)Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de persoanele cu atributii de control financiar si de alte persoane anume împuternicite de Ministerul Finantelor Publice.
(5)Amenzile contraventionale prevazute la alin. (1) si (2) se suporta de persoanele vinovate.
(6)Contraventiilor prevazute la art. 41 le sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor**).
:wink:



#78103 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de ctanela on 03 April 2006 - 09:04 PM in Arhiva

adry69 a spus:

Si atunci ce se intimpla cu impozitul pe veniturile microintreprinderilor care s-a platit de un an si ceva? Multumesc.

Se recalculeaza impozitul (pe profit, de data asta), de depun declaratii rectificative pentru fiecare trimestru de la infiintare pana in prezent si, asa cum s-a mentionat mai sus, se depune cerere de compensare a impozitului pe venitul micro achitat cu impozitul pe profit.
Urmari:
-pentru impozitul pe profit se vor calcula accesorii pentru plata cu intarziere
-se depune 010 cu amenda de rigoare
-idem decl.101
Bilantul la 31.12.2005 a fost depus?



#28003 leasing financiar

Postat de ctanela on 12 July 2005 - 05:49 PM in Arhiva

folosesti tot 665, chiar daca e diferenta pozitiva sau negativa;



#28007 leasing financiar

Postat de ctanela on 12 July 2005 - 06:08 PM in Arhiva

Atunci, ca sa fii prudent, poti inregistra 404 = 765 numai pentru diferenta de curs



#28012 leasing financiar

Postat de ctanela on 12 July 2005 - 06:18 PM in Arhiva

Septimiu a spus:

nu prea e corect cu rulojul lui 404
bine ca din 2006 nu mai sunt microintreprinderi... parca asa posta cineva azi un act normativ :lol:

Alta idee ca sa impac si capra si varza nu am avut.

Ce act normativ?



#28016 leasing financiar

Postat de ctanela on 12 July 2005 - 06:29 PM in Arhiva

Multumesc, l-am citit. S-ar putea sa ai dreptate.



#36313 Ce trebuie sa faca un contabil?

Postat de ctanela on 06 September 2005 - 09:51 PM in Important in meseria de contabil

In fiecare zi imi spun ca nu mai fac decat ce trebuie si mereu se intampla ceva si nu ma tin de cuvant :cry:



#36318 Ce trebuie sa faca un contabil?

Postat de ctanela on 06 September 2005 - 10:23 PM in Important in meseria de contabil

Daca iti spun eu una, n-o sa-ti ajunga spatiul sa te tavalesti:

"Nu se poate sa-mi compenseze Admin. Fin. TVA-ul de plata cu pierderea inregistrata la sfarsitul lunii?" :shock: :lol:



#39264 De ce ne subapreciem valoarea profesionala????

Postat de ctanela on 19 September 2005 - 10:29 PM in Arhiva

Adevarul este undeva la mijloc. Este corect ca trebuie sa existe personal specializat in aceste domenii; este si foarte adevarat ca firmele in marea lor majoritate nu-si permit scheme de personal prea incarcate. Noi suntem in principal contabili si, fiindca trebuie sa ne pastram clientii, ne documentam si prestam si activitati care nu au legatura cu contabilitatea. Problema noastra in aceasta faza este, dupa parerea mea, ca ne lipseste curajul sa ne vindem mai scump. Dam informatii gratuit, prestam servicii care depasesc prevederile contractuale, acceptam si unele intarzieri la plata. De aici provine frustrarea unora dintre noi. http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif



#56921 De ce ne subapreciem valoarea profesionala????

Postat de ctanela on 20 December 2005 - 06:21 PM in Arhiva

contax a spus:

De ce nu functioneaza corect CECCAR?
Una dintre cauze a inceput sa fie reflectata in presa. De urmarit:

Si eu va sfatuiesc sa urmariti acest subiect. Domnul Gheorghe are dreptate, s-a incalcat grav legea de catre onor conducerea CECCAR la nivel national. :(



#93122 taxe mediu

Postat de ctanela on 11 July 2006 - 10:20 PM in Arhiva

Eu sunt din Constanta, dar asta nu te ajuta :lol:
Se depune la Bucuresti. :smt039



#90180 taxe mediu

Postat de ctanela on 24 June 2006 - 10:51 PM in Arhiva

Nu stiu cei de la AFM ...
Este scandalos ce se intampla. De ce trebuie sa fie atat de complicat un calcul care duce la rezultat de 1 leu, si ala prin rotunjire. Sunt de acord ca, din moment ce poluam, trebuie sa platim. Dar noi ne omoram cu calcule, declaratii, controale, etc. Nu era mai simplu sa se introduca in pretul combustibililor de orice fel leul respectiv? ](*,)
Si mai grav, romanul nu reactioneaza. :cry:



#37024 Cine sunteti? Ce varsta aveti! Obligatoriu pentru toti!

Postat de ctanela on 10 September 2005 - 12:47 PM in Arhiva

E bine sa stii cat de cat cu cine vorbesti.
Bineinteles ca am votat (42).
Pentru cei mai "mititei": sunteti SUPER. Nu va dati batuti, viitorul va apartine. Incercati sa va impuneti, nu sa va "acomodati". http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif



#30693 monografie lucrari de tamplarie pvc

Postat de ctanela on 03 August 2005 - 01:12 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Te rog sa reformulezi intrebarea, mai ales ultima parte :?



#30713 monografie lucrari de tamplarie pvc

Postat de ctanela on 03 August 2005 - 04:29 PM in MONOGRAFII CONTABILE

IngeMihalik a spus:

Spatiul unde magazinul isi desfasoara activitatea este luata in chirie cu coontract de inchiriere. Ne-am inteles cu proprietarul ca montam usa si geamuri termopan in contravaloarea chiriei. Adica eu pun geamuri in val de 1000 euro si mi se ia ca si cum am platit chiria pe patru luni 4*250 euro.

In acest caz este vorba de o investitie la un spatiu inchiriat.
Daca intelegerea a fost asa cum spui, trebuie sa-i platesti chiria pentru cele 4 luni, sa-i refacturezi proprietarului usa si geamurile si montarea acestora si sa incasezi de la el c-val. acestora.



#30741 monografie lucrari de tamplarie pvc

Postat de ctanela on 03 August 2005 - 09:41 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Nu este nevoie de PV de compensare.
Tu ii platesti chiria si vei avea o dispozitie de plata semnata de proprietar(care inteleg ca este persoana fizica), iar de la el incasezi banii pe factura emisa si ii dai chitanta.
S-ar putea ca cele doua sume sa nu fie egale.



#31159 monografie lucrari de tamplarie pvc

Postat de ctanela on 05 August 2005 - 09:33 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Este o solutie!




Cometa SQL