Dan I., la 15 March 2013 - 04:23 PM, a spus:
Saga nu e ERP, si nici nu e in categoria "butoaie cu pulbere".
........ exista foarte multe astfel de softuri care-si fac treaba excelent.
Dincolo de complexitatea soft-ului, de cat e de "destept" el, sunt de parere ca, in primul rand un client / beneficiar trebuie sa aiba parte si de o
indrumare corecta in a folosi ceea ce cumpara, sau face rost (in cazul produselor gratuite).
Inchipuie-ti, de exemplu, diferenta dintre Windows 95 si Windows 7.. de la cer la pamant.. Ce ne-am face fara tutorialele de pe site-ul de la Microsoft.. Cu siguranta ca ne-am prinde urechile, mai ales, odata cu saltul de la XP, la Vista (cel putin din punct de vedere al interfetei)..
Toate softurile evolueaza (intr-o directie sau alta), singura legatura intre noi si un produs fiind chiar interfata acestuia, cat de prietenoasa este, in a ne oferi motive in a utiliza acel produs, in continuare..
In cazul Saga (avand, oarecum, tangente cu acesta), nu ma refer la schimbarea programului, la updatarea acestuia, care se face regulat. Ma refer la oamenii din interior, cei care raspund la telefoane atunci cand utilizatorul softului are ceva probleme de lamurit.
La inceput avea oameni care raspundeau cu proptitudine si lasau impresia ca le pasa, ca sunt acolo pentru tine, ca e o mica afacere de familie: tu, ei si Saga. In ultimele luni insa, ceva s-a schimbat. Cei care raspund iti lasa impresia ca iti fac o mare favoare, ca si cum nu ar face parte din contractul incheiat intre parti.
Nu voi spune ca nu raspund la intrebari, ci vreau sa subliniez modul in care o fac. Plus de asta, au capatat un obicei deloc placut: orice problema ar fi, NU e de la Saga. E de oriunde, dar nu de la ei. Ori am avut situatii in ultimele luni in care chiar le-am demonstrat ca e vina programului – si am facut-o prin capturi de ecran ca sa le arat ce se intampla. Raspunsul lor a fost sa le trimit baza de date pentru firma respectiva ca vor rezolva ei problema. Au rezolvat-o. Dar inainte de a le da mail cu capturile de ecran am sunat si am vorbit cu o domnisoara, care in cele din urma mi-a spus ca sigur eu nu fac ceea ce trebuie.
Am crezut ca mi se pare mie, dar am discutat si cu alti prieteni care folosesc Saga. Si ei au remarcat acelasi lucru: cei care raspund la telefoanele de contact sunt din ce in ce mai irascibili si au aceeasi poveste: Saga e in regula, dumneavoastra ati gresit.
Si atunci am inteles: nu mai avem de-a face cu micul soft de contabilitate. Programul a crescut ca Fat Frumos si a trecut pe treapta aia in care utilizatorul nu mai e pe primul loc. Ca o firma mica care se transforma intr-o firma mare si care isi schimba sediul dintr-un apartament din Calea Calarasilor intr-un loc mai pe masura sa.
Asa a crescut si Saga. Si cam toti il ridica in slavi, acum.. De ce? Doar ca e free?