Avdia ar trebui sa revina cu precizari, poate fi o eroare de interpretare din partea mea sau poate sa nu fie.
Daca face comert cu ridicata si
ocazional, cnf. OUG 24/1999 vinde catre PF, nu este obligata sa aiba casa de marcat.
In plus a precizat ca marfa s-a facturat si achitarea se va face cu Ordin de plata, NU cu cardul bancar, eu nu ma pricep la functionalitatea caselor de marcat, dar clientii mei spun ca au numai optiunile de : cash, credit card si voucher/tichete, nicidecum CEC, OP etc.
Daca un cabinet individual sau PFA (eu aici m-am gandit ca incadreaza PF, Avdia, pentru ca populatia nu plateste cu OP- la un magazin care practica comertul cu amanuntul, plateste cash, cu cardul sau cu tichete) se aprovizioneaza din cand in cand de la un un comerciant cu amanuntul si acesta ii emite factura, iar pe factura scrie : plata se face cu Ordin de plata, scadenta...etc., nu inteleg de ce sa fie obligat sa-i emita bon fiscal ? In acest caz factura atesta livrarea marfii, iar incasarea se va face ulterior cu OP. Unde gresesc ?
Citeaza
amandeal : Emiterea uni BF inseamna o livrare si nu o incasare. Incasarea poate fi cu numerar , CEC , ... etc.
Daca se achita numerar inseamna si livrare si incasare, concomitent, dar am inteles la ce te-ai referit.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 20 January 2011 - 03:41 PM