Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 20

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#381 van

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 01 October 2010 - 08:36 PM

depinde de fiecare societate in parte, nu se calculeaza salariile in acelasi mod la o societate care plateste in acord si cea care plateste in regie. In functie de complexitate sunt si tarifele. In principiu poti merge pana la 4-5 euro pe persoana, cu servicii complete de resurse umane , salarii, declaratii, CM, adeverinte, carti de muca, etc...( contract colectiv, regulament de ordine interna, fise de post..).



#382 andreearebeca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 11 October 2010 - 01:15 PM

buna. va rog sa-mi spuneti si mie cat sa cer la un magazin de cartier care are carne si alimentare si un angajat, pentru a-i tine evidenta contabila de la A-Z, inclusiv declaratii, itm, tot. eu ma gandeam la un 500 ron. e bine?




#383 Liliana G.

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 October 2010 - 02:33 PM

Ar fi bine sa reusesti sa negociezi suma. dac o poti obtine e OK. Succes.



#384 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 11 October 2010 - 02:58 PM

Eu tot atat primesc , aceeasi descriere si vreau sa spun ca are cam 100 facturi de cumparare,
nu-si permit sa plateasca mai mult... au valori mici.... si incasari mici.....
facturi de paine....de 35 lei fiecare....
ma rog....
500 e f ok, unii s-ar putea sa strambe din nas....



#385 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2010 - 03:06 PM

exista topic special pt tarife, aici : http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry231764

mai, andreea, dar chiar esti prea de tot, ai deja 20% nivel de sanctiune pt ca postezi pe unde crezi tu de cuviinta, fara sa folosesti fct de cautare, ti-am spus-o in mod repetat, chiar crezi ca faci bine ignorand avertismentele unui moderator ??

de data asta iti suspend pe termen nelimitat dreptul de a posta !! :lnr (1):

topic mutat si marcat pt unire.

later : topice unite !

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 11 October 2010 - 03:38 PM




#386 Brigante

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 270 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 26 October 2010 - 12:26 PM

Stire de stire: Consiliul Concurentei a amendat CECCAR!!!!!!!

http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...on-de-euro.html



#387 cont-conta-ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:

Postat 10 January 2011 - 05:27 PM

Voi cat ati cere pentru contabilitatea unui shop online, cu precizarea ca se tine contabilitatea valoric

- tva lunar
- 1 angajat

Cifrele de mai jos sunt medii, in crestere rapida de la luna la luna:

- 150 facturi emise/lunar
- 10 facturi de intrare (externe) lunar
- extras bancar pe vreo 6-7 pagini.

In mare cam asta ar fi. Voi cat ati cere pt a face contabilitatea acestei firme , cu tot ce implica asta ?



#388 emtix

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Male

Postat 24 May 2011 - 04:28 PM

Vezi postareafloris, la 28 May 2005 - 10:01 PM, a spus:

am mai spus si repet.
nu deschideti calculatorul decat de la 1mil. in sus ptr. firme cu cifra de afaceri mica.
si daca puteti evita, nu luati contabilitatea prietenilor.
am vazut prietenii de-o viata destramate. patronul si contabilul, asta este lucru stiut, gandesc diferit si au obiective diferite.
foarte de acord cu tine aici



#389 crisan.anamaria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:
  • Gender:Female

Postat 26 June 2011 - 06:44 PM

Buna,


Am fost chemata la un interviu in cadrul unei firme de contabilitate (autorizata CECCAR), pentru un post de Referent de specialitate financiar-contabilitate. Atributiile pot diferi, pornind de la îndosarierea și înregistrarea în contabilitate a documentelor justificative până la întocmirea situațiilor financiare anuale, calculul de impozite și taxe, acordarea de consultanță financiar-contabilă și fiscală.
Sarcinile de care m-as putea ocupa momentan ar fi indosariere, inregistrare in conta, calcul impozite si taxe, fara situatiile financiare anuale (inca nu ma aflu la acel nivel).
Care aveti mai multa experienta, nu stiti ce salar s-ar oferi pentru asta? In cazul in care sunt intrebata, cat sa cer? Va multumesc anticipat



Imi cer scuze daca am gresit sectiunea unde ar fi trebui sa pun subiectul.



#390 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 27 June 2011 - 08:59 AM

E greu de estimat salariul numai din ce ne spuneti. Depinde de:
- care e raportul cerere-oferta la economisti in localitatea dv;
- care e situatia firmei la care va angajati (nivelul profitului);
- cat de zgarcit e patronul;
- cat de bine platesc clientii firmei de contabilitate, mai ales cei pe care-i prelucrati dv;
- cati clienti aveti de prelucrat dv si cat de multe documente aveti de inregistrat;
- daca lucrati sambata sau ore suplimentare;
- daca aveti cunostinte bune de contabilitate, fiscalitate, resurse umane;
- usurinta si viteza cu care lucrati la calculator;
Salariul ar putea varia intre 1000 si 1800 lei in prima luna de la angajare, cu posibilitati de marire ulterioara.

Aceasta postare a fost editata de nopris: 27 June 2011 - 09:09 AM

Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#391 crisan.anamaria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:
  • Gender:Female

Postat 28 June 2011 - 02:09 PM

Multumesc nopris



#392 antoneladelia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 30 August 2011 - 03:13 PM

Buna ziua!
De o luna de zile m-am angajat la o institutie privata si am fost incadrata pe post de contabil cu 4 ore si un salar brut de 400 ron, desi am studii superioare am terminat facultate de stiinte economice ramura de contabilitate si informatica de gestiune. Daca va rog frumos ar putea sa imi raspunda cineva care ar trebuie sa fie salarul meu de incadrare? Este un salar bun ceea ce primesc?



#393 ank-plus

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 07 September 2011 - 11:42 PM

Buna ziua tuturor,
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!



#394 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 08 September 2011 - 10:34 AM

F complicat ce ceri tu,o suma f mare cred de la 1000 lei in sus,problema ca nu stiu daca iti da patronul,am mai vazut eu de astea,am lucrat si am pus la punct firme ptr a se inchide si la plata...patronul se scuza ca nu mai are si am muncit la fel ca tine ptr cateva sute de lei,intalnesti tot felul de oameni



#395 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 08 September 2011 - 01:14 PM

Vezi postareaank-plus, la 07 September 2011 - 11:42 PM, a spus:

Buna ziua tuturor,
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!

E destul de mult de munca, tocmai am avut ceva asemanator eu am cerut 3000 de lei cu 1500 avans! Am incasat avansul si apoi am reusit sa mai primesc doar 800 de lei. Nu sunt sigur ca mai primesc si diferanta pt ca deja a trecut o luna de atunci! N-ar trebui date actele pana cand nu ne incasam toti banii!



#396 Dinu George

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 367 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 12 September 2011 - 12:02 PM

Vezi postareaantoneladelia, la 30 August 2011 - 03:13 PM, a spus:

Buna ziua!
De o luna de zile m-am angajat la o institutie privata si am fost incadrata pe post de contabil cu 4 ore si un salar brut de 400 ron, desi am studii superioare am terminat facultate de stiinte economice ramura de contabilitate si informatica de gestiune. Daca va rog frumos ar putea sa imi raspunda cineva care ar trebuie sa fie salarul meu de incadrare? Este un salar bun ceea ce primesc?
Conform noilor reglementari nu mai exista coeficienti pentru nivelul de pregatire necesar postului ocupat. Pina anul acesta pentru o activitate de studii superioare la 8 ore era 2 x sal.min.pe economie. Deci la dvs. cu 4 ore ar fi fost 670, dar asta doar daca postul pe care il ocupati necesita studii superioare (de ex. la noi in firma aveam un agent de paza cu studii de inginer, retribuit evident ca agent de paza). Cum am spus din acest an nu mai exista coeficienti obligatorii (erau in CCM pe tara), deci chair daca ar necesita studii superioare firma poate sa va dea cat vrea (limita este sal.min.pe economie proportional cu orele din contract)

Aceasta postare a fost editata de Dinu George: 12 September 2011 - 12:04 PM




#397 BigLivius

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 26 September 2011 - 09:07 AM

Buna ziua!
Care ar fi tariful lunar pentru un contract de prestari servicii - operare REVISAL de catre o PFA prestatoare de servicii? A incheiat cineva un astfel de contract? Va multumesc!



#398 danaedanae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:

Postat 26 September 2011 - 11:02 AM

Vezi postareaBigLivius, la 26 September 2011 - 09:07 AM, a spus:

Buna ziua!
Care ar fi tariful lunar pentru un contract de prestari servicii - operare REVISAL de catre o PFA prestatoare de servicii? A incheiat cineva un astfel de contract? Va multumesc!
si eu vreau sa stii



#399 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 26 September 2011 - 12:11 PM

si eu vreau...nu conteaza ce :laugh:



#400 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 26 September 2011 - 12:44 PM

Citeaza

Eu sunt firma de conta,am incheiat recent ctr de prestari servicii numai ptr revisal cu toti clientii mei ,am cerut 50 lei/luna ptr firmele mici pana in 5 salariati si 100 lei/luna ptr salariati 5-20,peste 20 salariatinu am,in general un revisal pe luna am de trimis nu mai mult,m-am orientat si in functie de volumul de munca pe care l- am apreciat stiind cum merge treaba cu ele





1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL