Stefan Alina Maria, la Oct 14 2009, 01:46 PM, a spus:
ce program de contabilitate imi recomandati ?
#221
Postat 08 March 2010 - 06:56 PM
#222
Postat 12 September 2010 - 03:14 PM
#223
Postat 12 September 2010 - 04:39 PM
ai avertisment public pt incalcarea regulamentului privind postarea !
topic mutat si unit !
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 12 September 2010 - 04:40 PM
#224
Postat 22 December 2010 - 10:52 AM
Ar fi niste criterii care as dori sa le aiba:
Receptie: - pe furnizori + SN (serial number)
-pe gestiuni
-bonuri de transfer pe gestiuni
-pe consum
-cumparare produse persoane fizice
Vanzare/Facturare:
-scadere din stoc automata dupa serial number
-adaos la vanzare limitat (setat minim pe utilizator/user)
-eliberare garantie
-compatibil scaner SN, casa de marcat, POS
-eliberare automata a garantiei
-eliberare factura pe avans
-storno
-facturare pe conturi reparatii(service) vs vanzari
Altele:-accesibil online,vizibilitate stocuri pe gestiuni online,registru de casa
Cam aceastea ar fi in mare ce ne dorim, am primit o varianta de program numita Ancora, dar este o suma prea mare , ar ajunge la 10 000 eur ceea ce este foarte mult pentru noi.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri
#225
Postat 22 December 2010 - 01:59 PM
Niciunul din noi nu cred ca le stie pe toate din cele mentionate: Winmentor, Sagasoft (maxim 350 lei/an), Ciel, Wizcount, Sage, Evo Experience. Depinde cati bani vrei sa dai si cate alte lucruri decat stocuri mai vrei cu acelasi program: contabilitate, declaratii, salarii, centre de profit etc. Unele din ele sunt gratuite (daca nu faci actualizari), altele au versiuni demo deci poti face niste teste. Unele sunt greoaie (nu spun care sa nu ma injure) altele sunt mai simplu de utilizat. Culmea e ca cele mai scumpe sunt si mai greu de folosit (parerea mea).
#226
Postat 05 January 2011 - 02:07 PM
#227
Postat 24 February 2011 - 10:37 PM
As dori si eu sugestii de la cei experiemntati, in privinta alegerii unui soft de contabilitate (paralela), pentru o firma de soft.
Eu sunt inregistrat ca microintreprindere, neplatitoare de TVA, emit in jur de 3 facturi pe luna (la 3 luni, una dintre ele este cu chitanta pentru un client bugetar, iar lunar una dintre ele este de tip abonament, dar nu cu suma fixa, este referinta fata de cursul de schimb). Nu (mai) am clienti externi, totul este pe piata interna.
Din punct de vedere al platilor, in primul rand obligatiile bugetare (cu revenirea la impozitul de 3%), salariul minim pe economie pentru mine si inca un angajat, am plati lunare pentru telefoane (2 facturi, plata online cu cardul sau o.p. din site-ul de home banking), internet (1 factura, plata in numerar), contabil (1 factura, plata prin o.p. din home banking) si ocazional diferite echipamente IT sau componente IT ca piese de schimb (de ex. hard discuri, etc.). Uneori achizitionez aplicatii software sau alte servicii online de pe piata externa, prin plata online cu cardul. In afara de asta achizitionez lunar diferite produse sub forma de produse de protocol si o data pe an unul sau doua servicii turistice (servicii de cazare). Inregistrez si cheltuieli de transport de tip taxi si abonament de transport in comun.
Precizez ca nu doresc sa suplinesc activitatea contabilului, ci sa am o vedere in "timp real" asupra mersului lucrurilor, deoarece prin relatia cu contabilul, am totdeauna un decalaj de o luna (deci vad situatia lunii de facturare ianuarie, practic in martie, documentele fiind livrate in februarie).
Asadar ma intereseaza un soft cu utilizare simpla, nu orientat spre persoane cu aptitudini contabile. Nu stiu daca exista asa ceva dar vad utilizarea lui in felul urmator: introduc datele facturilor emise (eventual cu confirmarea incasarii lor), introduc facturile platite (la fel cu confirmarea faptului ca am platit factura), intoduc date despre extragerea de numerar de la bancomat (utilizez serviciile ING, unde nu exista casierie ci bancomat cu posibilitate de alimentare cu numerar) sau despre depunerea de numerar in bancomat si softul calculeaza soldurile (balante etc, nu cunosc toata terminologia). Eventual daca inregistrez sa zicem achizitia unui notebook sa zicem, sau (proprtional ca valoare mai mica) a unui hard disc softul sa le puna dupa caz ca mijloace fixe sau materiale consumabile (din nou nu cunosc toata terminologia, dar cred ca se intelege la ce ma refer). La final sa-mi genereze o situatie sau un raport care sa-mi permita sa confirm ca am cazut pe aceleasi sume ca cele realizate de contabil ulterior.
Precizez ca dupa realizarea platilor catre buget, nu realizez in fiecare luna ridicarea celor doua salarii aferente, dar am o evidenta personala referitoare la cate salarii am de ridicat in lunile cand am excedent in cont.
Un plus ar fi disponibilitatea ca soft gratuit, deoarece nefiind vorba de utilizarea pentru contabilitatea oficiala, nu se justifica o investitie in aceasta directie. Alta conditie ar fi sa fie un soft de tip modern (se exclud apliactatii vechi implementate in Fox sau similare) care sa nu-mi perturbe functionarea sistemelor IT prin componente vechi depasite.
Multumesc in avans pentru orice sfat.
#228
Postat 24 February 2011 - 10:46 PM
#229
Postat 24 February 2011 - 10:56 PM
Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 24 February 2011 - 10:57 PM
#230
Postat 24 February 2011 - 11:22 PM
#231
Postat 24 February 2011 - 11:32 PM
Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 24 February 2011 - 11:33 PM
#232
Postat 24 March 2011 - 09:14 AM
#233
Postat 24 March 2011 - 02:31 PM
#234
Postat 17 April 2011 - 04:38 PM
#235
Postat 18 April 2011 - 01:12 PM
net4u, la Feb 24 2011, 11:37 PM, a spus:
As dori si eu sugestii de la cei experiemntati, in privinta alegerii unui soft de contabilitate (paralela), pentru o firma de soft.
Eu sunt inregistrat ca microintreprindere, neplatitoare de TVA, emit in jur de 3 facturi pe luna (la 3 luni, una dintre ele este cu chitanta pentru un client bugetar, iar lunar una dintre ele este de tip abonament, dar nu cu suma fixa, este referinta fata de cursul de schimb). Nu (mai) am clienti externi, totul este pe piata interna.
Din punct de vedere al platilor, in primul rand obligatiile bugetare (cu revenirea la impozitul de 3%), salariul minim pe economie pentru mine si inca un angajat, am plati lunare pentru telefoane (2 facturi, plata online cu cardul sau o.p. din site-ul de home banking), internet (1 factura, plata in numerar), contabil (1 factura, plata prin o.p. din home banking) si ocazional diferite echipamente IT sau componente IT ca piese de schimb (de ex. hard discuri, etc.). Uneori achizitionez aplicatii software sau alte servicii online de pe piata externa, prin plata online cu cardul. In afara de asta achizitionez lunar diferite produse sub forma de produse de protocol si o data pe an unul sau doua servicii turistice (servicii de cazare). Inregistrez si cheltuieli de transport de tip taxi si abonament de transport in comun.
Precizez ca nu doresc sa suplinesc activitatea contabilului, ci sa am o vedere in "timp real" asupra mersului lucrurilor, deoarece prin relatia cu contabilul, am totdeauna un decalaj de o luna (deci vad situatia lunii de facturare ianuarie, practic in martie, documentele fiind livrate in februarie).
Multumesc in avans pentru orice sfat.
De exemplu, Winmentor permite introducerea a 10 facturi de intrare si 10 de iesire pe luna, 10 operatiuni in registrul de casa si 10 in registrul de banca (adica 10 zile diferite) pe luna si 3 salariati, cu tot ce inseamna salarii. Toate astea in varianta demo, adica gratis 100 %, inclusiv pentru orice versiune ulterioara. Pentru listarea registrului de casa, banca, balanta, stocuri, clienti, furnizori, etc, in cazul in care lista este mai lunga, se pot aplica filtre si se listeaza pe bucati, ca sa zic asa. Problema apare la numarul de parteneri si articole care se pot introduce (maxim 10 din fiecare). Asta s-ar putea rezolva imprumutand pentru o jumatate de ora, cheita de la cineva care are licenta. Odata introdusi partenerii noi sau articolele noi, se pot folosi apoi fara probleme.
Eu doar v-am descris o posibilitate, dvs studiati si analizati daca vi se potriveste.
#236
Postat 19 April 2011 - 01:35 PM
John2008, la Apr 17 2011, 05:38 PM, a spus:
"Pe de alta parte insa, si solutiile gratuite se pot dovedi uneori costisitoare, din cauza faptului ca ridica dificultati la instalare, iar daca furnizorul nu ofera acest serviciu, este neaparata nevoie de un angajat capabil sa foloseasca softul ERP, astfel incat sa fie evitate costurile aferente", apreciaza Petru Cracana, cofondator al Soft Agency. Compania a lansat anul trecut FreeERP, in urma unei investitii minime masurate in timp - doua luni pentru dezvoltarea solutiei derivate din sistemul deja functional IMMERP. "Au fost cateva sute de descarcari, insa doar in jur de 20 de firme au solicitat servicii ulterioare, cel mai probabil din ratiuni de cost", spune Cracana, care crede insa ca odata ce vor prinde gustul, clientii solutiei gratuite vor migra catre aplicatia mai performanta pentru IMM-uri.
#237
Postat 20 April 2011 - 10:34 AM
Si nu cred ca trebuie sa "ne speriem" de softurile free.
Aceasta asa zisa strategie de marketing este cunoscuta de toata lumea.
Exista mii de softuri care au o versiune free si una comerciala, dar cu toate acestea versiunile free sunt folosite de miloane de oameni fara probleme.
Cele mai bune exemple sunt: Yahoo Mail , Gmail, Adobe Reader, Avast antivirus, Panda etc. Toate aceste programe/servicii au atat o versiune free cat si una platita cu mai multe facilitati.
P.S. Nu am nicio legatura cu cei care fac programul. Am facut doar o recomandare.
Aceasta postare a fost editata de John2008: 20 April 2011 - 10:35 AM
#238
Postat 20 April 2011 - 01:55 PM
in acest scop oferta gratuita e limitata ca facilitati si nu are decat scopul de a-ti da cu un pic de "miere" pe la gura = sa te prinda in "plasa" fiindca cel mai adesea nu te poti descurca complet cu un prg. conta gratuit, sau o faci pt o scurta per. de timp, dupa care fie treci la facilitati platite fie trebuie sa renunti cu totul fiindca ce ai gratuit nu-mi mai este de ajuns/ de folos.
de asta tot am zis (si-o sa mai zic) ca, in lumea asta, mai nimic nu-i gratis cu adevarat si ca, ce se prezinta ca fiind gratis, adesea contine o doza mare de manipulare cu interes real financiar.
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 20 April 2011 - 01:58 PM
#239
Postat 29 April 2011 - 01:10 PM
#240
Postat 24 May 2011 - 03:43 PM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi