Eu zic ca de acum putem da drumul la facturi.
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile
#261
Postat 18 January 2007 - 09:16 PM
Eu zic ca de acum putem da drumul la facturi.
#262
Postat 20 January 2007 - 09:14 AM
#263 Guest_Anton KOVACS_*
Postat 20 January 2007 - 11:08 AM
Aceasta postare a fost editata de Anton KOVACS: 20 January 2007 - 11:09 AM
#264
Postat 23 January 2007 - 09:38 AM
Am un magazin de calculatoare, electronice etc. cu punct de lucru dotat cu PC, casa de marcat .....
Pana la 1 feb 2007 sunt neplatitor de TVA, air incepand cu 1 feb 2007 mi-am luat CIF ul cu RO 18....., DECI LA CERERE DEVIN PLATITOR DE TVA .....
Am avut cativa clienti luna aceasta (IANUARIE) carora le-am taiat factura veche normal cu chitante veche .... nefiind platitor de TVA nu vad care era pb ca nu se deduce TVA ul de cumparator ca oricum nu aveau cum s asi-l deduca ......
Intrebare 1: Am procedat corect???
Intrebare 2: DE LA 1 FEBRUARIE 2007 imi iau soft de contabilitate care are si un mic modul de facturi automat din el dupa noile reglementari.... si devenind platitor de tva o sa anulez stocu de facturi si chitante ce le mai am de anu trecut (SI NU VOI MAI PUTEA SA LE UTILIZEZ) ... si ma apuc sa listez facturile pe PC iar in loc de chitanta le dau bon din casa de marcat si ma scap si de grija chitantelor ..... PROCEDEZ CORECT?
PS la astea cateva facturi taiate in ianuarie cand nu sunt platitor de TVA tb sa mai fac si model nou?????
#265
Postat 23 January 2007 - 09:41 AM
lukas757575, la Jan 23 2007, 09:38 AM, a spus:
Am un magazin de calculatoare, electronice etc. cu punct de lucru dotat cu PC, casa de marcat .....
Pana la 1 feb 2007 sunt neplatitor de TVA, air incepand cu 1 feb 2007 mi-am luat CIF ul cu RO 18....., DECI LA CERERE DEVIN PLATITOR DE TVA .....
Am avut cativa clienti luna aceasta (IANUARIE) carora le-am taiat factura veche normal cu chitante veche .... nefiind platitor de TVA nu vad care era pb ca nu se deduce TVA ul de cumparator ca oricum nu aveau cum s asi-l deduca ......
Intrebare 1: Am procedat corect???
Intrebare 2: DE LA 1 FEBRUARIE 2007 imi iau soft de contabilitate care are si un mic modul de facturi automat din el dupa noile reglementari.... si devenind platitor de tva o sa anulez stocu de facturi si chitante ce le mai am de anu trecut (SI NU VOI MAI PUTEA SA LE UTILIZEZ) ... si ma apuc sa listez facturile pe PC iar in loc de chitanta le dau bon din casa de marcat si ma scap si de grija chitantelor ..... PROCEDEZ CORECT?
PS la astea cateva facturi taiate in ianuarie cand nu sunt platitor de TVA tb sa mai fac si model nou?????
1. AI PROCEDAT CORECT
2. le anulezi prin PV pt ca sunt F fara TVA.
P.S. = nu trebuie facut modelul nou
#266
Postat 23 January 2007 - 04:35 PM
as avea nevoie de o lamirire. vechile facturi fiscale,chitantiere, aviziere rama cu aceeasi serie si numar? sau prima factura va primi nr 1 si seria xxx(de exemplu) printairea vechii serii si avechiului nr asa cum am vazut ca fac unele firme? si inca ceva. fisele de magazie cu regim special se mai completeaza?
#267
Postat 24 January 2007 - 09:41 AM
andrei-ceccar, la Jan 23 2007, 04:35 PM, a spus:
as avea nevoie de o lamirire. vechile facturi fiscale,chitantiere, aviziere rama cu aceeasi serie si numar? sau prima factura va primi nr 1 si seria xxx(de exemplu) printairea vechii serii si avechiului nr asa cum am vazut ca fac unele firme? si inca ceva. fisele de magazie cu regim special se mai completeaza?
#268 Guest_conectarenet_*
Postat 25 January 2007 - 08:30 PM
marcopolo, la Jan 5 2007, 11:30 AM, a spus:
LUCK33RO, la Jan 5 2007, 11:08 AM, a spus:
giony srl Str. Caracal
Sector 2, Bucuresti
C.I.F. RO89899890
FACTURA NR. 00001 / 03.01.2007
Cumparator:
mama si tata srl
str dezrobirii
C.I.F.: RO6666666
DATA DESCRIERE CANTITATE PRET VALOARE
03.01.2007 LAPTOPURI 200 1000 200000
TOTAL FARA TVA 200000
TVA 19% 38000
TOTAL DE PLATA 238000
CONT RON:
TERMEN DE PLATA : 30 ZILE DE LA DATA FACTURII
Penalitati de intarziere: 0.5% / zi de la scadenta.
TEL: +40 21 666 89 66 WWW.CONTA.RO
IN EXCEL NU POT , CA NU AM LICENTA.
VOI AVETI?
p.s.1 puneti voi aici cateva exemple de facturi.. daca sunt mai multe cazuri... si apoi va fac aplicatia FREE de tiparire si "personalizare" (imagine findal, etc.), valabil si pt. chitante; aveti grija.. sunt programator nu economist, nu jurist.... asa ca.. ce cereti.. aia primiti....
p.s.2 sabloanele pot sa functioneze si pe ThinkFree, si pe OpenOffice (sau alt opensource), si pe 602Tab... sunt atatea calcule tabelare freeware...
p.s.3 Aplicatie=unealta informatica care functioneaza indepentent de alte unelte sau programe si dependent de un sistem de operare.
Aceasta postare a fost editata de conectarenet: 25 January 2007 - 08:31 PM
#269
Postat 26 January 2007 - 12:23 AM
#270
Postat 26 January 2007 - 11:15 AM
Alisia, la Jan 26 2007, 12:23 AM, a spus:
ART. 3
Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxă pe valoarea adăugată conform art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările ulterioare, au obligaţia să depună semestrial, până la data de 25 a lunii următoare încheierii semestrului, la organul fiscal de care aparţin, lista în format electronic a facturilor emise pentru livrările şi prestările efectuate către cumpărători/beneficiari din ţară. Lista va cuprinde, pentru fiecare factură emisă, numărul şi data emiterii, denumirea şi codul de înregistrare al cumpărătorului/beneficiarului, valoarea tranzacţiei şi taxa pe valoarea adăugată aferentă.
#271
Postat 26 January 2007 - 12:06 PM
#272
Postat 26 January 2007 - 09:02 PM
#273
Postat 26 January 2007 - 10:07 PM
#274
Postat 27 January 2007 - 09:02 AM
Deci..eu tai facturile la inceput de luna..pentru ianuarie am avut facturi din stocul vechi..le-am eliberat catre clienti, pastrand numarul pretiparit de catre Imprimeria Nationala..acum la inceput de februarie trec pe cele facute de mine..problema este urmatoarea: as vrea sa aloc numere de la VL XXX 0000001 sa zicem.........dar la lista semestriala acestea nu vor avea o continuitate cu cele din ianuarie...pe de alta parte daca pastrez numerele ce ar fi urmat dupa ultimul facturier din stoc(pentru a asigura continuitatea numerelor), ma lovesc de alta problema: mai mult ca sigur ca seria si numerele respective au fost date deja de Imprimeria Nationala unei alte societati care a comandat formulare in aceeasiperioada cu mine..e ca naiba..si inca ceva..doar la facturiere trebuie sa avem decizie interna de alocare a plajei de numere sau si la chiatnte si alte asemenea
Dar daca in decizia interna aloc numerele de la VL XXX 0000001, cu mentiunea ca prima data se vor folosi documentele existente in stoc...de la 4595651 la 4595700
Suna a struto-camila dar aste e..ceva idei
#275
Postat 27 January 2007 - 10:51 AM
Parerea mea!
#276
Postat 27 January 2007 - 10:56 AM
#277
Postat 27 January 2007 - 07:02 PM
cristalex, la Jan 27 2007, 10:56 AM, a spus:
Nu inteleg de ce va agitati asa. Ordinul 2226 spune clar ca trebuie emisa o decizie prin care se stabileste numarul de la care incepe sa fie numerotate facturile. Nu se spune nicaieri ca trebuie specificat si numarul la care se termina facturile la sfarsitul anului pentru ca acest lucru este practic imposibil si oricum decizia trebuie facuta la inceputul anului.
#278
Postat 27 January 2007 - 07:49 PM
Neouber, la Jan 27 2007, 09:02 AM, a spus:
Deci..eu tai facturile la inceput de luna..pentru ianuarie am avut facturi din stocul vechi..le-am eliberat catre clienti, pastrand numarul pretiparit de catre Imprimeria Nationala..acum la inceput de februarie trec pe cele facute de mine..problema este urmatoarea: as vrea sa aloc numere de la VL XXX 0000001 sa zicem.........dar la lista semestriala acestea nu vor avea o continuitate cu cele din ianuarie...pe de alta parte daca pastrez numerele ce ar fi urmat dupa ultimul facturier din stoc(pentru a asigura continuitatea numerelor), ma lovesc de alta problema: mai mult ca sigur ca seria si numerele respective au fost date deja de Imprimeria Nationala unei alte societati care a comandat formulare in aceeasiperioada cu mine..e ca naiba..si inca ceva..doar la facturiere trebuie sa avem decizie interna de alocare a plajei de numere sau si la chiatnte si alte asemenea
Dar daca in decizia interna aloc numerele de la VL XXX 0000001, cu mentiunea ca prima data se vor folosi documentele existente in stoc...de la 4595651 la 4595700
Suna a struto-camila dar aste e..ceva idei
#279
Postat 27 January 2007 - 07:51 PM
Dumi007, la Jan 26 2007, 09:02 PM, a spus:
#280
Postat 27 January 2007 - 08:03 PM
cristalex, la Jan 27 2007, 10:51 AM, a spus:
Parerea mea!
In fiecare an se da o noua decizie, deci daca nu terini numerele date in decizia din anul 2007, atunci in 2008 trebuie sa dai o noua plaja de numere, evident dupa ce in prealabil la sfarsitul anului 2007, faci o decizie de anulare a numerelor ramase neutilizate din anul 2007.
Citeste cu atentie si anexele la ordinul 2226 din 2006!
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi