Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Formular 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Formular 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat


25 replies to this topic

#1 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 19 April 2011 - 09:53 AM

Am depus la Finante o declaratie 150 din 10 aprilie si nici pana astazi nu am primit raspuns. Cei de la Finante se plang ca sunt ocupati si ca au 20 de zile sa imi raspunda, adica pana dupa 25. Deci eu nu pot depune declaratiile pt ca sunt ei comozi. Ati mai intalnit asa ceva?



#2 lucyt

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 16 June 2011 - 08:15 PM

incearca sa depui chiar daca nu ai primit confirmarea.




#3 maryblack

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 26 June 2011 - 08:44 PM

Buna!
este termen de depunere a declaratiei 150?
multumesc.



#4 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 26 June 2011 - 09:56 PM

Vezi postareamaryblack, la 26 June 2011 - 08:44 PM, a spus:

Buna!
este termen de depunere a declaratiei 150?
multumesc.
ar trebui schimbat titlul topicului
150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
(OMEF 847/2009) Formular Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completează, se transmite electronic și se listează prin funcționalitățile puse la dispoziție de serviciul "Depunere declarații on-line". Aceasta cerere va fi însoțită de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și în copie; documentul, în original și în copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscală. Acest formular este inclus în această pagină doar pentru informare, și nu pentru utilizare, deoarece el se obține în urma procedurii explicate în instrucțiunile aferente depunerii on-line. Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune în format electronic, semnat digital de către solicitant și confirmat prin semnătura electronică a autorității de certificare.



#5 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 02:00 PM

Vezi postareacosmin0304, la 26 June 2011 - 09:56 PM, a spus:

ar trebui schimbat titlul topicului in 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
da, sa traiti !! :smile:



#6 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 29 June 2011 - 09:32 PM

Vezi postareacosmin0304, la 26 June 2011 - 09:56 PM, a spus:

150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
.................
Documentatia necesara pentru inregistrarea formularului 150 la unitatile fiscale
Pentru utilizarea serviciului „Depunere declarații on-line”, ulterior obținerii formularului 150 „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscală din subordinea ANAF:
- formularul 150 listat, semnat și ștampilat de contribuabilul pentru care se depun declarațiile fiscale;
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și copie;
- documentul în original și (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor sau Statutul copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului societății comerciale);
- documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil, în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
După depunerea documentației, contribuabilii vor primi o confirmare pe adresa de e-mail menționată în formularul 150 pentru utilizarea serviciului Depunere declarații on-line. Apoi, se accesează website-ul ANAF, de la adresa www.anaf.ro, secțiunea Declarații electronice, categoria Descărcare declarații, parcurgând etapele prezentate în ghidul Instrucțiuni de utilizare a serviciului de depunere a declarațiilor on-line, publicat pe website-ul instituției.

http://www.finanteva...ai-on-line.html



#7 ykyb

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 14 July 2011 - 01:03 PM

daca nu am primit confirmarea de la ANAF ce se poate face ? am incercat sa le trimit un email la autoritate.MFP@mfinante.ro, dar a fost rejectat.



#8 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2011 - 07:38 AM

Nici eu nu am primit confirmarea ....cererea fiind depusa acum 2 saptamani ! :smile:
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#9 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 15 July 2011 - 09:38 AM

Din experienta mea pot spune urmatoarele:
1) Chiar daca nu ati primit confirmarea, contul s-ar putea sa fie activat. La mine asa a fost.
Incercati sa trimiteti declaratia ca si cum contul ar fi activat si vedeti daca reusiti.
2) Daca nu e activat sau chiar daca e activat dar doriti o confirmare scrisa (cum am vrut eu), trimiteti un e-mail la adresa admin.portal@mfinante.ro cu un text cam de genul urmator (cum am scris eu):
Am depus cererea 150 de utilizare a unui certificat digital cu nr.......
din data ...... pentru S.C. ......, CUI .......
Pana azi nu am primit confirmarea de acceptare. Am fost indrumati sa ne
adresam dv. Asteptam de la dv confirmarea cererii si un motiv al amanarii.

Nume persoana si functia

3) Raspunsul pe care l-am primit a fost urmatorul:
Buna ziua,
Contul dumneavoastra pentru CUI ...... este activat.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#10 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2011 - 10:16 AM

Multumim, nopris !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#11 ykyb

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 15 July 2011 - 12:52 PM

Am trimis email la adresa indicata de Nopris si am primit raspuns "cont activ". Multumesc.



#12 Liliana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2011 - 04:44 PM

Daca sunt angajata la firma pentru care vreau sa depun declaratii online... tot trebuie sa merg la notariat pentru imputernicire? Nu se poate doar o imputernicire scrisa de administrator cum ca sunt reprezentant legal?



#13 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 02 August 2011 - 06:18 PM

Vezi postareaLiliana, la 02 August 2011 - 04:44 PM, a spus:

Daca sunt angajata la firma pentru care vreau sa depun declaratii online... tot trebuie sa merg la notariat pentru imputernicire? Nu se poate doar o imputernicire scrisa de administrator cum ca sunt reprezentant legal?

este necesara pentru ca NU ESTI REPREZENTANT LEGAL,

Aceasta cerere va fi însoțită de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și în copie; documentul, în original și în copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat)



#14 Liliana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2011 - 06:29 PM

Mersi!

Eu ma gandeam ca e ok si doar semnata intre noi, la sediul firmei, dar NUUUU... birocratia trebuie sa fie maxima... pentru ca asa atragem investitorii...
Mai au sa ne puna sa luam aprobare si de la presedinte...si gata ...



#15 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 02 August 2011 - 09:33 PM

ehehe. si sa nu incerci sa infiintezi o firma noua, mai ales daca asociat/administrator e cetatean strain..
dupa ce ai Hot de Trib de la ONRC cum ca Popescu Ion legitimat cu seria nr... cand depui la finante iti treb copie legalizata a docum de identitate, altfel nu primeste dosarul la inreg tva, ..+control garda financiara ca sa constate existenta sediului+...dureaza cca 45 zile totul



#16 alinmvg

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 19 October 2011 - 08:44 AM

Daca vrea sa schimb persoana care depune declaratii cu semnatura electronica trebuie repetata procedura? Adica notar,formular 150 ? Multumesc



#17 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 20 October 2011 - 07:09 AM

da , trebuie din pacate .
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#18 michi dtru

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 276 Postari:

Postat 25 October 2011 - 02:57 PM

Aveti idee daca, dupa reinnoirea certificatului digital si trimiterea documentului de confirmare (confirmat de furnizorul de semnatura digitala) la Anaf, trebuie reluata si procedura cu Formularul 150?


Va multumesc anticipat si va doresc o zi usoara in continuare!


Mihaela Dumitru
mdtru



#19 tes

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 315 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 November 2011 - 01:36 PM

Nu, doar incarci confirmarea semnata de cei care au eliberat certificatul pe site-ul ANAF, la sectiunea Reinnoire certificat. Intrebarea mea: Daca schimb CI, inclusiv adresa din judet in altul, reiau toata procedura cu 150?

Aceasta postare a fost editata de tes: 14 November 2011 - 01:39 PM




#20 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 15 November 2011 - 01:42 AM

nu cred. Se considera bune actele facute la data respectiva. CNP-ul conteaza.





1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL